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市場調査レポート
商品コード
1292446
ソーシャルメディアアナリティクスの世界市場における成長の機会Global Social Media Analytics Growth Opportunities |
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ソーシャルメディアアナリティクスの世界市場における成長の機会 |
出版日: 2023年05月25日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 48 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ソーシャルメディアアナリティクスには、予測的、処方的、記述的なものがあり、企業が問題のさまざまな部分を理解することで、問題に戦略的に取り組むことができるようになります。ソーシャルメディアアナリティクスは、調査やレビューなどから得られる他の顧客の声(VoC)データと組み合わせることで、企業のマーケティング、販売、サービス、エンゲージメントのイニシアティブや戦略に活用でき、充実した顧客体験を提供することができます。
当レポートでは、世界のソーシャルメディアアナリティクス市場について調査し、市場の概要とともに、戦略的インペラティブ、成長の機会などを提供しています。
Social Media Analytics Will Uncap Businesses' Future Growth Potential And Transform Customer Experiences
Social media analytics is the ability to evaluate and examine data gathered from social media platforms. Social media data includes metrics beyond likes, followers, views, clicks, and impressions. Businesses leverage social media analytics to understand customer preferences and gain competitive intelligence.
Social media analytics can be predictive, prescriptive, or descriptive; it helps businesses understand the different parts of a problem, thereby enabling them to tackle issues strategically. When combined with other voice-of-the-customer (VoC) data (obtained from surveys, reviews, and other sources), social media analytics can be leveraged to inform a business's marketing, sales, service, and engagement initiatives and strategies to offer fulfilling customer experiences.
This Frost & Sullivan study discusses top 10 trends, growth drivers, restraints, and growth opportunities in the social media analytics market.