表紙:ReVuze Explorer:ファッションとアパレルのオンラインレビュー分析
年間契約型情報サービス
商品コード
1625332

ReVuze Explorer:ファッションとアパレルのオンラインレビュー分析

ReVuze Explorer: Online Review Analytics for Fashion and Apparel


出版日
年間契約型情報サービス
発行
Revuze Ltd.
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ReVuze Explorer:ファッションとアパレルのオンラインレビュー分析
出版日: 年間契約型情報サービス
発行: Revuze Ltd.
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GIIご利用のメリット
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概要

ファッションとアパレルコレクションを常に注目の的に

既製服コレクションでもクチュールブランドでも、Revuzeのカテゴリー、ブランド、SKUレベルのデータは、ファッションとアパレルの競合を打ち破り、最大の競合の中で際立つために必要な考察を提供します。

何が注目され、何がそうでないかを見極める

ファッションやアパレルの消費者は移り気で、常に最新の流行を追い求めています。70以上のトピックを深く分析することで、新たなトレンドの兆しをいち早く捉えることが可能です。消費者の嗜好をしっかりと把握し、彼らが求めるスタイルを的確に提供しましょう。

消費者動向

自社と競合他社の新たな動向を察知します。信頼性の高いデータを用いて、ビジネス上の意思決定を行うことができます。

競合分析

センチメント、トピック、SWOTなどのきめ細かなデータにより、競合他社を一歩リードします。-消費者が競合についてどのように考え、どのように発言しているかに焦点を当てていきます。

推奨事項

何が注目され、何が注目されていないのかを見極めます。RevuzeのBest-Worstダッシュボードは、センチメント分析をもとに、最も評価されている製品、最も評価が低い製品、そしてその中間に位置する製品をハイライトします。

商品ページをカスタマイズしてコンバージョンを高めよう

オンラインのトレンドセッターであり続けましょう。消費者がブランドや商品についてどう話しているかに囚われるのではなく、Revuzeのオンラインレビュー分析と用語クラウドを活用して、消費者が実際に使っている言葉を特定します。その言葉に基づいてページを作成すれば、消費者の心に響くメッセージを届けることができます。さらに、ブランドイメージが消費者の期待に応えているかどうかも把握することができます。

コンバージョン率の向上

適切な表現や価格帯を見極めて、デジタル棚を最適化し、売上の向上を図ります

ウィッシュリスト

消費者からのフィードバックを使って、商品ロードマップを作ります。ボタンを数回クリックするだけで、消費者が今後の製品に最も望んでいる機能と最も望んでいない機能を発見できます。

コンテンツの最適化

PDPのページやコンテンツを最適化するために、消費者自身の言葉を使用します。用語クラウドを活用して、消費者にとって最も重要な用語を特定します。

ブランドを際立たせる

ブランドを特別でユニークなものにしている要素は何か、消費者に教えてもらいましょう。数回のクリックで、AIを活用したSWOT分析が、消費者が最も重視している品質を浮き彫りにします。ポジティブな要素を強調し、ブランドをさらに輝かせるチャンスです!

SWOT分析

RevuzeのAIはトピックのセンチメントを計算し、意味のあるSWOTチャートにプロットします。製品や機能を改善する機会や、消費者の真実という確かな根拠に基づいてブランドを強化する方法を特定します。

完全なカテゴリー分析

Revuzeはカテゴリー全体のインサイトを提供します。既知のブランドから新興ブランドまで、最適な戦略を構築することができます。

実際の購入者の声

Revuzeのデータは購入後のものです。つまり、購入者は実際に製品を購入し、使用した後に意見を表明しています。

価値を享受

オンラインレビューからのカテゴリーインサイトにより、実際の購入者に関する確かな情報を入手し、戦略とビジネス上の意思決定をサポートします。カテゴリー、ブランド、SKUの詳細な洞察により、カテゴリーをリードすることができます。

  • 全世界のeコマースにおける350以上のアクセスソース
  • 2,500万以上の製品SKUをカテゴリーと階層別にカタログ化
  • 12B以上の整理されたインサイト
  • SKUごとに70のパラメータ
目次

Keep Your Fashion and Apparel Collection in the Spotlight

Whether you have a ready-to-wear collection or a couture brand, Revuze's category, brand and SKU-level data will give you the insights you need to smash your fashion and apparel competition and stand out. amongst your biggest competitors.

Uncover What's Hot and What's Not

Fashion and apparel consumers can be fickle, constantly seeking to stay fashion-forward trendsetters. With ~70 topics to delve into, you'll be able to see emerging trends coming a mile away. Stay attuned to your consumers' preferences to create the styles they crave.

Consumer Trends

Detect emerging trends in yours and your competitor's space. Have the confidence to make sound business decisions using data of the highest integrity, and built on a solid ground of truth.

Competitive Analysis

Stay leaps and bounds ahead of your competitors with granular data - sentiment, topics, SWOT, etc. - all focused around what consumers truly think and say about your competition!

Recommendations

Discover what's hot and what's not. Our Best - Worst dashboard highlights the best, worst, and in between products ranked by sentiment.

Tailor-Make Your Product Pages to Increase Conversions

Continue being a trendsetter online. Don't get caught up in how your consumers speak about your brand and product. Instead, use Revuze's online review analytics and term cloud to pinpoint the lingo they use. Wordsmith the pages accordingly and you'll be on your consumers wavelength. Plus they'll let you know whether your images meet expectations or not.

Improve Conversion Rates

From the right language to the price point, optimize your digital shelf to boost sales.

Wishlist

Use consumer feedback to build your product roadmap. With a few clicks of a button, discover the features that consumers want most and least in upcoming product iterations.

Content Optimization

Use your consumers own words to optimize PDP pages and content. Take advantage of our Term Cloud to identify the terms that matter most to consumers.

Make Your Brand Stand Out

What are the qualities that make your brand special and unique? Let your consumers show you the way. With a few clicks, our generative AI-powered SWOT analysis will highlight the qualities that your consumers value most about your brand. It's your chance to accentuate the positive and shine!

SWOT Analysis

Revuze's AI caculates the sentiment for topics and plots them on a meaningful SWOT chart. Pinpoint existing oppportunities to improve your products and functionality, and ways to start strengthening your brand based on a solid ground of consumer truth.

Full Category Analysis

Revuze provides with insights for the entire category. That means known brands and emerging ones so you can build the strategy that's right for your enterprise.

Voice of Verified Buyers

Revuze's data is post-purchase, meaning buyers have expressed an opinion after buying and using your product in a real life setting.

Start Reaping Value

Get the solid ground truth about your verified buyers with category insights from online reviews to support strategy and business decision making. Dive in as granular as you wish with category, brand, and SKU insights to help lead your category.

  • 350+ Access Sources Across All Global eCommerce
  • 25M+ Product SKUs Catalog by Category & Hierarchy
  • 12B+ Cleansed & Organized Insights
  • 70 Parameters per SKU