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市場調査レポート
商品コード
1358113

エナジーバー市場:タイプ別、流通チャネル別、地域別

Energy Bar Market, By Type, By Distribution Channel, By Geography

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 138 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
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エナジーバー市場:タイプ別、流通チャネル別、地域別
出版日: 2023年09月01日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 138 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のエナジーバー市場は2022年に32億1,000万米ドルと評価され、予測期間(2023-2030年)のCAGRは5.3%で、2030年には48億5,000万米ドルに達すると予測されています。

レポート範囲 レポート詳細
基準年 2022年 2023年の市場規模 32億1,000万米ドル
実績データ 2018年~2021年 予測期間 2023-2030
予測期間のCAGR 5.30% 2030年の市場規模予測 48億5,000万米ドル
エナジーバーの世界市場、タイプ別金額シェア(%)、2022年
Energy Bar Market-IMG1

エナジーバーは、シリアル、穀物、風味原料、添加栄養素で作られています。その主な目的は、短時間で身体にエネルギーを供給することです。これらは添加された栄養素を含むため、機能性食品とみなされることもあります。エナジーバーには、栄養素が添加されたものと機能的なもの2種類があります。一般的に、エナジーバーには炭水化物、脂肪、タンパク質から特定のカロリーが含まれています。また、ビタミンやミネラルもたっぷり含まれています。

エナジーバーは、一般に穀類、微量栄養素、風味原料で作られた補助的なバーです。主な目的は、素早くエネルギーを補給することです。ただし、エナジーバーには栄養素が添加されている場合もあり、機能性食品として販売されることもあります。

市場力学:

ヘルシーな外出先での間食に対する需要の高まりと、世界の健康志向の高まりが、エナジーバー市場の成長を促す主な要因となっています。さらに、さまざまな風味の製品が入手しやすくなっていることも、市場の成長を促進すると予想されます。さらに、菜食主義の動向の高まりによる植物由来のエナジーバーへの需要の高まりが、市場の成長をさらに促進すると予想されます。例えば、DuPont Nutrition &Health社が2018年に発表した、米国の消費者1,000人を対象とした調査では、52%が植物ベースの食品をより多く消費していると述べられており、世界規模では、消費者の65%が植物ベースの選択肢に目を向けていることが分かっています。

ピーナッツやドライフルーツなどの原材料に起因するアレルギーは、消費者の間でその消費を制限すると予想されます。さらに、バーの高価格が再び市場成長の妨げになると予測されています。

この調査の主な特徴

  • 本レポートは、世界のエナジーバー市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023-2030年)の市場規模および複合年間成長率(CAGR%)を提供します。
  • また、さまざまなセグメントにわたる潜在的な収益機会を解明し、この市場に対する魅力的な投資提案のマトリックスについて説明しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売や承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する主要考察も提供しています。
  • 世界のエナジーバー市場における主要企業を、企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要ハイライト、財務実績、戦略などのパラメータに基づいて紹介しています。
  • このレポートからの洞察により、マーケティング担当者や企業の経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
  • エナジーバーの世界市場レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者に対応しています。
  • 利害関係者は、世界のエナジーバー市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定を容易にすることができます。

目次

第1章 調査の目的と前提

  • 調査の目的
  • 仮定
  • 略語

第2章 市場展望

  • レポートの説明
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
  • Coherent Opportunity Map(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 健康的な外出先での軽食に対する需要の高まり
    • エナジーバーの値段が高い
    • さまざまなフレーバーのバーの入手可能性が増加
  • 業界動向の主なハイライト
  • 規制シナリオ
  • 製品の発売/承認
  • PEST分析
  • ポーターの分析
  • 合併、買収、コラボレーション

第4章 世界のエナジーバー市場、コロナウイルス(COVID-19)パンデミックの影響

  • 新型コロナウイルス(COVID-19)の疫学
  • 供給側と需要側の分析
  • 経済的影響

第5章 世界のエナジーバー市場、タイプ別、2023~2030年

  • オーガニック
  • 従来

第6章 世界のエナジーバー市場、流通チャネル別、2023-2030年

  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 専門店
  • オンラインストア
  • その他の流通チャネル

第7章 世界のエナジーバー市場、地域別、2023-2030年

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • 欧州
  • ドイツ
  • 英国
  • スペイン
  • フランス
  • イタリア
  • ロシア
  • その他欧州
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • オーストラリア
  • 韓国
  • ASEAN
  • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • メキシコ
  • その他ラテンアメリカ
  • 中東
  • GCC
  • イスラエル
  • その他中東
  • アフリカ
  • 南アフリカ
  • 中央アフリカ
  • 北アフリカ

第8章 競合情勢

  • Nature Essential Foods Pvt Ltd
  • Lotus Bakeries
  • General Mills Inc.
  • Clif Bar & Company
  • ProBar LLC
  • Post Holdings Inc.
  • BumbleBar Inc.
  • PepsiCo Inc.
  • Eat Anytime
    • TORQ LimitedCompany Highlights
  • OTE Sports Ltd,
  • Kind LLC
  • Science in Sports PLC
  • Kellogg Company

第9章 セクション

  • 調査手法
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI5157

Global energy bar market was valued at US$ 3.21 Bn in 2022, and is expected to exhibit a CAGR of 5.3%, over the forecast period (2023-2030) to reach US$ 4.85 Bn by 2030.

Report Coverage Report Details
Base Year: 2022 Market Size in 2023: US$ 3.21 Bn
Historical Data for: 2018 to 2021 Forecast Period: 2023 - 2030
Forecast Period 2023 to 2030 CAGR: 5.30% 2030 Value Projection: US$ 4.85 Bn
Global Energy Bar Market Value Share (%), By Type, 2022
Energy Bar Market - IMG1

Energy bars are made of cereals, grains, flavouring ingredients, and added nutrients. Their primary purpose is to provide the body with energy in a short period of time. These may be considered functional foods as these contain added nutrients. There are two main types of energy bars: those with added nutrients and functional ones. Generally, an energy bar contains a specific number of calories from carbohydrates, fats, and proteins. It also contains generous amounts of vitamins and minerals.

An energy bar is a supplemental bar that is generally made with cereals, micronutrients, and flavouring ingredients. Its primary purpose is to provide quick energy. However, energy bars may contain added nutrients and may be marketed as a functional food.

Market Dynamics:

Growing demand for healthy on-the-go snacking, coupled with increasing health conscious consumers worldwide are major factor driving growth of the energy bar market. Moreover, increasing availability of products in different flavours is expected to drive the market growth. Furthermore, growing demand for plant-based energy bar due to increasing trend of veganism is further expected to drive the market growth. For instance, a study published by DuPont Nutrition & Health in 2018, that included 1,000 U.S. consumers stated that 52% consume more plant- based foods and on a global scale, the study found that 65% of consumers are turning to plant-based options.

Allergy triggered by ingredient used such as peanuts and other dry fruits is expected to restrict its consumption among consumers. Moreover, high price of bars is again projected to hamper the market growth.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global energy bar market, and provides market size (US$ Billion) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2023-2030), considering 2022 as the base year
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global energy bar market based on the following parameterscompany highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
  • Key companies covered as a part of this study include Nature Essential Foods Pvt Ltd, Lotus Bakeries, General Mills Inc., Clif Bar & Company, ProBar LLC, Post Holdings Inc., BumbleBar Inc., PepsiCo Inc., Eat Anytime, TORQ Limited, OTE Sports LtdKind LLC, Science in Sports PLC, and Kellogg Company
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
  • Global energy bar market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global energy bar market

Detailed Segmentation:

  • Global Energy Bar Market, By Type:
    • Organic
    • Conventional
  • Global Energy Bar Market, By Distribution Channel:
    • Supermarkets/Hypermarkets
    • Convenience Stores
    • Specialty Stores
    • Online Stores
    • Other Distribution Channels
  • Global Energy Bar Market, By Region:
    • North America
    • Europe
    • Asia-Pacific
    • Latin America
    • Middle East & Africa
  • Company Profiles
    • Nature Essential Foods Pvt Ltd
    • Lotus Bakeries
    • General Mills Inc.
    • Clif Bar & Company
    • ProBar LLC
    • Post Holdings Inc.
    • BumbleBar Inc.
    • PepsiCo Inc.
    • Eat Anytime
    • TORQ Limited
    • OTE Sports Ltd
    • Kind LLC
    • Science in Sports PLC
    • Kellogg Company

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snapshot, By Type
    • Market Snapshot, By Distribution Channel
    • Market Snapshot, By Region
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Growing demand for healthy on-the-go snacking
    • High price of energy bar
    • Increasing availability of bar in different flavors
  • Industry Trends Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product Launches/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger, Acquisitions and Collaborations

4. Global Energy Bar Market- Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Energy Bar Market, By Type, 2023-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023-2030
    • Segment Trends
  • Organic
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Conventional
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)

6. Global Energy Bar Market, By Distribution Channel, 2023-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023-2030
    • Segment Trends
  • Supermarkets/Hypermarkets
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Convenience Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Specialty Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Online Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Other Distribution Channels
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)

7. Global Energy Bar Market, By Region, 2023-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Region, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Region, 2023-2030
    • Country Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Distribution channel, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2023-2030, (US$ Bn)
  • U.S
  • Canada
  • Europe
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Type, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Germany
  • U.K.
  • Spain
  • France
  • Italy
  • Russia
  • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Type, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2023-2030, (US$ Bn)
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • ASEAN
  • Rest of Asia Pacific
  • Latin America
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Type, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Brazil
  • Argentina
  • Mexico
  • Rest of Latin America
  • Middle East
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2023-2030, (US$ Bn)
  • GCC
  • Israel
  • Rest of Middle East
  • Africa
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Type, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country/Sub-region, 2023-2030, (US$ Bn)
  • South Africa
  • Central Africa
  • North Africa

8. Competitive Landscape

  • Nature Essential Foods Pvt Ltd
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Lotus Bakeries
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • General Mills Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Clif Bar & Company
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • ProBar LLC
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Post Holdings Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • BumbleBar Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • PepsiCo Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Eat Anytime
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
    • TORQ LimitedCompany Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • OTE Sports Ltd,
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Kind LLC
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Science in Sports PLC
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Kellogg Company
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Analyst Views

9. Section

  • Research Methodology
  • About us