デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1517321

オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場規模調査:企業規模別、学習者別、タイプ別、用途別、地域別予測、2022年~2032年

Global Online Soft Skills Training Market Size Study, by Company Size, by Learner, by Type, by Application and Regional Forecasts 2022-2032


出版日
ページ情報
英文 200 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場規模調査:企業規模別、学習者別、タイプ別、用途別、地域別予測、2022年~2032年
出版日: 2024年07月15日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場は、2022年に約81億2,000万米ドルと評価され、2024年から2032年までの予測期間中に12.9%の堅調なCAGRで成長すると予測されています。

オンラインソフトスキルトレーニングは、デジタル技術を活用して、さまざまな分野や地理的位置からアクセス可能な、魅力的でインタラクティブな学習体験を提供します。このアプローチは地理的な障壁を取り除き、学習者が自分のペースや都合に合わせてトレーニング・モジュールにアクセスできるようにします。リモートワークやハイブリッドワークの増加により、オンラインソフトスキルトレーニングの需要はさらに高まっています。オンライン・プラットフォームは、専門家の対人スキルを向上させ、遠隔地での生産性と効率性の向上につながります。

技術の進歩や、自動化や人工知能に直面した際の継続的な学習の必要性も、市場を牽引しています。オンライン・トレーニング・プログラムは、柔軟で拡張性のあるスキルアップの方法を提供し、従業員が業界の動向を常に把握し、進化する職場のダイナミクスにソフトスキルを適応させることを可能にします。進捗状況をリアルタイムで追跡・評価できることは、オンラインソフトスキルトレーニングの大きな利点であり、組織の学習・開発プログラムに不可欠な要素となっています。市場成長の原動力となっているのは、コミュニケーション、チームワーク、リーダーシップといった非技術的な必須スキルを持つ、均整のとれたプロフェッショナルに対する需要の高まりです。世界な労働力がリモートワークやハイブリッドワークモデルに適応するにつれ、効果的なバーチャルトレーニングソリューションの必要性が最も重要になっています。オンラインプラットフォームが提供する利便性、柔軟性、拡張性は、オンラインソフトスキルトレーニング市場の拡大に寄与する重要な要因です。

色素沈着治療の世界市場調査において考慮した主要地域は、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカです。北米は2023年に大きな市場シェアを占めました。北米のオンラインソフトスキルトレーニング市場は、個人と組織を問わず需要の増加に牽引され、着実に成長しています。リモートワークの増加、事業運営の世界化、継続的なスキル開発の必要性などの要因が市場の成長に寄与しています。さらに、技術の進歩は、シミュレーション、仮想現実(VR)、ゲーミフィケーション技術など、インタラクティブで魅力的な学習体験を可能にします。さらに、アジア太平洋地域は、予測期間2024年から2032年の間に最も高い成長率を経験すると予測されています。

目次

第1章 オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場エグゼクティブサマリー

  • オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場規模・予測(2022年~2032年)
  • 地域別概要
  • セグメント別概要
    • 企業規模別
    • 学習者別
    • タイプ別
    • 用途別
  • 主要動向
  • 不況の影響
  • アナリストの結論・提言

第2章 オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場定義と調査前提条件

  • 調査目的
  • 市場の定義
  • 調査前提条件
    • 包含と除外
    • 制限事項
    • 供給サイドの分析
      • 入手可能性
      • インフラ
      • 規制環境
      • 市場競争
      • 経済性(消費者の視点)
    • 需要サイド分析
      • 規制の枠組み
      • 技術の進歩
      • 環境への配慮
      • 消費者の意識と受容
  • 調査手法
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場力学

  • 市場促進要因
    • 均整のとれたプロフェッショナルへの需要の高まり
    • リモートワークやハイブリッドワークモデルの台頭
    • 継続的な学習とスキルアップ
  • 市場の課題
    • 技術的欠陥と接続性の問題
    • エンゲージメントとモチベーションの課題
  • 市場機会
    • 拡張性とパーソナライゼーション
    • マルチメディア要素の組み込み

第4章 世界のオンラインソフトスキルトレーニング市場産業分析

  • ポーターのファイブフォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターのファイブフォースモデルへの未来的アプローチ
    • ポーターのファイブフォースの影響分析
  • PESTEL分析
    • 政治
    • 経済
    • 社会
    • 技術
    • 環境
    • 法律
  • 主な投資機会
  • 主要成功戦略
  • 破壊的動向
  • 業界専門家の視点
  • アナリストの結論・提言

第5章 オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場規模と予測:企業規模別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場:収益動向分析、2022年・2032年
    • 小規模企業
    • 中堅企業
    • 大企業

第6章 オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場規模と予測:学習者別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場:収益動向分析、2022年・2032年
    • 男性
    • 女性

第7章 オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場規模と予測:タイプ別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場:収益動向分析、2022年・2032年
    • 時間管理
    • 問題解決
    • 創造性
    • リーダーシップ
    • コミュニケーション
    • チームワーク
    • その他

第8章 オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場規模と予測:用途別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場:収益動向分析、2022年・2032年
    • ビジネスサービス
    • 科学とエンジニアリング
    • 金融・保険
    • テクノロジー
    • マーケティングと広告
    • ヘルスケア
    • その他

第9章 オンラインソフトスキルトレーニングの世界市場規模と予測:地域別、2022年~2032年

  • 北米のオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • 米国のオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • カナダのオンラインソフトスキルトレーニング市場
  • 欧州オンラインソフトスキルトレーニング市場
    • ドイツオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • 英国オンラインソフトスキルトレーニング市場
    • フランスオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • イタリアのオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • スペインオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • その他欧州オンラインソフトスキルトレーニング市場
  • アジア太平洋オンラインソフトスキルトレーニング市場
    • 中国オンラインソフトスキルトレーニング市場
    • インドオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • 日本オンラインソフトスキルトレーニング市場
    • 韓国オンラインソフトスキルトレーニング市場
    • その他アジア太平洋オンラインソフトスキルトレーニング市場
  • ラテンアメリカのオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • ブラジルオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • メキシコのオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • その他ラテンアメリカオンラインソフトスキルトレーニング市場
  • 中東・アフリカのオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • サウジアラビアのオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • 南アフリカのオンラインソフトスキルトレーニング市場
    • 中東・アフリカのその他のオンラインソフトスキルトレーニング市場

第10章 競合情報

  • 主要企業のSWOT分析
  • 主要市場戦略
  • 企業プロファイル
    • edX LLC
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務(データの入手可能性によります)
      • 製品概要
      • 市場戦略
    • Skillsoft
    • Pluralsight LLC
    • HubSpot, Inc.
    • Toastmasters International
    • Franklin Covey Co.
    • Harvard Extension School
    • FutureLearn
    • Alison
    • Simplilearn
    • Mind Tools
    • DDI World
    • Udemy
    • Coursera
    • LinkedIn Corporation

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • 検証
    • 出版
  • 調査属性
目次

The Global Online Soft Skills Training Market was valued at approximately USD 8.12 billion in 2022 and is projected to grow at a robust CAGR of 12.9% over the forecast period from 2024 to 2032. Online soft skills training leverages digital technology to provide engaging and interactive learning experiences, accessible to individuals from various sectors and geographical locations. This approach breaks down geographical barriers, allowing learners to access training modules at their own pace and convenience. The rise in remote and hybrid work arrangements has further amplified the demand for online soft skills training, as effective communication and collaboration are crucial in such environments. Online platforms enable professionals to enhance their interpersonal skills, leading to increased productivity and efficiency in remote settings.

Technological advancements and the need for continuous learning in the face of automation and artificial intelligence are also driving the market. Online training programs offer a flexible and scalable method for upskilling, allowing employees to stay updated with industry trends and adapt their soft skills to evolving workplace dynamics. The ability to track and assess progress in real-time is a significant advantage of online soft skills training, making it an integral part of organizational learning and development programs. The market growth is driven by the increasing demand for well-rounded professionals who possess essential non-technical skills such as communication, teamwork, and leadership. As the global workforce adapts to remote and hybrid work models, the need for effective virtual training solutions has become paramount. The convenience, flexibility, and scalability offered by online platforms are significant factors contributing to the expansion of the online soft skills training market.

The key regions considered for the Global Hyperpigmentation Treatment Market study include North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa. North America accounted for a significant market share in 2023. The market for online soft skills training in North America has been growing steadily, driven by increasing demand from individuals and organizations alike. Factors such as the rise of remote work, globalization of business operations, and the need for continuous skill development contribute to the market's growth. Moreover, Advancements in technology enable interactive and engaging learning experiences, including simulations, virtual reality (VR), and gamification techniques. Furthermore, The Asia-Pacific region is projected to experience the highest growth rate during the forecast period 2024-2032.

Major market players included in this report are:

  • Udemy
  • Coursera
  • LinkedIn Corporation
  • edX LLC
  • Skillsoft
  • Pluralsight LLC
  • HubSpot, Inc.
  • Toastmasters International
  • Franklin Covey Co.
  • Harvard Extension School
  • FutureLearn
  • Alison
  • Simplilearn
  • Mind Tools
  • DDI World

The detailed segments and sub-segments of the market are explained below:

By Company Size:

  • Small Companies
  • Mid-sized Companies
  • Large Companies

By Learner:

  • Male
  • Female

By Type:

  • Time Management
  • Problem-solving
  • Creativity
  • Leadership
  • Communication
  • Teamwork
  • Others

By Application:

  • Business Services
  • Science and Engineering
  • Finance and Insurance
  • Technology
  • Marketing and Advertising
  • Healthcare
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • Germany
  • France
  • UK
  • Italy
  • Spain
  • Rest of Europe
  • Asia-Pacific
  • Japan
  • China
  • Australia
  • India
  • South Korea
  • Rest of Asia-Pacific
  • Latin America
  • Brazil
  • Colombia
  • Argentina
  • Rest of Latin America
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • Rest of MEA

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Rest of Latin America
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • RoMEA

Years considered for the study are as follows:

  • Historical year - 2022
  • Base year - 2023
  • Forecast period - 2024 to 2032

Key Takeaways:

  • Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
  • Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
  • Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
  • Competitive landscape with information on major players in the market.
  • Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
  • Analysis of competitive structure of the market.
  • Demand side and supply side analysis of the market.

Table of Contents

Chapter 1. Global Online Soft Skills Training Market Executive Summary

  • 1.1. Global Online Soft Skills Training Market Size & Forecast (2022-2032)
  • 1.2. Regional Summary
  • 1.3. Segmental Summary
    • 1.3.1. By Company Size
    • 1.3.2. By Learner
    • 1.3.3. By Type
    • 1.3.4. By Application
  • 1.4. Key Trends
  • 1.5. Recession Impact
  • 1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Online Soft Skills Training Market Definition and Research Assumptions

  • 2.1. Research Objective
  • 2.2. Market Definition
  • 2.3. Research Assumptions
    • 2.3.1. Inclusion & Exclusion
    • 2.3.2. Limitations
    • 2.3.3. Supply Side Analysis
      • 2.3.3.1. Availability
      • 2.3.3.2. Infrastructure
      • 2.3.3.3. Regulatory Environment
      • 2.3.3.4. Market Competition
      • 2.3.3.5. Economic Viability (Consumer's Perspective)
    • 2.3.4. Demand Side Analysis
      • 2.3.4.1. Regulatory frameworks
      • 2.3.4.2. Technological Advancements
      • 2.3.4.3. Environmental Considerations
      • 2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
  • 2.4. Estimation Methodology
  • 2.5. Years Considered for the Study
  • 2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Online Soft Skills Training Market Dynamics

  • 3.1. Market Drivers
    • 3.1.1. Increasing demand for well-rounded professionals
    • 3.1.2. Rise of remote and hybrid work models
    • 3.1.3. Continuous learning and upskilling
  • 3.2. Market Challenges
    • 3.2.1. Technological faults and connectivity issues
    • 3.2.2. Engagement and motivation challenges
  • 3.3. Market Opportunities
    • 3.3.1. Scalability and personalization
    • 3.3.2. Incorporation of multimedia elements

Chapter 4. Global Online Soft Skills Training Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model
    • 4.1.7. Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.2. PESTEL Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
    • 4.2.5. Environmental
    • 4.2.6. Legal
  • 4.3. Top investment opportunity
  • 4.4. Top winning strategies
  • 4.5. Disruptive Trends
  • 4.6. Industry Expert Perspective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Online Soft Skills Training Market Size & Forecasts by Company Size 2022-2032

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Global Online Soft Skills Training Market: Company Size Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 5.2.1. Small Companies
    • 5.2.2. Mid-sized Companies
    • 5.2.3. Large Companies

Chapter 6. Global Online Soft Skills Training Market Size & Forecasts by Learner 2022-2032

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Global Online Soft Skills Training Market: Learner Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 6.2.1. Male
    • 6.2.2. Female

Chapter 7. Global Online Soft Skills Training Market Size & Forecasts by Type 2022-2032

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. Global Online Soft Skills Training Market: Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 7.2.1. Time Management
    • 7.2.2. Problem-solving
    • 7.2.3. Creativity
    • 7.2.4. Leadership
    • 7.2.5. Communication
    • 7.2.6. Teamwork
    • 7.2.7. Others

Chapter 8. Global Online Soft Skills Training Market Size & Forecasts by Application 2022-2032

  • 8.1. Segment Dashboard
  • 8.2. Global Online Soft Skills Training Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 8.2.1. Business Services
    • 8.2.2. Science and Engineering
    • 8.2.3. Finance and Insurance
    • 8.2.4. Technology
    • 8.2.5. Marketing and Advertising
    • 8.2.6. Healthcare
    • 8.2.7. Others

Chapter 9. Global Online Soft Skills Training Market Size & Forecasts by Region 2022-2032

  • 9.1. North America Online Soft Skills Training Market
    • 9.1.1. U.S. Online Soft Skills Training Market
      • 9.1.1.1. Company Size breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.1.2. Learner breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.1.3. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.1.4. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 9.1.2. Canada Online Soft Skills Training Market
      • 9.1.2.1. Company Size breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.2.2. Learner breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.2.3. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.2.4. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
  • 9.2. Europe Online Soft Skills Training Market
    • 9.2.1. Germany Online Soft Skills Training Market
    • 9.2.2. UK Online Soft Skills Training Market
    • 9.2.3. France Online Soft Skills Training Market
    • 9.2.4. Italy Online Soft Skills Training Market
    • 9.2.5. Spain Online Soft Skills Training Market
    • 9.2.6. Rest of Europe Online Soft Skills Training Market
  • 9.3. Asia-Pacific Online Soft Skills Training Market
    • 9.3.1. China Online Soft Skills Training Market
    • 9.3.2. India Online Soft Skills Training Market
    • 9.3.3. Japan Online Soft Skills Training Market
    • 9.3.4. South Korea Online Soft Skills Training Market
    • 9.3.5. Rest of Asia Pacific Online Soft Skills Training Market
  • 9.4. Latin America Online Soft Skills Training Market
    • 9.4.1. Brazil Online Soft Skills Training Market
    • 9.4.2. Mexico Online Soft Skills Training Market
    • 9.4.3. Rest of Latin America Online Soft Skills Training Market
  • 9.5. Middle East & Africa Online Soft Skills Training Market
    • 9.5.1. Saudi Arabia Online Soft Skills Training Market
    • 9.5.3. South Africa Online Soft Skills Training Market
    • 9.5.4. Rest of MEA Online Soft Skills Training Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Key Company SWOT Analysis
  • 10.2. Top Market Strategies
  • 10.3. Company Profiles
    • 10.3.1. edX LLC
      • 10.3.1.1. Key Information
      • 10.3.1.2. Overview
      • 10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.3.1.4. Product Summary
      • 10.3.1.5. Market Strategies
    • 10.3.2. Skillsoft
    • 10.3.3. Pluralsight LLC
    • 10.3.4. HubSpot, Inc.
    • 10.3.5. Toastmasters International
    • 10.3.6. Franklin Covey Co.
    • 10.3.7. Harvard Extension School
    • 10.3.8. FutureLearn
    • 10.3.9. Alison
    • 10.3.10. Simplilearn
    • 10.3.11. Mind Tools
    • 10.3.12. DDI World
    • 10.3.13. Udemy
    • 10.3.14. Coursera
    • 10.3.15. LinkedIn Corporation

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes