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市場調査レポート
商品コード
1279074
AdTechの世界市場規模調査&予測、ソリューション別、広告タイプ別、プラットフォーム別、企業規模別、業界別、地域別分析、2022-2029年Global AdTech Market Size study & Forecast, by Solution, By Advertising Type, By Platform, By Enterprise Size, By Vertical, and Regional Analysis, 2022-2029 |
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AdTechの世界市場規模調査&予測、ソリューション別、広告タイプ別、プラットフォーム別、企業規模別、業界別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月09日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のAdTech市場は、2021年に約7,794億1,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には13.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
AdTech」とは、パブリッシャー、プラットフォーム、ブランド、エージェンシーが、デジタル広告キャンペーンのターゲティング、配信、トラッキングに使用するソフトウェアおよびテクノロジーを指します。AdTech・ソフトウェアのプラットフォームは、代理店やブランドによる広告枠の購入を支援します。AdTechノロジー業界は、デマンドサイドプラットフォーム(DSP)、アドエクスチェンジ、データマネジメントプラットフォーム(DMP)、サプライサイドプラットフォーム(SSP)、その他のビジネスや製品で構成されています。広告主は、これらのツールを使って、広告に適切なオーディエンスを絞り込み、広告予算を最大限に活用し、キャンペーンの成功を評価することができます。市場の成長は、主にモバイルおよびオンラインビデオの成長、オンラインメディアへの消費者の傾倒、スマートフォンやインターネットの利用率の高さなどの要因によってもたらされます。
デジタル広告への傾倒の高まりは、世界の市場拡大を牽引する主要な促進要因として機能しています。Statistaによると、2021年のデジタル広告への支出は5,210億2,000万米ドルと推定され、今後も増加が見込まれ、2026年には8,761億米ドルに達する可能性があります。これにより、世界市場におけるAdTechの需要が高まると予想されます。また、AdTechソリューションの新規開発・改良のための研究開発投資の増加や、プログラマティック広告の需要の高まりは、予測期間中にさまざまな有利な機会をもたらしています。しかし、広告ブロックソフトの存在や、広告における個人データの使用に関する懸念の高まりが、2022-2029年の予測期間における市場成長の妨げとなっています。
世界のAdTech市場の調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカです。北米は、デジタル広告の普及が進み、DMPやマーケティング分析プラットフォームの成長率が高まっていることから、売上高で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。Facebook、YouTube、Instagram、TikTokなどの動画プラットフォームへの傾倒の高まりや、インターネット消費の増加などの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global AdTech Market is valued at approximately USD 779.41 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.7% over the forecast period 2022-2029. The term "AdTech" refers to the software and technologies used by publishers, platforms, brands, and agencies to target, deliver, and track their digital advertising campaigns. Platforms for AdTech software assist agencies and brands in buying advertising space. The AdTech industry comprises a variety of demand-side platforms (DSPs), ad exchanges, data management platforms (DMPs), supply-side platforms (SSPs), and other businesses and products. Advertisers can use these tools to target the appropriate audiences for their ads, make the most of their advertising budgets, and assess the success of their campaigns. The market growth is primarily driven by the factors such as the growth of mobile & online video, consumer inclination to online media, coupled with the high usage of smartphones and the internet.
The surge in inclination towards digital advertising is acting as a major driving factor that is leading the market expansion globally. According to Statista, in 2021, the expenditure on digital advertising was estimated to account for USD 521.02 billion, which is projected to rise and is likely to reach USD 876.1 billion by 2026. Thereby, these aforementioned factors are expected to bolster the demand for AdTech in the global market. In addition, the growing investments in R&D to create new and improved AdTech solutions, as well as the rising demand for programmatic advertising is presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the presence of ad-blocking software, and increasing concerns regarding the use of personal data in advertising are hampering the market growth over the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global AdTech Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the growing penetration of digital advertising and increase in the growth of DMPs and marketing analytics platforms. Whereas, Asia Pacific is expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as the rising inclination toward video platforms such as Facebook, YouTube, Instagram, and TikTok, as well as the increasing proliferation of internet consumption are burgeoning the market growth in the forecasting years.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.