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市場調査レポート
商品コード
1266674

XRヘッドセットの世界市場規模調査&予測、ソリューション別(コンシューマーエンゲージメント、ビジネスエンゲージメント)、エンドユーザー別(メディア・エンターテインメント、製造・建設、ヘルスケア、教育、小売、その他)、地域別分析、2022-2029年

Global XR Headset Market Size study & Forecast, by Solution (Consumer Engagement, Business Engagement), by End User (Media and Entertainment, Manufacturing and Construction, Healthcare, Education, Retail, Others) and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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XRヘッドセットの世界市場規模調査&予測、ソリューション別(コンシューマーエンゲージメント、ビジネスエンゲージメント)、エンドユーザー別(メディア・エンターテインメント、製造・建設、ヘルスケア、教育、小売、その他)、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年04月24日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のXRヘッドセット市場は、2021年に約3,810万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には28.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

XR Headsetまたは拡張現実ヘッドセットは、人間の目を模したディスプレイ品質を特徴とし、現実に近い没入感を得ることができる技術を搭載したウェアラブルデバイスです。頭部に装着し、スタンドアローンまたはテザリングで使用する没入型デバイスで、ユーザーが物理的、デジタル的な能力、拡張現実の仮想環境や設定、仮想現実を実生活の中で体験することを容易にします。メディアやエンターテインメント分野でのアプリケーションの増加や、企業によるXRヘッドセットの採用の増加は、市場成長を促進する主な要因です。

エンターテインメントとメディア産業における拡張現実の出現の高まりは、世界のXRヘッドセット市場の成長に向けて貢献しています。例えば、2020年の仮想ゲームコンテンツ分野は18億米ドルと推定されており、2025年には69億米ドルに成長すると予測されています。さらに、企業は従業員のトレーニングにこれらのヘッドセットを活用しており、これが予測期間中に市場を牽引する可能性が高いです。例えば、2021年10月、アイルランドを拠点とするITコンサルタント会社Accentureは、トレーニングや入社手続きのために60,000台のQuest 2バーチャルリアリティ(VR)ヘッドセットを発注しました。これらのヘッドセットは、同社のリモートワークの仮想トレーニングや、最大125,000人の新入社員の没入型オンボーディングプロセスを促進するために調達されました。また、eコマース業界におけるXRヘッドセットの台頭と、没入型VRコンテンツの制作に向けた投資の増加は、予測期間中、市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。しかし、これらのデバイスの高コストと熟練した技術者の不足、新興国での普及不足が、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。

XRヘッドセットの世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカ、世界のその他の地域です。北米は、この地域の様々な産業からメタバースへの投資が増加していることに加え、主要な市場プレイヤーの優位性により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、メディア&エンターテインメント業界におけるVRおよびAR技術の採用の増加や、同地域における5Gインフラの開発の増加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • マーケットスナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • XRヘッドセット市場、地域別、2019-2029年
    • XRヘッドセット市場、ソリューション別、2019年~2029年
    • XRヘッドセット市場、エンドユーザー別、2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査の前提条件

第2章 XRヘッドセットの世界市場の定義と範囲

  • 調査目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 本調査の対象となった年
  • 通貨換算レート

第3章 XRヘッドセットの世界市場力学

  • XRヘッドセット市場のインパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • メディア・エンターテインメント分野での応用が進む
      • 企業でのXRヘッドセットの採用が進む
    • 市場の課題
      • 熟練技術者の不足
      • 新興国での普及が進まない
    • 市場機会
      • eコマース業界で台頭するXRヘッドセット
      • 没入感のあるVRコンテンツの制作に向けた投資の拡大

第4章 XRヘッドセットの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • ソーシャル
    • テクニカル
  • 主な投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界関係者見通し
  • アナリストの提言と結論

第5章 リスク評価:COVID-19の影響

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響についての評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 XRヘッドセットの世界市場:ソリューション別

  • マーケットスナップショット
  • XRヘッドセットの世界市場:ソリューション別、実績 - ポテンシャル分析
  • XRヘッドセットの世界市場ソリューション別推定・予測2019-2029
  • XRヘッドセット市場、サブセグメント別分析
    • コンシューマーエンゲージメント
    • ビジネスエンゲージメント

第7章 XRヘッドセットの世界市場:エンドユーザー別

  • マーケットスナップショット
  • XRヘッドセットの世界市場:エンドユーザー別、実績 - ポテンシャル分析
  • XRヘッドセットの世界市場推定・予測(エンドユーザー別) 2019-2029
  • XRヘッドセット市場、サブセグメント別分析
    • メディア・エンターテインメント
    • 製造業・建設業
    • ヘルスケア
    • 教育
    • 小売
    • その他

第8章 XRヘッドセットの世界市場:地域別分析

  • XRヘッドセット市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • ソリューション別の推定・予測、2019年~2029年
      • エンドユーザー別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州XRヘッドセット市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋のXRヘッドセット市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのXRヘッドセット市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第9章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • High Tech Computer Corporation(HTC)
      • 主要な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合のみ)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Qualcomm Technologies Inc.
    • 4DR studios
    • 4experience
    • Microsoft Corporation
    • Aircards
    • ARuVR
    • Arvizio, Inc
    • Cavrnus, Inc.
    • Varjo Technologies Oy

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査の特徴
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global XR Headset Market, report scope
  • TABLE 2. Global XR Headset Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 3. Global XR Headset Market estimates & forecasts by Solution 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 4. Global XR Headset Market estimates & forecasts by End User 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 5. Global XR Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 6. Global XR Headset Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 7. Global XR Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 8. Global XR Headset Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 9. Global XR Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 1. Global XR Headset Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 2. Global XR Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 3. Global XR Headset Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 4. Global XR Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 5. Global XR Headset Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 6. U.S. XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 7. U.S. XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 8. U.S. XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 9. Canada XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 10. Canada XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 11. Canada XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 12. UK XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 13. UK XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 14. UK XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 15. Germany XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 16. Germany XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 17. Germany XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 18. France XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 19. France XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 20. France XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 21. Italy XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 22. Italy XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 23. Italy XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 24. Spain XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 25. Spain XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 26. Spain XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 27. RoE XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 28. RoE XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 29. RoE XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 30. China XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 31. China XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 32. China XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 33. India XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 34. India XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 35. India XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 36. Japan XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 37. Japan XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 38. Japan XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 39. South Korea XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 40. South Korea XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 41. South Korea XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 42. Australia XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 43. Australia XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 44. Australia XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 45. RoAPAC XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 46. RoAPAC XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 47. RoAPAC XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 48. Brazil XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 49. Brazil XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 50. Brazil XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 51. Mexico XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 52. Mexico XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 53. Mexico XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 54. RoLA XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 55. RoLA XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 56. RoLA XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 57. Row XR Headset Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 58. Row XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 59. Row XR Headset Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 60. List of secondary sources, used in the study of global XR Headset Market
  • TABLE 61. List of primary sources, used in the study of global XR Headset Market
  • TABLE 62. Years considered for the study
  • TABLE 63. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global XR Headset Market, research methodology
  • FIG 2. Global XR Headset Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global XR Headset Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global XR Headset Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global XR Headset Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global XR Headset Market, pest analysis
  • FIG 8. Global XR Headset Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global XR Headset Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 10. Global XR Headset Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 11. Global XR Headset Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 12. Global XR Headset Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 13. Global XR Headset Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 14. Global XR Headset Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America XR Headset Market 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 16. Europe XR Headset Market 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 17. Asia pacific XR Headset Market 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 18. Latin America XR Headset Market 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 19. Global XR Headset Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global XR Headset Market is valued at approximately USD 38.1 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 28.3 % over the forecast period 2022-2029. XR Headset or extended reality headsets are the wearable devices that feature display quality that imitates the human eye and is equipped with technology that allows for immersion close to reality. These are head-worn, stand-alone or tethered immersive devices that facilitate users to experience, cross physical, digital capabilities, virtual environments and settings of Augmented reality, and virtual reality in real-life. The increasing application in the media and entertainment sector and the growing adoption of XR headsets from enterprises are key factors driving the market growth.

The rising emergence of extended reality in the entertainment and media industry is contributing towards the growth of the Global XR Headset Market. For instance - in 2020, the virtual gaming content segment was estimated at USD 1.8 billion, and it is projected to grow to USD 6.9 billion by 2025. Furthermore, enterprises are making use of these headsets for the training of employees which is likely to drive the market over the projected period. For instance - in October 2021, Ireland-based IT consultancy firm Accenture ordered 60,000 Quest 2 virtual reality (VR) headsets for training and onboarding procedures. These headsets were procured for virtual training of the company's remote workforce and to facilitate an immersive onboarding process for up to 125,000 new hires. Also, the rising emergence of XR headsets in the e-commerce industry and growing investment towards the Creation of immersive VR content would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high cost of these devices coupled with the dearth of skilled technical personnel as well as the lack of penetration in developing countries hinder the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global XR Headset Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of leading market players coupled with growing investment in metaverse from various industries in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the growing adoption of VR and AR technologies across the media & entertainment industry as well as the increasing development of 5G infrastructure in the region.

Major market player included in this report are:

  • High Tech Computer Corporation (HTC)
  • Qualcomm Technologies Inc.
  • 4DR studios
  • 4experience
  • Microsoft Corporation
  • Aircards
  • ARuVR
  • Arvizio, Inc
  • Cavrnus, Inc.
  • Varjo Technologies Oy

Recent Developments in the Market:

  • In January 2023, HTC VIVE announced the launch of its new flagship all-in-one device named VIVE XR Elite. The headset combines mixed reality (MR) and virtual reality (VR) functionality into a single compact, flexible, and highly versatile device that is suitable for playing games, strength and conditioning, efficiency, and other applications.

Global XR Headset Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Solution, End User, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Solution

  • Consumer Engagement
  • Business Engagement

By End-user

  • Media and Entertainment
  • Manufacturing and Construction
  • Healthcare
  • Education
  • Retail
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.1. XR Headset Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.2. XR Headset Market, by Solution, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.3. XR Headset Market, by End User, 2019-2029 (USD Million)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global XR Headset Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global XR Headset Market Dynamics

  • 3.1. XR Headset Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing application in the media and entertainment sector
      • 3.1.1.2. Growing adoption of XR headsets from enterprises
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Dearth of skilled technical personnel
      • 3.1.2.2. Lack of penetration in developing countries
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising emergence of XR headsets in the e-commerce industry
      • 3.1.3.2. Growing investment towards Creation of immersive VR content

Chapter 4. Global XR Headset Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global XR Headset Market, by Solution

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global XR Headset Market by Solution, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global XR Headset Market Estimates & Forecasts by Solution 2019-2029 (USD Million)
  • 6.4. XR Headset Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Consumer Engagement
    • 6.4.2. Business Engagement

Chapter 7. Global XR Headset Market, by End User

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global XR Headset Market by End User, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global XR Headset Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Million)
  • 7.4. XR Headset Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Media and Entertainment
    • 7.4.2. Manufacturing and Construction
    • 7.4.3. Healthcare
    • 7.4.4. Education
    • 7.4.5. Retail
    • 7.4.6. Others

Chapter 8. Global XR Headset Market, Regional Analysis

  • 8.1. XR Headset Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America XR Headset Market
    • 8.2.1. U.S. XR Headset Market
      • 8.2.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada XR Headset Market
  • 8.3. Europe XR Headset Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. XR Headset Market
    • 8.3.2. Germany XR Headset Market
    • 8.3.3. France XR Headset Market
    • 8.3.4. Spain XR Headset Market
    • 8.3.5. Italy XR Headset Market
    • 8.3.6. Rest of Europe XR Headset Market
  • 8.4. Asia-Pacific XR Headset Market Snapshot
    • 8.4.1. China XR Headset Market
    • 8.4.2. India XR Headset Market
    • 8.4.3. Japan XR Headset Market
    • 8.4.4. Australia XR Headset Market
    • 8.4.5. South Korea XR Headset Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific XR Headset Market
  • 8.5. Latin America XR Headset Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil XR Headset Market
    • 8.5.2. Mexico XR Headset Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America XR Headset Market
  • 8.6. Rest of The World XR Headset Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. High Tech Computer Corporation (HTC)
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Qualcomm Technologies Inc.
    • 9.2.3. 4DR studios
    • 9.2.4. 4experience
    • 9.2.5. Microsoft Corporation
    • 9.2.6. Aircards
    • 9.2.7. ARuVR
    • 9.2.8. Arvizio, Inc
    • 9.2.9. Cavrnus, Inc.
    • 9.2.10. Varjo Technologies Oy

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption