市場調査レポート
商品コード
1135038
リキッドフレーバーの世界市場規模調査、製品別(有機濃縮フレーバー、フレーバー抽出物、人工フレーバー液)、用途別(飲料、ベーカリー・菓子類、乳製品・冷凍食品、加工食品)、地域別予測2022-2028Global Liquid Flavor Market Size study, By Product (Organic Flavor Concentrates, Flavor Extracts, Artificial Flavor Liquids), By Application (Beverages, Bakery & Confectionery, Dairy & Frozen Foods, Processed Foods) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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リキッドフレーバーの世界市場規模調査、製品別(有機濃縮フレーバー、フレーバー抽出物、人工フレーバー液)、用途別(飲料、ベーカリー・菓子類、乳製品・冷凍食品、加工食品)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のリキッドフレーバー市場は、2021年に約106億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.30%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
飲料、焼き菓子、製菓、乳製品・冷凍食品、加工食品などは、風味や香りを向上させるためにリキッドフレーバーを使用する製品の一例です。栄養価や保存性、その他の機能を高めるために、有機フレーバー濃縮物、天然植物・動物抽出物、人工フレーバー液などのフレーバーが、食品配合に頻繁に利用されています。予測期間中、アジアと南米の新興経済圏における経済活動の活発化、工業生産の増加、消費者の可処分所得の増加が、世界の産業を推進すると予想されています。また、消費者の生活の変化や食事の準備期間の短縮により、加工食品や簡便な食事への需要が増加すると予想されます。また、栄養や天然素材に対する消費者の関心の高まりも、特殊な用途におけるリキッドフレーバーの需要を後押ししていると思われます。また、政府による高い支援も市場の成長を後押ししています。例えば、英国の食品法は、1999年に食品基準法を制定し、食品中の特定の化学物質の添加を規制・制限しています。また、FAO/WHO合同食品添加物専門家委員会(JEFCA)は、合成香料の人工化合物の規制と評価を行っています。これに伴い、製パン業界におけるリキッドフレーバーの需要の高まりは、予測される期間において、市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、石油化学原料の変動は、予想される期間を通してリキッドフレーバー市場の拡大を抑制する可能性があると予想されます。
リキッドフレーバーの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界のその他の地域です。北米は、地球上の主要な地域です。その巨大なアプリケーションの市場規模と多様な食品の消費パターンのために、北米はリキッドフレーバーのトップ地域でした。すべての地域の中で、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高い速度で発展すると予想されています。人口が急速に増加していること、さまざまな民族が地域全体に存在すること、食品の消費パターンが変化していることなどが、市場拡大の主な要因となっています。さらに、洋食の普及がリキッドフレーバー分野の成長をサポートすると予想されます。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、レポートでは、市場の将来の成長を定義する駆動要因と課題などの重要な側面について、詳細なinApplicationを提供します。さらに、レポートはまた、主要な選手の競争風景や製品提供の詳細な分析とともに投資する利害関係者のためのマイクロ市場で利用可能な機会を組み込むものとします。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
オーガニックフレーバーコンセントレート
フレーバー抽出物
人工フレーバーリキッド
アプリケーション別
飲料
ベーカリー・菓子類
乳製品・冷凍食品
加工食品
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、世界のリキッドフレーバー市場の対象読者
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Liquid Flavor Market is valued approximately USD 10.60 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.30% over the forecast period 2022-2028.
Drinks, baked goods, confectionary, dairy & frozen meals, and processed foods are just a couple of the products that use liquid flavours to improve flavour and scent. In order to increase nutritional value and shelf life as well as other features, flavours like organic flavour concentrates, natural plant and animal extracts, and artificial flavour liquids are frequently utilised in food formulations. Over the course of the projected period, higher economic activity, rising industrial output, and rising consumer disposable income in emerging economies in Asia and South America are anticipated to propel the global industry. Changing consumer lives and shorter meal preparation periods, there is also predicted to be an increase in the demand for processed and convenience meals. Growing consumer concern over nutrition and the use of "natural" ingredients is also probably to encourage the demand for liquid flavours in specialised applications. Along with this, the high government support for the market is also driving the growth for the market. For instance, The UK Food Law has also established the Food Standards Act in 1999 to regulate and restrict the addition of certain chemicals in food products. The Joint FAO/WHO Expert Committee on Food Additives (JEFCA) also regulates and assesses artificial compounds in synthetic flavor sources. Along with this, rising demand for Liquid Flavor in bread kitchen industry is creating lucrative growth opportunity for the market over the anticipated period. However, it is anticipated that fluctuations in petrochemical feedstock may restrain the expansion of the liquid flavour market throughout the anticipated period.
The key regions considered for the global Liquid Flavor Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region over the globe. Due to its massive application market size and diversified food consumption patterns, North America was the top region for liquid flavour. Among all the regions, Asia Pacific is anticipated to develop at the highest rate over the projection period. Population increase that is occurring quickly, the presence of various ethnicities throughout the area, and shifting food consumption patterns are key factors in the market's expansion. Furthermore, it is anticipated that rising adoption of western meals would support the growth of the liquid flavour sector.
Major market players included in this report are:
Symrise AG
Food Ingredients.
Archer Daniels Midland Company
Frutarom
Givaudan S.A.
Gold Coast Ingredients
McCormick & Company, Inc.
Natures Flavors, Inc.
Synergy Flavors
Tate and Lyle Plc
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed inApplicationation about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Organic Flavor Concentrates
Flavor Extracts
Artificial Flavor Liquids
By Application
Beverages
Bakery & Confectionery
Dairy & Frozen Foods
Processed Foods
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Liquid Flavor Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors