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市場調査レポート
商品コード
1547467
バスルーム製品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測Global Bathroom Products Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
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カスタマイズ可能
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バスルーム製品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測 |
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 283 Pages
納期: 即日から翌営業日
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バスルーム製品市場の世界需要は、2023年の1,174億3,000万米ドルから2032年には約2,662億2,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは9.52%です。
バスルームは建物に必要な部分です。そのため、現在では最優先事項となっています。バスルームのデザインは、インテリアデザインと装飾で起こっている革命的な動向により、強い注目を集めています。バスルーム製品は、洗面器、バスタブ、キャビネット、鏡、棚、シャワー、蛇口、歯ブラシホルダー、タオル掛けやリング、ゴミ箱など、幅広いラインナップがあります。技術革新が進むにつれて、防水スピーカー、音楽シャワー、照明など、豪華な新製品が続々と登場しています。
世界のバスルーム製品市場は、住宅セクターの繁栄、スマートホームの動向の高まり、可処分所得の増加、ホスピタリティ産業の繁栄によって成長すると予想されます。人口動態の変化、急速な都市化、新築住宅を所有する夫婦の増加、核家族化、容易な住宅ローンを提供する政府の介入は、世界市場の成長を支えるいくつかのマクロ経済要因です。スマートホームの動向に伴い、バスルームはより魅力的で機能的なものになりつつあります。人々は、ハイテクで高品質な製品や付属品でバスルームのデザインを一新することを検討しています。ある不動産調査によると、こうした若い住宅購入者の77%が、オートメーション技術やインテリジェントなイノベーションを備えた住宅を探していることが明らかになりました。製品に関する意識の高まり、好調な発売、主要企業による積極的なマーケティング、流通網の強化が、市場の成長をさらに促進しています。しかし、バスルームのデザインへの注目度が低く、全体的な建築パッケージのコストが高いことが、市場の成長を抑制しています。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはバスルーム製品の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。バスルーム製品産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。
バスルーム製品市場レポートのこのセクションでは、国別と地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家がそれぞれの製品またはサービスの対象層を特定する上で、今後の機会を支援します。
本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるバスルーム製品市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。
ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Bathroom Products Market is presumed to reach the market size of nearly USD 266.22 Billion by 2032 from USD 117.43 Billion in 2023 with a CAGR of 9.52% under the study period 2024-2032.
The bathroom is a necessary part of a building. Consequently, they are now given the highest priority. Bathroom design is gaining robust attention due to revolutionary trends taking place in interior design and decor. Bathroom products are available in a wide range, including basin, bathtub, cabinets, mirrors, shelves, shower, taps, toothbrush holders, towel rack or ring, and trash cans. With rise in innovation, new line of luxurious products are being added including water proof speaker, musical shower, lighting, and many more.
The global bathroom products market is anticipated to grow with a thriving housing sector, rising smart home trend, growing disposable income, and thriving hospitality industry. Shifting demographics, rapid urbanization, a growing number of couples owning new houses, an increase in nuclear families, and government intervention to provide easy home loans are several macroeconomic factors supporting global market growth. With the growing trend of the smart home, bathrooms are becoming more appealing and functional. People are considering redesigning the bathroom with high-tech and high-quality products and accessories. A real estate study revealed that 77 % of these young homebuyers are looking for a home with automation tech and intelligent innovations. Growing awareness about the products, robust launches, aggressive marketing by key players, and strengthening distribution network is proliferating market growth further. However, minimal focus on bathroom design and the high cost of the overall build package restrains the market growth.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Bathroom Products. The growth and trends of Bathroom Products industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Bathroom Products market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Bathroom Products market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Bathroom Products market include Kohler Co., Roca Sanitario, S.A, TOTO Ltd., Lixil Corporation, Hamberger Sanitary GmbH, Huida Sanitary Ware Co. Ltd., Bemis Manufacturing Company, Sloan Valve Company, Ginsey Industries Inc., AmeriSink Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.