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市場調査レポート
商品コード
1694022
米国の業務用バスルーム製品:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年)United States Commercial Bathroom Products - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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適宜更新あり
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米国の業務用バスルーム製品:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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米国の業務用バスルーム製品市場規模は2025年に3億6,990万米ドルと推定・予測され、2030年には4億3,509万米ドルに達すると予測され、予測期間(2025~2030年)のCAGRは3.3%です。
衛生・個人衛生に対する意識の高まりが米国での市場拡大に拍車をかけた。世界保健機関(WHO)によると、死亡や下痢などの健康問題を引き起こしている原因は不衛生な環境であるため、健康的な生活を送るために個人の衛生状態を良好に保つことの重要性が認識され、適切なバスルーム製品に対する需要が高まっています。米国の業務用トイレ製品市場が拡大しているのは、抗菌便座に対する消費者の需要が増加しているためです。
バスルーム製品の需要を増加させた要因の一つは、米国における住宅改修やリフォームプロジェクトへの消費支出の増加です。この動向は、住宅価格の上昇と住宅ローン金利の低下により増加しています。さらに、大手メーカーは製品の寿命を延ばすために製品保証や保証を提供しており、これが市場の成長につながっています。
住宅の建設・改築率の上昇に伴い、可処分所得、住宅スペースの問題、生活水準の向上が米国におけるバスルーム製品の成長に寄与しています。米国では、システムのアップグレード、より大規模なシャワー、床材の変更など、さまざまな理由でバスルームの改修が行われています。したがって、バスルーム製品は、都市化を受け入れる米国の人々の間で最も需要があります。
スマートバスルームに統合された音声、モーション、機能認識などの機能により、ユーザーはスマートフォンで照明、セキュリティ、温度を制御できるようになり、消費者のスマートバスルームに対する需要が増加しました。スマートバスルームにデジタルバスルームアクセサリを統合することで、消費者は水とエネルギーを節約することができます。デジタル温度制御設定、タッチレス技術、赤外線蛇口技術などの機能をスマートバスルームに組み込むことは、水を節約するために消費者の間で人気となりました。
LCD付きデジタルシャワーパネルで水流を制御したり、音楽を再生したりすることができます。また、スマートフォンとAlexaやGoogleホームなどのスマートデバイスを接続することで、スマートバスルームをより快適に利用することができます。これらの機能により、米国ではスマートバスルームの人気が高まっており、市場成長を促進するものと考えられます。
業務用バスルーム製品のベンダーがオフライン店舗を開設したことで、顧客は組み立て式バスルームアクセサリを訪れ、体験できるようになりました。オフラインセグメントの流通チャネルは、ホームファニチャーやホームウェアの小売店などの専門店です。低価格で快適なショッピング体験ができるため、消費者はWalmartやテスコのようなハイパーマーケットやスーパーマーケットでの購入を好みます。オフラインセグメントでは、顧客は自分の要求と予算を選ぶことができます。したがって、オフラインセグメントへの需要が市場を押し上げます。
米国の業務用バスルーム製品市場は細分化されています。同市場の主要企業は、市場での存在感を高めるため、様々な戦略的提携、パートナーシップ、M&A、地理的拡大、製品/サービスの発売を実施しています。主要市場参入企業は、Bradley Corp.、Duravit AG、Fortune Brands Innovations Inc.、Fujian Xinchang Sanitary Ware、Gerber Plumbing Fixtures LLCです。
The United States Commercial Bathroom Products Market size is estimated at USD 369.90 million in 2025, and is expected to reach USD 435.09 million by 2030, at a CAGR of 3.3% during the forecast period (2025-2030).
The increased awareness of sanitary and personal hygiene fueled the market expansion in the United States. According to the World Health Organization (WHO), the causes that are leading to death, diarrhea, and other health problems are poor sanitary conditions; therefore, the demand for suitable bathroom products is increased by the realization of the importance of maintaining good personal hygiene to lead a healthy life. The US commercial bathroom products market is expanding because of the increasing consumer demand for antimicrobial toilet seats.
One of the factors that increased the demand for bathroom products is the increasing consumer spending on home improvement and remodeling projects in the United States. This trend has increased due to the rising home prices and low mortgage rates. Furthermore, the major manufacturers provide product warranties and guarantees to extend the product's lifespan, which leads to market growth.
With the increasing rate of home construction and renovation, disposable income, housing space issues, and rising living standards contribute toward the growth of bathroom products in the United States. In the United States, bathroom renovations are done for various reasons, like system upgrades, more extensive showers, and flooring modifications. Therefore, bathroom products are in most demand among people in the United States to embrace urbanization.
Features like voice, motion, and function recognition integrated into smart bathrooms that allow users to control the lights, security, and temperature via smartphones increased consumers' demand for smart bathrooms. Integrating digital bathroom accessories with smart bathrooms helps consumers conserve water and energy. Incorporating features like digital temperature control settings, touchless technology, and infrared tap technology with smart bathrooms became popular among consumers to conserve water.
Users can control water flow and play music with digital shower panels with LCDs. Consumers can also connect smartphones and smart devices like Alexa and Google Home to enhance the experience of smart bathrooms. These features make smart bathrooms increasingly popular in the United States and will propel market growth.
The vendors of commercial bathroom products opened offline stores, which helped customers visit and experience assembled bathroom accessories. The offline segment's distribution channel is specialist stores such as home furniture and homeware retailers. Due to the lower prices and a pleasant shopping experience, consumers prefer to buy from hypermarkets and supermarkets like Walmart and Tesco. The offline segment allows customers to choose their requirements and budgets. Hence, the demand for the offline segment boosts the market.
The US commercial bathroom products market is fragmented. Major companies in the market are implementing various strategic alliances, partnerships, mergers and acquisitions, geographical expansion, and product/service launches to enhance their presence in the market. The major market players are Bradley Corp., Duravit AG, Fortune Brands Innovations Inc., Fujian Xinchang Sanitary Ware Co. Ltd, and Gerber Plumbing Fixtures LLC.