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市場調査レポート
商品コード
1542589

ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Unified Communication And Collaboration (UCC) Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 235 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.90円
ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 235 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)市場の世界需要は、2023年の989億3,000万米ドルから2032年には約3,053億2,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは13.34%です。

ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)とは、リアルタイムの非構造化コラボレーション機能をビジネス・コミュニケーションと連携させるハードウェアとソフトウェアのツールのことです。これらの高度な技術により、人々はあらゆる場所から、あらゆるデバイスを使用して、うまくコミュニケーションをとることができるようになり、組織のコミュニケーションを改善することができます。UCCには、電子メール、ボイスメール、カレンダーイベント、プランニングツール、電話会議、インスタントメッセージ、画面共有などのコンポーネントがあります。コラボレーションとコミュニケーション技術がわかりやすいインターフェースに統合されることで、組織はさまざまな機能を活用できるようになります。

市場力学

リアルタイム・リモート・コラボレーション・ツールに対する需要の高まりが、ユニファイドコミュニケーション&コラボレーション市場を後押ししています。多くの企業がUCCに投資しているのは、UCCがコミュニケーション・インターフェースの強化を約束し、生産性と業務効率を高め、市場に適しているからです。ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション・サービスは、技術の急速な開拓から恩恵を受けており、高品質のユーザー・インターフェースとエクスペリエンスに対する需要は、市場成長を拡大する可能性が高いです。市場の主要プレーヤーは、より多くの最先端技術に投資しており、これが同製品の市場拡大を促進すると予想されます。しかし、セキュリティの問題が問題となり、同製品が市場で花開くのを制限する可能性があります。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析を取り上げています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)市場レポートのこのセクションでは、国および地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家は、今後の機会で、それぞれの製品やサービスのターゲット層を特定するのに役立ちます。

コンポーネント別

  • タイプ別
  • サービス別

タイプ別

  • UCaaS(テレフォニー、ユニファイドメッセージング、会議、コラボレーションプラットフォーム、アプリケーション)
  • IPテレフォニー(ハードウェア、ソフトウェア)
  • ビデオ会議システム(ハードウェア、ソリューション)

サービス別

  • UCマネージド・サービス
  • プロフェッショナル・サービス

導入形態別

  • オンプレミス
  • パブリッククラウド
  • ハイブリッド・クラウド

組織規模別

  • 大企業
  • 中小企業(SME)

業界別

  • BFSI
  • IT・通信
  • 小売・消費財
  • ヘルスケア
  • 公共部門および公益事業
  • 物流・運輸
  • 旅行・ホスピタリティ
  • その他業界別(教育、製造、メディア・エンターテインメント)

地域分析

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおけるユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、このレポートでは、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(Ucc)の世界市場分析:コンポーネント別

  • コンポーネント別概要
  • コンポーネント別の過去および予測データ分析
  • タイプ
  • サービス

第6章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(Ucc)の世界市場分析:タイプ別

  • タイプ別概要
  • タイプ別過去および予測データ分析
  • UCaaS(テレフォニー、ユニファイドメッセージング、会議、コラボレーションプラットフォーム、アプリケーション)
  • IPテレフォニー(ハードウェア、ソフトウェア)
  • ビデオ会議システム(ハードウェア、ソリューション)

第7章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)の世界市場分析:サービス別

  • サービス別概要
  • サービス別の過去および予測データ分析
  • UCマネージドサービス
  • プロフェッショナルサービス

第8章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)の世界市場分析:展開モード別

  • 概要:展開モード別
  • 展開モード別の実績データと予測データ分析
  • オンプレミス
  • パブリッククラウド
  • ハイブリッドクラウド

第9章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(Ucc)の世界市場分析:組織規模別

  • 概要組織規模別
  • 組織規模別の実績データと予測データ分析
  • 大企業
  • 中小企業(SMEs)

第10章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(Ucc)の世界市場分析:業界別

  • 概要業種別
  • 業界別の過去と予測データ分析
  • BFSI
  • IT・通信
  • 小売・消費財
  • ヘルスケア
  • 公共部門と公益事業
  • 物流・運輸
  • 旅行・ホスピタリティ
  • その他業界別(教育、製造、メディア・エンターテインメント)

第11章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋セグメント別
    • アジア太平洋国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第12章 ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)企業の競合情勢

  • ユニファイドコミュニケーションとコラボレーション(UCC)市場競争
  • パートナーシップ/コラボレーション/合意
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第13章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Zoom(US)
  • Cisco(US)
  • Microsoft(US)
  • Avaya Inc.(US)
  • Fuze(US)
  • Google(US)
  • Goto(US)
  • RingCentral(US)
  • Verizon(US)
  • BT(UK)
  • Dialpad(US)
  • Orange S.A.(France)
  • StarBlue(Ireland)
  • Windstream Holdings(US)
  • Revation Systems(US)
  • 8X8 Inc.(US)
  • Vonage Holdings(US)
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By The Components (USD MN)
  • Types Market Sales By Geography (USD MN)
  • Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By The Types (USD MN)
  • UCaaS (Telephony, Unified Messaging, Conferencing, Collaboration Platforms and Applications) Market Sales By Geography (USD MN)
  • IP Telephony (Hardware, Software) Market Sales By Geography (USD MN)
  • VideConferencing Systems (Hardware, Solutions) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By The Services (USD MN)
  • UC Managed Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Professional Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By The Deployment Mode (USD MN)
  • On-Premises Market Sales By Geography (USD MN)
  • Public Cloud Market Sales By Geography (USD MN)
  • Hybrid Cloud Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By The Organization Size (USD MN)
  • Large Enterprises Market Sales By Geography (USD MN)
  • Small and Medium- Sized Enterprises (SMEs) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By The vertical (USD MN)
  • BFSI Market Sales By Geography (USD MN)
  • IT and Telecom Market Sales By Geography (USD MN)
  • Retail and Consumer Goods Market Sales By Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales By Geography (USD MN)
  • Public Sector and Utilities Market Sales By Geography (USD MN)
  • Logistics and Transportation Market Sales By Geography (USD MN)
  • Travel and Hospitality Market Sales By Geography (USD MN)
  • Other Verticals (Education, Manufacturing and Media and Entertainment) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Unified Communication And Collaboration (UCC) Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Unified Communication And Collaboration (UCC) Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Unified Communication And Collaboration (UCC) Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By The Components
  • Market Attractiveness Analysis By The Types
  • Market Attractiveness Analysis By The Services
  • Market Attractiveness Analysis By The Deployment Mode
  • Market Attractiveness Analysis By The Organization Size
  • Market Attractiveness Analysis By The vertical
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By The Components (USD MN)
  • Types Market Sales By Geography (USD MN)
  • Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By The Types (USD MN)
  • UCaaS (Telephony, Unified Messaging, Conferencing, Collaboration Platforms and Applications) Market Sales By Geography (USD MN)
  • IP Telephony (Hardware, Software) Market Sales By Geography (USD MN)
  • VideConferencing Systems (Hardware, Solutions) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By The Services (USD MN)
  • UC Managed Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Professional Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By The Deployment Mode (USD MN)
  • On-Premises Market Sales By Geography (USD MN)
  • Public Cloud Market Sales By Geography (USD MN)
  • Hybrid Cloud Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By The Organization Size (USD MN)
  • Large Enterprises Market Sales By Geography (USD MN)
  • Small and Medium- Sized Enterprises (SMEs) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By The vertical (USD MN)
  • BFSI Market Sales By Geography (USD MN)
  • IT and Telecom Market Sales By Geography (USD MN)
  • Retail and Consumer Goods Market Sales By Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales By Geography (USD MN)
  • Public Sector and Utilities Market Sales By Geography (USD MN)
  • Logistics and Transportation Market Sales By Geography (USD MN)
  • Travel and Hospitality Market Sales By Geography (USD MN)
  • Other Verticals (Education, Manufacturing and Media and Entertainment) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11219856

The global demand for Unified Communication And Collaboration (UCC) Market is presumed to reach the market size of nearly USD 305.32 Billion by 2032 from USD 98.93 Billion in 2023 with a CAGR of 13.34% under the study period 2024-2032.

Unified communications and collaboration (UCC) refer to hardware and software tools that coordinate real-time, unstructured collaborative capabilities with business communication. These advanced technologies enable people to communicate successfully from any place, using any device and improve organizational communications. UCC might have components like email, voicemail, calendar events, planning tools, teleconferencing, instant messaging, and screen sharing. Organizations can utilize various features when collaboration and communication technologies are combined into a straightforward interface.

MARKET DYNAMICS

The growing demand for real-time and remote collaboration tools is propelling the unified communication and collaboration market. Many businesses are investing in UCC since it promises to enhance the communication interface, which boosts productivity and operational effectiveness and is suitable for the market. Unified communication and collaboration services have benefited from the technology's rapid development, and demand for high-quality user interfaces and experiences is only likely to increase the market growth. The major market players have invested in more cutting-edge technologies, which is expected to promote market expansion of the product. However, security issues might become problematic and limit the product's ability to flourish in the market.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Unified Communication And Collaboration (UCC). The growth and trends of Unified Communication And Collaboration (UCC) industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Unified Communication And Collaboration (UCC) market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By The Components

  • Types
  • Services

By The Types

  • UCaaS (Telephony, Unified Messaging, Conferencing, Collaboration Platforms and Applications)
  • IP Telephony (Hardware, Software)
  • VideConferencing Systems (Hardware, Solutions)

By The Services

  • UC Managed Services
  • Professional Services

By The Deployment Mode

  • On-Premises
  • Public Cloud
  • Hybrid Cloud

By The Organization Size

  • Large Enterprises
  • Small and Medium- Sized Enterprises (SMEs)

By The vertical

  • BFSI
  • IT and Telecom
  • Retail and Consumer Goods
  • Healthcare
  • Public Sector and Utilities
  • Logistics and Transportation
  • Travel and Hospitality
  • Other Verticals (Education, Manufacturing and Media and Entertainment)

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Unified Communication And Collaboration (UCC) market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Unified Communication And Collaboration (UCC) market include Zoom (US), Cisco (US), Microsoft (US), Avaya Inc. (US), Fuze (US), Google (US), Goto (US), RingCentral (US), Verizon (US), BT (UK), Dialpad (US), Orange S.A. (France), StarBlue (Ireland), Windstream Holdings (US), Revation Systems (US), 8X8 Inc. (US), Vonage Holdings (US). This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By The Components
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By The Types
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By The Services
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By The Deployment Mode
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By The Organization Size
    • 3.7.6 Market Attractiveness Analysis By The vertical
    • 3.7.7 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) MARKET ANALYSIS BY THE COMPONENTS

  • 5.1. Overview By The Components
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By The Components
  • 5.3. Types Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Services Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) MARKET ANALYSIS BY THE TYPES

  • 6.1. Overview By The Types
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By The Types
  • 6.3. UCaaS (Telephony, Unified Messaging, Conferencing, Collaboration Platforms and Applications) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. IP Telephony (Hardware, Software) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. VideConferencing Systems (Hardware, Solutions) Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) MARKET ANALYSIS BY THE SERVICES

  • 7.1. Overview By The Services
  • 7.2. Historical and Forecast Data Analysis By The Services
  • 7.3. UC Managed Services Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.4. Professional Services Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) MARKET ANALYSIS BY THE DEPLOYMENT MODE

  • 8.1. Overview By The Deployment Mode
  • 8.2. Historical and Forecast Data Analysis By The Deployment Mode
  • 8.3. On-Premises Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.4. Public Cloud Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.5. Hybrid Cloud Historic and Forecast Sales By Regions

9. GLOBAL UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) MARKET ANALYSIS BY THE ORGANIZATION SIZE

  • 9.1. Overview By The Organization Size
  • 9.2. Historical and Forecast Data Analysis By The Organization Size
  • 9.3. Large Enterprises Historic and Forecast Sales By Regions
  • 9.4. Small and Medium- Sized Enterprises (SMEs) Historic and Forecast Sales By Regions

10. GLOBAL UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) MARKET ANALYSIS BY THE VERTICAL

  • 10.1. Overview By The vertical
  • 10.2. Historical and Forecast Data Analysis By The vertical
  • 10.3. BFSI Historic and Forecast Sales By Regions
  • 10.4. IT and Telecom Historic and Forecast Sales By Regions
  • 10.5. Retail and Consumer Goods Historic and Forecast Sales By Regions
  • 10.6. Healthcare Historic and Forecast Sales By Regions
  • 10.7. Public Sector and Utilities Historic and Forecast Sales By Regions
  • 10.8. Logistics and Transportation Historic and Forecast Sales By Regions
  • 10.9. Travel and Hospitality Historic and Forecast Sales By Regions
  • 10.10. Other Verticals (Education, Manufacturing and Media and Entertainment) Historic and Forecast Sales By Regions

11. GLOBAL UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 11.1. Regional Outlook
  • 11.2. Introduction
  • 11.3. North America Sales Analysis
    • 11.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 11.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 11.3.4 United States Sales Analysis
    • 11.3.5 Canada Sales Analysis
    • 11.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 11.4. Europe Sales Analysis
    • 11.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 11.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 11.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 11.4.5 France Sales Analysis
    • 11.4.6 Germany Sales Analysis
    • 11.4.7 Italy Sales Analysis
    • 11.4.8 Russia Sales Analysis
    • 11.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 11.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 11.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 11.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 11.5.4 China Sales Analysis
    • 11.5.5 India Sales Analysis
    • 11.5.6 Japan Sales Analysis
    • 11.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 11.5.8 Australia Sales Analysis
    • 11.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 11.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 11.6. Latin America Sales Analysis
    • 11.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 11.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 11.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 11.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 11.6.6 Peru Sales Analysis
    • 11.6.7 Chile Sales Analysis
    • 11.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 11.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 11.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 11.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 11.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 11.7.5 UAE Sales Analysis
    • 11.7.6 Israel Sales Analysis
    • 11.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 11.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

12. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) COMPANIES

  • 12.1. Unified Communication And Collaboration (UCC) Market Competition
  • 12.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 12.3. Merger And Acquisitions
  • 12.4. New Product Launch
  • 12.5. Other Developments

13. COMPANY PROFILES OF UNIFIED COMMUNICATION AND COLLABORATION (UCC) INDUSTRY

  • 13.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 13.2. Market Concentration Rate
  • 13.3. Zoom (US)
    • 13.3.1 Company Overview
    • 13.3.2 Company Revenue
    • 13.3.3 Products
    • 13.3.4 Recent Developments
  • 13.4. Cisco (US)
    • 13.4.1 Company Overview
    • 13.4.2 Company Revenue
    • 13.4.3 Products
    • 13.4.4 Recent Developments
  • 13.5. Microsoft (US)
    • 13.5.1 Company Overview
    • 13.5.2 Company Revenue
    • 13.5.3 Products
    • 13.5.4 Recent Developments
  • 13.6. Avaya Inc. (US)
    • 13.6.1 Company Overview
    • 13.6.2 Company Revenue
    • 13.6.3 Products
    • 13.6.4 Recent Developments
  • 13.7. Fuze (US)
    • 13.7.1 Company Overview
    • 13.7.2 Company Revenue
    • 13.7.3 Products
    • 13.7.4 Recent Developments
  • 13.8. Google (US)
    • 13.8.1 Company Overview
    • 13.8.2 Company Revenue
    • 13.8.3 Products
    • 13.8.4 Recent Developments
  • 13.9. Goto (US)
    • 13.9.1 Company Overview
    • 13.9.2 Company Revenue
    • 13.9.3 Products
    • 13.9.4 Recent Developments
  • 13.10. RingCentral (US)
    • 13.10.1 Company Overview
    • 13.10.2 Company Revenue
    • 13.10.3 Products
    • 13.10.4 Recent Developments
  • 13.11. Verizon (US)
    • 13.11.1 Company Overview
    • 13.11.2 Company Revenue
    • 13.11.3 Products
    • 13.11.4 Recent Developments
  • 13.12. BT (UK)
    • 13.12.1 Company Overview
    • 13.12.2 Company Revenue
    • 13.12.3 Products
    • 13.12.4 Recent Developments
  • 13.13. Dialpad (US)
    • 13.13.1 Company Overview
    • 13.13.2 Company Revenue
    • 13.13.3 Products
    • 13.13.4 Recent Developments
  • 13.14. Orange S.A. (France)
    • 13.14.1 Company Overview
    • 13.14.2 Company Revenue
    • 13.14.3 Products
    • 13.14.4 Recent Developments
  • 13.15. StarBlue (Ireland)
    • 13.15.1 Company Overview
    • 13.15.2 Company Revenue
    • 13.15.3 Products
    • 13.15.4 Recent Developments
  • 13.16. Windstream Holdings (US)
    • 13.16.1 Company Overview
    • 13.16.2 Company Revenue
    • 13.16.3 Products
    • 13.16.4 Recent Developments
  • 13.17. Revation Systems (US)
    • 13.17.1 Company Overview
    • 13.17.2 Company Revenue
    • 13.17.3 Products
    • 13.17.4 Recent Developments
  • 13.18. 8X8 Inc. (US)
    • 13.18.1 Company Overview
    • 13.18.2 Company Revenue
    • 13.18.3 Products
    • 13.18.4 Recent Developments
  • 13.19. Vonage Holdings (US)
    • 13.19.1 Company Overview
    • 13.19.2 Company Revenue
    • 13.19.3 Products
    • 13.19.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies