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市場調査レポート
商品コード
1392269
デジタルOOH(Out of Home)の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023年~2030年Global Digital Out Of Home Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030 |
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カスタマイズ可能
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デジタルOOH(Out of Home)の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023年~2030年 |
出版日: 2023年11月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 177 Pages
納期: 即日から翌営業日
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デジタルOOH(Out of Home)市場の世界需要は、調査期間2023年~2030年のCAGR11.29%で、2022年の247億6,000万米ドルから2030年には約582億7,000万米ドルの市場規模に達すると推定されます。
デジタルOOH(DOOH)とは、デジタル・ディスプレイやスクリーンを通じて、消費者が家の外、一般的には公共スペースにいる間に届く広告やメッセージのことを指します。これらのディスプレイは、ショッピングモール、空港、バス停、駅、道路脇のビルボード、スタジアム、その他人通りの多い場所など、さまざまな場所に設置されています。
デジタルOOH(Out of Home)市場は、複数の要因によって急速な成長を遂げています。ダイナミックで魅力的、かつインタラクティブなコンテンツを提供できることが、従来の静的な広告手法とは一線を画しています。ターゲティング広告は、広告主が人口統計、場所、特定の時間帯に基づいてメッセージを調整し、関連性とエンゲージメントを高めることを可能にする重要な推進力です。ディスプレイ技術の絶え間ない進歩は、データ主導の洞察やオーディエンス分析ツールと相まって、広告主がよりインパクトのあるキャンペーンを作成することを可能にしています。都市化により、人通りの多いエリアでの利用者が増加し、多様なオーディエンスにリーチできる貴重なチャネルとなっています。DOOHにプログラマティック広告を採用することで、取引が合理化され、オーディエンス・ターゲティングが改善されました。さらに、COVID-19の大流行は非接触型ソリューションへのシフトを加速させ、不確実な時代に安全で効果的な広告媒体としてデジタルOOH(Out of Home)の採用拡大につながっています。
この調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、デジタルOOHの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。デジタルアウトオブホーム産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカのデジタルアウトオブホーム市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測にも焦点を当てています。
ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Digital Out Of Home Market is presumed to reach the market size of nearly USD 58.27 BN by 2030 from USD 24.76 BN in 2022 with a CAGR of 11.29% under the study period 2023 - 2030.
Digital Out-of-Home (DOOH) refers to advertising and messaging that reaches consumers while they are outside their homes, typically in public spaces, through digital displays and screens. These displays can be found in various locations such as malls, airports, bus stops, train stations, roadside billboards, stadiums, and other high-traffic areas.
The Digital Out-of-Home market is experiencing rapid growth driven by multiple factors. Its ability to offer dynamic, engaging, and interactive content distinguishes it from traditional static advertising methods. Targeted advertising is a key driver, allowing advertisers to tailor messages based on demographics, locations, and specific times, enhancing relevancy and engagement. Continuous advancements in display technology, coupled with data-driven insights and audience analytics tools, enable advertisers to create more impactful campaigns. Urbanization has led to increased footfall in high-traffic areas, making it a valuable channel to reach diverse audiences. Adopting programmatic advertising in DOOH has streamlined transactions and improved audience targeting. Additionally, the COVID-19 pandemic accelerated the shift toward contactless solutions, leading to increased adoption of Digital Out-of-Home as a safe and effective advertising medium during uncertain times.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of digital out of home. The growth and trends of digital out of home industry provide a holistic approach to this study.
This section of the digital out of home market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Digital Out Of Home market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Digital Out Of Home market include JCDecaux (France), Lamar Advertising Company (US), Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. (US), OUTFRONT Media (US), Prismview LLC (US), Daktronics (US), NEC Display Solutions, Ltd. (Japan), Stroer SE & Co. KGaA (Germany), Broadsign International LLC. (Canada), Ohlmedia Ltd. (Australia), Mvix, Inc. (US), Christie Digital Systems USA, Inc. (US). Ayuda Media Systems (US), Deepsky Corporation Ltd. (Hong Kong), Aoto Electronics Co., Ltd (China). This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.