デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1274311

車サブスクリプションの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Vehicle Subscription Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 248 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
車サブスクリプションの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 248 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

車サブスクリプション市場の世界需要は、2022年の91億2,000万米ドルから2030年には904億8,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2023~2030年のCAGRは33.22%になると予想されています。

車サブスクリプションとは、顧客が車を購入またはリースすることなく、一定期間(通常は毎月)車を利用できるサービスを指します。このサービスには、保険、メンテナンス、ロードサイドアシスタンスなど、車所有に必要なすべての特典が含まれています。このサービスは、自動車、トラック、オートバイ、ボートなど、さまざまなタイプの車で利用できるため、お客様は幅広い選択肢の中から選ぶことができます。

市場力学:

費用対効果が高く、ユーザーが簡単に車を入手できることから、車サブスクリプションモデルが世界的に受け入れられつつあり、市場成長の原動力となると予想されます。また、フレキシブルでオンデマンドな交通手段の人気が高まっていることも、車サブスクリプション市場の成長を後押ししています。さらに、電気自動車やハイブリッド車に対する需要の高まりが、車サブスクリプション市場を牽引しています。さらに、デジタルチャネルを通じて支払いを行う現代の消費者の動向は、特に先進国において、車サブスクリプションの需要を着実に増加させる結果となっています。しかし、サブスクリプションサービスのコストが高いことが、市場の成長を制限する可能性があります。

本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、車サブスクリプションの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。車サブスクリプション産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

このセクションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供することで、戦略家がそれぞれの製品またはサービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスに役立てることができます。

サブスクリプションタイプ別

  • シングルブランド(シングルブランドスワップ)
  • マルチブランド(マルチブランドスワップ)

サービスプロバイダー別

  • OEM/キャプティブ
  • モビリティプロバイダー
  • テクノロジー企業

パッケージ別

  • 予算別
  • スタンダード
  • プレミアム

エンドユーザー別

  • ビジネス
  • プライベート

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおける自動車サブスクリプション市場の現在および将来の需要に焦点を当てた地域別の展望を説明します。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てます。

また、この調査レポートは、市場の主要プレイヤーの包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解をカバーしています。車サブスクリプション市場の主要企業は、Fair Financial Corp.、Volvo Car Corporation、Access By BMW、Porsche Smart Monility Inc.、Hyundai Motor Company、Audi on demand、Mercedes-Benz USA, Mobiliti Inc.、Fresh Car, General Motors, Clutch Technology, CarNext, FlexDrive, Cluno GmbH, DriveMyCar Rentals Pty Ltd, FlexWheels, Drivemate, Less Technologies Inc, LMP Motors, Upshift Inc, Othersです。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
    • 目的
    • 対象読者
    • 独自の販売提案(USP)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査の手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場のスナップショット

第3章 車サブスクリプション- 産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ビジネスチャンス
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • サブスクリプションタイプ別の市場魅力度分析
    • サービスプロバイダー別の市場魅力度分析
    • パッケージ別の市場魅力度分析
    • 市場の魅力度分析:エンドユーザー別
    • 市場別魅力度分析:地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 車サブスクリプションの世界市場分析:サブスクリプションタイプ別

  • サブスクリプションタイプ別の概要
  • 実績データと予測データ
  • サブスクリプションタイプ別分析
  • シングルブランド(シングルブランドスワップ)
  • マルチブランド(マルチブランドスワップ)

第7章 車サブスクリプションの世界市場分析:サービスプロバイダー別

  • サービスプロバイダー別の概要
  • 過去と未来のデータ
  • サービスプロバイダー別分析
  • OEM/キャプティブ
  • モビリティプロバイダー
  • テクノロジー企業

第8章 車サブスクリプションの世界市場分析:パッケージ別

  • パッケージ別概要
  • 過去と未来のデータ
  • パッケージ別分析
  • 予算
  • スタンダード
  • プレミアム

第9章 車サブスクリプションの世界市場分析:エンドユーザー別

  • エンドユーザー別概要
  • 過去と未来のデータ
  • エンドユーザー別分析
  • ビジネス
  • プライベート

第10章 車サブスクリプションの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、歴史的・予測的売上分析
    • 北米セグメント別売上分析
    • 北米国別売上分析
    • 米国の売上分析
    • カナダ売上高分析
    • メキシコの売上分析
  • 欧州売上高分析
    • 概要、歴史的・予測的な販売分析
    • 欧州のセグメント別売上分析
    • 欧州の国別売上分析
    • 英国売上高分析
    • フランス売上高分析
    • ドイツの売上分析
    • イタリアの売上分析
    • ロシア売上高分析
    • その他欧州売上高分析
  • アジア太平洋地域の売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • アジア太平洋地域セグメント別売上分析
    • アジア太平洋地域国別売上分析
    • 中国の売上分析
    • インドの売上分析
    • 日本の売上分析
    • 韓国の売上分析
    • オーストラリア売上高分析
    • その他アジア太平洋地域売上高分析
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • ラテンアメリカのセグメント別売上分析
    • ラテンアメリカの国別売上分析
    • ブラジルの売上分析
    • アルゼンチン売上高分析
    • ペルーの売上分析
    • チリの売上分析
    • その他ラテンアメリカの売上分析
  • 中東・アフリカ地域の売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • 中東・アフリカセグメント別売上分析
    • 中東・アフリカ国別売上分析
    • サウジアラビアの売上分析
    • UAE売上高分析
    • イスラエル売上高分析
    • 南アフリカ共和国の売上分析
    • その他中東とアフリカの売上分析

第11章 車サブスクリプション企業の競合情勢

  • 自動車サブスクリプション市場競争
  • 提携・協業・協定
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第12章 企業プロファイル

  • トップ企業のシェア分析
  • 市場集中度
  • Fair Financial Corp.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Volvo Car Corporation
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Access BMW
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Porsche Smart Monility Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Hyundai Motor Company
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Audi on demand
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Mercedes-Benz USA
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Mobiliti Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Fresh Car
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • General Motors
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Clutch Technology
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • CarNext
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • FlexDrive
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Cluno GmbH
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • DriveMyCar Rentals Pty Ltd.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • FlexWheels
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Drivemate
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Less Technologies Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • LMP Motors
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Upshift Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • その他
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Subscription Type (USD MN)
  • Single Brand (Single Brand Swap) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Multi Brand (Multi Brand Swap) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Service Provider (USD MN)
  • OEM/Captives Market Sales by Geography (USD MN)
  • Mobility Providers Market Sales by Geography (USD MN)
  • Technology Companies Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Package (USD MN)
  • Budget Market Sales by Geography (USD MN)
  • Standard Market Sales by Geography (USD MN)
  • Premium Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by End-user (USD MN)
  • Business Market Sales by Geography (USD MN)
  • Private Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Vehicle Subscription Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Vehicle Subscription Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Vehicle Subscription Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Subscription Type
  • Market Attractiveness Analysis by Service Provider
  • Market Attractiveness Analysis by Package
  • Market Attractiveness Analysis by End-user
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Subscription Type (USD MN)
  • Single Brand (Single Brand Swap) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Multi Brand (Multi Brand Swap) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Service Provider (USD MN)
  • OEM/Captives Market Sales by Geography (USD MN)
  • Mobility Providers Market Sales by Geography (USD MN)
  • Technology Companies Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Package (USD MN)
  • Budget Market Sales by Geography (USD MN)
  • Standard Market Sales by Geography (USD MN)
  • Premium Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by End-user (USD MN)
  • Business Market Sales by Geography (USD MN)
  • Private Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110251

The global demand for Vehicle Subscription Market is presumed to reach the market size of nearly USD 90.48 BN by 2030 from USD 9.12 BN in 2022 with a CAGR of 33.22% under the study period 2023 - 2030.

Vehicle subscription refers to a service where customers can access a vehicle for some time, typically every month, without the need to purchase or lease the vehicle outright. The service includes all the benefits of vehicle ownership, such as insurance, maintenance, and roadside assistance. The service is available for different types of vehicles, including cars, trucks, motorcycles, and even boats, providing customers with a wide range of options to choose from. 

Market Dynamics:

The growing acceptance of the vehicle subscription model globally due to its cost-effectiveness and easy access to vehicles for users is expected to drive market growth. The increasing popularity of flexible and on-demand transportation also boosts the growth of the vehicle subscription market. Moreover, the growing demand for electric and hybrid vehicles drives the market for vehicle subscriptions. In addition, the trend of modern consumers for making payments through digital channels has resulted in a steady increase in demand for vehicle subscriptions, particularly in developed countries. However, the high costs of subscription services may limit the market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of vehicle subscription. The growth and trends of vehicle subscription industry provide a holistic approach to this study. 

Market Segmentation:

This section of the vehicle subscription market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities. 

By Subscription Type

  • Single Brand (Single Brand Swap)
  • Multi Brand (Multi Brand Swap)

By Service Provider

  • OEM/Captives
  • Mobility Providers
  • Technology Companies

By Package

  • Budget
  • Standard
  • Premium

By End-User

  • Business
  • Private

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Vehicle Subscription market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the vehicle subscription market include Fair Financial Corp., Volvo Car Corporation, Access By BMW, Porsche Smart Monility Inc., Hyundai Motor Company, Audi on demand, Mercedes -Benz USA, Mobiliti Inc., Fresh Car, General Motors, Clutch Technology, CarNext, FlexDrive, Cluno GmbH, DriveMyCar Rentals Pty Ltd., FlexWheels, Drivemate, Less Technologies Inc., LMP Motors, Upshift Inc., Others. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . VEHICLE SUBSCRIPTION - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Subscription Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Service Provider
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Package
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By End-user
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL VEHICLE SUBSCRIPTION MARKET ANALYSIS BY SUBSCRIPTION TYPE

  • 6.1 Overview by Subscription Type
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Subscription Type
  • 6.4 Single Brand (Single Brand Swap) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Multi Brand (Multi Brand Swap) Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL VEHICLE SUBSCRIPTION MARKET ANALYSIS BY SERVICE PROVIDER

  • 7.1 Overview by Service Provider
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Service Provider
  • 7.4 OEM/Captives Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Mobility Providers Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 Technology Companies Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL VEHICLE SUBSCRIPTION MARKET ANALYSIS BY PACKAGE

  • 8.1 Overview by Package
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by Package
  • 8.4 Budget Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 Standard Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.6 Premium Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL VEHICLE SUBSCRIPTION MARKET ANALYSIS BY END-USER

  • 9.1 Overview by End-user
  • 9.2 Historical and Forecast Data
  • 9.3 Analysis by End-user
  • 9.4 Business Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.5 Private Historic and Forecast Sales by Regions

10 . GLOBAL VEHICLE SUBSCRIPTION MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 10.1. Regional Outlook
  • 10.2. Introduction
  • 10.3. North America Sales Analysis
    • 10.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 10.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 10.3.4. United State Sales Analysis
    • 10.3.5. Canada Sales Analysis
    • 10.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 10.4. Europe Sales Analysis
    • 10.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 10.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 10.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 10.4.5. France Sales Analysis
    • 10.4.6. Germany Sales Analysis
    • 10.4.7. Italy Sales Analysis
    • 10.4.8. Russia Sales Analysis
    • 10.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 10.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 10.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 10.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 10.5.4. China Sales Analysis
    • 10.5.5. India Sales Analysis
    • 10.5.6. Japan Sales Analysis
    • 10.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 10.5.8. Australia Sales Analysis
    • 10.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 10.6. Latin America Sales Analysis
    • 10.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 10.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 10.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 10.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 10.6.6. Peru Sales Analysis
    • 10.6.7. Chile Sales Analysis
    • 10.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 10.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 10.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 10.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 10.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 10.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 10.7.5. UAE Sales Analysis
    • 10.7.6. Israel Sales Analysis
    • 10.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 10.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

11 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE VEHICLE SUBSCRIPTION COMPANIES

  • 11.1. Vehicle Subscription Market Competition
  • 11.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 11.3. Merger And Acquisitions
  • 11.4. New Product Launch
  • 11.5. Other Developments

12 . COMPANY PROFILES OF VEHICLE SUBSCRIPTION INDUSTRY

  • 12.1. Top Company Share Analysis
  • 12.2. Market Concentration Rate
  • 12.3. Fair Financial Corp.
    • 12.3.1. Company Overview
    • 12.3.2. Company Revenue
    • 12.3.3. Products
    • 12.3.4. Recent Developments
  • 12.4. Volvo Car Corporation
    • 12.4.1. Company Overview
    • 12.4.2. Company Revenue
    • 12.4.3. Products
    • 12.4.4. Recent Developments
  • 12.5. Access BMW
    • 12.5.1. Company Overview
    • 12.5.2. Company Revenue
    • 12.5.3. Products
    • 12.5.4. Recent Developments
  • 12.6. Porsche Smart Monility Inc.
    • 12.6.1. Company Overview
    • 12.6.2. Company Revenue
    • 12.6.3. Products
    • 12.6.4. Recent Developments
  • 12.7. Hyundai Motor Company
    • 12.7.1. Company Overview
    • 12.7.2. Company Revenue
    • 12.7.3. Products
    • 12.7.4. Recent Developments
  • 12.8. Audi on demand
    • 12.8.1. Company Overview
    • 12.8.2. Company Revenue
    • 12.8.3. Products
    • 12.8.4. Recent Developments
  • 12.9. Mercedes -Benz USA
    • 12.9.1. Company Overview
    • 12.9.2. Company Revenue
    • 12.9.3. Products
    • 12.9.4. Recent Developments
  • 12.10. Mobiliti Inc.
    • 12.10.1. Company Overview
    • 12.10.2. Company Revenue
    • 12.10.3. Products
    • 12.10.4. Recent Developments
  • 12.11. Fresh Car
    • 12.11.1. Company Overview
    • 12.11.2. Company Revenue
    • 12.11.3. Products
    • 12.11.4. Recent Developments
  • 12.12. General Motors
    • 12.12.1. Company Overview
    • 12.12.2. Company Revenue
    • 12.12.3. Products
    • 12.12.4. Recent Developments
  • 12.13. Clutch Technology
    • 12.13.1. Company Overview
    • 12.13.2. Company Revenue
    • 12.13.3. Products
    • 12.13.4. Recent Developments
  • 12.14. CarNext
    • 12.14.1. Company Overview
    • 12.14.2. Company Revenue
    • 12.14.3. Products
    • 12.14.4. Recent Developments
  • 12.15. FlexDrive
    • 12.15.1. Company Overview
    • 12.15.2. Company Revenue
    • 12.15.3. Products
    • 12.15.4. Recent Developments
  • 12.16. Cluno GmbH
    • 12.16.1. Company Overview
    • 12.16.2. Company Revenue
    • 12.16.3. Products
    • 12.16.4. Recent Developments
  • 12.17. DriveMyCar Rentals Pty Ltd.
    • 12.17.1. Company Overview
    • 12.17.2. Company Revenue
    • 12.17.3. Products
    • 12.17.4. Recent Developments
  • 12.18. FlexWheels
    • 12.18.1. Company Overview
    • 12.18.2. Company Revenue
    • 12.18.3. Products
    • 12.18.4. Recent Developments
  • 12.19. Drivemate
    • 12.19.1. Company Overview
    • 12.19.2. Company Revenue
    • 12.19.3. Products
    • 12.19.4. Recent Developments
  • 12.20. Less Technologies Inc.
    • 12.20.1. Company Overview
    • 12.20.2. Company Revenue
    • 12.20.3. Products
    • 12.20.4. Recent Developments
  • 12.21. LMP Motors
    • 12.21.1. Company Overview
    • 12.21.2. Company Revenue
    • 12.21.3. Products
    • 12.21.4. Recent Developments
  • 12.22. Upshift Inc.
    • 12.22.1. Company Overview
    • 12.22.2. Company Revenue
    • 12.22.3. Products
    • 12.22.4. Recent Developments
  • 12.23. Others
    • 12.23.1. Company Overview
    • 12.23.2. Company Revenue
    • 12.23.3. Products
    • 12.23.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies