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市場調査レポート
商品コード
1737213
eスポーツと従来のスポーツベッティングの世界市場規模:タイプ別、モード別、地域範囲別、予測Global ESports And Traditional Sports Betting Market Size By Type (Football, Tennis, E-Sport), By Mode (Online, Offline), By Geographic Scope And Forecast |
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eスポーツと従来のスポーツベッティングの世界市場規模:タイプ別、モード別、地域範囲別、予測 |
出版日: 2025年05月09日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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eスポーツと伝統的スポーツベッティングの市場規模は、ここ数年大幅な成長率で急成長しており、市場推計・予測期間(2026年~2032年)には大幅な成長が見込まれます。
ベッティングに最も人気のあるスポーツは文化によって異なり、アソシエーションフットボール、バスケットボール、アメリカンフットボール、ホッケー、野球、オートレース、トラックサイクリング、総合格闘技、ボクシングが、初心者とベテランの両方から多くのベットを受けています。プレーヤーと観客の両方を含むeスポーツコミュニティも変化しています。ビデオゲームの人気は年々高まっており、その開発はCOVID-19の大流行によって助けられました。エンターテインメント・ソフトウェア協会の2021年の統計によると、パンデミックによってビデオゲームをプレイするプレイヤーは55%増加し、そのようなプレイヤーの90%はパンデミックが収まった後もプレイし続けることを期待しています。
世界のeスポーツと従来のスポーツベッティング市場の定義
人々がeスポーツについて語るとき、それはビデオゲームのコンテストを指しています。個人やチームが勝利を目指して競い合います。eスポーツベッティングも従来のベッティングもほぼ同じですが、それはプレーヤーがシミュレートされたマシンやコンピューターではなく、自分自身と対戦するためです。eスポーツの場合、スポーツはバーチャルです。eスポーツベッティングでは、アップデートがプレーヤーやチームのパフォーマンスを大きく変える可能性があるため、以前に収集されたデータが拒否されることになり、これは難しいことです。一方、従来のスポーツベッティングでは、プレーヤーのスキルや能力に関する評価されたプレーヤーデータがあるため、プレーヤーの追跡やプレーヤーが持っている能力のためにベッティングが便利になります。
伝統的なスポーツでは、ゲームの肉体的な性質により、怪我や疲労が起こりやすいのですが、eスポーツはモバイル、デスクトップ、電子機器上でプレイされるため、怪我をすることはほとんどありません。これらの結果、複数のスポーツへのベッティングは、スポーツとeスポーツの違いにより、特定のプレーヤーに変動する傾向があります。eスポーツは、同じ結果をもたらす人間の介入がないため、従来のスポーツよりもはるかにスムーズで、eスポーツでのベッティングはシンプルで信頼できるものになりますが、人間の要因によるものです。従来のスポーツは結果や成績に影響を与える可能性があり、ベッティングの結果が完全に変わってしまうことがあります。
世界のeスポーツと伝統的スポーツベッティング市場概要
毎日、世界中で何百万ものコンピューターゲームがオンラインでプレイされ、確立された大会や選手権が誕生しています。コンピューターシーンのトップ選手たちも、長年にわたってその競合をプロレベルに引き上げてきました。ゲーム界のスター選手には、他のスター選手と同じように彼らを慕う多くのファンがついています。eスポーツの放送は頻繁にライブストリーミングされ、何千人もの視聴者がいます。本物のeスポーツ専門家たちは、ゲーム業界を自分のフルタイムの仕事と決め、賞金をかけて競い合っています。eスポーツの歴史は古く、今もその人気は衰えることがないです。ブックメーカーが顧客にスポーツイベントの無料ベットを提供することで、充実したeスポーツベッティングのオファーを維持したいと考えるのは当然のことです。
eスポーツの台頭により、業界はより洗練され、プレイヤーだけでなくゲームコミュニティについても、長年抱かれてきた固定観念が打ち砕かれました。実際のところ、主要なeスポーツタイトルの多くの人々は、伝統的なスポーツと同じ量の時間、献身、調整、チームワークを必要としています。eスポーツに関するメディアの報道が増えるにつれ、このスポーツに対する好意的な解釈と否定的な解釈の両方が生まれています。懐疑的な人々は、必要とされる努力とスキルの基準を知らないまま、プレイヤーの正当性を批判し、疑問を呈しています。その一方で、肯定的な表現も増えています。eスポーツベッティングは、eスポーツをスキルベースの事件として確立し、より多くの多様な聴衆にリーチできるようにすることで、こうした有害な認識と闘う一助になると期待されています。
eスポーツを取り巻く重要な問題の1つは、スポーツの世界としての検証であり、伝統的なスポーツイベントと並んで分類されるに値するかどうかです。eスポーツベッティングの導入は、正当性の問題の解決に役立つと期待されています。多くの人がコンテストの正当性やeスポーツの組織方法に疑問を抱いています。カウンターストライク(Counter-Strike)の世界オフェンシブ(Global Offensive)競技コミュニティの不祥事など、チート、搾取、プレイヤーの悪質な扱いや不正行為が過去に発生しています。ギャンブルが完全に合法化され、規制されていれば、これらの問題はもっとうまく処理できたはずです。
これは市場の成長を制限すると予想されます。より多くのお金、特に他人のお金が賭けられている場合、業界のセーフガードとインテグリティに対する要求は高まると思われます。賭けの完全性を保証するために、プレイヤーは条件と権利の改善を要求すると思われます。esportチームのガバナンスと規制の強化が求められます。コンピューターゲームが社会全体に普及し、コミュニティの3分の2がビデオゲームをプレイしていることから、子どもたちは以前の時代よりもこの原理に触れる機会が増えると予想されます。このように、若者の間でビデオゲームに触れる機会が広がっていることが、将来的なeスポーツベッティングの需要を促進する可能性が高いです。
ESports And Traditional Sports Betting Market size is growing at a faster pace with substantial growth rates over the last few years and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2026 to 2032.
The most popular sports to bet on vary by culture, with association football, basketball, American football, hockey, baseball, auto racing, track cycling, mixed martial arts, as well as boxing receiving the large bulk of bets from both the new and seasoned players. The esports community, which also includes both players and spectators, has changed. Video games have increased in popularity over the years, and their development has been aided by the covid-19 pandemic. As per the Entertainment Software Association's 2021 facts, the pandemic increased video game playing by 55% of players, and 90% of such players expect it to continue playing even after the pandemic subsides.
Global ESports And Traditional Sports Betting Market Definition
When people discuss esports, they are referring to video game contests. Individuals and teams compete for victory. Esports betting, as well as traditional betting, are nearly identical because players start competing against themselves rather than a simulated machine or computer. The sport is virtual in the case of eSports. In esports betting this can be difficult as an update can drastically change player/team performance, resulting in the rejection of previously collected data, whereas in traditional sports betting the evaluated player data on player skills and abilities makes the betting convenient because of the track of the player and what capability he possesses.
Due to the physical nature of the games, injuries and fatigue are more likely in traditional sports, but Esports are played on mobiles, desktops, and electronic devices, where injuries are rare. As a result of all of this, betting on multiple sports tends to fluctuate on specific players due to the differences between sports and Esports. Esports are much smoother than traditional sports as there is no human intervention that results in the same outcome, and betting in Esports can be simple and reliable, but due to human factors. Traditional sports can have an impact on the outcome and results, which can completely change the betting results.
Global ESports And Traditional Sports Betting Market Overview
Every day, millions of computer games are played online around the world, giving rise to well-established competitions and championships. Topsides from the computer scene had also taken that competition to a professional level over the years. The stars of the world of gaming have a large following of fans who adore them just like any other star athlete. Esports broadcasts are frequently streamed live and have thousands of viewers. Real esports experts have decided to make the gaming industry their own full-time job and compete for cash prizes. Esports have been around for a while and are still growing in popularity. It is not surprising that bookmakers want to maintain their substantial esports betting offer by offering free bets on sporting events to their customers.
With the rise of esports, the industry became more sophisticated, shattering long-held stereotypes about both players as well as the gaming community. The truth is that lot of people of the major esports titles necessitate the same amount of time, dedication, coordination, and teamwork as traditional sports. As media coverage of esports grows, both favorable and unfavorable interpretations of the sport have emerged. Skeptics criticize and question the players' legitimacy without knowing the standard of effort and skill required. On the other hand, positive representations are increasing. Esports betting is expected to help to combat these harmful perceptions by establishing esports as a skill-based incident, allowing it to reach a larger and more diverse audience.
One of the key problems surrounding esports is its validation as a sporting world and whether it did deserve to be classified alongside traditional sporting events. Implementing esports betting is expected to help to resolve legitimacy issues. Many people question the legitimacy of the contests and the manner esports are organized. Cheating, exploitation, and player bad treatment or misconduct have occurred in the past, such as the Global Offensive competitive community scandals with Counter-Strike. These issues could have been handled better if gambling had been fully legalized and regulated.
This is expected to limit the growth of the market. When more money is at stake, particularly other people's money, the industry's demand for safeguard and integrity will rise. To ensure the integrity of the wagers, players will require improved conditions and rights. Greater governance and regulation of esport teams will be required. Children is expected to expose to the principle more than in prior eras as computer games are becoming more widespread in society as a whole, with two-thirds of the community playing video games. This prevalent exposure to video game play among youth is likely to fuel future demand for esports betting.
The Global ESports And Traditional Sports Betting Market is Segmented on the basis of Type, Mode, And Geography.
Based on Type, The market is segmented into Football, Tennis, E-Sport, Basketball, Hockey, Boxing, Horse Racing, Baseball, and Others. In comparison to other sports such as basketball or football, esports are still in their infancy, with markedly less time and money invested in them.
Based on Mode, The market is segmented into Online and Offline. In esports, data is scarce, and online esports betting sometimes necessitates relying on dry statistical data, which do not always produce results. Games in esports are also much faster. Offline betting considers weather conditions, player injuries, and a variety of other human factors.
The "Global ESports And Traditional Sports Betting Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market. The major players in the market are Bodog88, Sportingbet, Pinnacle Sports, Intertops, 22bet, Spin Palace Sports, Betonline, Betway, SportsBetting, William Hill, and among others. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.