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市場調査レポート
商品コード
1622621

栄養強化ビスケットの世界市場規模:タイプ別、流通チャネル別、地域別、範囲および予測

Global Fortified Biscuit Market Size By Type (Plain Biscuits, Cookies, Sandwich Biscuits), By Distribution Channel (Supermarkets, Departmental Stores, Online), By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
栄養強化ビスケットの世界市場規模:タイプ別、流通チャネル別、地域別、範囲および予測
出版日: 2024年11月06日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

栄養強化ビスケットの市場規模と予測

栄養強化ビスケット市場規模はここ数年、大幅な成長率で急成長しており、市場推計・予測期間(2021年~2028年)には大きく成長すると予測されます。

健康に役立つ成分やウェルネスへの注目の高まり、ライフスタイルの変化が市場成長を促進する要因と予測されます。世界の栄養強化ビスケット市場レポートは、市場の全体的な評価を提供します。主要セグメント、動向、市場促進要因、抑制要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。

世界の栄養強化ビスケット市場の定義

ビスケットはあらゆる年齢層の個人によって消費されています。ビスケットは、小麦粉やでんぷんに様々な材料を練り合わせたり、発酵させたり、その他の方法で作られ、様々なトッピング、フィリング、形状、食感を含むことができます。製造期間が長いため、大量生産が可能で、流通量も多いです。小麦粉はビスケット配合の主成分であり、生地を作るために反対側の成分が混合されるマトリックスを提供します。強化は、物質欠乏に対処するための効率的な方法であり、ビスケットの有機的加工価値は、価値連鎖における強化介入によって増大します。

これは、ステロール、ビタミンB、B2、B1、ビタミンB群を介してのような食品に微量栄養素やミネラルを添加することによって行われることが多いです。ビスケットの栄養強化には、大量栄養強化と標的栄養強化という2つの異なるメカニズムがあります。微量栄養素は、あらゆるライフステージにおいて最適な健康を達成・維持するために重要な役割を果たしています。ビタミンは、いくつかの身体機能に不可欠な栄養素であり、妊娠中の女性、幼い子供、子供のような確かに脆弱なチームとして、さらに成長期を通じて著しく重要です。ビスケットやパンに複数の微量栄養素を強化することは、子供の栄養に大きな影響を与えることがわかった。

パンとビスケットのオーガニック・プロセスによる栄養強化は、大人と子供の欠乏症を緩和するための、別の栄養強化スナックを提供する可能性があります。さらに、砂糖不使用・低カロリー食品への需要の高まり、世界の肥満の増加、健康とウェルネス活動への注目の高まりは、今後数年間における世界の栄養強化ビスケット市場を推進するいくつかの重要な要因です。また、原材料に関する関心の高まりや、刻々と変化するライフスタイルも、栄養強化ビスケットの需要を世界的に促進するさまざまな重要な要因です。

世界の栄養強化ビスケット市場概要

食品強化または濃縮は、食品に微量栄養素(必須微量成分とビタミン)を添加する方法です。これは、超過食品にさらなる栄養素を与えるための商業的な選択肢となる一方で、ある集団における食事欠乏症の個人数を減少させることを目的とする公衆衛生政策となることもあります。健康上の利点や福祉、ダイナミックなライフスタイルを持つ食材への注目の高まりは、市場の拡大を促進すると予想される要因です。複数の消費者が最適な栄養を求めています。砂糖不使用、低カロリー、高繊維質のビスケットに対する需要は増加傾向にあります。子供や乳幼児の栄養不足が深刻化し、GDPの2~3%にも上る注意が必要となっています。

鉄分、ヨウ素、栄養素の不足は、大学生の精神発達と精神能力に影響を与えます。鉄欠乏症は深刻な公衆衛生問題かもしれないです。鉄欠乏症は子供の死亡原因の100分の5を占めると言われています。ブリタニア・スクエアメジャーのような市場のプレーヤーは、プロパティビジネスモデルを作り、栄養問題に取り組むために、栄養強化ビスケット製品ポートフォリオを強化しています。食事中のミネラルの存在に関する情報は、通常、それらの合計濃度を指しますが、これらの方法は、体格に生物学的にアクセス可能になる画分を生きることはありません。この割合は、元素の形態、チャネル内での有機金属種や錯体の挙動、食品マトリックスとの相互作用に依存します。

栄養面だけでなく、食品強化プログラムの範囲は、栄養素の添加に使用されるビヒクルや最終製品でモニターされるべき物理化学的特性に関連しています。しかし、これらの研究は、小麦粉の栄養強化に使用される様々な鉄形態や、食品へのミネラル供給として植物由来の小麦粉を組み込むことを評価することに特化しています。無糖・低カロリー食品への需要の高まり、世界の肥満の増加、健康・福祉分野への特化の高まりは、今後数年間で市場を押し上げると予想される主な要因です。これらの製品は、外出先での利便性と健康的な原材料のバランスを求める買い物客にとって、栄養のパンチが効いています。こうしたライフスタイルのニーズも、世界的に栄養強化ビスケットの需要を煽る重要な要因です。

目次

第1章 世界の栄養強化ビスケット市場:イントロダクション

  • 市場概要
  • 調査範囲
  • 前提条件

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 VERIFIED MARKET RESEARCHの調査手法

  • データマイニング
  • バリデーション
  • 一次インタビュー
  • データソース一覧

第4章 栄養強化ビスケットの世界市場展望

  • 概要
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • ポーターのファイブフォースモデル
  • バリューチェーン分析

第5章 栄養強化ビスケットの世界市場:タイプ別

  • 概要
  • プレーンビスケット
  • クッキー
  • サンドイッチビスケット
  • その他

第6章 栄養強化ビスケットの世界市場:流通チャネル別

  • 概要
  • スーパーマーケット
  • 百貨店
  • オンライン
  • その他

第7章 栄養強化ビスケットの世界市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ

第8章 ビスケットの世界市場:競合情勢

  • 概要
  • 企業の市場ランキング
  • 主な開発戦略

第9章 企業プロファイル

  • Arnotts Biscuits
  • Annas Pepparkakor
  • Burtons Biscuit
  • Danone
  • Dali
  • Kraft Foods
  • Parle Products
  • Nestle
  • Britannia
  • Lotus Bakeries

第10章 主な発展

  • 製品上市/開発
  • 合併と買収
  • 事業拡大
  • パートナーシップと提携

第11章 付録

  • 関連調査
目次
Product Code: 17162

Fortified Biscuit Market Size And Forecast

Fortified Biscuit Market size is growing at a faster pace with substantial growth rates over the last few years, and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2021 to 2028.

Increasing focus on ingredients with health benefits and wellness and changing lifestyles are factors predicted to drive the growth of the market. The Global Fortified Biscuit Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Fortified Biscuit Market Definition

Biscuits are consumed by individuals of all ages. They are made by compounding flour and starch with different ingredients through a kneading method, fermentation, or otherwise, and they could contain different toppings, fillings, shapes, and textures. Their long period permits large-scale production and wide distribution. Flour is the main ingredient in biscuit formulations, so providing a matrix within which the opposite ingredients are mixed to create the dough. Fortification is an efficient way to address matter deficiency, the organic process worth of biscuits will be increased through fortification interventions on the worth chain.

This is often done by adding micronutrients and minerals to food like via sterol, vitamin B, B2, B1, and B vitamins. There are two different mechanisms of biscuit fortification: mass fortification and targeted fortification. Micronutrients play a crucial role in achieving and maintaining optimum health across all life stages. Vitamins are essential nutrients for several body functions and are significantly vital throughout growth further as certainly vulnerable teams, like pregnant ladies, young kids, and children. Biscuit fortification and bread fortification with multiple micronutrients were found to have a big impact on nutrition among kids.

The organic process fortification of bread and biscuit may offer another fortified snack to assist alleviate deficiency disease in adults and youngsters. Additionally, the rising demand for sugar-free and low-calorie content, growing obesity around the world, and increasing focus on health and wellness activities are some key factors that will propel the worldwide Fortified Biscuit Market within the coming years. Also, increasing concern regarding ingredients and ever-changing lifestyles are different vital factors that will fuel the demand for fortified biscuits globally.

Global Fortified Biscuit Market Overview

Food fortification or enrichment is the method of adding micronutrients (essential trace parts and vitamins) to food. It is going to be a commercial option to give further nutrients in an exceeding food, whereas alternative times it's a public health policy that aims to reduce the number of individuals with dietary deficiencies among a population. Increasing focus on ingredients with health advantages and welfare and dynamical lifestyles square measure factors expected to drive the expansion of the market. Several consumers will demand optimum nutrition. The demand for sugar-free, low calories associated high fiber biscuits is on an uptrend. Growing deficiencies of nutrition among kids and infants cause attention prices upwards of 2-3% of GDP.

Deficiencies of iron, iodine, and nutriment affect the mental development and mental capacity of college kids. Iron deficiency may be a serious public health issue. It is assumed that deficiency disease is related to concerning five-hundredths of all deaths among kids. Players in the market like Britannia square measure enhancing their fortified biscuit product portfolio to make a property business model and to tackle nutrition problems. Information concerning the presence of minerals in diet usually refers to their total concentrations, but these ways don't live the fraction which will be bio-accessible to the physique. This fraction relies on the elements' forms, the behavior of organometallic species and complexes within the channel, and interactions with the food matrix.

Besides the nutritional aspects, the range of food fortification programs is related to the physicochemical properties that should be monitored on the vehicle used for the nutrient addition and final product. However, these studies specialize in evaluating the various iron forms which will be used in flour fortification or the incorporation of vegetal origin flour as minerals supply on food. The rising demand for sugar-free and low-calorie content, growing obesity around the world, and increasing specialization in health and welfare are the key factors that are expected to propel the market within the coming years. These products pack a punch of nutrition for shoppers seeking a balance between on-the-go convenience and healthy ingredients. Such lifestyle needs are another important factor that will fuel demand for fortified biscuits globally.

Global Fortified Biscuit Market: Segmentation Analysis

The Global Fortified Biscuit Market is segmented on the basis of Type, Distribution Channel, And Geography.

Fortified Biscuit Market, By Type

  • Plain Biscuits
  • Cookies
  • Sandwich Biscuits
  • Others

Based on Type, The market is segmented into Plain Biscuits, Cookies, Sandwich Biscuits, and Others.

Fortified Biscuit Market, By Distribution Channel

  • Supermarkets
  • Departmental Stores
  • Online
  • Others

Based on Distribution Channel, The market is segmented into Supermarkets, Departmental Stores, Online, and Others. The Departmental Stores segment holds a significant market share. However, the Supermarkets segment is undergoing high growth and is projected to undergo the highest CAGR during the forecast period due to rapid urbanization. Consumers are now preferring to shop from Supermarkets as they usually have a huge variety of products to choose from.

Fortified Biscuit Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Regional Analysis, The Global Fortified Biscuit Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world.

Key Players

  • The "Global Fortified Biscuit Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as
  • Arnotts Biscuits, Annas Pepparkakor, Burtons Biscuit, Danone, Dali, Kraft Foods, Parle Products, Nestle, Britannia, Lotus Bakeries.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

Key Developments

  • March 2021: Gourmet Food Holding Pty Ltd, an Australian company, which offers crackers and premium biscuits, is acquired by Mondelez International to accelerate its leadership in Australia and New Zealand.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL FORTIFIED BISCUIT MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL FORTIFIED BISCUIT MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL FORTIFIED BISCUIT MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Plain Biscuits
  • 5.3 Cookies
  • 5.4 Sandwich Biscuits
  • 5.5 Others

6 GLOBAL FORTIFIED BISCUIT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Supermarkets
  • 6.3 Departmental Stores
  • 6.4 Online
  • 6.5 Others

7 GLOBAL FORTIFIED BISCUIT MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East and Africa

8 GLOBAL FORTIFIED BISCUIT MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Arnotts Biscuits
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Annas Pepparkakor
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 Burtons Biscuit
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 Danone
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Dali
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 Kraft Foods
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Parle Products
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 Nestle
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Britannia
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Lotus Bakeries
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 KEY DEVELOPMENTS

  • 10.1 Product Launches/Developments
  • 10.2 Mergers and Acquisitions
  • 10.3 Business Expansions
  • 10.4 Partnerships and Collaborations

11 Appendix

  • 11.1 Related Research