市場調査レポート
商品コード
1666299

欧州のパッケージサラダ市場:2031年までの予測 - 地域別分析 - 製品タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別

Europe Packaged Salad Market Forecast to 2031 - Regional Analysis - by Product Type, Category, and Distribution Channel


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欧州のパッケージサラダ市場:2031年までの予測 - 地域別分析 - 製品タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別
出版日: 2024年12月30日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 78 Pages
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  • 図表
  • 目次
概要

欧州のパッケージサラダ市場は、2023年に35億93万米ドルとなり、2031年までには68億5,510万米ドルに達すると予測され、2023年から2031年までのCAGRは8.8%と推定されます。

パッケージサラダの革新的な組み合わせが欧州のパッケージサラダ市場を牽引

消費者が食品の選択に多様性と目新しさを求める傾向が強まるなか、パッケージサラダ・メーカーは従来のサラダの枠を超えた革新的な組み合わせを導入することで対応しています。こうした独創的な組み合わせは、エキゾチックなフルーツ、古代穀物、特製チーズ、グルメなトッピングなど多様な食材を取り入れ、サラダを活気に満ちた魅力的な食体験に変えています。

パッケージサラダの革新的な組み合わせの採用により、サラダの魅力は健康志向の消費者だけでなく、食通、冒険好き、便利でありながら贅沢な食事の選択肢を求める個人にまで広がっています。思いがけない味の組み合わせや高級食材を使ったサラダを提供することで、メーカーは、家庭でも外出先でも楽しめるレストラン品質の食事に対する需要の高まりを利用しています。

パッケージサラダの革新的な組み合わせは、市場における製品の差別化と競合優位性を促進します。パッケージサラダの売場がますます混雑していく中、メーカーはユニークなサラダを提供することで際立とうとしています。料理の動向、季節の食材、文化的な影響などを活用することで、企業は消費者の共感を得られる個性的なサラダの組み合わせを生み出し、プレミアム価格を実現することができます。さらに、カラフルな食材の層を見せる透明な容器や、トッピングやドレッシング用に仕切られたカスタマイズ可能なサラダキットなどの革新的なパッケージデザインは、パッケージサラダの視覚的魅力と消費者への訴求力を高めます。

フード・フュージョンや世界な料理の台頭は、パッケージサラダ・メーカーに、多様な料理の伝統や地域の味からインスピレーションを得た革新的な組み合わせを試すよう促しています。ピーナッツドレッシングとパリパリのワンタン入りのタイ風サラダから、黒豆、コーン、チポトレライムドレッシング入りのテクス・メクス風サラダまで、こうした異文化の創造物は、冒険好きな味覚にアピールする味と食感の魅力的な融合を提供しています。料理の多様性と多文化的な影響を取り入れることで、パッケージサラダのブランドはより多くの消費者を惹きつけ、ダイナミックな食品市場で進化する消費者の選好や好みを先取りすることができます。したがって、パッケージサラダの革新的な組み合わせは、刺激的な風味、ユニークな食材、料理の創造性で消費者を魅了し、パッケージサラダ市場にプラスの影響を与えています。

欧州のパッケージサラダ市場概要

欧州でパッケージサラダの需要が急増しているのは文化的要因によるものです。欧州の料理は新鮮な野菜やサラダに重点を置いていることが多く、パッケージサラダの提供は、消費者が手間をかけずにこうした伝統料理を楽しめる便利な方法を提供しています。欧州の消費者はますます健康とウェルネスを優先するようになっており、パッケージサラダは食生活により多くの野菜を取り入れるための便利で利用しやすい選択肢として、同地域における同製品の需要をさらに促進しています。さらに、小売市場では革新的な製品が幅広く提供されているため、幅広い層の消費者を惹きつけています。例えば、Jones Food Companyは2023年、英国のスーパーマーケット・チェーンであるAsdaに、垂直農法で栽培されたサラダの新ブランドを投入しました。このシリーズには3つのSKUがあります:ミックスサラダ、ロケット、ホット&ペッパリークレスです。

欧州における菜食主義の急増は、パッケージサラダの需要に大きな影響を与えています。その結果、サラダを含むビーガンフレンドリーなオプションの需要が大幅に増加しています。菜食主義の動向は、環境問題、健康志向、倫理的配慮に後押しされ、植物ベースの食生活を取り入れる消費者が増えています。便利で栄養価の高いパッケージサラダが入手可能になったことで、手軽で健康的な食事オプションに対する選好の高まりに対応できるようになり、需要の増加にさらに寄与しています。また、ビーガンフレンドリーな製品の幅広い入手可能性と持続可能で倫理的な消費の促進は、欧州各国における食生活の選好とライフスタイルの変化を支える上で重要な役割を果たしています。

欧州のパッケージサラダ市場の収益と2031年までの予測(百万米国ドル)

欧州のパッケージサラダ市場のセグメンテーション

欧州のパッケージサラダ市場は、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国別に分類されます。

製品タイプ別に見ると、欧州のパッケージサラダ市場はベジタリアン・ビーガン向けとミートベース向けに二分されます。2023年にはベジタリアン・ビーガンセグメントがより大きな市場シェアを占めました。

カテゴリー別では、欧州のパッケージサラダ市場は従来型とオーガニックに二分されます。2023年には従来型セグメントがより大きな市場シェアを占めました。

流通チャネル別に見ると、欧州のパッケージサラダ市場はスーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分されます。スーパーマーケット・ハイパーマーケットのセグメントが2023年に最大の市場シェアを占めました。

国別では、欧州のパッケージサラダ市場はドイツ、英国、フランス、イタリア、ロシア、その他欧州に区分されます。その他欧州が2023年の欧州のパッケージサラダ市場シェアを独占しました。

Dole Plc、Troy Foods(Salads)Ltd、Bonduelle SA、Avondale Foods(Craigavon)Ltd.などが欧州のパッケージサラダ市場で事業を展開する主要企業です。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 主要市場洞察
  • 市場の魅力

第3章 調査手法

  • 調査範囲
  • 2次調査
  • 1次調査

第4章 パッケージサラダの市場情勢

  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • 代替品の脅威
  • エコシステム分析
    • 原材料サプライヤー
    • メーカー
    • 流通業者または卸売業者
    • 流通チャネル

第5章 欧州のパッケージサラダ市場:主要市場力学

  • 市場促進要因
    • 消費者の健康志向
    • プレパックサラダにおける革新的な組み合わせ
  • 市場抑制要因
    • サプライチェーンの課題
  • 市場機会
    • eコマースの拡大
  • 今後の動向
    • オーガニック製品の人気の高まり
  • 促進要因と抑制要因の影響

第6章 パッケージサラダ市場:欧州市場分析

  • パッケージサラダ市場の収益、2021年~2031年
  • パッケージサラダ市場の予測分析

第7章 欧州のパッケージサラダ市場分析:製品タイプ別

  • ベジタリアン・ビーガン
  • 肉ベース

第8章 欧州のパッケージサラダ市場分析:カテゴリー別

  • 従来型
  • オーガニック

第9章 欧州のパッケージサラダの市場分析:流通チャネル別

  • スーパーマーケット・ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン小売
  • その他

第10章 欧州のパッケージサラダ市場:国別分析

  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州

第11章 競合情勢

  • ヒートマップ分析
  • 企業のポジショニングと集中度

第12章 業界情勢

  • 合併と買収
  • 契約、提携、合弁事業
  • 新製品の上市
  • 事業拡大とその他の戦略的開発

第13章 企業プロファイル

  • Dole Plc
  • Troy Foods(Salads)Ltd
  • Bonduelle SA
  • Avondale Foods(Craigavon)Ltd

第14章 付録

図表

List Of Tables

  • Table 1. Europe Packaged Salad Market Segmentation
  • Table 2. Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Table 3. Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million) - by Product Type
  • Table 4. Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million) - by Category
  • Table 5. Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 6. Europe: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Country
  • Table 7. Germany: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 8. Germany: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 9. Germany: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 10. United Kingdom: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 11. United Kingdom: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 12. United Kingdom: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 13. France: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 14. France: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 15. France: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 16. Italy: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 17. Italy: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 18. Italy: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 19. Russia: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 20. Russia: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 21. Russia: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 22. Rest of Europe: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Product Type
  • Table 23. Rest of Europe: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Category
  • Table 24. Rest of Europe: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million) - by Distribution Channel
  • Table 25. Heat Map Analysis

List Of Figures

  • Figure 1. Europe Packaged Salad Market Segmentation, by Country
  • Figure 2. Porter's Five Forces Analysis
  • Figure 3. Ecosystem: Europe Packaged Salad Market
  • Figure 4. Packaged Salad Market - Key Market Dynamics
  • Figure 5. Impact Analysis of Drivers and Restraints
  • Figure 6. Packaged Salad Market Revenue (US$ Million), 2021-2031
  • Figure 7. Packaged Salad Market Share (%) - by Product Type (2023 and 2031)
  • Figure 8. Vegetarian and Vegan: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 9. Meat-Based: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 10. Packaged Salad Market Share (%) - by Category (2023 and 2031)
  • Figure 11. Conventional: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 12. Organic: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 13. Packaged Salad Market Share (%) - by Distribution Channel (2023 and 2031)
  • Figure 14. Supermarkets and Hypermarkets: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 15. Convenience Stores: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 16. Online Retail: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 17. Others: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • Figure 18. Europe Packaged Salad Market, by Key Countries - Revenue (2023) (US$ Million)
  • Figure 19. Europe: Packaged Salad Market Breakdown, by Key Countries, 2023 and 2031 (%)
  • Figure 20. Germany: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 21. United Kingdom: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 22. France: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 23. Italy: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 24. Russia: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 25. Rest of Europe: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031(US$ Million)
  • Figure 26. Company Positioning & Concentration
目次
Product Code: BMIRE00031061

The Europe packaged salad market was valued at US$ 3,500.93 million in 2023 and is expected to reach US$ 6,855.10 million by 2031; it is estimated to register a CAGR of 8.8% from 2023 to 2031 .

Innovative Combinations in Pre-Packed Salads Drive Europe Packaged Salad Market

As consumers increasingly seek variety and novelty in their food choices, packaged salad manufacturers are responding by introducing innovative combinations beyond traditional salad offerings. These creative blends incorporate diverse ingredients, such as exotic fruits, ancient grains, specialty cheeses, and gourmet toppings, transforming salads into vibrant and enticing culinary experiences.

The introduction of innovative combinations in packaged salads has broadened the appeal of salads beyond health-conscious consumers to include food enthusiasts, adventurous eaters, and individuals seeking convenient yet indulgent meal options. By offering salads that feature unexpected flavor combinations and premium ingredients, manufacturers are tapping into the growing demand for restaurant-quality meals that can be enjoyed at home or on the go.

Innovative combinations in packaged salads drive product differentiation and competitive advantage in the market. Manufacturers seek to stand out by offering unique salad varieties as the packaged salad aisle becomes increasingly crowded with options. By leveraging culinary trends, seasonal ingredients, and cultural influences, companies can create distinctive salad blends that resonate with consumers and command premium pricing. Additionally, innovative packaging designs, such as clear containers that showcase the colorful layers of ingredients or customizable salad kits with separate compartments for toppings and dressings, enhance packaged salads' visual appeal and consumer appeal.

The rise of food fusion and global cuisine has inspired packaged salad manufacturers to experiment with innovative combinations that draw inspiration from diverse culinary traditions and regional flavors. From Thai-inspired salads with peanut dressing and crispy wonton strips to Tex-Mex salads with black beans, corn, and chipotle lime vinaigrette, these cross-cultural creations offer a compelling fusion of flavors and textures that appeal to adventurous palates. By embracing culinary diversity and multicultural influences, packaged salad brands can attract a broader audience and stay ahead of evolving consumer tastes and preferences in the dynamic food market. Hence, innovative combinations in packaged salads positively influence the packaged salad market, captivating consumers with exciting flavor profiles, unique ingredients, and culinary creativity.

Europe Packaged Salad Market Overview

In Europe, the surge in demand for packaged salad market is attributed to cultural factors. European cuisine often includes an emphasis on fresh vegetables and salads, and packaged salad offerings provide a convenient way for consumers to enjoy these traditional dishes without the need for extensive preparation. As European consumers increasingly prioritize health and wellness, packaged salads serve as a convenient and accessible option for incorporating more vegetables into their diets, further fueling the demand for these products in the region. Further, the availability of a wide range of innovative products in the retail market attracts a wide range of consumers. For example, in 2023, Jones Food Company launched a new vertically farmed salad brand into Asda, a British supermarket chain. The range includes three SKUs: Mixed Salad, Rocket, and Hot & Peppery Cress.

The surge in veganism across Europe has significantly impacted the demand for packaged salads. As a result, the demand for vegan-friendly options, including salads, has substantially increased. The trend of veganism is driven by environmental concerns, health consciousness, and ethical considerations as more consumers embrace plant-based diets. The availability of convenient and nutritious packaged salads has catered to the growing preference for quick and healthy meal options, further contributing to the rise in demand. Also, the broader accessibility of vegan-friendly products and the promotion of sustainable and ethical consumption have played a crucial role in supporting this shift in dietary preferences and lifestyles across various European countries.

Europe Packaged Salad Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

Europe Packaged Salad Market Segmentation

The Europe packaged salad market is categorized into product type, category, distribution channel, and country.

Based on product type, the Europe packaged salad market is bifurcated into vegetarian & vegan and meat-based. The vegetarian & vegan segment held a larger market share in 2023.

By category, the Europe packaged salad market is bifurcated into conventional and organic. The conventional segment held a larger market share in 2023.

Based on distribution channel, the Europe packaged salad market is segmented into supermarkets and hypermarkets, convenience store, online retail, and others. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest market share in 2023.

By country, the Europe packaged salad market is segmented into Germany, the UK, France, Italy, Russia, and the Rest of Europe. The Rest of Europe dominated the Europe packaged salad market share in 2023.

Dole Plc, Troy Foods (Salads) Ltd, Bonduelle SA, and Avondale Foods (Craigavon) Ltd. are some of the leading companies operating in the Europe packaged salad market.

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.2 Market Segmentation

2. Executive Summary

  • 2.1 Key Market Insights
  • 2.2 Market Attractiveness

3. Research Methodology

  • 3.1 Coverage
  • 3.2 Secondary Research
  • 3.3 Primary Research

4. Packaged Salad Market Landscape

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Competitive Rivalry
    • 4.2.5 Threat of Substitutes
  • 4.3 Ecosystem Analysis
    • 4.3.1 Raw Material Suppliers:
    • 4.3.2 Manufacturers:
    • 4.3.3 Distributors or Wholesalers:
    • 4.3.4 Distribution Channels

5. Europe Packaged Salad Market - Key Market Dynamics

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Consumer Inclination Toward Healthy Diet:
    • 5.1.2 Innovative Combinations in Pre-Packed Salads:
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Supply Chain Challenges:
  • 5.3 Market Opportunities
    • 5.3.1 E-Commerce Expansion:
  • 5.4 Future Trends
    • 5.4.1 Surging Popularity of Organic Products:
  • 5.5 Impact of Drivers and Restraints:

6. Packaged Salad Market - Europe Market Analysis

  • 6.1 Packaged Salad Market Revenue (US$ Million), 2021-2031
  • 6.2 Packaged Salad Market Forecast Analysis

7. Europe Packaged Salad Market Analysis - by Product Type

  • 7.1 Vegetarian and Vegan
    • 7.1.1 Overview
    • 7.1.2 Vegetarian and Vegan: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 7.2 Meat-Based
    • 7.2.1 Overview
    • 7.2.2 Meat-Based: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

8. Europe Packaged Salad Market Analysis - by Category

  • 8.1 Conventional
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Conventional: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 8.2 Organic
    • 8.2.1 Overview
    • 8.2.2 Organic: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

9. Europe Packaged Salad Market Analysis - by Distribution Channel

  • 9.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Supermarkets and Hypermarkets: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 9.2 Convenience Stores
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Convenience Stores: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 9.3 Online Retail
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Online Retail: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
  • 9.4 Others
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Others: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

10. Europe Packaged Salad Market - Country Analysis

  • 10.1 Europe
    • 10.1.1 Europe: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
      • 10.1.1.1 Europe: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
      • 10.1.1.2 Germany: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 10.1.1.2.1 Germany: Packaged Salad Market Breakdown, by Product Type
        • 10.1.1.2.2 Germany: Packaged Salad Market Breakdown, by Category
        • 10.1.1.2.3 Germany: Packaged Salad Market Breakdown, by Distribution Channel
      • 10.1.1.3 United Kingdom: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 10.1.1.3.1 United Kingdom: Packaged Salad Market Breakdown, by Product Type
        • 10.1.1.3.2 United Kingdom: Packaged Salad Market Breakdown, by Category
        • 10.1.1.3.3 United Kingdom: Packaged Salad Market Breakdown, by Distribution Channel
      • 10.1.1.4 France: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 10.1.1.4.1 France: Packaged Salad Market Breakdown, by Product Type
        • 10.1.1.4.2 France: Packaged Salad Market Breakdown, by Category
        • 10.1.1.4.3 France: Packaged Salad Market Breakdown, by Distribution Channel
      • 10.1.1.5 Italy: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 10.1.1.5.1 Italy: Packaged Salad Market Breakdown, by Product Type
        • 10.1.1.5.2 Italy: Packaged Salad Market Breakdown, by Category
        • 10.1.1.5.3 Italy: Packaged Salad Market Breakdown, by Distribution Channel
      • 10.1.1.6 Russia: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 10.1.1.6.1 Russia: Packaged Salad Market Breakdown, by Product Type
        • 10.1.1.6.2 Russia: Packaged Salad Market Breakdown, by Category
        • 10.1.1.6.3 Russia: Packaged Salad Market Breakdown, by Distribution Channel
      • 10.1.1.7 Rest of Europe: Packaged Salad Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
        • 10.1.1.7.1 Rest of Europe: Packaged Salad Market Breakdown, by Product Type
        • 10.1.1.7.2 Rest of Europe: Packaged Salad Market Breakdown, by Category
        • 10.1.1.7.3 Rest of Europe: Packaged Salad Market Breakdown, by Distribution Channel

11. Competitive Landscape

  • 11.1 Heat Map Analysis
  • 11.2 Company Positioning & Concentration

12. Industry Landscape

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Mergers And Acquisitions
  • 12.3 Agreements, Collaborations, And Joint Ventures
  • 12.4 New Product Launches
  • 12.5 Expansions and Other Strategic Developments

13. Company Profiles

  • 13.1 Dole Plc
    • 13.1.1 Key Facts
    • 13.1.2 Business Description
    • 13.1.3 Products and Services
    • 13.1.4 Financial Overview
    • 13.1.5 SWOT Analysis
    • 13.1.6 Key Developments
  • 13.2 Troy Foods (Salads) Ltd
    • 13.2.1 Key Facts
    • 13.2.2 Business Description
    • 13.2.3 Products and Services
    • 13.2.4 Financial Overview
    • 13.2.5 SWOT Analysis
    • 13.2.6 Key Developments
  • 13.3 Bonduelle SA
    • 13.3.1 Key Facts
    • 13.3.2 Business Description
    • 13.3.3 Products and Services
    • 13.3.4 Financial Overview
    • 13.3.5 SWOT Analysis
    • 13.3.6 Key Developments
  • 13.4 Avondale Foods (Craigavon) Ltd
    • 13.4.1 Key Facts
    • 13.4.2 Business Description
    • 13.4.3 Products and Services
    • 13.4.4 Financial Overview
    • 13.4.5 SWOT Analysis
    • 13.4.6 Key Developments

14. Appendix

  • 14.1 About The Insight Partners