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市場調査レポート
商品コード
1597175
欧州のガスバーベキューグリル市場:2030年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別、流通チャネル別Europe Gas Barbecue Grills Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type (Built-in and Freestanding) and Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others) |
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欧州のガスバーベキューグリル市場:2030年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別、流通チャネル別 |
出版日: 2024年10月03日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 83 Pages
納期: 即納可能
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欧州のガスバーベキューグリル市場は、2022年に2億6,021万米ドルとなり、2030年までには4億788万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは5.8%と予測されます。
市場プレイヤーの戦略的取り組みが欧州のガスバーベキューグリル市場を牽引
欧州のガスバーベキューグリル市場で事業を展開する企業は、新製品の発売やM&Aなど様々な戦略的取り組みに注力しています。彼らは、消費者の需要の高まりを満たすために、新しい、革新的な、高品質で、技術的に高度な製品を開発しようとしています。新製品の発売により、市場関係者は革新的なデザインと機能を通じて、顧客が味の新境地を開拓できるようにしています。また、コネクテッド・グリル・プラットフォームを構築するため、技術への投資も積極的に行っています。2021年、Weberはインターネット接続型グリルの製品ラインを拡大し、同社の人気ガス・モデルを網羅しました。同社のエントリーモデルであるSpirtのラインナップは、BluetoothとWi-Fi接続で温度を追跡し、デジタルディスプレイを内蔵しています。さらに2022年、NexgrillはNeevoスマートグリルラインナップでアウトドアグリルの新たな進化を発表しました。NEX-fi対応グリルはNexgrillアプリに接続します。また、SureTempコントローラー、内蔵温度プローブ、ノブのないデジタルLEDコントロールパネルを使用することで、グリル調理から当て推量を排除し、調理温度を一定に保つために細かく調整されたアルゴリズムで動作します。さらに、さまざまな企業が顧客ベースと市場リーチを拡大するために合併・買収戦略を採用しています。このように、市場プレーヤーによる様々な戦略的イニシアチブの採用は、予測期間中に欧州のガスバーベキューグリル市場の成長に有利な機会を提供すると期待されています。
欧州のガスバーベキューグリル市場概要
欧州のガスバーベキューグリル市場の成長は、特に週末や休日に料理やバーベキューを楽しむ選好と人気が高まっていることに起因しています。欧州の主要雑誌社Idealoの調査によると、人々は夏のレジャーとしてバーベキューを楽しむ傾向にあります。これは積極的にガスバーベキューグリルの需要に影響を与えます。さらに、ガスバーベキューグリルは便利で、調理温度に達するのが早く、点火が簡単で、素早く簡単に掃除ができます。また、温度調節がしやすく、グリル全体の温度を均一に保つことができます。ガスバーベキューグリルのこれらの利点は、地域での採用を後押しします。
さらに、ガスバーベキューグリルの需要の増加を満たすために、欧州で事業を展開するメーカーは、研究開発活動や新製品の発売などのさまざまな戦略を採用することに焦点を当てています。例えば、2023年3月、LANDMANNは、多機能バーベキューへの需要の高まりに応え、9つの新しいアウトドア調理器具の採用を発表しました。新製品には、ピザオーブン付きガスBBQ「LANDMANN Caliano 6.1」、「Big LANDMANN Kamado」(x2サイズ)、「LANDMANN E-Grill Trolley BBQ」などが含まれます。2021年、Weber Inc.は欧州を拠点とする製造・販売拠点を正式に開設したと発表しました。ポーランドに新設されたBREEAM認証施設は、欧州で急成長する製品需要への対応能力を向上させます。このように、市場で事業を展開するプレーヤーによるこのような開拓は、ガスバーベキューグリルの売上をさらに押し上げています。
欧州のガスバーベキューグリル市場の収益と2030年までの予測(金額)
欧州のガスバーベキューグリル市場セグメンテーション
欧州のガスバーベキューグリル市場は、タイプ、流通チャネル、国に基づいてセグメント化されます。
タイプ別では、欧州のガスバーベキューグリル市場はビルトイン型と独立型に二分されます。2022年には独立型セグメントがより大きなシェアを占めています。
流通チャネルでは、欧州のガスバーベキューグリル市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分されます。専門店セグメントが2022年に最大のシェアを占めました。
国別では、欧州のガスバーベキューグリル市場はドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、その他欧州に分類されます。その他欧州が2022年の欧州のガスバーベキューグリル市場を独占しました。
Coleman Co Inc、Bull Outdoor Products Inc、Lynx Gills Inc、Nexgrill Industries Inc、RH Peterson Co、Ningbo Huige Outdoor Products Co Ltd、Sub-Zero Group Inc、Weber Incは、欧州のガスバーベキューグリル市場で事業を展開する主要企業の一部です。
The Europe gas barbecue grills market was valued at US$ 260.21 million in 2022 and is expected to reach US$ 407.88 million by 2030; it is estimated to register at a CAGR of 5.8% from 2022 to 2030.
Strategic Initiatives by Market Players Drive Europe Gas Barbecue Grills Market
Players operating in the Europe gas barbecue grills market focus on various strategic initiatives such as new product launches, and mergers and acquisitions. They are looking to develop new, innovative, high-quality, and technologically advanced products to fulfil the growing consumer demand. With the new product launches, market players are enabling customers to explore a new frontier of flavor through innovative designs and features. They are heavily investing in technology to build a connected-grilling platform. In 2021, Weber expanded its line of internet-connected grills to encompass its popular gas models. The company's entry-level Spirt lineup offers Bluetooth and Wi-Fi connectivity for tracking temperature and an integrated digital display. Further, in 2022, Nexgrill introduced a new evolution in outdoor grilling with its line of Neevo smart grills-the first outdoor smart gas grill with an air fryer. The NEX-fi-enabled grill connects to the Nexgrill app. Also, it removes the guesswork from grilling by using the SureTemp Controller, built-in temperature probes, and a knobless digital LED control panel that operates on a finely tuned algorithm to maintain consistent cooking temperatures. Furthermore, various companies are adopting merger and acquisition strategies to increase their customer base and market reach. Thus, the adoption of various strategic initiatives by market players is expected to offer lucrative opportunities for the growth of the Europe gas barbecue grills market during the forecast period.
Europe Gas Barbecue Grills Market Overview
The Europe gas barbecue grill market growth is attributed to the growing preference and popularity for cookouts and barbecue activities, especially during weekends and holidays. According to a survey by Idealo, a leading European magazine company, people are extensively shifting toward summertime barbecue cookouts for leisure. This positively impacts the demand for gas barbecue grills. Moreover, gas barbecue grills are convenient, fast to come to cooking temperature, easy to light, and quick and easy to clean. Also, temperature can be easily controlled and even temperature can be maintained over the whole grill. These advantages of gas barbecue grills boost their adoption in the region.
Further, to fulfill the growing demand for gas barbecue grills, the manufacturers operating in Europe are focusing on adopting different strategies such as research & development activities and new product launches. For instance, in March 2023, LANDMANN announced the introduction of nine new outdoor cooking appliances, meeting the growing demand for multifunctional BBQs. The new products include the LANDMANN Caliano 6.1 Gas BBQ with Pizza Oven, the Big LANDMANN Kamado (x2 sizes), the LANDMANN E-Grill Trolley BBQ, and other products. In 2021, Weber Inc. announced that it had officially opened its European-based manufacturing and distribution hub. The company's new BREEAM-certified facility, located in Poland, improves the company's ability to meet fast-growing product demand in Europe. Thus, such developments by the players operating in the market are further boosting the sales of the gas barbecue grills.
Europe Gas Barbecue Grills Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
Europe Gas Barbecue Grills Market Segmentation
The Europe gas barbecue grills market is segmented based on type, distribution channel, and country.
Based on type, the Europe gas barbecue grills market is bifurcated into built-in and freestanding. The freestanding segment held a larger share in 2022.
In terms of distribution channel, the Europe gas barbecue grills market is segmented into supermarkets and hypermarkets, specialty stores, online retail, and others. The specialty stores segment held the largest share in 2022.
Based on country, the Europe gas barbecue grills market is categorized into Germany, France, the UK, Italy, Spain, and the Rest of Europe. The Rest of Europe dominated the Europe gas barbecue grills market in 2022.
The Coleman Co Inc, Bull Outdoor Products Inc, Lynx Gills Inc, Nexgrill Industries Inc, RH Peterson Co, Ningbo Huige Outdoor Products Co Ltd, Sub-Zero Group Inc, and Weber Inc are some of the leading companies operating in the Europe gas barbecue grills market.