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市場調査レポート
商品コード
1597170
北米のガスバーベキューグリル市場:2030年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別、流通チャネル別North America Gas Barbecue Grills Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type (Built-in and Freestanding) and Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others) |
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北米のガスバーベキューグリル市場:2030年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別、流通チャネル別 |
出版日: 2024年10月03日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 即納可能
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北米のガスバーベキューグリル市場は、2022年に20億7,853万米ドルとなり、2030年までには30億1,101万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは4.7%と推定されます。
オンラインショッピングでガスバーベキューグリルを購入する選好の高まりが北米のガスバーベキューグリル市場を後押し
オンラインショッピングを利用する人の増加、スマートフォンユーザーの増加、より良い生活水準への志向などの要因により、オンライン小売セクターは世界各国で急成長しています。複数の商品選択が可能であること、アクセスが容易であること、クーポンや割引があること、特別オファーがあること、返品や交換が容易であること、納期通りに配送されることなど、こうしたプラットフォームの数多くの利点が、さまざまな商品のオンライン販売を促進しています。さらに、eコマース・プラットフォームにAIなどの先進技術を統合することで、eコマース流通チャネルに多くの成長見通しがもたらされます。消費者は、グリルを調査し、異なるブランドや小売業者と機能や価格を比較するために、オンライン小売プラットフォームを非常に好みます。eコマース・ショッピングが提供する製品情報やコンテンツへのアクセスや利便性は、グリル製品を最もお得な価格で探している多くの人々にアピールします。さらに、拡張現実を利用した製品コンテンツは、現実の世界を視覚化し、新しいグリルがどのように見えるか、自分のスペースに合うかを見ることができます。これは製品への信頼感を与え、人々の興奮を集めています。様々なグリルメーカーがオンライン販売に力を入れています。
さらに、COVID-19の大流行が、さまざまな製品のオンライン小売販売に拍車をかけています。人々は、ロックダウンやその他の社会的規制のために、必需品を手に入れるためにオンライン・プラットフォームを利用せざるを得なくなりました。2020年には、多くの新しいオンライン購入者が加わりました。COVID-19の大流行がもたらした経済的不安の下で、さまざまなタイプのグリルの販売が盛んになりました。
さらに、インターネットのおかげで、製品メーカーが以前よりも身近になりました。多くの消費者は、ブランドのeコマース・ウェブサイトでブランドのサポート・チームと直接話すことができ、質問に対して最適なアドバイスを得ることができるため、メーカーから直接バーベキューグリルを購入することを好みます。メーカーから直接購入するその他の利点としては、保証のお得な情報、専門家によるサービス、低価格、正確なニーズに合わせた製品のカスタマイズなどがあります。これらの利点はすべて、消費者が彼らのウェブサイトでメーカーから直接バーベキューグリルを購入するために影響を与えます。WeberやBull Outdoor Productsなどのバーベキューグリル・メーカーは、自社のウェブサイトを通じて製品を販売しています。様々なメーカーが、顧客とのより良い関係を構築し、価格、顧客データ、ブランド、評判を管理するために、消費者に直接製品を販売することを好みます。したがって、オンラインショッピングプラットフォームからガスバーベキューグリルを購入する選好の高まりの動向は、調査期間中に北米のガスバーベキューグリル市場の成長を後押しすると予想されます。
北米のガスバーベキューグリル市場概要
北米では、家庭でのバーベキューグリルや裏庭での調理活動の増加がガスバーベキューグリル市場を牽引しています。この地域の多くの人々は、バーベキューが広く好まれる活動である屋外で休日を過ごすことを選択します。消費者は祝い事や行事の際にバーベキューをすることが多いです。Hearth, Patio, and Barbecue Association(HPBA)によると、60%以上の顧客が夏の週末や特別な日にバーベキューを楽しんでいます。また、独立記念日、感謝祭、クリスマス、大晦日などの祝祭日にも、バーベキューを楽しみます。ポッパー、焼き肉、ホットドッグなどの食品を屋外のグリルで焼くという選好が、ガスバーベキューグリルの需要を押し上げています。
さらに、ガスバーベキューグリルの需要の増加を満たすために、メーカーは研究開発活動や新製品の発売に焦点を当てています。例えば、2021年にBBQGuysは「ビクトリー」グリルの新ラインを発表しました。ビクトリー・ラインは、2つの優れたグリルでデビューしました、「ビクトリー・ガス・グリル」と「ビクトリー・ペレット・グリル」です。2022年には、NexgrillがNeevoスマートグリルラインを発表し、アウトドアグリルに新たな進化をもたらしました。このような発展は、同地域の市場成長をさらに後押しします。
北米のガスバーベキューグリル市場の収益と2030年までの予測(金額)
北米のガスバーベキューグリル市場セグメンテーション
北米のガスバーベキューグリル市場は、タイプ、流通チャネル、国に基づいてセグメント化されます。
タイプ別に見ると、北米のガスバーベキューグリル市場はビルトイン型と独立型に二分されます。2022年には独立型セグメントがより大きなシェアを占めています。
流通チャネルでは、北米のガスバーベキューグリル市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分されます。2022年には専門店セグメントが最大のシェアを占めています。
国別では、北米のガスバーベキューグリル市場は米国、カナダ、メキシコに分類されます。2022年の北米のガスバーベキューグリル市場は米国が独占しました。
Coleman Co Inc、Bull Outdoor Products Inc、Lynx Gills Inc、Nexgrill Industries Inc、RH Peterson Co、Ningbo Huige Outdoor Products Co Ltd、Sub-Zero Group Inc、Weber Inc、Monument Grills LLCは、北米のガスバーベキューグリル市場で事業を展開する主要企業です。
The North America gas barbecue grills market was valued at US$ 2,078.53 million in 2022 and is expected to reach US$ 3,011.01 million by 2030; it is estimated to register at a CAGR of 4.7% from 2022 to 2030.
Rising Preferences to Buy Gas Barbecue Grills from Online Shopping Platforms Fuel North America Gas Barbecue Grills Market
The online retail sector is growing rapidly in various countries across the world due to factors such as the growing number of people shopping online, the high number of smartphone users, and the inclination toward a better standard of living. Numerous advantages of these platforms, including the availability of multiple product choices, easy accessibility, coupons and discounts, special offers, easy return and exchange, and on-time delivery, promote the online sales of different products. Moreover, integrating advanced technologies such as AI in e-commerce platforms provides many growth prospects for e-commerce distribution channels. Consumers highly prefer online retail platforms to research grills and compare features and pricing against different brands and retailers. The access to product information and content and convenience offered by e-commerce shopping appeal to many people looking for grill products for the best value. In addition, augmented reality in product content provides real-world visualization, and people can see how their new grills will look and fit in their space. This is instilling confidence and garnering excitement in people for the product. Various grill manufacturers focus on selling their products online as they have greater access to consumers, and they can also do relevant cross-selling.
Further, the emergence of the COVID-19 pandemic has fueled online retail sales of different products. People were compelled to use online platforms to get their essentials due to lockdown and other social restrictions. Many new online buyers were added in 2020. The sale of different types of grills flourished under the economic uncertainty wrought by the COVID-19 pandemic.
Furthermore, due to the internet, product manufacturers have become more accessible than previously. Many consumers prefer buying barbecue grills directly from manufacturers as they can talk directly with the brand's support team on the brand's e-commerce website, and they can get the best advice on their questions. Other benefits of buying directly from a manufacturer include better deals on warranties, expert service, lower prices, and customization of products to suit exact needs. All these benefits influence consumers to buy barbecue grills directly from manufacturers on their websites. Barbecue grill manufacturers, such as Weber, Bull Outdoor Products, and others, are selling their products through their own websites. Various manufacturers prefer selling their products directly to consumers to build better relationships with customers and to have control over pricing, customer data, brand, and reputation. Thus, the trend of rising preferences to buy gas barbecue grills from online shopping platforms is expected to boost the North America gas barbecue grills market growth during the studied period.
North America Gas Barbecue Grills Market Overview
In North America, the increase in home barbecue grilling and backyard cooking activities drives the gas barbecue grills market. Many people from the region choose to spend their holidays outdoors, where barbecuing is a widely preferred activity. Consumers choose to barbecue quite often for celebrations and occasions. According to Hearth, Patio, and Barbecue Association (HPBA), more than 60% of customers engage in BBQ grilling on weekends during summer or on any special occasion. They also enjoy cookouts during national holidays such as Independence Day, Thanksgiving, Christmas, and New Year's Eve. Preference for food products such as poppers, grilled meat, hotdogs, and other food products on outdoor grills drives the demand for gas barbecue grills.
Further, to fulfill the growing demand for gas barbecue grills, the manufacturers focus on research & development activities and new product launches. For instance, in 2021, BBQGuys announced that the company had launched a new line of "Victory" grills. The Victory line debuts with two outstanding grills: Victory Gas Grill and Victory Pellet Grill. In 2022, Nexgrill introduced a new evolution in outdoor grilling with its line of Neevo smart grills-the first outdoor smart gas grill with an air fryer. Such developments by the players operating in the market further boost the market growth in the region.
North America Gas Barbecue Grills Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
North America Gas Barbecue Grills Market Segmentation
The North America gas barbecue grills market is segmented based on type, distribution channel, and country.
Based on type, the North America gas barbecue grills market is bifurcated into built-in and freestanding. The freestanding segment held a larger share in 2022.
In terms of distribution channel, the North America gas barbecue grills market is segmented into supermarkets and hypermarkets, specialty stores, online retail, and others. The specialty stores segment held the largest share in 2022.
Based on country, the North America gas barbecue grills market is categorized into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America gas barbecue grills market in 2022.
The Coleman Co Inc, Bull Outdoor Products Inc, Lynx Gills Inc, Nexgrill Industries Inc, RH Peterson Co, Ningbo Huige Outdoor Products Co Ltd, Sub-Zero Group Inc, Weber Inc, and Monument Grills LLC are some of the leading companies operating in the North America gas barbecue grills market.