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市場調査レポート
商品コード
1498561
北米のバーベキューグリルの市場規模・予測、国別シェア、動向、成長機会分析レポート:燃料タイプ別、流通チャネル別、国別North America Barbeque Grills Market Size and Forecast, Country Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Fuel Type, Distribution Channel, and Country |
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北米のバーベキューグリルの市場規模・予測、国別シェア、動向、成長機会分析レポート:燃料タイプ別、流通チャネル別、国別 |
出版日: 2024年05月22日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 103 Pages
納期: 即納可能
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北米のバーベキューグリル市場規模は、2023年の34億9,000万米ドルから2031年には60億1,000万米ドルに達すると予測されています。2023~2031年のCAGRは6.2%を記録すると予測されます。
ソーシャルメディアは、さまざまなタイプのバーベキューグリルの広告と販売促進において重要な役割を果たしています。メーカーは、バーベキューグリルのような屋外用キッチン機器の認知度を高めるために、ソーシャルメディアサイトやその他のメディアプラットフォームを大幅に利用しています。さらに、COVID-19の大流行は、北米におけるオンライン・ショッピングに対する消費者行動を変化させる転機となった。その結果、消費者はバーベキューグリルを購入するのにeコマース・プラットフォームをますます好むようになっています。BBQGuys.comは、高級グリル、グリル・アクセサリー、アウトドア・キッチン家電のオンライン小売業者として重要な位置を占めています。
また、北米では高級キッチン家電の購入が増加しています。スマートな機能を備えた技術的に高度なバーベキューグリルは、プレミアム製品と考えられています。プレミアム化が進むにつれて、スマートなバーベキューグリルに対する消費者の嗜好も高まっています。北米のバイヤーは、プレミアム製品により多くの出費をする準備ができています。さらに、消費者が環境と二酸化炭素排出量に懸念を抱いているため、太陽光発電や省エネルギーのバーベキューグリルへの嗜好が高まっています。
米国では、週末や夏休み、祝日、祭日などにバーベキューを楽しむ人が増えており、バーベキューグリルの需要を押し上げています。家庭で外食のような体験ができ、時間を楽しむことができるため、同国の人々はバーベキュー製品への投資を増やしています。Hearth, Patio &Barbeque Associationの最新調査「2023 State of the Barbecue Industry」によると、米国では全家庭の80%、70%が少なくともグリルかスモーカーを所有しています。これは調査史上最高の割合で、2019年の世帯所有率64%から上昇しました。このように、同国には多くの顧客層が存在することが市場を牽引しています。さらに、同国で事業を展開するバーベキューグリルメーカーは、消費者のニーズの変化に対応するため、新たな技術的特徴の追加に注力しています。これが同国の市場成長をさらに押し上げると予想されます。
北米のメーカーは、消費者の需要増加に対応するため、コネクテッド・グリル・プラットフォームを構築する技術に多額の投資を行っています。例えば、ウェーバーは2021年、インターネットに接続されたバーベキューグリルのラインナップを拡充し、人気のガスモデルを網羅しました。同社のエントリーモデルであるスピリットのラインナップは、温度追跡用のブルートゥースとWi-Fi接続を提供し、統合デジタル・ディスプレイを搭載しています。さらに2022年、NexgrillはNeevoスマートグリルのラインアップでアウトドアグリルの新たな進化を発表しました。NEX-fi対応グリルはNexgrillアプリに接続します。また、SureTempコントローラー、内蔵温度プローブ、ノブのないデジタルLEDコントロールパネルを使用することで、グリル調理から当て推量を排除し、調理温度を一定に保つために細かく調整されたアルゴリズムで動作します。このように、バーベキューグリルにスマート機能などの革新的な技術を取り入れることで、北米のバーベキューグリル市場は今後数年で新たな動向を見せそうです。
燃料の種類によって、バーベキューグリル市場はガス、炭、薪、電気に区分されます。2023年にはガスセグメントが大きな市場シェアを占める。バーベキューグリル用のガス燃料が簡単に入手できるため、ガスで作動するバーベキューグリルの需要が増加しています。ガス・バーベキュー・グリルは通常、天然ガスまたは液化石油ガスを燃料源として食品を調理します。ガスバーベキューグリルは、天然ガスや液化石油ガスを燃料として調理します。ガス・バーベキュー・グリルの大きな利点のひとつは、他の調理法に比べて脂肪分やカロリーが低く、ヘルシーな料理ができることです。また、ガスバーベキューグリルで調理した野菜やその他の食材は、自然の栄養をより多く保つことができます。したがって、これらすべての健康上の利点がガスバーベキューグリルの需要を牽引しています。
Coleman Co. Inc.、Char-Broil LLC、Transform SR Brands LLC、Traeger Inc.、Landmann USA Inc.、Broilmaster、Weber Inc.、Wolf Steel Ltd.、GMG Products LLC、Premier Specialty Brands LLCなどが北米のバーベキューグリル市場で事業を展開する主要企業です。
北米のバーベキューグリル市場全体の規模は、一次情報源と二次情報源を用いて導き出されました。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を入手するため、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施しました。また、データを検証し、トピックに関するより分析的な洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施しました。この調査プロセスには、北米のバーベキューグリル市場を専門とする副社長、事業開発マネージャー、市場情報マネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家、評価専門家、調査アナリスト、主要オピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが参入しています。
The North America barbeque grills market size is projected to reach US$ 6.01 billion by 2031 from US$ 3.49 billion in 2023. The market is expected to register a CAGR of 6.2% during 2023-2031.
Social media plays a key role in advertising and promoting different types of barbeque grills. Manufacturers are significantly using social media sites and other media platforms to create awareness about outdoor kitchen appliances such as barbeque grills. Additionally, the COVID-19 pandemic was a turning point for changing consumer behavior toward online shopping in North America. As a result, consumers are increasingly preferring e-commerce platforms to buy barbeque grills. BBQGuys.com is a significant online retailer of higher-end grills, grilling accessories, and outdoor kitchen appliances.
Moreover, the purchase of premium kitchen appliances is increasing in North America. Technologically advanced barbeque grills with smart features are considered premium products. With increasing premiumization, consumer's preference for smart barbeque grills is increasing. Buyers in North America are ready to spend more on premium products. Additionally, preference for solar-powered and energy-saving barbeque grills is increasing as consumers are concerned about the environment and carbon emissions.
In the US, the growing popularity of barbeque on weekends, summer vacations, national holidays, and festive holidays is boosting the demand for barbeque grills. People in the country are investing more in barbeque products as it allows them to create the eat-out experience at home and enjoy their time. According to the Hearth, Patio & Barbeque Association's most recent research, "2023 State of the Barbecue Industry," 80% of all homeowners and 70% of all households in the US own at least a grill or smoker. This is the highest percentage in the study's history, an increase from 64% household ownership in 2019. Thus, the presence of a large customer base in the country drives the market. Further, manufacturers of barbeque grills operating in the country focus on adding new technological features to cater to the consumers' changing needs. This is further expected to boost the market growth in the country.
Manufacturers in North America are heavily investing in technology to build a connected-grilling platform to cater to the increasing demand of consumers. For instance, in 2021, Weber expanded its line of internet-connected barbeque grills to encompass its popular gas models. The company's entry-level Spirit lineup offers Bluetooth and Wi-Fi connectivity for tracking temperature and an integrated digital display. Further, in 2022, Nexgrill introduced a new evolution in outdoor grilling with its line of Neevo smart grills-the first outdoor smart gas grill with an air fryer. The NEX-fi-enabled grill connects to the Nexgrill app. Also, it removes the guesswork from grilling by using the SureTemp Controller, built-in temperature probes, and a knobless digital LED control panel that operates on a finely tuned algorithm to maintain consistent cooking temperatures. Thus, the incorporation of innovative technologies such as smart features into barbeque grills is likely to bring new trends in the North America Barbeque grills market in the coming years.
Based on fuel type, the barbeque grills market is segmented into gas, charcoal, wood, electric. The gas segment holds significant market share in 2023. The demand for barbeque grills operating on gas is on the rise due to the easy accessibility of gas fuel for barbeque grills. A gas barbeque grill typically uses natural gas or liquefied petroleum gas as a fuel source for cooking food. They are also readily available and highly efficient. One of the significant benefits of gas barbeque grills is that they offer a healthier food option with lower fat or calories as compared to other cooking methods. Also, vegetables and other ingredients cooked in a gas barbeque grill retain more of their natural nutrition. Thus, all these health benefits drive the demand for gas barbeque grills.
The Coleman Co. Inc., Char-Broil LLC, Transform SR Brands LLC, Traeger Inc., Landmann USA Inc., Broilmaster, Weber Inc., Wolf Steel Ltd, GMG Products LLC, and Premier Specialty Brands LLC are among the key players operating in the North America barbeque grills market.
The overall North America barbeque grills market size has been derived using primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain more analytical insights into the topic. The participants of this process include industry experts such as VPs; business development managers; market intelligence managers; national sales managers; and external consultants, including valuation experts, research analysts, and key opinion leaders, specializing in the North America Barbeque grills market.