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市場調査レポート
商品コード
1403770

ファッションインフルエンサーマーケティングの世界市場 (~2033年):インフルエンサータイプ・ファッションタイプ別の市場規模・地域的展望・競合戦略・セグメント予測

Fashion Influencer Marketing Market Size- By Influencer type, By Fashion type- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033


出版日
ページ情報
英文 235 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
ファッションインフルエンサーマーケティングの世界市場 (~2033年):インフルエンサータイプ・ファッションタイプ別の市場規模・地域的展望・競合戦略・セグメント予測
出版日: 2023年12月27日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 235 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

ファッションインフルエンサーマーケティングの市場規模は、予測期間中に35.96%のCAGRで推移し、2033年には94億7,000万米ドルの規模に成長すると予測されています。

COVID-19の流行は、世界の世界ファッションインフルエンサーマーケティング市場に大きな影響を与えています。同時に、ファッション業界は消費者需要の課題にも直面しています。ファッションブランドがファッショナブルなアイテム作りにシフトするにつれ、新たな機会が生まれています。伝統的なファッションイベントやコラボレーションはパンデミックによって中断され、インフルエンサーはバーチャルエンゲージメントやオンラインプロモーションに重点を移すようになっています。

当レポートでは、世界のファッションインフルエンサーマーケティングの市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因・制約・機会・課題の分析
  • COVID-19による市場への影響

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターの分析
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
  • M&A・提携・製品発売・協力

第7章 世界のファッションインフルエンサーマーケティング市場:インフルエンサータイプ別

  • 市場規模のシェア・予測
  • メガインフルエンサー
  • マクロインフルエンサー

第8章 世界のファッションインフルエンサーマーケティング市場:ファッションタイプ別

  • 市場規模のシェア・予測
  • 美容・化粧品
  • アパレル

第9章 世界のファッションインフルエンサーマーケティング市場の予測

  • 市場規模・市場シェア

第10章 世界のファッションインフルエンサーマーケティング市場:インフルエンサータイプ別

  • 市場規模・市場シェアの推移・予測

第11章 世界のファッションインフルエンサーマーケティング市場:ファッションタイプ別

  • 市場規模・市場シェアの推移・予測

第12章 世界のファッションインフルエンサーマーケティング市場:地域別

  • 市場規模・市場シェアの推移・予測
  • アジア太平洋
  • 欧州
  • 中東・アフリカ
  • 北米
  • ラテンアメリカ

第13章 企業プロファイル

  • AspireIQ
  • BrandSnob
  • Facebook
  • Fourstarzz Media.
  • Influencity
  • IZEA Worldwide
  • Julius
  • LinkedIn
  • Mavrck
  • YouTube
  • その他

第14章 略語のリスト

第15章 参考リンク

第16章 総論

第17章 調査範囲

目次
Product Code: FMCG23162

Fashion Influencer Marketing Market Introduction and Overview

According to SPER Market Research, 'Fashion Influencer Marketing Market Size- By Influencer type, By Fashion type- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Fashion Influencer Marketing Market is predicted to reach USD 9.47 billion by 2033 with a CAGR of 35.96%.

Fashion influencer marketing is a marketing strategy in which a brand promotes its products or services by collaborating with social media influencers who have a large following and influence in the fashion industry. This marketing technique is used by fashion brands to expand their reach and promote their products in more innovative ways that relate to brand values. The four main types of fashion influencer marketing influencers are mega influencers, macro influencers, micro influencers, and nano influencers.

he COVID-19 pandemic has had a significant impact on Global fashion Influencer marketing market all over the world. At the same time, the fashion industry is facing consumer demand challenges. As fashion brands shift to making fashionable items, new opportunities emerge. Traditional fashion events and collaborations were disrupted by the pandemic, prompting influencers to shift their focus to virtual engagements and online promotions.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2019-2033

Base year considered 2022

Forecast period 2023-2033

Segments covered By Influencer type, By Fashion type,

Regions covered North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe

Companies Covered AspireIQ, BrandSnob, Facebook Fourstarzz Media, Influencity, IZEA Worldwide Julius, LinkedIn, Mavrck , YouTube

Fashion Influencer Marketing Market Key Segments Covered

By Influencer Type: Based on the Influencer Type, Global Fashion Influencer Marketing Market is segmented as; Mega Influencer, Macro Influencer.

By Fashion Type: Based on the Distribution Channels, Global Fashion Influencer Marketing Market is segmented as; Beauty & Cosmetics, Apparel.

By Region: This research also includes data for North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the Global Fashion Influencer Marketing Market

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Fashion Influencer Marketing Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Fashion Influencer Marketing Market

7. Global Fashion Influencer Marketing Market, By Influencer type (USD Million)

  • 7.1. Global Fashion Influencer Marketing Market Value Share and Forecast, By Influencer type, 2023-2033
  • 7.2. Mega Influencer
  • 7.3. Macro Influencer

8. Global Fashion Influencer Marketing Market, By Fashion type (USD Million)

  • 8.1. Global Fashion Influencer Marketing Market Value Share and Forecast, By Fashion type, 2023-2033
  • 8.2. Beauty & Cosmetics
  • 8.3. Apparel

9. Global Fashion Influencer Marketing Market Forecast, 2019-2033 (USD Million)

  • 9.1. Global Fashion Influencer Marketing Market Size and Market Share

10. Global Fashion Influencer Marketing Market, By Influencer type, 2019-2033 (USD Million)

  • 10.1. Global Fashion Influencer Marketing Market Size and Market Share By Influencer type (2019-2026)
  • 10.2. Global Fashion Influencer Marketing Market Size and Market Share By Influencer type (2027-2033)

11. Global Fashion Influencer Marketing Market, By Fashion type, 2019-2033 (USD Million)

  • 11.1. Global Fashion Influencer Marketing Market Size and Market Share By Fashion type (2019-2026)
  • 11.2. Global Fashion Influencer Marketing Market Size and Market Share By Fashion type (2027-2033)

12. Global Fashion Influencer Marketing Market, By Region, 2019-2033 (USD Million)

  • 12.1. Global Fashion Influencer Marketing Market Size and Market Share By Region (2019-2026)
  • 12.2. Global Fashion Influencer Marketing Market Size and Market Share By Region (2027-2033)
  • 12.3. Asia-Pacific
    • 12.3.1. Australia
    • 12.3.2. China
    • 12.3.3. India
    • 12.3.4. Japan
    • 12.3.5. South Korea
    • 12.3.6. Rest of Asia-Pacific
  • 12.4. Europe
    • 12.4.1. France
    • 12.4.2. Germany
    • 12.4.3. Italy
    • 12.4.4. Spain
    • 12.4.5. United Kingdom
    • 12.4.6. Rest of Europe
  • 12.5. Middle East and Africa
    • 12.5.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 12.5.2. United Arab Emirates
    • 12.5.3. Rest of Middle East & Africa
  • 12.6. North America
    • 12.6.1. Canada
    • 12.6.2. Mexico
    • 12.6.3. United States
  • 12.7. Latin America
    • 12.7.1. Argentina
    • 12.7.2. Brazil
    • 12.7.3. Rest of Latin America

13. Company Profile

  • 13.1. AspireIQ
    • 13.1.1. Company details
    • 13.1.2. Financial outlook
    • 13.1.3. Product summary
    • 13.1.4. Recent developments
  • 13.2. BrandSnob
    • 13.2.1. Company details
    • 13.2.2. Financial outlook
    • 13.2.3. Product summary
    • 13.2.4. Recent developments
  • 13.3. Facebook
    • 13.3.1. Company details
    • 13.3.2. Financial outlook
    • 13.3.3. Product summary
    • 13.3.4. Recent developments
  • 13.4. Fourstarzz Media.
    • 13.4.1. Company details
    • 13.4.2. Financial outlook
    • 13.4.3. Product summary
    • 13.4.4. Recent developments
  • 13.5. Influencity
    • 13.5.1. Company details
    • 13.5.2. Financial outlook
    • 13.5.3. Product summary
    • 13.5.4. Recent developments
  • 13.6. IZEA Worldwide
    • 13.6.1. Company details
    • 13.6.2. Financial outlook
    • 13.6.3. Product summary
    • 13.6.4. Recent developments
  • 13.7. Julius
    • 13.7.1. Company details
    • 13.7.2. Financial outlook
    • 13.7.3. Product summary
    • 13.7.4. Recent developments
  • 13.8. LinkedIn
    • 13.8.1. Company details
    • 13.8.2. Financial outlook
    • 13.8.3. Product summary
    • 13.8.4. Recent developments
  • 13.9. Mavrck
    • 13.9.1. Company details
    • 13.9.2. Financial outlook
    • 13.9.3. Product summary
    • 13.9.4. Recent developments
  • 13.10. YouTube
    • 13.10.1. Company details
    • 13.10.2. Financial outlook
    • 13.10.3. Product summary
    • 13.10.4. Recent developments
  • 13.11. Others

14. List of Abbreviations

15. Reference Links

16. Conclusion

17. Research Scope