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市場調査レポート
商品コード
1633809

ファッションインフルエンサーマーケティング市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、最終用途別、地域別、セグメント予測、2025年~2030年

Fashion Influencer Marketing Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type ( Megainfluencer, Macroinfluencer, Microinfluencer, Nanoinfluencer), By End Use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 154 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
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ファッションインフルエンサーマーケティング市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、最終用途別、地域別、セグメント予測、2025年~2030年
出版日: 2024年12月26日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 154 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ファッションインフルエンサーマーケティング市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のファッションインフルエンサーマーケティング市場規模は2030年までに397億2,000万米ドルに達すると予測されています。

2025~2030年のCAGRは33.8%と予測されています。TikTokやInstagram Reelsのようなソーシャルメディアアプリケーションの人気の高まりは、市場成長を促進する重要な要因の1つです。これらのアプリケーションは、ユーザーがより短く、より没入感のある動画を作成することを可能にします。短い動画アプリケーションは、ファッションインフルエンサーが動画に特殊効果を加えるのを助け、コンテンツ作成を支援し、より高い消費者エンゲージメントを保証します。2019年10月、TikTokはProアカウント向けの分析ツールも開始し、コンテンツのパフォーマンスや視聴者とのインタラクションに関するより詳細な洞察を提供することで、ファッションインフルエンサーはフォロワーの要求に同期したコンテンツを投稿できるようになりました。

人気上昇中のインフルエンサー・インキュベーターは、より高いエンゲージメント率を獲得できるため、産業に有望な成長機会を提供しています。インフルエンサー・インキュベーターは、エンゲージメント率の高い主要なオピニオンリーダーやインフルエンサーを探し、企業のブランド価値と一致するコンテンツを制作するよう育成します。これらのインフルエンサーはブランドの一部となるため、マーケティング担当者は親しみやすく忠実なオーディエンスに製品を宣伝することができます。Tmall.comを含む企業は、化粧品やアパレルなどの商品カテゴリーの売上を伸ばすために、インフルエンサーのインキュベーターソリューションを活用し始めており、市場成長の見込みを提供しています。

eコマースとソーシャルメディアの融合もまた、市場の成長にとって効果的であると予想されます。これは、ソーシャルメディアプラットフォームのデジタル決済機能と、「リテールエンタテインメント」サイトへの移行に起因しています。中国のタオバオ・ライブ(Taobao Live)やリトル・レッド・ブック(Little Red Book)のようなライブストリーミングプラットフォームは、ソーシャルメディア、ライブストリーミング、ビデオ機能を活用し始め、ユーザーとの交流、コメント、エンゲージメントをより効果的に促しています。このような開発により、ファッションインフルエンサーが効果的に商品やブランドを宣伝し、フォロワーと有意義な関係を築くことも可能になると期待されています。

開発者はまた、人工知能(AI)を活用して、ファッションインフルエンサーと同様のコンテンツをフィード上で描写するバーチャルインフルエンサーをプログラムし始めました。Lil Miquela、Zhi、Margot、Shusuduのようなバーチャルファッションインフルエンサーは、ブランドやマーケターがより手頃な価格でインフルエンサーマーケティングを実施し、より具体的でデータに基づいたコンテンツを生成することを可能にします。AIは、クリエイターが様々なレベルで消費者データを解釈し、オーディエンスに最も響く専門的なコンテンツを提供するのを助け、より高いエンゲージメントを促進します。また、AIベースのコンテンツクリエイターを起用することで、ブランドは創造性を高め、マーケティングキャンペーンを完全にコントロールできるようになるため、バーチャルファッションインフルエンサーの採用率向上が期待できます。

ファッションインフルエンサーマーケティング市場レポートハイライト

  • インフルエンサーのタイプ別では、マイクロインフルエンサーセグメントが予測期間中に最も急成長するセグメントとして浮上すると予想されます。このセグメントの有望な成長展望は、リーチを拡大し、顧客との強力なビジネス関係を確立するためのファッションブランドの需要の高まりに起因することができます。
  • ファッションのタイプ別では、ジュエリーとアクセサリーのセグメントが予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると想定されます。これは、投資の影響を追跡し、人々の間でジュエリーを身に着ける傾向を正常化するためのジュエリーブランドからの需要の高まりによるものです。
  • アジア太平洋は、インド、ベトナム、中国などの国々で手頃な価格のインターネットが利用可能であり、ソーシャルメディアの浸透が進んでいることから、予測期間中に最も高いCAGRを記録すると予想されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ファッションインフルエンサーマーケティング市場の変数、動向、範囲

  • 世界のファッションインフルエンサーマーケティング市場展望
  • 産業バリューチェーン分析
  • 平均価格動向分析
  • 需給ギャップ分析、2024年
  • 規制の枠組み
    • 施策とインセンティブプラン
    • 標準とコンプライアンス
    • 規制影響分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 産業の課題
  • ポーターのファイブフォース分析
    • サプライヤーの力
    • 買い手の力
    • 代替の脅威
    • 新規参入からの脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • PESTEL分析
    • 政治情勢
    • 経済情勢
    • 社会情勢
    • 技術情勢
    • 環境情勢
    • 法的情勢

第4章 ファッションインフルエンサーマーケティング市場:タイプ別展望予測と予測

  • ファッションインフルエンサーマーケティング市場:タイプ変動分析、2024年と2030年
    • メガインフルエンサー
    • マクロインフルエンサー
    • マイクロインフルエンサー
    • ナノインフルエンサー

第5章 ファッションインフルエンサーマーケティング市場:最終用途別展望の推定と予測

  • ファッションインフルエンサーマーケティング市場:最終用途変動分析、2024年と2030年
    • 美容・化粧品
    • 衣服
    • ジュエリー&アクセサリー

第6章 ファッションインフルエンサーマーケティング市場の地域別展望の推定と予測

  • 地域スナップショット
  • ファッションインフルエンサーマーケティング市場:地域変動分析、2024年と2030年
  • 北米
    • 市場推定・予測、2018~2030年
    • タイプ別、2018~2030年
    • 最終用途別、2018~2030年
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 市場推定・予測、2018~2030年
    • タイプ別、2018~2030年
    • 最終用途別、2018~2030年
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
  • アジア太平洋
    • 市場推定・予測、2018~2030年
    • タイプ別、2018~2030年
    • 最終用途別、2018~2030年
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
  • ラテンアメリカ
    • 市場推定・予測、2018~2030年
    • タイプ別、2018~2030年
    • 最終用途別、2018~2030年
    • ブラジル
  • 中東・アフリカ
    • 市場推定・予測、2018~2030年
    • タイプ別、2018~2030年
    • 最終用途別、2018~2030年
    • アラブ首長国連邦
    • サウジアラビア
    • 韓国

第7章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • ベンダー情勢
    • 企業分類
    • 主要ディストリビューターおよびチャネルパートナー一覧
    • 潜在顧客/エンドユーザー一覧
  • 競争の力学
    • 競合ベンチマーキング
    • 戦略マッピング
    • ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル/上場企業
    • rewardStyle, Inc
    • MomentIQ
    • sway group
    • Ykone Group
    • CURE MEDIA(Online Media Sweden AB)
    • AspireIQ, Inc.
    • Brain Labs Digital Ltd
    • TEAM EPIPHANY
    • Billion Dollar Boy
    • JMB GLAMSQUAD, LLC
    • Influencity
図表

List of Tables

  • Table 1 List Of Abbreviations
  • Table 2 Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 3 Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 4 Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Region, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 5 North America Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 6 North America Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 7 North America Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 8 U.S. Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 9 U.S. Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 10 Canada Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 11 Canada Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 12 Mexico Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 13 Mexico Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 14 Europe Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 15 Europe Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 16 Europe Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 17 Germany Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 18 Germany Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 19 UK Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 20 UK Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 21 France Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 22 France Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 23 Asia Pacific Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 24 Asia Pacific Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 25 Asia Pacific Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 26 India Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 27 India Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 28 China Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 29 China Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 30 Japan Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 31 Japan Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 32 Australia Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 33 Australia Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 34 Latin America Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 35 Latin America Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 36 Latin America Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 37 Brazil Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 38. Brazil Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 39 MEA Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 40 MEA Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 41 MEA Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 42 UAE Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 43 UAE Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 44 Saudi Arabia Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 45 Saudi Arabia Fashion Influencer Marketing Market Estimates And Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 Market Segmentation
  • Fig. 2 Information Procurement
  • Fig. 3 Data Analysis Models
  • Fig. 4 Market Formulation And Validation
  • Fig. 5 Market Snapshot
  • Fig. 6 Segmental Outlook- Type, End Use And Region
  • Fig. 7 Competitive Outlook
  • Fig. 8 Value Chain Analysis
  • Fig. 9 Market Dynamics
  • Fig. 10 Porter's Analysis
  • Fig. 11 PESTEL Analysis
  • Fig. 12 Fashion Influencer Marketing Market, By Type: Key Takeaways
  • Fig. 13 Fashion Influencer Marketing Market, By Type: Market Share, 2024 & 2030
  • Fig. 14 Megainfluencer Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 15 Macroinfluencer Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 16 Microinfluencer Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 17 Nanoinfluencer Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 Fashion Influencer Marketing Market, By End Use: Key Takeaways
  • Fig. 19 Fashion Influencer Marketing Market, By End Use: Market Share, 2024 & 2030
  • Fig. 20 Beauty & Cosmetics Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 Apparel Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Jewelry & Accessories Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 Fashion Influencer Marketing Market, By Region: Key Takeaways
  • Fig. 24 Fashion Influencer Marketing Market, By Region: Market Share, 2024 & 2030
  • Fig. 25 North America Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 26 U.S. Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 Canada Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 Mexico Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29 Europe Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 30 Germany Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 31 UK Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 32 France Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 33 Asia Pacific Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 34 China Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 35 India Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 36 Japan Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 37 Australia Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 38 South Korea Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 39 Latin America Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 40 Brazil Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 41 MEA Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 42 UAE Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 43 Saudi Arabia Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 44 South Africa Fashion Influencer Marketing Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-4-68039-190-4

Fashion Influencer Marketing Market Growth & Trends:

The global fashion influencer marketing market size is anticipated to reach USD 39.72 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. It is anticipated to exhibit a CAGR of 33.8% from 2025 to 2030. The growing popularity of social media applications such as TikTok and Instagram Reels is one of the key factors driving market growth. These applications allow users to make shorter and more immersive videos. Short video applications help fashion influencers add special effects to their videos, thus aiding in content creation and guaranteeing higher consumer engagement. In October 2019, TikTok also launched its analytics tool for Pro accounts to offer more detailed insights regarding the performance of the content and audience interaction, allowing fashion influencers to post content that is in sync with their followers' demands.

The rising popularity of influencer incubators offers promising growth opportunities to the industry due to the ability to capture higher engagement rates. Influencer incubators search for key opinion leaders and influencers with high engagement rates and nurture them to produce content coinciding with the brand value of a company. These influencers become a part of the brand, thus helping marketers advertise their products to a familiar and loyal audience. Companies, including Tmall.com, have started leveraging influencer incubator solutions to boost sales for product categories such as cosmetics and apparel, offering market growth prospects.

The integration of e-commerce with social media is also expected to work well for the growth of the market. This can be attributed to digital payment features on social media platforms and their transition to 'retailtainment' sites. Live-streaming platforms such as Taobao Live and Little Red Book in China have started utilizing social-media, live-streaming, and video capabilities to encourage users to interact, comment, and engage more effectively. Such developments are also expected to enable fashion influencers to effectively advertise their products and brands to foster meaningful relations with their followers.

Developers have also started leveraging Artificial Intelligence (AI) to program virtual influencers, which portray similar content on their feed as fashion influencers. Virtual fashion influencers such as Lil Miquela, Zhi, Margot, and Shudu enable brands and marketers to indulge in more affordable influencer marketing practices and generate more specific, data-driven content. AI helps creators interpret consumer data at various levels and offer specialized content that resonates with audiences the most, thus driving higher engagements. Deploying AI-based content creators also allows brands to enhance creativity and fully-control their marketing campaigns, thus promising higher adoption of virtual fashion influencers.

Fashion Influencer Marketing Market Report Highlights:

  • In terms of influencer type, the microinfluencers segment is expected to emerge as the fastest-growing segment over the forecast period. The promising growth prospects of the segment can be attributed to the rising demand of fashion brands for amplifying their reach and establishing strong business relations with the customer
  • In terms of fashion type, the jewelry and accessories segment is envisioned to expand at the highest CAGR over the forecast period, due to the rising demand from jewelry brands to track the impact of investment and normalize the trend of wearing jewelry amongst people
  • The Asia Pacific region is expected to register the highest CAGR over the forecast period due to the availability of affordable internet and incremental penetration of social media in countries such as India, Vietnam, and China

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Insights
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Competitive Outlook

Chapter 3. Fashion Influencer Marketing Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Global Fashion Influencer Marketing Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
  • 3.3. Average Price Trend Analysis
  • 3.4. Supply-Demand Gap Analysis, 2024
  • 3.5. Regulatory Framework
    • 3.5.1. Policies and Incentive Plans
    • 3.5.2. Standards and Compliances
    • 3.5.3. Regulatory Impact Analysis
  • 3.6. Market Dynamics
    • 3.6.1. Market Driver Analysis
    • 3.6.2. Market Restraint Analysis
    • 3.6.3. Industry Challenges
  • 3.7. Porter's Five Forces Analysis
    • 3.7.1. Supplier Power
    • 3.7.2. Buyer Power
    • 3.7.3. Substitution Threat
    • 3.7.4. Threat From New Entrant
    • 3.7.5. Competitive Rivalry
  • 3.8. PESTEL Analysis
    • 3.8.1. Political Landscape
    • 3.8.2. Economic Landscape
    • 3.8.3. Social Landscape
    • 3.8.4. Technological Landscape
    • 3.8.5. Environmental Landscape
    • 3.8.6. Legal Landscape

Chapter 4. Fashion Influencer Marketing Market: Type Outlook Estimates & Forecasts

  • 4.1. Fashion influencer marketing Market: Type Movement Analysis, 2024 & 2030
    • 4.1.1. Megainfluencer
      • 4.1.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.1.2. Macroinfleuncers
      • 4.1.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.1.3. Microinfleuncers
      • 4.1.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.1.4. Nanoinfluencers
      • 4.1.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. Fashion Influencer Marketing Market: End Use Outlook Estimates & Forecasts

  • 5.1. Fashion Influencer Marketing Market: End Use Movement Analysis, 2024 & 2030
    • 5.1.1. Beauty & Cosmetics
      • 5.1.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.1.2. Apparel
      • 5.1.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.1.3. Jewelry & Accessories
      • 5.1.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Fashion Influencer Marketing Market Regional Outlook Estimates & Forecasts

  • 6.1. Regional Snapshot
  • 6.2. Fashion influencer marketing Market: Regional Movement Analysis, 2024 & 2030
  • 6.3. North America
    • 6.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.4. U.S.
      • 6.3.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.4.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.4.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.5. Canada
      • 6.3.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.5.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.5.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.6. Mexico
      • 6.3.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.6.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.3.6.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Europe
    • 6.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.4. Germany
      • 6.4.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.4.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.4.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.5. UK
      • 6.4.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.5.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.5.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.4.6. France
      • 6.4.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.6.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.4.6.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Asia Pacific
    • 6.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.4. China
      • 6.5.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.4.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.4.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.5. India
      • 6.5.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.5.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.5.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.6. Japan
      • 6.5.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.6.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.6.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.5.7. Australia
      • 6.5.7.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.7.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.5.7.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Latin America
    • 6.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.6.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.6.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.6.4. Brazil
      • 6.6.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.6.4.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.6.4.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.7. MEA
    • 6.7.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.7.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.7.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.7.4. UAE
      • 6.7.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.7.4.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.7.4.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.7.5. Saudi Arabia
      • 6.7.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.7.5.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.7.5.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.7.6. South Korea
      • 6.7.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.7.6.2. Market Estimates and Forecast, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 6.7.6.3. Market Estimates and Forecast, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 7.2. Vendor Landscape
    • 7.2.1. Company Categorization
    • 7.2.2. List Of Key Distributors and Channel Partners
    • 7.2.3. List Of Potential Customers/End Users
  • 7.3. Competitive Dynamics
    • 7.3.1. Competitive Benchmarking
    • 7.3.2. Strategy Mapping
    • 7.3.3. Heat Map Analysis
  • 7.4. Company Profiles/Listing
    • 7.4.1. rewardStyle, Inc
      • 7.4.1.1. Participant's Overview
      • 7.4.1.2. Financial Performance
      • 7.4.1.3. Product Benchmarking
      • 7.4.1.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.2. MomentIQ
      • 7.4.2.1. Participant's Overview
      • 7.4.2.2. Financial Performance
      • 7.4.2.3. Product Benchmarking
      • 7.4.2.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.3. sway group
      • 7.4.3.1. Participant's Overview
      • 7.4.3.2. Financial Performance
      • 7.4.3.3. Product Benchmarking
      • 7.4.3.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.4. Ykone Group
      • 7.4.4.1. Participant's Overview
      • 7.4.4.2. Financial Performance
      • 7.4.4.3. Product Benchmarking
      • 7.4.4.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.5. CURE MEDIA (Online Media Sweden AB)
      • 7.4.5.1. Participant's Overview
      • 7.4.5.2. Financial Performance
      • 7.4.5.3. Product Benchmarking
      • 7.4.5.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.6. AspireIQ, Inc.
      • 7.4.6.1. Participant's Overview
      • 7.4.6.2. Financial Performance
      • 7.4.6.3. Product Benchmarking
      • 7.4.6.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.7. Brain Labs Digital Ltd
      • 7.4.7.1. Participant's Overview
      • 7.4.7.2. Financial Performance
      • 7.4.7.3. Product Benchmarking
      • 7.4.7.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.8. TEAM EPIPHANY
      • 7.4.8.1. Participant's Overview
      • 7.4.8.2. Financial Performance
      • 7.4.8.3. Product Benchmarking
      • 7.4.8.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.9. Billion Dollar Boy
      • 7.4.9.1. Participant's Overview
      • 7.4.9.2. Financial Performance
      • 7.4.9.3. Product Benchmarking
      • 7.4.9.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.10. JMB GLAMSQUAD, LLC
      • 7.4.10.1. Participant's Overview
      • 7.4.10.2. Financial Performance
      • 7.4.10.3. Product Benchmarking
      • 7.4.10.4. Strategic Initiatives
    • 7.4.11. Influencity
      • 7.4.11.1. Participant's Overview
      • 7.4.11.2. Financial Performance
      • 7.4.11.3. Product Benchmarking
      • 7.4.11.4. Strategic Initiatives