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市場調査レポート
商品コード
1503327

プラントベースミルク市場の2030年までの予測:原料別、配合別、形態別、パッケージサイズ別、パッケージタイプ別、フレーバー別、販売チャネル別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Plant-based Milk Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Source, Formulation, Form, Packaging Size, Packaging Type, Flavour, Sales Channel, End User and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
プラントベースミルク市場の2030年までの予測:原料別、配合別、形態別、パッケージサイズ別、パッケージタイプ別、フレーバー別、販売チャネル別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2024年06月06日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のプラントベースミルク市場は2024年に35億3,000万米ドルを占め、予測期間中のCAGRは12.3%で成長し、2030年には70億8,000万米ドルに達すると予測されています。

プラントベースミルクとして知られる植物性飲料は、乳製品の代用品です。アーモンドミルク、豆乳、オートミールミルク、ココナッツミルクが一般的な種類です。乳糖不耐症の人、菜食主義者、環境への影響を減らそうとしている人は、こうした植物由来の選択肢を好むことが多いです。さらに、プラントベースミルクは一般的に飽和脂肪酸が少ないため、心臓によい選択肢となります。

米国心臓協会(American Heart Association)によると、プラントベースミルクは牛乳に代わるヘルシーな代替品となり、飽和脂肪やコレステロールの含有量が低いことが多く、心臓血管系の健康維持に役立ちます。

栄養の制限と嗜好

プラントベースミルクに対する需要は、乳糖不耐症や乳製品アレルギーの増加、植物性食生活やビーガン食の人気の高まりにより、劇的に増加しています。乳糖不耐症は世界中で約65%の人が罹患しており、これは無乳糖の代用乳に対する需要を浮き彫りにしています。人間と動物の健康に対する懸念も、菜食主義者やベジタリアン食の人気上昇に寄与しています。さらに、カフェ、レストラン、食料品店で植物性乳の選択肢が増加していることは、この動向を示しています。

生産コストの上昇

伝統的な乳製品を使ったミルクと比較した場合、プラントベースミルクの価格が高いことが市場の主な障壁の一つとなっています。原材料、加工、栄養強化のコストがプラントベースミルクの生産コストを上昇させる可能性があります。コスト意識の高い買い物客は、特に可処分所得が低い地域では、この価格差に敬遠するかもしれないです。その他の特典として、植物由来のミルクは、高価格帯にもかかわらず、より裕福な消費者や、倫理的・健康的なメリットを特に求める消費者にしか採用されない可能性があります。

新興市場での成長

健康、環境、および倫理的問題に対する世界の意識が高まるにつれて、プラントベースミルク製品を新興市場に拡大することは大きな可能性を秘めています。可処分所得の増加と都市化の進展は、ラテンアメリカ、アジア、アフリカにおける新しい食品動向に対する消費者の認識と関心の高まりに寄与しています。さらに企業は、これらの地域の市場教育と流通ネットワークに投資することで、未開拓の膨大な消費者基盤にアクセスすることができます。

従来型乳製品部門との競合

従来の酪農事業は、相当な資源と力を持つ、確固たる地位を確立した産業です。植物由来の代用乳の人気の高まりに呼応して、乳業会社は牛乳の健康上の利点と自然の産地を強調する積極的なマーケティング・キャンペーンを展開しています。また、プラントベースミルクの宣伝や表示を制限する法律を擁護することもあります。さらに、酪農業界の経済的・政治的影響力は、伝統的な乳製品に対する消費者の根強い忠誠心と相まって、プラントベースミルク市場の拡大に対する深刻な課題となっています。

COVID-19の影響:

植物性乳市場はCOVID-19の大流行によって大きな影響を受けた。それは、持続可能で健康志向の食生活への消費者の変化を早めたからです。免疫と健康に対する懸念の高まりから、多くの消費者が乳製品に代わる植物性乳製品を探し求めるようになり、植物性乳製品はより健康的であると考えられるようになった。サプライチェーンの混乱により、物流や原材料の調達はより困難になったが、より多くの人々が家庭で調理を試みたり、食生活を変えたりするにつれ、プラントベースミルクへの需要が高まった。さらに、パンデミックは人々の道徳的・環境的問題に対する意識を高め、植物性製品に対する需要を増加させました。

予測期間中、アーモンドミルクセグメントが最大となる見込み

プラントベースミルク市場では、アーモンドミルクカテゴリーが最大のシェアを占めています。アーモンドミルクのまろやかで少しナッツのような風味と、そのまま飲んだり、スムージーやコーヒー、お菓子作りに使ったりと、さまざまな料理用途に使える汎用性の高さが、アーモンドミルクを大人気にしています。牛乳や他の植物性代替ミルクよりもカロリーが低いため、健康的な選択肢としてよく考えられています。さらに、アーモンドミルクは、多くのブランドがカルシウムやビタミンDのような重要なビタミンやミネラルを強化しているため、健康志向の消費者にも人気があります。

予測期間中、250mlセグメントが最も高いCAGRが見込まれる

プラントベースミルク市場は、250mlセグメントで最も高いCAGRが見込まれます。携帯性と使いやすさから、このサイズは、専門職、学生、フィットネス愛好家など、常に外出する消費者に特に好まれています。250mlのパッケージは、1回使い切りやポーションコントロールに最適なだけでなく、廃棄物を最小限に抑え、製品の鮮度を保証します。しかし、この市場は、健全な間食の人気の高まりと、便利で健全な飲料オプションへのニーズの高まりによって恩恵を受けています。

最大シェアの地域:

プラントベースミルクの市場シェアが最も大きい地域は北米です。この動向の主な原因は、環境の持続可能性に対する消費者の懸念、健康意識の高まり、乳製品アレルギーや乳糖不耐症に関する知識の増加です。さらに米国は、アーモンドミルク、大豆ミルク、オートミールミルク、ココナッツミルクなどに対する旺盛な需要を背景に、北米におけるプラントベースミルク代替品の市場支配に大きく貢献しています。

CAGRが最も高い地域:

プラントベースミルク市場では、アジア太平洋地域が最も高いCAGRを示しています。人口の増加、可処分所得の増加、食生活の嗜好の変化、健康と環境の両方における植物性食生活の利点に対する一般市民の意識の高まりなど、数多くの要因がこの成長軌道の原因となっています。さらに、豆乳、アーモンドミルク、ライスミルクなどのプラントベースミルク代替品は、都市化、健康意識、乳糖不耐症に対する認識などの要因により、中国、インド、日本などの国々で高い需要があります。

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレーヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
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  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のプラントベースミルク市場:原料別

  • 豆乳
  • アーモンドミルク
  • ココナツミルク
  • カシューナッツミルク
  • ヘンプシードミルク
  • ライスミルク
  • オートミルク
  • ピーナッツミルク
  • エンドウ豆ミルク
  • ヘーゼルナッツミルク
  • マカダミアミルク
  • その他の情報源

第6章 世界のプラントベースミルク市場:配合別

  • 無地
  • フレーバー

第7章 世界のプラントベースミルク市場:形態別

  • 液体
  • その他の形式

第8章 世界のプラントベースミルク市場:パッケージサイズ別

  • 100ml未満
  • 110ml
  • 250ml
  • 500ml
  • 1000ml
  • 1000ml以上

第9章 世界のプラントベースミルク市場:パッケージタイプ別

  • テトラパック
  • ボトル
  • その他のパッケージタイプ

第10章 世界のプラントベースミルク市場:フレーバー別

  • オリジナル/無味
  • フレーバー
    • チョコレート
    • バニラ
    • いちご
    • ココナッツ
    • モカ
    • ベリー
    • ヘーゼルナッツ

第11章 世界のプラントベースミルク市場:販売チャネル別

  • 直接販売
  • 間接販売
    • 近代的取引
    • コンビニ
    • デパート
    • 従来型店舗
    • 専門店
    • オンライン小売業者
  • その他の販売チャネル

第12章 世界のプラントベースミルク市場:エンドユーザー別

  • 乳児用調製乳
  • 乳製品
    • 牛乳
    • チーズ
    • ヨーグルト
    • バター
    • スプレッド
    • アイスクリーム
    • 冷凍デザート
  • ベーカリー&菓子
  • 小売販売
  • その他のエンドユーザー

第13章 世界のプラントベースミルク市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第14章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第15章 企業プロファイリング

  • PepsiCo
  • Elden Foods Inc.
  • Chef's Choice Food Manufacturer Company Limited
  • Mc Cormick & Co Goya Foods
  • Edward & Sons.
  • Coca-Cola Company
  • Alpina Foods
  • Liwayway Holdings Company Limited
  • Freedom Foods Group Ltd
  • Dohler GmbH
  • Vitasoy International Holdings Limited.
  • Hain Celestial Group, Inc.
  • Blue Diamond Growers, Inc.
  • Hershey Company
  • Earth's Own Food Company Inc
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Source (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Soy Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Almond Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Coconut Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Cashew Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Hemp Seed Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Rice Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Oat Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Peanut Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Pea Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Hazelnut Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Macadamia Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Other Sources (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Formulation (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Plain (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Flavoured (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Form (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Liquid (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Powder (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Other Forms (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Packaging Size (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Less than 100 ml (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Plant-based Milk Market Outlook, By 110 ml (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Plant-based Milk Market Outlook, By 250 ml (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Plant-based Milk Market Outlook, By 500 ml (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Plant-based Milk Market Outlook, By 1000 ml (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Plant-based Milk Market Outlook, By More than 1000 ml (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Packaging Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Tetra Packs (2022-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Bottles (2022-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Can (2022-2030) ($MN)
  • Table 33 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Other Packaging Types (2022-2030) ($MN)
  • Table 34 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Flavour (2022-2030) ($MN)
  • Table 35 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Original/Unflavoured (2022-2030) ($MN)
  • Table 36 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Flavoured (2022-2030) ($MN)
  • Table 37 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Chocolate (2022-2030) ($MN)
  • Table 38 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Vanilla (2022-2030) ($MN)
  • Table 39 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Strawberry (2022-2030) ($MN)
  • Table 40 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Coconut (2022-2030) ($MN)
  • Table 41 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Mocha (2022-2030) ($MN)
  • Table 42 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Berry (2022-2030) ($MN)
  • Table 43 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Hazelnut (2022-2030) ($MN)
  • Table 44 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Sales Channel (2022-2030) ($MN)
  • Table 45 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Direct Sales (2022-2030) ($MN)
  • Table 46 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Indirect Sales (2022-2030) ($MN)
  • Table 47 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Modern Trade (2022-2030) ($MN)
  • Table 48 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Convenience Store (2022-2030) ($MN)
  • Table 49 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Departmental Store (2022-2030) ($MN)
  • Table 50 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Traditional Store (2022-2030) ($MN)
  • Table 51 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Specialty Store (2022-2030) ($MN)
  • Table 52 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Online Retailers (2022-2030) ($MN)
  • Table 53 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Other Sales Channels (2022-2030) ($MN)
  • Table 54 Global Plant-based Milk Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
  • Table 55 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Infant Formula (2022-2030) ($MN)
  • Table 56 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Dairy Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 57 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Milk (2022-2030) ($MN)
  • Table 58 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Cheese (2022-2030) ($MN)
  • Table 59 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Yogurt (2022-2030) ($MN)
  • Table 60 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Butter (2022-2030) ($MN)
  • Table 61 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Spreads (2022-2030) ($MN)
  • Table 62 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Ice Cream (2022-2030) ($MN)
  • Table 63 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Frozen Dessert (2022-2030) ($MN)
  • Table 64 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Bakery & Confectionary (2022-2030) ($MN)
  • Table 65 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Retail Sales (2022-2030) ($MN)
  • Table 66 Global Plant-based Milk Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC26493

According to Stratistics MRC, the Global Plant-based Milk Market is accounted for $3.53 billion in 2024 and is expected to reach $7.08 billion by 2030 growing at a CAGR of 12.3% during the forecast period. A plant-based beverage known as plant-based milk is a substitute for dairy milk. Almond milk, soy milk, oat milk, and coconut milk are common types. People who are lactose intolerant, vegan, or trying to lessen their environmental impact frequently prefer these plant-based options. In order to more closely resemble the nutritional profile of cow's milk, some of them are fortified with vitamins and minerals like calcium and vitamin D. Furthermore, plant-based milks are generally lower in saturated fat, which makes them a heart-healthy option.

According to the American Heart Association, plant-based milks can be a healthy alternative to cow's milk, often containing lower levels of saturated fat and cholesterol, which can help support cardiovascular health.

Market Dynamics:

Driver:

Nutritional limitations and preferences

The demand for plant-based milk has increased dramatically due to the rise in lactose intolerance and dairy allergies, as well as the growing popularity of plant-based and vegan diets. Lactose intolerance affects about 65% of people worldwide, which highlights the demand for lactose-free milk substitutes. Concerns about the well-being of humans and animals have also contributed to the rise in the popularity of vegan and vegetarian diets. Moreover, the growing selection of plant-based milk options in cafes, restaurants, and grocery stores is indicative of this trend.

Restraint:

Elevated production expenses

The higher price of plant-based milk when compared to traditional dairy milk is one of the main barriers to the market. The cost of raw materials, processing, and nutrient fortification can increase the production costs of plant-based milks. Cost-conscious shoppers may be turned off by this price difference, particularly in areas where disposable income is lower. Additionally, plant-based milks may only be adopted by more affluent consumers or those who are specifically looking for ethical and health benefits, despite the higher price points.

Opportunity:

Growth in emerging markets

Expanding plant-based milk products into emerging markets has significant potential as global awareness of health, environmental, and ethical issues grows. Rising disposable incomes and increased urbanization are contributing to a rise in consumer awareness of and interest in new food trends in Latin America, Asia, and Africa. Furthermore, businesses can access a sizable and largely unexplored consumer base by investing in market education and distribution networks in these areas.

Threat:

Competition from the conventional dairy sector

The conventional dairy business is a firmly established industry with substantial resources and power. In response to the growing popularity of plant-based substitutes, dairy companies have launched aggressive marketing campaigns that highlight the health advantages and natural provenance of cow's milk. They might also advocate for laws that limit the promotion and labeling of plant-based milks. Moreover, the dairy industry's economic and political clout, coupled with ingrained consumer loyalty to traditional dairy products, presents a serious challenge to the expansion of the plant-based milk market.

Covid-19 Impact:

The market for plant-based milk was greatly impacted by the COVID-19 pandemic because it hastened consumer changes toward sustainable and health-conscious eating practices. Growing concerns about immunity and health led many consumers to look for plant-based substitutes for dairy, believing them to be healthier. Logistics and raw material sourcing were made more difficult by supply chain disruptions, but as more people experimented with cooking at home and altered their diets, the demand for plant-based milk increased. Additionally, the pandemic increased people's awareness of moral and environmental issues, which increased the demand for plant-based products.

The Almond Milk segment is expected to be the largest during the forecast period

In the market for plant-based milk, the almond milk category has the largest share. The mild, slightly nutty flavor of almond milk and its versatility in a variety of culinary applications-from drinking straight to using in smoothies, coffee, and baking-have made it extremely popular. Because it has fewer calories than cow's milk and other plant-based milk alternatives, it is frequently thought of as a healthier option. Furthermore, almond milk is also a popular choice for consumers who are health-conscious because many brands fortify it with vital vitamins and minerals like calcium and vitamin D.

The 250 ml segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The market for plant-based milk is expected to grow at the highest CAGR in the 250-ml segment. Because of its portability and ease of use, this size is especially well-liked by consumers who are always on the go, such as professionals, students, and fitness enthusiasts. In addition to being perfect for single-use and portion control, the 250-ml packaging also minimizes waste and guarantees product freshness. However, this market is benefited by the growing popularity of wholesome snacking and the rising need for convenient, wholesome beverage options.

Region with largest share:

The region with the largest market share for plant-based milk is North America. The main causes of this trend are consumer concerns over environmental sustainability, growing health consciousness, and increased knowledge of dairy allergies and lactose intolerance. Moreover, the United States is a notable contributor to the market dominance of plant-based milk alternatives in North America, given the strong demand for almond, soy, oat, and coconut milk, among others.

Region with highest CAGR:

In the market for plant-based milk, Asia Pacific has shown the highest CAGR. Numerous factors, such as a growing population, rising disposable incomes, shifting dietary preferences, and growing public awareness of the advantages of plant-based diets for both health and the environment, can be blamed for this growth trajectory. Additionally, plant-based milk substitutes like soy, almond, and rice milk are in high demand in countries like China, India, and Japan due to factors like urbanization, health consciousness, and awareness of lactose intolerance.

Key players in the market

Some of the key players in Plant-based Milk market include PepsiCo, Elden Foods Inc., Chef's Choice Food Manufacturer Company Limited, Mc Cormick & Co Goya Foods, Edward & Sons., Coca-Cola Company, Alpina Foods, Liwayway Holdings Company Limited, Freedom Foods Group Ltd, Dohler GmbH, Vitasoy International Holdings Limited., Hain Celestial Group, Inc., Blue Diamond Growers, Inc., Hershey Company and Earth's Own Food Company Inc.

Key Developments:

In April 2024, The Coca-Cola Company and Microsoft Corp. announced a five-year strategic partnership to align Coca-Cola's core technology strategy systemwide; enable the adoption of leading-edge technology; and foster innovation and productivity globally. As part of the partnership, Coca-Cola has made a $1.1 billion commitment to the Microsoft Cloud and its generative AI capabilities.

In April 2024, Blue Diamond Growers, the world's largest almond marketer and processor, announced its new Almond Breeze(R) partner, Kagome Co., Ltd. for all production and distribution in Japan. The new partnership will focus on accelerating market growth and driving new demand for Almond Breeze(R). New products through Kagome will be launched in September 2024.

In August 2021, The Hershey Company has expanded its operations into general merchandising and through its North American broker, Brand Activation Consulting, it is set to release a line of toy products, externally delivered through creating a series of licensing agreements.

Sources Covered:

  • Soy Milk
  • Almond Milk
  • Coconut Milk
  • Cashew Milk
  • Hemp Seed Milk
  • Rice Milk
  • Oat Milk
  • Peanut Milk
  • Pea Milk
  • Hazelnut Milk
  • Macadamia Milk
  • Other Sources

Formulations Covered:

  • Plain
  • Flavoured

Forms Covered:

  • Liquid
  • Powder
  • Other Forms

Packaging Sizes Covered:

  • Less than 100 ml
  • 110 ml
  • 250 ml
  • 500 ml
  • 1000 ml
  • More than 1000 ml

Packaging Types Covered:

  • Tetra Packs
  • Bottles
  • Can
  • Other Packaging Types

Flavours Covered:

  • Original/Unflavoured
  • Flavoured

Sales Channels Covered:

  • Direct Sales
  • Indirect Sales
  • Other Sales Channels

End Users Covered:

  • Infant Formula
  • Dairy Products
  • Bakery & Confectionary
  • Retail Sales
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Plant-based Milk Market, By Source

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Soy Milk
  • 5.3 Almond Milk
  • 5.4 Coconut Milk
  • 5.5 Cashew Milk
  • 5.6 Hemp Seed Milk
  • 5.7 Rice Milk
  • 5.8 Oat Milk
  • 5.9 Peanut Milk
  • 5.10 Pea Milk
  • 5.11 Hazelnut Milk
  • 5.12 Macadamia Milk
  • 5.13 Other Sources

6 Global Plant-based Milk Market, By Formulation

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Plain
  • 6.3 Flavoured

7 Global Plant-based Milk Market, By Form

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Liquid
  • 7.3 Powder
  • 7.4 Other Forms

8 Global Plant-based Milk Market, By Packaging Size

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Less than 100 ml
  • 8.3 110 ml
  • 8.4 250 ml
  • 8.5 500 ml
  • 8.6 1000 ml
  • 8.7 More than 1000 ml

9 Global Plant-based Milk Market, By Packaging Type

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Tetra Packs
  • 9.3 Bottles
  • 9.4 Can
  • 9.5 Other Packaging Types

10 Global Plant-based Milk Market, By Flavour

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Original/Unflavoured
  • 10.3 Flavoured
    • 10.3.1 Chocolate
    • 10.3.2 Vanilla
    • 10.3.3 Strawberry
    • 10.3.4 Coconut
    • 10.3.5 Mocha
    • 10.3.6 Berry
    • 10.3.7 Hazelnut

11 Global Plant-based Milk Market, By Sales Channel

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 Direct Sales
  • 11.3 Indirect Sales
    • 11.3.1 Modern Trade
    • 11.3.2 Convenience Store
    • 11.3.3 Departmental Store
    • 11.3.4 Traditional Store
    • 11.3.5 Specialty Store
    • 11.3.6 Online Retailers
  • 11.4 Other Sales Channels

12 Global Plant-based Milk Market, By End User

  • 12.1 Introduction
  • 12.2 Infant Formula
  • 12.3 Dairy Products
    • 12.3.1 Milk
    • 12.3.2 Cheese
    • 12.3.3 Yogurt
    • 12.3.4 Butter
    • 12.3.5 Spreads
    • 12.3.6 Ice Cream
    • 12.3.7 Frozen Dessert
  • 12.4 Bakery & Confectionary
  • 12.5 Retail Sales
  • 12.6 Other End Users

13 Global Plant-based Milk Market, By Geography

  • 13.1 Introduction
  • 13.2 North America
    • 13.2.1 US
    • 13.2.2 Canada
    • 13.2.3 Mexico
  • 13.3 Europe
    • 13.3.1 Germany
    • 13.3.2 UK
    • 13.3.3 Italy
    • 13.3.4 France
    • 13.3.5 Spain
    • 13.3.6 Rest of Europe
  • 13.4 Asia Pacific
    • 13.4.1 Japan
    • 13.4.2 China
    • 13.4.3 India
    • 13.4.4 Australia
    • 13.4.5 New Zealand
    • 13.4.6 South Korea
    • 13.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 13.5 South America
    • 13.5.1 Argentina
    • 13.5.2 Brazil
    • 13.5.3 Chile
    • 13.5.4 Rest of South America
  • 13.6 Middle East & Africa
    • 13.6.1 Saudi Arabia
    • 13.6.2 UAE
    • 13.6.3 Qatar
    • 13.6.4 South Africa
    • 13.6.5 Rest of Middle East & Africa

14 Key Developments

  • 14.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 14.2 Acquisitions & Mergers
  • 14.3 New Product Launch
  • 14.4 Expansions
  • 14.5 Other Key Strategies

15 Company Profiling

  • 15.1 PepsiCo
  • 15.2 Elden Foods Inc.
  • 15.3 Chef's Choice Food Manufacturer Company Limited
  • 15.4 Mc Cormick & Co Goya Foods
  • 15.5 Edward & Sons.
  • 15.6 Coca-Cola Company
  • 15.7 Alpina Foods
  • 15.8 Liwayway Holdings Company Limited
  • 15.9 Freedom Foods Group Ltd
  • 15.10 Dohler GmbH
  • 15.11 Vitasoy International Holdings Limited.
  • 15.12 Hain Celestial Group, Inc.
  • 15.13 Blue Diamond Growers, Inc.
  • 15.14 Hershey Company
  • 15.15 Earth's Own Food Company Inc