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市場調査レポート
商品コード
1489433

飼料用フレーバーおよび甘味料の2030年までの世界市場予測:形態、カテゴリー、動物タイプ、形状、原産地、包装、用途別、地域別分析

Feed Flavors and Sweeteners Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Form, Category, Animal Type, Shape, Origin, Packaging, Application and by Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
飼料用フレーバーおよび甘味料の2030年までの世界市場予測:形態、カテゴリー、動物タイプ、形状、原産地、包装、用途別、地域別分析
出版日: 2024年06月06日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場は2023年に12億8,000万米ドルを占め、予測期間中にCAGR 7.2%で成長し、2030年には20億9,000万米ドルに達すると予測されています。

動物飼料の嗜好性と摂取率の向上は、飼料フレーバーと甘味料に大きく依存しています。これらの添加物は、飼料成分に見られる悪い風味や臭いをカバーするものであり、これにより動物が餌を食べる可能性が高くなります。さらに、飼料の風味は動物の食欲を増進させ、摂取量と栄養全般を改善します。逆に、甘味料は心地よい味覚を提供し、エネルギー源として働くことで、消費量の増加に貢献します。これらの添加物は飼料効率の改善に役立ち、ひいては家畜やコンパニオンアニマルの生産性と健康を、飼料の風味や香りを高めることでサポートします。

米国獣医師会(AVMA)によると、すべての動物の健康と幸福のためには、定期的な獣医療が不可欠です。

家畜生産の増加

世界の畜産生産の増加は、主に都市化と人口増加に伴う肉、乳製品、鶏肉製品に対する需要の増大によるものです。可処分所得の多い中流階級の消費者が、特にアジアとアフリカの新興市場に増えつつあり、家畜生産の増加が求められています。この需要を満たすために、集約農業や限定家畜飼育施設(CAFO)といった近代的な農業技術が用いられています。さらに、こうした技術では飼料を効果的に利用する必要性が強調され、その結果、生産性と消費量を最大化するために飼料用香料や甘味料が使用されます。

健康と安全への害

適度な使用であれば、飼料用香料や甘味料は一般的に動物が摂取しても安全であると考えられているが、長期的な健康への影響については疑問が残る。人工添加物の中には、動物への健康影響が予期されていなかったり、十分に理解されていなかったりするものがあり、その結果、否定的な反応や予期せぬ結果を招く可能性があります。さらに、生産、保管、輸送中に飼料添加物が汚染または不純物となり、動物の健康を危険にさらし、動物に由来する人間が消費する食品の安全性を危うくする危険性もあります。

天然および有機製品に対する消費者の関心の高まり

飼料用フレーバーおよび甘味料の市場は、消費者のナチュラルでオーガニックな商品への嗜好の高まりにより、大きな可能性を秘めています。植物エキス、エッセンシャルオイル、その他の持続可能な供給源から作られた天然・有機飼料添加物を作り、それを普及させることで、メーカーはこの動向から利益を得ることができます。さらに、企業は成長する市場のニッチを利用し、顧客の価値観や嗜好に沿った製品を提供することで、ライバルに差をつけることができます。

代替療法からのライバル

飼料用フレーバーおよび甘味料の市場は、動物のパフォーマンスと飼料の嗜好性を高めることを目的とした代替製品による課題を受けています。プロバイオティクス、酵素補助食品、飼料添加物など、香料や甘味料を含まない代替品も、同等の利点があったり、特定の栄養要件を満たしたりする可能性があります。さらに、コーティングされたペレットや押し出し成型飼料の開発など、飼料配合技術の発展により、従来の飼料添加物に代わるものが提供されています。こうした代替品が利用できるようになると、特に低コストまたは多目的の解決策を求める生産者がこれを使い始めた場合、飼料用風味剤や甘味料の市場シェアが脅かされる可能性があります。

COVID-19の影響:

飼料用フレーバーおよび甘味料の市場は、COVID-19の大流行による様々な影響を受けています。まず、サプライチェーンの混乱、労働力の不足、物流の困難により、飼料添加物の生産と流通が困難になり、その結果、製品が不足し、価格が不安定になった。さらに、畜産活動は封鎖措置や移動・取引の制限によって妨げられ、飼料添加物の需要は減少しました。しかし、パンデミックが蔓延するにつれ、消費者の行動は家庭での調理やペットの飼育の増加などへと変化し、畜産物に対する需要が高まり、家畜や伴侶動物の健康をサポートするための飼料配合の改善が求められるようになった。

予測期間中、天然飼料用フレーバーおよび甘味料分野が最大となる見込み

飼料用フレーバーおよび甘味料市場は、天然飼料用フレーバーおよび甘味料セグメントが支配的と予測されます。動物栄養学においてクリーンラベルで持続可能な製品を求める消費者の需要の増加に対応するため、天然飼料用フレーバーおよび甘味料は植物抽出物、精油、その他の天然に存在する物質から作られています。飼料摂取量の増加、嗜好性の向上、動物の全般的な健康と福祉のサポートは、これらの添加物が提供する利点のほんの一部に過ぎないです。さらに、消費者が動物飼料に含まれる人工添加物や残留化学物質に懸念を抱くようになり、天然の代替品へのニーズが高まっているため、この市場は成長しています。

アーモンド・カーネル・セグメントは予測期間中に最も高いCAGRが見込まれる

飼料用フレーバーおよび甘味料市場では、アーモンドカーネル分野が最もCAGRが高いと予測されます。アーモンドカーネルはタンパク質、良質の脂肪、ビタミン、ミネラルを多く含むため、動物用飼料の配合に頻繁に使用されます。動物飼料の栄養プロファイルと嗜好性を高めることで、アーモンドカーネルは飼料摂取量と動物の一般的な健康状態を改善するのに役立ちます。さらに、アーモンドカーネル市場は、最高級の畜産物と持続可能な調達先に対する消費者の嗜好に後押しされた、高級かつ機能的な飼料原料に対する需要の高まりにより、大きく拡大しています。

最大のシェアを持つ地域

飼料用フレーバーおよび甘味料は北米が最大の市場シェアを占めています。北米では豚、鶏、牛、水産養殖などの畜産業が盛んなため、栄養価や嗜好性を向上させる飼料添加物の需要が高いです。さらに、この地域では動物の栄養と福祉を管理する法律が厳しいため、動物の健康とパフォーマンスを最適化するための飼料処方の最適化の必要性が強く求められています。北米の洗練された農業インフラは、食品の安全性と品質に関する消費者の高い意識とともに、変化する市場ニーズを満たすために、香料や甘味料などの新規の飼料添加物の使用を奨励しています。

CAGRが最も高い地域:

飼料用フレーバーおよび甘味料市場で最もCAGRが高いのはアジア太平洋地域です。アジア太平洋地域では、急速な都市化、人口増加、可処分所得の増加により、動物性タンパク質製品に対する需要が高まっています。高級肉、乳製品、鶏肉製品の需要増を満たすため、動物栄養と飼料効率の改善に注目が集まっています。さらに、中国、インド、東南アジアなどの国々における畜産業の成長により、飼料の嗜好性と動物のパフォーマンスを向上させるための飼料フレーバーと甘味料の需要も高まっています。

無料カスタマイズサービス:

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 用途分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場:形態別

  • 丸ごと/殻付き飼料用フレーバーおよび甘味料
  • 天然飼料用フレーバーおよび甘味料
  • ダイス飼料用フレーバーおよび甘味料
  • ペースト飼料用フレーバーおよび甘味料
  • ブランチング飼料用フレーバーおよび甘味料
  • ロースト飼料用フレーバーおよび甘味料
  • スライス飼料用フレーバーおよび甘味料
  • 飼料用フレーバーおよび甘味料オイル
  • 飼料用フレーバーおよび甘味料ミール
  • その他の形態

第6章 世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場:カテゴリー別

  • オーガニック
  • 従来型

第7章 世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場:動物タイプ別

  • 反芻動物
  • 家禽
  • 養殖業
  • その他の動物タイプ

第8章 世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場:形状別

  • ラウンドカーネル
  • アーモンドカーネル
  • ポインテッドカーネル
  • その他の形状

第9章 世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場:原産地別

  • アカコカ
  • レヴァント
  • ギレスン
  • その他の原産地

第10章 世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場:包装別

  • 真空パックとカートンボックス
  • バッグとポーチ
  • プラスチックまたは金属ドラム
  • その他のパッケージ

第11章 世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場:用途別

  • 産業
  • 食品サービス業界
  • 家庭用品/小売
  • その他の用途

第12章 世界の飼料用フレーバーおよび甘味料市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第13章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第14章 企業プロファイリング

  • Cargill
  • Norel S.A
  • Pancosma SA
  • DuPont
  • Solvay SA
  • Biomin Holding GmbH
  • Prinova Group LLC
  • Alltech Inc.
  • Koninklijke DSM N.V.
  • CBS Bio Platforms Inc
  • Kemin Industries, Inc.
  • Archer Daniels Midland Company
  • Kerry Group
  • Ingredion Incorporated
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Form (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Whole/In-Shell Feed Flavors and Sweeteners (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Natural Feed Flavors and Sweeteners (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Diced Feed Flavors and Sweeteners (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Paste Feed Flavors and Sweeteners (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Blanched Feed Flavors and Sweeteners (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Roasted Feed Flavors and Sweeteners (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Sliced Feed Flavors and Sweeteners (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Feed Flavors and Sweeteners Oil (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Feed Flavors and Sweeteners Meal (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Other Forms (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Category (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Organic (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Conventional (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Animal Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Ruminants (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Poulty (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Swine (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Aquaculture (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Other Animal Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Shape (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Round Kernels (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Almond Kernels (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Pointed Kernels (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Other Shapes (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Origin (2021-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Akcakoca (2021-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Levant (2021-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Giresun (2021-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Other Origins (2021-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Packaging (2021-2030) ($MN)
  • Table 33 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Vacuum and Cartons Box (2021-2030) ($MN)
  • Table 34 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Bags and Pouches (2021-2030) ($MN)
  • Table 35 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Plastic or Metal Drums (2021-2030) ($MN)
  • Table 36 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Other Packagings (2021-2030) ($MN)
  • Table 37 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 38 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Industrial (2021-2030) ($MN)
  • Table 39 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Food Service Industry (2021-2030) ($MN)
  • Table 40 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Household/Retail (2021-2030) ($MN)
  • Table 41 Global Feed Flavors and Sweeteners Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC26219

According to Stratistics MRC, the Global Feed Flavors and Sweeteners Market is accounted for $1.28 billion in 2023 and is expected to reach $2.09 billion by 2030 growing at a CAGR of 7.2% during the forecast period. Enhancing the palatability and uptake of animal feed is largely dependent on feed flavors and sweeteners. These additives are meant to cover up any bad flavors or smells found in feed components, which will make animals more likely to eat their food. Furthermore, the flavors of the feed can increase an animal's appetite, which will improve intake and nutrition in general. Conversely, sweeteners contribute to increased consumption by offering a pleasant taste experience and acting as an energy source. These additives help to improve feed efficiency and, in turn, support the productivity and health of livestock and companion animals by enhancing the flavor and aroma of animal feed.

According to the American Veterinary Medical Association (AVMA), Regular veterinary care is essential for the health and well-being of all animals.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing production of livestock

The global increase in livestock production is primarily due to the growing demand for meat, dairy, and poultry products, which is being driven by urbanization and population growth. Growing numbers of middle-class consumers with more disposable income are entering emerging markets, especially in Asia and Africa, which calls for increased livestock production. Modern farming techniques, such as intensive farming and confined animal feeding operations (CAFOs), are used to meet this demand. Moreover, these techniques emphasize the need for effective feed utilization, and as a result, feed flavors and sweeteners are used to maximize productivity and consumption.

Restraint:

Hazards to health and safety

When used in moderation, feed flavors and sweeteners are generally regarded as safe for animal consumption; however, their long-term health effects may raise questions. Certain artificial additives may have unanticipated or poorly understood health effects on animals, which could result in negative reactions or unexpected outcomes. Additionally, during production, storage, or transportation, feed additives run the risk of becoming contaminated or adulterated, endangering animal health and possibly jeopardizing the safety of food that humans consume that comes from animal sources.

Opportunity:

Growing consumer interest in natural and organic products

The market for feed flavors and sweeteners has a lot of potential due to consumers growing preference for natural and organic goods. By creating and promoting natural and organic feed additives made from plant extracts, essential oils, and other sustainable sources, manufacturers can profit from this trend. Moreover, businesses can take advantage of a growing market niche and set themselves apart from rivals by providing products that are in line with the values and preferences of their customers.

Threat:

Rivalry from substitute remedies

The market for feed flavors and sweeteners is being challenged by substitute products that are meant to enhance animal performance and feed palatability. Alternatives that don't include flavors or sweeteners, like probiotics, enzyme supplements, and feed additives, might have comparable advantages or meet particular dietary requirements. Additionally, alternatives to conventional feed additives are offered by developments in feed formulation technology, such as the creation of coated pellets or extruded feeds. The availability of these substitutes could threaten feed flavor and sweetener market share, especially if producers looking for low-cost or multipurpose solutions start using them.

Covid-19 Impact:

The market for feed flavors and sweeteners has seen a variety of effects from the COVID-19 pandemic. Supply chain disruptions, labor scarcities, and logistical difficulties first made it difficult to produce and distribute feed additives, which resulted in a shortage of the product and unstable prices. Furthermore, livestock production activities were hindered by lockdown measures and restrictions on movement and trade, which decreased the demand for feed additives. But as the pandemic spread, consumer behaviour changed to include more home cooking and more pet ownership, which raised the demand for animal products and prompted the need for improved feed formulations to support the health of livestock and companion animals.

The Natural Feed Flavors and Sweeteners segment is expected to be the largest during the forecast period

The market for feed flavors and sweeteners is expected to be dominated by the Natural Feed Flavors and Sweeteners segment. In order to meet the increasing demand from consumers for clean-label and sustainable products in animal nutrition, natural feed flavors and sweeteners are made from plant extracts, essential oils, and other naturally occurring substances. Enhanced feed intake, better palatability, and support for the general health and wellbeing of animals are just a few advantages that these additives provide. Moreover, this market is growing because consumers are becoming more concerned about artificial additives and chemical residues in animal feed, which is fueling the need for natural alternatives.

The Almond Kernels segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

In the feed flavors and sweeteners market, the almond kernel segment is projected to have the highest CAGR. Because almond kernels are high in protein, good fats, vitamins, and minerals, they are frequently used in animal feed formulations. By enhancing the nutritional profile and palatability of animal feed, these kernels help to improve feed intake and the general health of the animals. Additionally, the market for almond kernels is expanding significantly due to the rising demand for premium and functional feed ingredients, which is being driven by consumer preferences for animal products of the highest caliber and sustainable sourcing.

Region with largest share:

North America holds the largest market share for feed flavors and sweeteners. Because of the thriving livestock industries in North America-which include the swine, poultry, cattle, and aquaculture sectors-there is a high demand for feed additives that improve nutritional value and palatability. Furthermore, the region's strict laws governing animal nutrition and welfare place a strong emphasis on the necessity of feed formulation optimization for optimum animal health and performance. The sophisticated farming infrastructure in North America, along with the high level of consumer awareness regarding food safety and quality, encourages the use of novel feed additives, such as flavors and sweeteners, to satisfy changing market needs.

Region with highest CAGR:

The Asia-Pacific region usually holds the highest CAGR in the feed flavors and sweeteners market. There is a growing demand for animal protein products in the Asia-Pacific region due to rapid urbanization, population growth, and rising disposable incomes. To satisfy the rising demand for premium meat, dairy, and poultry products, there is a growing focus on improving animal nutrition and feed efficiency. Moreover, the demand for feed flavors and sweeteners to improve feed palatability and animal performance is also being driven by the growth of the livestock industry in nations like China, India, and Southeast Asia.

Key players in the market

Some of the key players in Feed Flavors and Sweeteners market include Cargill, Norel S.A, Pancosma SA, DuPont, Solvay SA, Biomin Holding GmbH, Prinova Group LLC, Alltech Inc., Koninklijke DSM N.V., CBS Bio Platforms Inc, Kemin Industries, Inc., Archer Daniels Midland Company, Kerry Group and Ingredion Incorporated.

Key Developments:

In April 2024, Archer Daniels Midland and Vikram Luthar entered into a Transition Agreement under which Mr. Luthar will resign effective September 30, 2024 (unless an earlier date is mutually agreed between Mr. Luthar and the Company). Until such resignation date, Mr. Luthar will be available to assist the Company and provide transitional support as needed, as a non-executive employee.

In August 2023, DuPont announced a definitive agreement to sell an 80.1% ownership interest in the Delrin(R) acetal homopolymer (H-POM) business1 to TJC LP (TJC) in a transaction valuing the business at $1.8 billion.TJC has received fully committed financing in connection with the transaction, which is expected to close around year-end 2023, subject to customary closing conditions and regulatory approval.

In June 2023, Singapore-based Cargill Metals has entered into a multiyear agreement with Sweden-based industrial startup H2 Green Steel for the supply of green steel. The companies say the agreement aims to accelerate global ferrous supply chain decarbonization. According to Cargill, the agreement marks another major step for the company toward its vision to shape a responsible and sustainable ferrous supply chain that helps the world thrive.

Forms Covered:

  • Whole/In-Shell Feed Flavors and Sweeteners
  • Natural Feed Flavors and Sweeteners
  • Diced Feed Flavors and Sweeteners
  • Paste Feed Flavors and Sweeteners
  • Blanched Feed Flavors and Sweeteners
  • Roasted Feed Flavors and Sweeteners
  • Sliced Feed Flavors and Sweeteners
  • Feed Flavors and Sweeteners Oil
  • Feed Flavors and Sweeteners Meal
  • Other Forms

Categories Covered:

  • Organic
  • Conventional

Animal Types Covered:

  • Ruminants
  • Poulty
  • Swine
  • Aquaculture
  • Other Animal Types

Shapes Covered:

  • Round Kernels
  • Almond Kernels
  • Pointed Kernels
  • Other Shapes

Origins Covered:

  • Akcakoca
  • Levant
  • Giresun
  • Other Origins

Packagings Covered:

  • Vacuum and Cartons Box
  • Bags and Pouches
  • Plastic or Metal Drums
  • Other Packagings

Applications Covered:

  • Industrial
  • Food Service Industry
  • Household/Retail
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Form

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Whole/In-Shell Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.3 Natural Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.4 Diced Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.5 Paste Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.6 Blanched Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.7 Roasted Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.8 Sliced Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.9 Feed Flavors and Sweeteners Oil
  • 5.10 Feed Flavors and Sweeteners Meal
  • 5.11 Other Forms

6 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Category

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Organic
  • 6.3 Conventional

7 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Animal Type

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Ruminants
  • 7.3 Poulty
  • 7.4 Swine
  • 7.5 Aquaculture
  • 7.6 Other Animal Types

8 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Shape

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Round Kernels
  • 8.3 Almond Kernels
  • 8.4 Pointed Kernels
  • 8.5 Other Shapes

9 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Origin

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Akcakoca
  • 9.3 Levant
  • 9.4 Giresun
  • 9.5 Other Origins

10 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Packaging

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Vacuum and Cartons Box
  • 10.3 Bags and Pouches
  • 10.4 Plastic or Metal Drums
  • 10.5 Other Packagings

11 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Application

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 Industrial
  • 11.3 Food Service Industry
  • 11.4 Household/Retail
  • 11.5 Other Applications

12 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Geography

  • 12.1 Introduction
  • 12.2 North America
    • 12.2.1 US
    • 12.2.2 Canada
    • 12.2.3 Mexico
  • 12.3 Europe
    • 12.3.1 Germany
    • 12.3.2 UK
    • 12.3.3 Italy
    • 12.3.4 France
    • 12.3.5 Spain
    • 12.3.6 Rest of Europe
  • 12.4 Asia Pacific
    • 12.4.1 Japan
    • 12.4.2 China
    • 12.4.3 India
    • 12.4.4 Australia
    • 12.4.5 New Zealand
    • 12.4.6 South Korea
    • 12.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 12.5 South America
    • 12.5.1 Argentina
    • 12.5.2 Brazil
    • 12.5.3 Chile
    • 12.5.4 Rest of South America
  • 12.6 Middle East & Africa
    • 12.6.1 Saudi Arabia
    • 12.6.2 UAE
    • 12.6.3 Qatar
    • 12.6.4 South Africa
    • 12.6.5 Rest of Middle East & Africa

13 Key Developments

  • 13.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 13.2 Acquisitions & Mergers
  • 13.3 New Product Launch
  • 13.4 Expansions
  • 13.5 Other Key Strategies

14 Company Profiling

  • 14.1 Cargill
  • 14.2 Norel S.A
  • 14.3 Pancosma SA
  • 14.4 DuPont
  • 14.5 Solvay SA
  • 14.6 Biomin Holding GmbH
  • 14.7 Prinova Group LLC
  • 14.8 Alltech Inc.
  • 14.9 Koninklijke DSM N.V.
  • 14.10 CBS Bio Platforms Inc
  • 14.11 Kemin Industries, Inc.
  • 14.12 Archer Daniels Midland Company
  • 14.13 Kerry Group
  • 14.14 Ingredion Incorporated