デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1489337

セミトレーラー市場の2030年までの予測:タイプ、材料、トン数、エンドユーザー、地域別の世界分析

Semi-Trailers Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type (Refrigerated Trailers, Lowboy Trailers, Flat Bed Trailer, Tankers, Dry Vans and Other Types), Material, Tonnage, End User and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
セミトレーラー市場の2030年までの予測:タイプ、材料、トン数、エンドユーザー、地域別の世界分析
出版日: 2024年06月06日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のセミトレーラー市場は2023年に367億米ドルを占め、予測期間中にCAGR 7.6%で成長し、2030年には613億米ドルに達する見込みです。

セミトレーラーは、一般的にトラックやトラクターユニットに牽引されるトレーラーの一種で、貨物や商品を運ぶために設計されています。フロントアクスルとリアアクスルを持ち、車両に接続されたヒッチによって牽引されるフルトレーラーとは異なり、セミトレーラーはリアアクスルのみを持ち、第5輪のカップリングを使用してトラクターユニットに取り付けられます。セミトレーラーは、長距離で大量の貨物を移動させるために、輸送業界で一般的に使用されています。平台、冷蔵トレーラー(リーファー)、ドライバン、タンカー、自動車や家畜など特定の種類の貨物を運ぶための特殊トレーラーなど、さまざまなサイズと構成があります。

ユーロスタットによると、EU域内の内陸貨物輸送の75%以上、すなわち約1兆7,500億トンキロ(tkm)が道路を利用しています。欧州の中には、この割合が90%、あるいはそれ以上という地域もあります。

道路輸送への依存度の高まり

市場は、道路輸送への依存度を高める方向に大きくシフトしています。この動向は主に、道路インフラの改善、柔軟な配送スケジュール、鉄道や海上輸送のような他の輸送手段に比べた費用対効果など、いくつかの要因によってもたらされています。さらに、技術の進歩により、より効率的で信頼性の高いセミトレーラーが登場し、合理化されたロジスティクスソリューションを求める企業の間で人気がさらに高まっています。

軽量トレーラーへの注目

軽量トレーラーは、セミトレーラー市場においていくつかの課題に直面しています。軽量な材料は耐久性を損なう可能性があるため、軽量化と構造的完全性のバランスを取ることが極めて重要です。先進的な材料は製造や修理にコストがかかるため、コストへの配慮も一役買っています。規制基準や安全要件により、軽量トレーラーのための特別なエンジニアリングソリューションが必要になることも多いです。これらの課題は総体的に、セミトレーラー市場における軽量トレーラーの採用と競争力に影響を与えます。

コールドチェーン製品に対する需要

セミトレーラー市場におけるコールドチェーン製品の需要は、温度に敏感な輸送に対するニーズの高まりにより、著しい成長を遂げています。医薬品、飲食品、ヘルスケアなどの業界は、製品の完全性を維持するためにコールドチェーン物流に大きく依存しています。この動向は、効率的で信頼性の高いコールドチェーン・ソリューションに対する需要の高まりに対応し、高度な冷凍システムと温度モニタリング技術を搭載した専用セミトレーラーの採用を促進しています。

インフラの問題

不十分な輸送ルートと港湾の混雑がタイムリーな配送を妨げ、コスト増とサプライチェーンの混乱につながります。保管施設の不足はこうした問題をさらに悪化させ、在庫管理能力を制限しています。さらに、時代遅れの倉庫や設備が不十分な倉庫では、トレーラーの量や種類を処理するのに苦労し、全体的な効率と顧客満足度に影響を与えています。こうしたインフラ格差に対処することは、市場の持続的成長と競争力にとって極めて重要です。

COVID-19の影響:

COVID-19の大流行はセミトレーラー市場に大きな影響を与え、生産、サプライチェーン、需要に混乱をもたらしました。操業停止や規制により、生産量が減少し、納品が遅れました。原材料価格の変動も課題に拍車をかけ、利益率に影響を与えました。しかし、必需品輸送に重点を移したことで、市場は回復力を見せた。eコマース活動の活発化もロジスティクス需要を押し上げ、ある程度の回復を促しました。

予測期間中、ローボーイトレーラー部門が最大となる見込み

予測期間中、ローボーイトレーラーセグメントが最大となる見込み。デッキの高さが低く、取り外し可能なグースネック設計であるため、建設機械、工業部品、大型車両などの背の高い機器の運搬に理想的です。ローボーイは安定性を高め、積み下ろしを容易にするため、特殊な輸送ニーズに適しています。材料と設計の進歩により、最新のローボーイトレーラーはかさばる貨物の効率的で安全な輸送を保証し、物流業界に大きく貢献しています。

農業分野は予測期間中最も高いCAGRが見込まれる

農業分野は予測期間中、最も高いCAGRが見込まれます。これらのトレーラーは、高い積載能力、耐久性、様々な作物や機器を扱う柔軟性を提供します。調整可能な高さや改良されたサスペンションシステムなど、トレーラーの設計における進歩が、農業用途への適合性をさらに高めています。さらに、GPS追跡やテレマティクスのような技術の採用は、農場から市場までの輸送における効率性と安全性を向上させ、この市場セグメントの成長を促進しています。

最大のシェアを占める地域:

北米は、広大な国土、広範な道路網、貨物輸送の旺盛な需要を背景に、予測期間中最大の市場シェアを占めると予測されます。この業界では、車両管理のためのテレマティクスの統合、燃費を向上させる空力設計、衝突軽減システムやトレーラー追跡などの安全機能など、著しい技術進歩が見られます。

CAGRが最も高い地域:

アジア太平洋地域は、効率的な輸送ソリューションに対する需要の増加により、予測期間中最も高いCAGRを維持すると予測されます。道路建設、高速道路、港湾、ロジスティクスパークなどの進行中のインフラプロジェクトが、大型および特殊セミトレーラーの需要を牽引しています。厳しい排ガス規制や、より安全で燃費の良い車両を推進する規制も市場に影響を与えており、メーカーは技術的に先進的なセミトレーラーの開発に注力しています。

無料のカスタマイズサービス

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のセミトレーラー市場:タイプ別

  • 冷蔵トレーラー
  • ローボーイトレーラー
  • フラットベッドトレーラー
  • タンカー
  • ドライバン
  • その他のタイプ

第6章 世界のセミトレーラー市場:材質別

  • 鋼鉄
  • アルミニウム
  • 複合
  • 木材
  • その他の資料

第7章 世界のセミトレーラー市場:トン数別

  • 25トン以下
  • 25~50トン
  • 51~100トン
  • 100トン以上

第8章 世界のセミトレーラー市場:エンドユーザー別

  • 運輸・物流
  • 建設および重機
  • 農業
  • 石油・ガス産業
  • 冷蔵輸送
  • その他のエンドユーザー

第9章 世界のセミトレーラー市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイリング

  • Kogel Trailer GmbH & Co. KG
  • CIMC Vehicles Group Co., Ltd.
  • Sinotruk(Hong Kong)Limited
  • Kassbohrer Fahrzeugwerke GmbH
  • Vanguard National Trailer Corporation
  • Stoughton Trailers, LLC
  • Trail King Industries, Inc.
  • Fontaine Trailer Company, Inc.
  • MAC Trailer Manufacturing, Inc.
  • Heil Trailer International
  • East Manufacturing Corporation
  • Great Dane Trailers
  • Hyundai Translead
  • Utility Trailer Manufacturing Company
  • Schmitz Cargobull AG
  • MaxiTRANS
  • Doepker Industries Ltd.
  • Manac Inc.
  • Wilson Trailer Company
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Refrigerated Trailers (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Lowboy Trailers (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Flat Bed Trailer (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Tankers (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Dry Vans (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Dump (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Other Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Material (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Steel (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Aluminum (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Composite (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Wood (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Other Materials (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Tonnage (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Below 25 T (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Semi-Trailer Market Outlook, By 25 T-50 T (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Semi-Trailer Market Outlook, By 51 T-100 T (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Above 100 T (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Semi-Trailer Market Outlook, By End User (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Transportation and Logistics (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Construction and Heavy Equipment (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Agriculture (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Oil and Gas Industry (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Refrigerated Transport (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Semi-Trailer Market Outlook, By Other End Users (2021-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC26123

According to Stratistics MRC, the Global Semi-Trailer Market is accounted for $36.7 billion in 2023 and is expected to reach $61.3 billion by 2030 growing at a CAGR of 7.6% during the forecast period. A semi-trailer is a type of trailer that is typically pulled by a truck or tractor unit and is designed to carry freight or goods. Unlike a full trailer, which has front and rear axles and is pulled by a hitch connected to a vehicle, a semi-trailer has only rear axles and is attached to the tractor unit using a fifth wheel coupling. Semi-trailers are commonly used in the transportation industry for moving large quantities of cargo over long distances. They come in various sizes and configurations, including flatbeds, refrigerated trailers (reefers), dry vans, tankers, and specialized trailers for carrying specific types of goods like automobiles or livestock.

According to Eurostat, over 75% of inland cargo transports within the European Union, i.e., about 1,750 billion metric ton-kilometer (tkm), travel by road. In some European territories, this percentage is as high as 90%, or even more.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing reliance on road transportation

The market is witnessing a significant shift towards increased reliance on road transportation. This trend is primarily driven by several factors such as improved road infrastructure, flexible delivery schedules, and cost-effectiveness compared to other modes like rail or sea transport. Additionally, advancements in technology have led to more efficient and reliable semi-trailers, further boosting their popularity among businesses seeking streamlined logistics solutions.

Restraint:

Focus on lightweight trailers

Lightweight trailers face several challenges in the semi-trailer market. Balancing weight reduction with structural integrity is crucial, as lighter materials can compromise durability. Cost considerations play a role, as advanced materials can be expensive to manufacture and repair. Regulatory standards and safety requirements often necessitate specific engineering solutions for lightweight trailers. These challenges collectively impact the adoption and competitiveness of lightweight trailers in the semi-trailer market.

Opportunity:

Demand for cold chain products

The demand for cold chain products in the semi-trailer market is experiencing significant growth due to the increasing need for temperature-sensitive transportation. Industries such as pharmaceuticals, food and beverages, and healthcare rely heavily on cold chain logistics to maintain product integrity. This trend is driving the adoption of specialized semi-trailers equipped with advanced refrigeration systems and temperature monitoring technologies, catering to the rising demand for efficient and reliable cold chain solutions.

Threat:

Infrastructure issues

Inadequate transportation routes and congestion at ports hinder timely deliveries, leading to increased costs and supply chain disruptions. Insufficient storage facilities further exacerbate these issues, limiting inventory management capabilities. Additionally, outdated or insufficiently equipped warehouses struggle to handle the volume and variety of trailers, impacting overall efficiency and customer satisfaction. Addressing these infrastructure gaps is crucial for the sustained growth and competitiveness of the market.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic significantly impacted the semi-trailer market, causing disruptions in production, supply chains, and demand. Lockdowns and restrictions led to decreased manufacturing output and delayed deliveries. Fluctuating raw material prices also added to the challenges, affecting profit margins. However, the market showed resilience with a shift in focus towards essential goods transportation. Increased e-commerce activities also boosted demand for logistics, driving some recovery.

The lowboy trailers segment is expected to be the largest during the forecast period

The lowboy trailers segment is expected to be the largest during the forecast period. Their low deck height and detachable gooseneck design make them ideal for hauling tall equipment like construction machinery, industrial components, and large vehicles. Lowboys offer enhanced stability and easier loading/unloading, making them preferred for specialized transportation needs. With advancements in materials and design, modern lowboy trailers ensure efficient and safe transportation of bulky cargo, contributing significantly to the logistics industry.

The agriculture segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The agriculture segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period. These trailers offer high load capacity, durability, and flexibility in handling various crops and equipment. Advancements in trailer design, such as adjustable height and improved suspension systems, further enhance their suitability for agricultural use. Additionally, the adoption of technology like GPS tracking and telematics improves efficiency and safety in farm-to-market transportation, driving the growth of this market segment.

Region with largest share:

North America is projected to hold the largest market share during the forecast period driven by the region's vast landmass, extensive road networks, and strong demand for freight transportation. The industry has seen significant technological advancements, such as the integration of telematics for fleet management, aerodynamic designs to improve fuel efficiency, and safety features like collision mitigation systems and trailer tracking.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is projected to hold the highest CAGR over the forecast period driven by increasing demand for efficient transportation solutions. Ongoing infrastructure projects, including road construction, highways, ports, and logistics parks, are driving the demand for heavy-duty and specialized semi-trailers. Stringent emission norms and regulations promoting safer and more fuel-efficient vehicles have also influenced the market, with manufacturers focusing on developing technologically advanced semi-trailers.

Key players in the market

Some of the key players in Semi-Trailer market include Kogel Trailer GmbH & Co. KG, CIMC Vehicles Group Co., Ltd., Sinotruk (Hong Kong) Limited, Kassbohrer Fahrzeugwerke GmbH, Vanguard National Trailer Corporation, Stoughton Trailers, LLC, Trail King Industries, Inc., Fontaine Trailer Company, Inc., MAC Trailer Manufacturing, Inc., Heil Trailer International, East Manufacturing Corporation, Great Dane Trailers, Hyundai Translead, Utility Trailer Manufacturing Company, Schmitz Cargobull AG, MaxiTRANS, Doepker Industries Ltd., Manac Inc. and Wilson Trailer Company.

Key Developments:

In April 2023, MaxiTRANS, Australia's heavy-duty, locally manufactured semi-trailer solutions supplier partnered with Schmitz Cargobull, the International OEM and European trailer market player. Schmitz Cargobull is now a stakeholder in MaxiTRANS, and the two firms collaborated to expand their presence in the Australian trailer industry.

In April 2023, Schmitz Cargobull and Trimble partnered to boost data-driven freight forwarding. Trailer manufacturer Schmitz Cargobull partnered with technology company Trimble to enable freight forwarders to use real-time data more effectively.

Types Covered:

  • Refrigerated Trailers
  • Lowboy Trailers
  • Flat Bed Trailer
  • Tankers
  • Dry Vans
  • Other Types

Materials Covered:

  • Steel
  • Aluminum
  • Composite
  • Wood
  • Other Materials

Tonnage Covered:

  • Below 25 T
  • 25 T-50 T
  • 51 T-100 T
  • Above 100 T

End Users Covered:

  • Transportation and Logistics
  • Construction and Heavy Equipment
  • Agriculture
  • Oil and Gas Industry
  • Refrigerated Transport
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Semi-Trailer Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Refrigerated Trailers
  • 5.3 Lowboy Trailers
  • 5.4 Flat Bed Trailer
  • 5.5 Tankers
  • 5.6 Dry Vans
  • 5.7 Other Types

6 Global Semi-Trailer Market, By Material

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Steel
  • 6.3 Aluminum
  • 6.4 Composite
  • 6.5 Wood
  • 6.6 Other Materials

7 Global Semi-Trailer Market, By Tonnage

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Below 25 T
  • 7.3 25 T-50 T
  • 7.4 51 T-100 T
  • 7.5 Above 100 T

8 Global Semi-Trailer Market, By End User

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Transportation and Logistics
  • 8.3 Construction and Heavy Equipment
  • 8.4 Agriculture
  • 8.5 Oil and Gas Industry
  • 8.6 Refrigerated Transport
  • 8.7 Other End Users

9 Global Semi-Trailer Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Kogel Trailer GmbH & Co. KG
  • 11.2 CIMC Vehicles Group Co., Ltd.
  • 11.3 Sinotruk (Hong Kong) Limited
  • 11.4 Kassbohrer Fahrzeugwerke GmbH
  • 11.5 Vanguard National Trailer Corporation
  • 11.6 Stoughton Trailers, LLC
  • 11.7 Trail King Industries, Inc.
  • 11.8 Fontaine Trailer Company, Inc.
  • 11.9 MAC Trailer Manufacturing, Inc.
  • 11.10 Heil Trailer International
  • 11.11 East Manufacturing Corporation
  • 11.12 Great Dane Trailers
  • 11.13 Hyundai Translead
  • 11.14 Utility Trailer Manufacturing Company
  • 11.15 Schmitz Cargobull AG
  • 11.16 MaxiTRANS
  • 11.17 Doepker Industries Ltd.
  • 11.18 Manac Inc.
  • 11.19 Wilson Trailer Company