市場調査レポート
商品コード
1383326

アーケードクレーンゲーム機の2030年までの市場予測: タイプ別、用途別、地域別の世界分析

Arcade Crane Machines Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type, Application and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 200+ Pages | 納期: 2~3営業日

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アーケードクレーンゲーム機の2030年までの市場予測: タイプ別、用途別、地域別の世界分析
出版日: 2023年11月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、アーケードクレーンゲーム機ゲーム機の世界市場は2023年に21億8,000万米ドルを占め、予測期間中にCAGR 9.8%で成長し、2030年には42億3,000万米ドルに達すると予測されています。

アーケードクレーンゲーム機ゲーム機は、世界で最も人気のあるアーケードゲームの1つです。しばしば「クローマシン」と呼ばれ、アーケード、ショッピングモール、ファミリーエンターテインメントセンター、その他のレジャー施設でよく見られる人気のアミューズメント機器です。ジョイスティックで操作するクローが上部にあるコイン式の筐体です。これらのマシンは、機械的な爪を使って賞品をつかみ取るという、楽しくて課題的なゲームにプレーヤーを参加させるように設計されています。

台湾の経済部によると、クロー・マシンが設置されている場所の数は、2022年の850ヵ所から2023年には2,859ヵ所に増加しています。

娯楽・レジャー産業の増加

娯楽・レジャー産業の成長により、アミューズメントパーク、ファミリー・エンターテイメント・センター、アーケードなどの施設数が増加しています。これらの施設は、アーケードクレーンゲーム機の格好の設置場所となっています。アーケードのクレーンマシンは、来場者にユニークで楽しい体験を提供します。また、クレーンゲーム機は、さまざまな年齢層に幅広くアピールできるため、娯楽施設として人気があります。さらに、クレーンゲーム機で景品を獲得するという魅力は、来場者が何度も会場に足を運ぶきっかけとなり、市場需要を押し上げます。

高い初期投資コスト

アーケード業界は、景気後退や消費習慣の変化に敏感です。アーケード・ビジネスを開始するために必要な資金的コミットメントは、さまざまなゲームの提供、レイアウト、ビジネス・モデルを試す能力を制限する可能性があります。アーケード・クレーン・マシンの購入、スペースの賃貸またはリース、必要なインフラの設置に伴う高額な初期費用は、市場への参入を目指す起業家や新規事業者にとって大きな障壁となり得る。

ARとVRの台頭

拡張現実(AR)や仮想現実(VR)をゲームセンターのクレーンマシンに取り入れることで、プレイヤーに没入感のあるインタラクティブな体験を提供できます。これにより、ゲームプレイをより魅力的で楽しいものにし、リピート来店の可能性を高めることができます。ARやVRは、アーケードゲームに最先端かつ未来的な要素を加え、革新的な体験に惹かれる幅広い層、特に技術に精通した若い層を惹きつける。加えて、インタラクティブなマーチャンダイジング、カスタマイズ、パーソナライゼーションといった要素も市場の需要を後押ししています。

オンラインゲームプラットフォームとの競合激化

オンラインゲームプラットフォームは、自宅に居ながらにしてアクセスできる、インタラクティブで便利なゲーム体験を幅広く提供しています。このようなオンラインゲームへの嗜好のシフトは、物理的なゲームセンターの入場者数の減少につながる可能性があります。また、多くのオンラインゲーム、特にモバイルゲームは、アーケードゲームのプレイ単価に比べ、無料または低料金で利用できます。加えて、24時間365日利用可能であること、世界なプレイヤーベース、膨大なゲームオプションが市場の需要を妨げています。

COVID-19の影響

COVID-19の大流行はアーケードクレーンゲーム機ゲーム機市場に大きな影響を与えました。クレーン機を設置したゲームセンターを含む多くのゲームセンターが、施錠や社会的距離を置く措置により一時的な閉鎖に直面しました。このため、アーケード事業者の入場者数と収益は激減しました。ゲーセン経営者は、顧客とスタッフの安全を確保するため、厳しい衛生・消毒プロトコルを実施しなければならなかっています。人々が家で過ごす時間が長くなったため、オンラインゲームやモバイルゲームが増加し、物理的なアーケードから注意がそれるようになっています。パンデミック後の娯楽活動の活発化により、市場の成長は回復しています。

予測期間中、クレーンクローマシンセグメントが最大となる見込み

クレーンクローマシン分野は有利な成長を遂げると推定されます。クレーンクローマシンは、プレーヤーが機械的な爪を使って景品を取り出そうとする人気のあるゲームです。主に娯楽目的で使用され、あらゆる年齢層のプレイヤーに楽しく魅力的なアクティビティを提供しています。クレーンクローマシンの外観や中の景品をカスタマイズすることで、企業のブランディングにつながります。また、メンテナンスコストや運用コストが低いこと、設置面積が小さいこと、景品がカスタマイズ可能であること、視覚的アピールが高いことなどが、同分野の需要を押し上げています。

アミューズメントパークセグメントは予測期間中に最も高いCAGRが見込まれる

アミューズメントパーク分野は、予測期間中に最も高いCAGR成長が見込まれます。アーケードのクレーンマシンは、来場者に楽しくインタラクティブな体験を提供し、アミューズメントパークでの時間に興奮と娯楽の要素を加えます。ぬいぐるみから電子機器やノベルティまで、多様な景品を提供しています。この多様性が幅広い客層にアピールし、誰もが楽しめるようになっています。全体として、アーケードのクレーンマシンは、アミューズメントパークの体験に、楽しさ、スキルアップ、エンターテインメントの要素を加えています。ゲストの満足度とエンゲージメントを高めながら、収益創出にも貢献しています。

最大のシェアを占める地域

予測期間中、アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占めると予測されます。アジア太平洋地域には、世界最大かつ最先端のアミューズメントパーク、テーマパーク、ファミリー・エンターテインメント・センターがあります。これらの施設には、クレーンゲーム機を含む幅広いアーケードゲームが設置されていることが多く、来場者に人気のアトラクションとなっています。一部のアジア市場では、クレーンゲーム機でスキルを競うというコンセプトが受け入れられています。さらに、人々の可処分所得が増加し、娯楽活動が活発化していることも、オペレーターにとって幅広い選択肢がある競争市場に寄与しています。

CAGRが最も高い地域:

予測期間中、欧州のCAGRが最も高いと予測されます。欧州のアーケード業界は多様性に富んでおり、大規模なアーケードチェーン、独立系アーケード、ファミリーエンタテインメントセンターなどが混在しています。欧州の消費者は、アーケードゲームに対して独自の嗜好を持っている可能性があります。また、都市中心部や人気の観光地は、欧州のアーケードビジネスにとって重要な場所となる傾向があります。さらに、ゲーム技術の進歩、消費者の独特な嗜好、欧州の多様な市場情勢が市場の成長を加速させています。

無料カスタマイズサービス:

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • アプリケーション分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のアーケードクレーンゲーム機市場:タイプ別

  • クローマシン
  • グラビングマシン
  • クレーンクローマシン
  • その他のタイプ

第6章 世界のアーケードクレーンゲーム機ゲーム機市場:用途別

  • アミューズメントパーク
  • ゲームセンターとゲームセンター
  • レストラン&バー
  • ショッピングモール
  • 教育機関およびレクリエーション機関
  • その他の用途

第7章 世界のアーケードクレーンゲーム機市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第8章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第9章 企業プロファイル

  • Benchmark Games
  • Elaut Group
  • Smart Industries Corporation
  • Andamiro USA
  • ICE(Innovative Concepts in Entertainment)
  • UNIS Technology Co Limited
  • Sega Amusements International Limited
  • Coast to Coast Entertainment
  • Family Fun Companies
  • S&B Toy Company
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Grabbing Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Crane Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Amusement Parks (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Arcades & Gaming Centers (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Restaurants & Bars (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Shopping Malls (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Educational & Recreational Institutions (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Country (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Grabbing Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Crane Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Amusement Parks (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Arcades & Gaming Centers (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Restaurants & Bars (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Shopping Malls (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Educational & Recreational Institutions (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 North America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Country (2021-2030) ($MN)
  • Table 28 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 29 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 30 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Grabbing Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 31 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Crane Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 32 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 33 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 34 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Amusement Parks (2021-2030) ($MN)
  • Table 35 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Arcades & Gaming Centers (2021-2030) ($MN)
  • Table 36 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Restaurants & Bars (2021-2030) ($MN)
  • Table 37 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Shopping Malls (2021-2030) ($MN)
  • Table 38 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Educational & Recreational Institutions (2021-2030) ($MN)
  • Table 39 Europe Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
  • Table 40 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Country (2021-2030) ($MN)
  • Table 41 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 42 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 43 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Grabbing Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 44 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Crane Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 45 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 46 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 47 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Amusement Parks (2021-2030) ($MN)
  • Table 48 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Arcades & Gaming Centers (2021-2030) ($MN)
  • Table 49 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Restaurants & Bars (2021-2030) ($MN)
  • Table 50 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Shopping Malls (2021-2030) ($MN)
  • Table 51 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Educational & Recreational Institutions (2021-2030) ($MN)
  • Table 52 Asia Pacific Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
  • Table 53 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Country (2021-2030) ($MN)
  • Table 54 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 55 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 56 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Grabbing Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 57 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Crane Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 58 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 59 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 60 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Amusement Parks (2021-2030) ($MN)
  • Table 61 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Arcades & Gaming Centers (2021-2030) ($MN)
  • Table 62 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Restaurants & Bars (2021-2030) ($MN)
  • Table 63 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Shopping Malls (2021-2030) ($MN)
  • Table 64 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Educational & Recreational Institutions (2021-2030) ($MN)
  • Table 65 South America Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
  • Table 66 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Country (2021-2030) ($MN)
  • Table 67 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 68 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 69 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Grabbing Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 70 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Crane Claw Machines (2021-2030) ($MN)
  • Table 71 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 72 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 73 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Amusement Parks (2021-2030) ($MN)
  • Table 74 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Arcades & Gaming Centers (2021-2030) ($MN)
  • Table 75 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Restaurants & Bars (2021-2030) ($MN)
  • Table 76 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Shopping Malls (2021-2030) ($MN)
  • Table 77 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Educational & Recreational Institutions (2021-2030) ($MN)
  • Table 78 Middle East & Africa Arcade Crane Machines Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
目次
Product Code: SMRC24176

According to Stratistics MRC, the Global Arcade Crane Machines Market is accounted for $2.18 billion in 2023 and is expected to reach $4.23 billion by 2030 growing at a CAGR of 9.8% during the forecast period. Arcade Crane Machines are one of the most popular arcade games in the world. They often referred to as "claw machines," are popular amusement devices commonly found in arcades, shopping malls, family entertainment centers, and other leisure venues. They are coin-operated cabinets with a joystick-controlled claw at the top. These machines are designed to engage players in a fun and challenging game where they attempt to grab a prize using a mechanical claw.

According to Taiwan's Ministry of Economic Affairs, the number of places where claw machines have been installed has increased from 850 in 2022 to 2,859 in 2023.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing entertainment & leisure industries

Growing entertainment and leisure industries lead to an increase in the number of venues like amusement parks, family entertainment centers, and arcades. These venues serve as prime locations for arcade crane machines. Arcade crane machines offer a unique and enjoyable experience for visitors. Also, crane machines have a broad appeal across different age groups, making them a popular choice for entertainment venues. Further, the allure of winning a prize from a crane machine can encourage visitors to return to the venue multiple times which in turn propel the market demand.

Restraint:

High initial investment costs

The arcade industry can be sensitive to economic downturns or shifts in consumer spending habits. The financial commitment required to start an arcade business can limit the ability to experiment with different game offerings, layouts, and business models. The high upfront costs associated with purchasing arcade crane machines, renting or leasing space, and setting up the necessary infrastructure can be a significant barrier for entrepreneurs and new businesses looking to enter the market.

Opportunity:

Rising incorporation of AR & VR

The incorporation of Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR) in the arcade crane machines can provide an immersive and interactive experience for players. This can make the game play more engaging and enjoyable, increasing the likelihood of repeat visits. AR and VR add a cutting-edge and futuristic element to arcade games, attracting a wider audience, especially tech-savvy and younger demographics that are drawn to innovative experiences. In addition, its factors such as interactive merchandising, customization and personalization fuel the market demand.

Threat:

Growing competition from online gaming platform

Online gaming platforms offer a wide range of interactive and convenient gaming experiences that can be accessed from the comfort of one's own home. This shift in preference towards online gaming can lead to a decrease in foot traffic at physical arcades. Also, many online games, especially mobile games, are available for free or at a low cost compared to the per-play cost of arcade games. In addition, 24/7 availability, global player base and vast gaming options are hampering the market demand.

COVID-19 Impact

The COVID-19 pandemic had a significant impact on the Arcade Crane Machines market. Many arcades, including those with crane machines, faced temporary closures due to lockdowns and social distancing measures. This led to a sharp decline in foot traffic and revenue for arcade businesses. Arcade operators had to implement stringent hygiene and sanitization protocols to ensure the safety of customers and staff. With people spending more time at home, there was an uptick in online and mobile gaming which diverted attention from physical arcades. The post pandemic has raised back the market growth with growing entertainment activities.

The crane claw machines segment is expected to be the largest during the forecast period

The crane claw machines segment is estimated to have a lucrative growth. Crane claw machines are popular games where players use a mechanical claw to attempt to retrieve a prize. They are primarily used for entertainment purposes, offering a fun and engaging activity for players of all ages. Customizing the appearance of the crane claw machine or the prizes inside can serve as a branding opportunity for businesses. Along with this, their low maintenance and operational costs, small footprint, customizable prizes and high visual appeal boosts the segment demand.

The amusement parks segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The amusement parks segment is anticipated to witness the highest CAGR growth during the forecast period. Arcade crane machines provide a fun and interactive experience for visitors, adding an element of excitement and entertainment to their time at the amusement park. It offers a diverse range of prizes, from plush toys to electronics and novelties. This variety appeals to a wide audience, ensuring there's something for everyone. Overall, arcade crane machines add an element of fun, skill-building, and entertainment to the amusement park experience. They contribute to revenue generation while enhancing guest satisfaction and engagement.

Region with largest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period. Asia Pacific is home to some of the world's largest and most advanced amusement parks, theme parks, and family entertainment centers. These venues often feature a wide array of arcade games, including crane machines, which are popular attractions for visitors. Some Asian markets have embraced the concept of skill-based competitions on crane machines. Further, the rising disposable income of people and increasing entertainment activities are contributing to a competitive market with a wide range of options for operators.

Region with highest CAGR:

Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period. The arcade industry in Europe is diverse, with a mix of large-scale arcade chains, independent arcades, and family entertainment centers. European consumers may have unique preferences for arcade games. Also, urban centers and popular tourist destinations tend to be key locations for arcade businesses in Europe. Further, Advancements in gaming technology, consumer's unique preferences and diverse market landscape in Europe are accelerating the market growth.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Arcade Crane Machines Market include: Benchmark Games, Elaut Group, Smart Industries Corporation, Andamiro USA, ICE (Innovative Concepts in Entertainment), UNIS Technology Co Limited, Sega Amusements International Limited, Coast to Coast Entertainment, Family Fun Companies and S&B Toy Company.

Key Developments:

In October 2023, SEGA Amusements International announced its participation in the Autumn Coin-Op Show (ACOS). ACOS provides a fantastic platform for operators to explore cutting-edge products from leading manufacturers, network with influential figures in the amusements and coin-op sector.

In August 2023, Elaut launched Livecadia arcade games to play online. Livecadia is a web app that allows players to interact and play with a physical claw machine or another arcade game using their phone. Livecadia provides customers with more revenue, and the players with a new multichannel experience.

Types Covered:

  • Claw Machines
  • Grabbing Machines
  • Crane Claw Machines
  • Other Types

Applications Covered:

  • Amusement Parks
  • Arcades & Gaming Centers
  • Restaurants & Bars
  • Shopping Malls
  • Educational & Recreational Institutions
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Arcade Crane Machines Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Claw Machines
  • 5.3 Grabbing Machines
  • 5.4 Crane Claw Machines
  • 5.5 Other Types

6 Global Arcade Crane Machines Market, By Application

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Amusement Parks
  • 6.3 Arcades & Gaming Centers
  • 6.4 Restaurants & Bars
  • 6.5 Shopping Malls
  • 6.6 Educational & Recreational Institutions
  • 6.7 Other Applications

7 Global Arcade Crane Machines Market, By Geography

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 US
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 UK
    • 7.3.3 Italy
    • 7.3.4 France
    • 7.3.5 Spain
    • 7.3.6 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 Japan
    • 7.4.2 China
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Australia
    • 7.4.5 New Zealand
    • 7.4.6 South Korea
    • 7.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 South America
    • 7.5.1 Argentina
    • 7.5.2 Brazil
    • 7.5.3 Chile
    • 7.5.4 Rest of South America
  • 7.6 Middle East & Africa
    • 7.6.1 Saudi Arabia
    • 7.6.2 UAE
    • 7.6.3 Qatar
    • 7.6.4 South Africa
    • 7.6.5 Rest of Middle East & Africa

8 Key Developments

  • 8.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 8.2 Acquisitions & Mergers
  • 8.3 New Product Launch
  • 8.4 Expansions
  • 8.5 Other Key Strategies

9 Company Profiling

  • 9.1 Benchmark Games
  • 9.2 Elaut Group
  • 9.3 Smart Industries Corporation
  • 9.4 Andamiro USA
  • 9.5 ICE (Innovative Concepts in Entertainment)
  • 9.6 UNIS Technology Co Limited
  • 9.7 Sega Amusements International Limited
  • 9.8 Coast to Coast Entertainment
  • 9.9 Family Fun Companies
  • 9.10 S&B Toy Company