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市場調査レポート
商品コード
1284286

デジタルサイネージ市場の2028年までの予測- タイプ別、コンポーネント別、画面サイズ別、コンテンツ別、場所別、用途別、地域別の世界分析

Digital Signage Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Type, Component, Screen Size, Content, Location, Application and By Geography


出版日
ページ情報
英文 175+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
デジタルサイネージ市場の2028年までの予測- タイプ別、コンポーネント別、画面サイズ別、コンテンツ別、場所別、用途別、地域別の世界分析
出版日: 2023年06月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、デジタルサイネージの世界市場は、2022年に253億1,000万米ドルを占め、2028年には450億9,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中にCAGR10.1%で成長すると見込まれています。

デジタルサイネージは、LCD、LED、プロジェクションなどの技術を使用して、画像、動画、ストリーミングメディア、情報などのデジタルコンテンツを表示します。道案内、展示、マーケティング、屋外広告のために、デジタルビルボードは公共スペース、交通システム、博物館、スタジアム、小売店、ホテル、レストラン、企業ビルなどで使用されています。メディアプレーヤーやディスプレイは、デジタルサイネージシステムによる互換性や相互運用性の問題に頻繁に遭遇することはもはやありません。

Cisco IBSGの調査によると、40%以上の買い物客が、ビデオウォールなどのデジタルディスプレイによって購入するものが変わると答えています。デジタルサイネージを使用して、購買地点の近くにいる人々に関連情報を提供することで、小売業者はより高いブランド認知度と売上向上を実現しています。

市場力学

促進要因

パーソナライズされたインタラクティブな顧客体験に対する需要の高まり

パーソナライズされたインタラクティブな顧客体験に対する需要の高まりにより、デジタルサイネージ市場は堅調に拡大しています。eコマースやオンラインショッピングが大きな成長を遂げる中、企業はさまざまな最先端の手法を駆使して、従来の実店舗のようなパーソナルなサービスを模倣しています。デジタルサイネージは、魅力的なコンテンツを提供することで、顧客の関心を引き、カスタマイズされた体験を提供する、企業にとって強力なツールとなっているのです。また、タッチスクリーンのようなインタラクティブなディスプレイは、お客様が商品を見たり、注文したり、商品やサービスの詳細を確認したりすることができます。このような機能によって、企業は競合他社とは一線を画す、魅力的で没入感のある体験を提供することができるのです。

抑制要因

デジタルサイネージシステムのコスト高

都市の密度は、交通量の増加と相関しています。都市化と交通量の増加がもたらす問題を解決するためには、より知的な戦略が必要です。その一つが、デジタルサイネージシステムの開発です。交通関連の問題を解決するために、スマートなデジタルサイネージシステムから豊富な情報を入手することができます。デジタルサイネージのディスプレイは、世界市場でさまざまな種類が販売されています。しかし、高度なサイネージシステムを導入するには費用がかかるため、一般的には普及が進まないです。さらに、基本的なシステムの導入価格が非常に高いことが多いです。このような要因が、市場の拡大を妨げています。

機会

4K・超高精細デバイスの需要拡大

ディスプレイ技術の発展は、長年にわたり多くの消費者を魅了してきました。4Kテレビ、つまり超高精細テレビが家庭で急速に普及した結果、大型ディスプレイへの需要が高まっています。さらに、これらのディスプレイは、ホームシアターシステムやゲーム機など、さまざまなエンターテインメントシステムを接続するためのポートを備えています。例えば、HDMIオーディオリターンチャンネル(ARC)、HDCP 2.3、HDMI-CEC、4つのHDMI入力を備えています。したがって、デジタルサイネージの需要は、大型ディスプレイの開発や近距離無線通信などの技術的進歩によって増加します。

脅威

柔軟性の制限とセキュリティリスク

デジタルサイネージシステムは、あらかじめ選択されたコンテンツを特定の順序で表示するように構成されています。表示されるコンテンツの更新や変更は可能ですが、時間がかかり、専門家の助けを必要とする場合があります。表示するメッセージを迅速かつ容易に変更する必要がある企業にとっては、これは欠点となり得ます。また、デジタルサイネージのシステムは、マルウェアやハッキング攻撃など、セキュリティ上のリスクにもさらされています。これは、システム全体のセキュリティや、表示されるデータのプライバシーや正確性を脅かす可能性があります。このような要素は、市場の成長を阻害します。

COVID-19の影響:

COVID-19の大流行により、事業を含む数多くの企業が影響を受け、企業の経営が困難になっています。こうした厳しい状況下での事業継続のために、クラウドコンピューティングの採用が増加しています。クラウドベースで非常に信頼性が高く、柔軟性の高いデジタルサイネージプラットフォームやソリューションが、デジタルサイネージ分野の多くの市場関係者によって提供されています。これらのクラウドベースのデジタルサイネージソリューションは、使い方が簡単で拡張性が高く、オンサイトサーバーの取得や維持が不要なため、総所有コストを低く抑えることができます。しかし、デジタルサイネージの短期的な需要は、輸出出荷の減少や、デジタルサイネージおよびディスプレイ製品の国内需要の低迷により、COVID-19以前の水準と比較して悪影響を受け、若干停滞しています。

予測期間中、ハードウェア分野が最大となる見込み

予測期間中、デジタルサイネージ市場全体では、ハードウェア分野が最大のシェアを占めると予測されています。この成長は、小売面積の増加、新興経済諸国におけるインフラ整備の進展、商業施設におけるデジタルサイネージ市場導入の増加によって促進されています。さらに、1080p、4K、8Kディスプレイなどの最先端ディスプレイ技術や、微細画素LED、OLEDなどの最新技術の利用が増加し、今後数年間でハードウェア部品の需要がさらに高まると予想されています。

予測期間中、透明LEDスクリーン分野のCAGRが最も高くなると予想される

予測期間中、透明LEDスクリーンは最も高い成長を遂げると予測されます。透明LEDスクリーンは、高解像度と組み合わせることで、80%以上の透明度を実現することができます。また、エネルギー効率も十分であるため、エネルギー使用量を抑え、ユーザーの間接費を最大化することができます。今後6年間で、これらの変数がすべて、透明LEDスクリーンの需要を劇的に増加させ、このセグメントの拡大をサポートすると予想されます。

最もシェアが大きい地域

北米は、予測期間中、デジタルサイネージの世界市場で最大のシェアを占めると予想されます。同地域では、印刷・放送マスメディアの衰退により、デジタルサイネージソリューションの需要が高まっています。さらに、北米ではデジタルサイネージソリューションの導入により、プロモーションの効果が高まったことも、デジタルサイネージソリューションの普及を促しています。北米は現在、米国を中心にデジタルサイネージの最大市場シェアを占めています。さらに、ディスプレイ技術の発展が市場を牽引していくと思われます。

CAGRが最も高い地域:

デジタルサイネージの利点に対する社会的認知度の向上により、アジア太平洋地域は最も高いCAGRを記録すると予想されます。小売店、企業のオフィス、病院、ホテルなどでこの技術の利用が増加しているため、インドと中国が大きな成長を遂げると予想されます。アジアの新興国では、中産階級の増加に伴い、ショッピングモールや複合店舗を訪れる人の数が増加しています。ターゲット層によりよくアプローチするために、エンタープライズはこの機会を利用し、大型ディスプレイを通じて製品をアピールしています。この地域の予測期間中、ショッピングモールやシネコンの増加に伴い、病院業界におけるデジタルサイネージの導入が増加すると予想されます。

主な発展:

2023年4月、プロジェクションメーカーであり、没入型体験のビジュアライゼーションのパイオニアであるBarcoは、Culturespacesと再び提携し、ドルトムントに全く新しいデジタルアートセンターPhoenix des Lumieresをオープンします。両社は長年にわたり、ユニークな場所で没入型アートの視覚化に協力してきた歴史があります。ドイツを拠点とするこの新しいセンターでは、百台以上のバルコ製レーザープロジェクターを組み合わせて使用しています。

2022年5月、プロフェッショナル・ビジュアライゼーション・テクノロジーの世界リーダーであるバルコは、本日、革新的なスマートエンジニアリングにより、卓越した長期的な視聴体験を保証する新しいLEDビデオウォール・プラットフォームを発表しました。TruePixは、バルコのLEDにおける長い遺産を生かし、様々な企業アプリケーションに対応した専用ビデオウォールを作るために、完全にゼロから設計されています。TruePixは、設置から長い寿命、アフターサービスやメンテナンスに至るまで、LEDのあらゆる側面を完璧に再現しています。TruePixは、コントロールルーム、テレビスタジオ、ロビー、役員室、講堂、その他の企業用途において、意図したとおりにコンテンツに命を吹き込む、真にシームレスな体験をお約束します。

2021年7月、BrightSignとエンタープライズグレードのデジタルサイネージのリーダーであるSignageliveが提携し、消費者に完全に統合されたデジタルサイネージソリューションを提供します。このパートナーシップの主な利点の1つは、そのユーザーがBSN.cloud Control Cloudプラットフォームを通じて、無料で完全にライセンスされたSignageliveデジタルサイネージソフトウェアにアクセスできるようにすることです。

私たちのレポートが提供するもの

  • 地域および国レベルセグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場動向(促進要因、抑制要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)
  • 市場推定に基づく、主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
  • 主要な共通トレンドをマッピングした競合情勢。
  • 詳細な戦略、財務、最近の開発状況を含む企業プロファイル
  • 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

無料のカスタマイズ提供:

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかを提供させていただきます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3社まで)
    • 主要プレイヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメンテーション
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地域的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • アプリケーション分析
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のデジタルサイネージ市場:タイプ別

  • ビデオウォール
  • 透明なLEDスクリーン
  • デジタルポスター
  • ビルボード
  • キオスク
  • その他のタイプ

第6章 世界のデジタルサイネージ市場:コンポーネント別

  • ハードウェア
    • 液晶ディスプレイ(LCD)ディスプレイ
    • 発光ダイオード(LED)ディスプレイ
    • 有機発光ダイオード(OLED)ディスプレイ
    • メディアプレーヤー
    • プロジェクタースクリーン
    • その他のハードウェア
  • ソフトウェア
    • 視聴者分析ソフトウェア
  • サービス

第7章 世界のデジタルサイネージ市場:画面サイズ別

  • 32インチ未満
  • 32~52インチ
  • 52インチ以上

第8章 世界のデジタルサイネージ市場:コンテンツ別

  • ブロードキャスト
    • ニュース
    • 天気
    • スポーツ
    • その他の放送
  • 非放送

第9章 世界のデジタルサイネージ市場:場所別

  • 屋内
    • 会議室
    • オフィス入口
    • クラスルーム
    • 公園
    • その他の屋内
  • 屋外

第10章 世界のデジタルサイネージ市場:用途別

  • 銀行、金融サービス、保険(BFSI)
  • 企業向け
  • 教育
  • エンターテイメント
  • 政府
  • ヘルスケア
  • ホスピタリティ
  • 小売り
  • スポーツ
  • 交通機関
  • その他の用途

第11章 世界のデジタルサイネージ市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第12章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第13章 会社概要

  • ADFLOW Networks
  • AU Optronics Corp.
  • Barco NV
  • BrightSign, LLC
  • Cisco Systems, Inc.
  • Daktronics Inc.
  • Deepsky Corporation Ltd.
  • DynaScan Technology, Inc.
  • E Ink Holdings, Inc.
  • Elo Touch Solutions Inc.
  • Exceptional 3D
  • Intel Corporation
  • Intuilab SA
  • KeyWest Technology, Inc.
  • Leyard Optoelectronic Co., Ltd.
  • LG Electronics Inc.
  • Microsoft Corp.
  • Navori SA
  • NEC Display Solutions, Ltd.
  • Omnivex Corporation
  • Ooh!Media Limited
  • Panasonic Corporation
  • Planar Systems Inc.(a Leyard Company)
  • Samsung Electronics Co. Ltd
  • Scala
  • Sharp Corporation
  • Sony Corporation
  • SpinetiX SA
  • Toshiba Corporation
  • Winmate Inc.
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Digital Signage Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Digital Signage Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Digital Signage Market Outlook, By Video Wall (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Digital Signage Market Outlook, By Transparent LED Screen (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Digital Signage Market Outlook, By Digital Posters (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Digital Signage Market Outlook, By Billboards (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Digital Signage Market Outlook, By Kiosks (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Digital Signage Market Outlook, By Other Types (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Digital Signage Market Outlook, By Component (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Digital Signage Market Outlook, By Hardware (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Digital Signage Market Outlook, By Liquid Crystal Display (LCD) Display (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Digital Signage Market Outlook, By Light-emitting diode (LED) Display (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Digital Signage Market Outlook, By Organic light-emitting diode (OLED) Display (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Digital Signage Market Outlook, By Media Players (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Digital Signage Market Outlook, By Projector Screens (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Digital Signage Market Outlook, By Other Hardwares (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Digital Signage Market Outlook, By Software (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Digital Signage Market Outlook, By Audience Analytics Software (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Digital Signage Market Outlook, By Services (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Digital Signage Market Outlook, By Screen Size (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Digital Signage Market Outlook, By Below 32 Inches (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Digital Signage Market Outlook, By 32 to 52 Inches (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Digital Signage Market Outlook, By More than 52 Inches (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Digital Signage Market Outlook, By Content (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Digital Signage Market Outlook, By Broadcast (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Digital Signage Market Outlook, By News (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Digital Signage Market Outlook, By Weather (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Digital Signage Market Outlook, By Sports (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Digital Signage Market Outlook, By Other Broadcasts (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Digital Signage Market Outlook, By Non-Broadcast (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Digital Signage Market Outlook, By Location (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Digital Signage Market Outlook, By Indoor (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Digital Signage Market Outlook, By Conference room (2020-2028) ($MN)
  • Table 34 Global Digital Signage Market Outlook, By Office entrance (2020-2028) ($MN)
  • Table 35 Global Digital Signage Market Outlook, By Classroom (2020-2028) ($MN)
  • Table 36 Global Digital Signage Market Outlook, By Park (2020-2028) ($MN)
  • Table 37 Global Digital Signage Market Outlook, By Other Indoors (2020-2028) ($MN)
  • Table 38 Global Digital Signage Market Outlook, By Outdoor (2020-2028) ($MN)
  • Table 39 Global Digital Signage Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 40 Global Digital Signage Market Outlook, By Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) (2020-2028) ($MN)
  • Table 41 Global Digital Signage Market Outlook, By Corporate (2020-2028) ($MN)
  • Table 42 Global Digital Signage Market Outlook, By Education (2020-2028) ($MN)
  • Table 43 Global Digital Signage Market Outlook, By Entertainment (2020-2028) ($MN)
  • Table 44 Global Digital Signage Market Outlook, By Government (2020-2028) ($MN)
  • Table 45 Global Digital Signage Market Outlook, By Healthcare (2020-2028) ($MN)
  • Table 46 Global Digital Signage Market Outlook, By Hospitality (2020-2028) ($MN)
  • Table 47 Global Digital Signage Market Outlook, By Retail (2020-2028) ($MN)
  • Table 48 Global Digital Signage Market Outlook, By Sports (2020-2028) ($MN)
  • Table 49 Global Digital Signage Market Outlook, By Transportation (2020-2028) ($MN)
  • Table 50 Global Digital Signage Market Outlook, By Other Applications (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, Asia Pacific, South America and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC23118

According to Stratistics MRC, the Global Digital Signage Market is accounted for $25.31 billion in 2022 and is expected to reach $45.09 billion by 2028 growing at a CAGR of 10.1% during the forecast period. Digital signage uses technologies like LCD, LED, and projection to display digital content like images, videos, streaming media, and information. For wayfinding, exhibitions, marketing, and outdoor advertising, digital billboards are used in public spaces, transportation systems, museums, stadiums, retail stores, hotels, restaurants, corporate buildings, etc. Media players and displays no longer frequently encounter compatibility and interoperability problems due to digital signage systems.

According to the Cisco IBSG study, over 40 percent of shoppers say that digital displays, such as video walls, can change what they buy. By using digital signage to provide relevant information to an audience near the point of purchase, retailers have generated higher brand awareness and sales uplift.

Market Dynamics:

Driver:

Escalating demand for personalized and interactive customer experiences

Due to the rising demand for personalized and interactive customer experiences, the digital signage market has been expanding steadily. Businesses are using a variety of cutting-edge tactics to imitate the personalized service of traditional brick-and-mortar stores as e-commerce and online shopping have experienced significant growth. Digital signage has thus become a potent tool for companies to engage customers and offer customized experiences by supplying them with appealing content. Additionally, interactive displays like touch screens enable customers to browse merchandise, place orders, and access more details about goods and services. This function adds an engrossing and immersive experience that can set businesses apart from their competitors.

Restraint:

High costs of digital signage systems

Urban density is correlated with increased traffic. In order to manage urbanization and the issues brought on by heavy traffic, a more intelligent strategy is needed. One of these methods is the development of digital signage systems. A wealth of information is available from smart digital signage systems to address transportation-related issues. Many different types of digital signage displays are available on the global market. The expense of installing sophisticated signage systems typically prevents their widespread use. Additionally, the price of installing a fundamental system is frequently very high. Such factors are limiting market expansion.

Opportunity:

Rising demand for 4K and ultra-HD devices

The development of display technologies has attracted a large consumer base over the years. The demand for large displays has increased as a result of the rapidly expanding use of 4K, or ultra-high definition, TVs in residential settings. Additionally, these displays have ports for connecting different entertainment systems, including home theater systems and gaming consoles. For instance, it offers HDMI audio return channel (ARC), HDCP 2.3, HDMI-CEC, and 4 HDMI inputs. The demand for digital signage is therefore increased by the development of large displays and technological advancements such as near-field communication.

Threat:

Limited flexibility and security risks

Digital signage systems are configured to present pre-selected content in a particular order. Although updating and changing the content being displayed is possible, it can be time-consuming and might call for professional help. For businesses that need to quickly and easily change the messaging being displayed, this could be a drawback. Systems for digital signage are also susceptible to security risks like malware and hacking attacks. This may jeopardize the security of the system as a whole as well as the privacy and accuracy of the data being displayed. Such elements hamper the market growth.

COVID-19 Impact:

Numerous businesses, including their operations, have been impacted by the COVID-19 pandemic, making it challenging for businesses to operate. Cloud computing adoption has increased for business continuity in these challenging situations. Digital signage platforms and solutions that are cloud-based, very dependable, and flexible have been offered by a number of market players in the digital signage space. These cloud-based digital signage solutions are simpler to use, highly scalable, and have a lower total cost of ownership because they don't require acquiring and maintaining an on-site server. However, the short-term demand for digital signage has been adversely affected and slightly stagnated due to the decline in export shipments and slow domestic demand for digital signage and display products compared to pre-COVID-19 levels.

The hardware segment is expected to be the largest during the forecast period

During the forecast period, the hardware segment is anticipated to hold the largest share of the overall digital signage market. This growth is being fueled by rising retail space, rising infrastructural developments in emerging economies, and rising digital signage market adoption in commercial verticals. Additionally, a rise in the use of cutting-edge display technologies like 1080p, 4K, and 8K displays, as well as more recent technologies like fine-pixel LED and OLED, is anticipated to further drive up demand for hardware components in the coming years.

The transparent LED screen segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Over the forecast period, the transparent LED screen segment is anticipated to experience the highest growth. When combined with high resolution, transparent LED screens can provide transparency levels above 80%. They are also sufficiently energy-efficient, which lowers energy use and maximizes user overhead costs. In the upcoming six years, all of these variables are expected to dramatically increase demand for transparent LED screens, supporting the segment's expansion.

Region with largest share:

North America is expected to hold the largest market share in the global digital signage market throughout the forecast period. The decline of print and broadcast mass media has increased demand for digital signage solutions in the area. Additionally, the adoption of digital signage solutions in North America has been prompted by the increased effectiveness of promotions as a result of their adoption. North America currently holds the largest market share for digital signage, thanks in large part to the U.S. Furthermore, it's likely that the market will be driven by developments in display technology.

Region with highest CAGR:

Due to increased public awareness of the advantages of digital signage, the Asia-Pacific region is anticipated to register the highest CAGR. Due to the increasing use of this technology in retail establishments, corporate offices, hospitals, and hotels, India and China are expected to experience significant growth. The number of people visiting malls and multiplex stores in Asia's emerging nations has increased along with the continent's growing middle class. In order to better reach their target audience, Enterprise is taking advantage of this opportunity to promote their products through large displays. Over the forecast period in this region, the adoption of digital signage in the hospitality industry is anticipated to rise in response to the increasing number of shopping malls and multiplexes.

Key players in the market:

Some of the key players profiled in the Digital Signage Market include ADFLOW Networks, AU Optronics Corp., Barco NV, BrightSign, LLC, Cisco Systems, Inc., Daktronics Inc., Deepsky Corporation Ltd., DynaScan Technology, Inc., E Ink Holdings, Inc., Elo Touch Solutions Inc., Exceptional 3D, Intel Corporation, Intuilab SA, KeyWest Technology, Inc., Leyard Optoelectronic Co., Ltd., LG Electronics Inc., Microsoft Corp., Navori SA, NEC Display Solutions, Ltd., Omnivex Corporation, Ooh!Media Limited, Panasonic Corporation, Planar Systems Inc. (a Leyard Company), Samsung Electronics Co. Ltd, Scala, Sharp Corporation, Sony Corporation, SpinetiX SA, Toshiba Corporation and Winmate Inc.

Key Developments:

In April 2023, Barco, the projection manufacturer and visualization pioneer in immersive experiences, has partnered again with Culturespaces to open a brand-new digital art centre: Phoenix des Lumieres in Dortmund. The two companies have a history of many years working together to visualize immersive art in unique locations. The new Germany-based center deploys a mix of more than one hundred Barco laser projectors.

In May 2022, Barco, a global leader in professional visualization technology, today launched a new LED video wall platform that ensures an outstanding and long-lasting viewing experience, powered by innovative smart engineering. Drawing upon Barco's long legacy in LED, TruePix is designed completely from the ground up to create a purpose-built video wall for a variety of enterprise applications. It perfects all aspects of the LED experience starting from installation, throughout its long lifetime, to after sales support and maintenance. TruePix ensures a truly seamless experience bringing content to life as intended in control rooms, television studios, lobbies, boardrooms, auditoriums, and other corporate applications.

In July 2021, BrightSign and Signagelive, a leader in enterprise grade digital signage, partner up to provide consumers with a fully integrated digital signage solution. One of the main benefits of this partnership allows its users to access the free, fully licensed, Signagelive digital signage software through BSN.cloud Control Cloud platform.

Types Covered:

  • Video Wall
  • Transparent LED Screen
  • Digital Posters
  • Billboards
  • Kiosks
  • Other Types

Components Covered:

  • Hardware
  • Software
  • Services

Screen Sizes Covered:

  • Below 32 Inches
  • 32 to 52 Inches
  • More than 52 Inches

Contents Covered:

  • Broadcast
  • Non-Broadcast

Locations Covered:

  • Indoor
  • Outdoor

Applications Covered:

  • Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
  • Corporate
  • Education
  • Entertainment
  • Government
  • Healthcare
  • Hospitality
  • Retail
  • Sports
  • Transportation
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Digital Signage Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Video Wall
  • 5.3 Transparent LED Screen
  • 5.4 Digital Posters
  • 5.5 Billboards
  • 5.6 Kiosks
  • 5.7 Other Types

6 Global Digital Signage Market, By Component

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Hardware
    • 6.2.1 Liquid Crystal Display (LCD) Display
    • 6.2.2 Light-emitting diode (LED) Display
    • 6.2.3 Organic light-emitting diode (OLED) Display
    • 6.2.4 Media Players
    • 6.2.5 Projector Screens
    • 6.2.6 Other Hardwares
  • 6.3 Software
    • 6.3.1 Audience Analytics Software
  • 6.4 Services

7 Global Digital Signage Market, By Screen Size

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Below 32 Inches
  • 7.3 32 to 52 Inches
  • 7.4 More than 52 Inches

8 Global Digital Signage Market, By Content

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Broadcast
    • 8.2.1 News
    • 8.2.2 Weather
    • 8.2.3 Sports
    • 8.2.4 Other Broadcasts
  • 8.3 Non-Broadcast

9 Global Digital Signage Market, By Location

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Indoor
    • 9.2.1 Conference room
    • 9.2.2 Office entrance
    • 9.2.3 Classroom
    • 9.2.4 Park
    • 9.2.5 Other Indoors
  • 9.3 Outdoor

10 Global Digital Signage Market, By Application

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
  • 10.3 Corporate
  • 10.4 Education
  • 10.5 Entertainment
  • 10.6 Government
  • 10.7 Healthcare
  • 10.8 Hospitality
  • 10.9 Retail
  • 10.10 Sports
  • 10.11 Transportation
  • 10.12 Other Applications

11 Global Digital Signage Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.1 Acquisitions & Mergers
  • 12.1 New Product Launch
  • 12.1 Expansions
  • 12.1 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 ADFLOW Networks
  • 13.2 AU Optronics Corp.
  • 13.3 Barco NV
  • 13.4 BrightSign, LLC
  • 13.5 Cisco Systems, Inc.
  • 13.6 Daktronics Inc.
  • 13.7 Deepsky Corporation Ltd.
  • 13.8 DynaScan Technology, Inc.
  • 13.9 E Ink Holdings, Inc.
  • 13.10 Elo Touch Solutions Inc.
  • 13.11 Exceptional 3D
  • 13.12 Intel Corporation
  • 13.13 Intuilab SA
  • 13.14 KeyWest Technology, Inc.
  • 13.15 Leyard Optoelectronic Co., Ltd.
  • 13.16 LG Electronics Inc.
  • 13.17 Microsoft Corp.
  • 13.18 Navori SA
  • 13.19 NEC Display Solutions, Ltd.
  • 13.20 Omnivex Corporation
  • 13.21 Ooh!Media Limited
  • 13.22 Panasonic Corporation
  • 13.23 Planar Systems Inc. (a Leyard Company)
  • 13.24 Samsung Electronics Co. Ltd
  • 13.25 Scala
  • 13.26 Sharp Corporation
  • 13.27 Sony Corporation
  • 13.28 SpinetiX SA
  • 13.29 Toshiba Corporation
  • 13.30 Winmate Inc.