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市場調査レポート
商品コード
1689744

米国のデジタルサイネージ:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)

US Digital Signage - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 139 Pages
納期
2~3営業日
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米国のデジタルサイネージ:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 139 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

米国のデジタルサイネージ市場規模は、2025年に91億6,000万米ドルと推定され、2030年には133億8,000万米ドルに達すると予測され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは7.88%です。

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デジタルサイネージシステムは、デジタル画像、ビデオ、ストリーミングメディア、情報などのコンテンツを配信・表示します。表示されたコンテンツはファイリングされ、スケジュール情報はコンテンツ管理システムで編集されます。データはCMSに保存され、メディアプレーヤーに配信されます。

主なハイライト

  • デジタルサイネージは、ディスプレイ、接続性、モニタリング分野における最近の技術進歩により、米国で人気を集めています。さらに、普及が進むにつれてディスプレイパネルの価格も大幅に下がっています。
  • デジタル屋外サイネージは、過去10年間着実に成長してきたオーディオ・ビジュアル市場の一部であり、その成長はさらに加速しています。デジタル屋外サイネージは現在、レストランやホテル、小売店、交通機関、娯楽イベントなど、ほとんどすべての業界で利用されています。スクリーン・フルーエンシー2021の統計によると、サイネージをきっかけに、アメリカの消費者の76%がそれまで一度も訪れたことのない店に入店しています。68%のアメリカ人が、サイネージに目を引かれて商品やサービスの代金を支払ったことがあります。
  • デジタルコンテンツは、静的な印刷物ベースの看板よりも、消費者に注目され、記憶される可能性がかなり高いです。これにはいくつかの理由があるが、主なものは、人々が動き、色、新鮮さに惹かれるということです。
  • 顧客体験の向上に対するニーズの高まりは、様々な用途でチェーン規模で展開されるデジタル統合イニシアチブの劇的な急増を生み出しました。ターンキー・ソリューションは、このような需要に応え、特殊なデジタルサイネージのすべての要素を整理・調整するために、現在の市場シナリオで大きな需要を目の当たりにしています。
  • 広告などのデジタルサイネージ・アプリケーションにとって、消費者のプライバシーを管理することは、消費者の信頼を維持するために不可欠です。業界が強固な自主規制を採用しない限り、消費者の反発や政府の消極的な規制に直面し、イノベーションを阻害する可能性があります。
  • パンデミック(世界的大流行)の最中、企業は消費者にウイルスの流入を抑える予防策を知ってもらうために製品を開発しました。例えば、オールゼーは、即時更新可能なLCDパネルと自動手指消毒ディスペンサーを組み合わせた手指消毒剤アンドロイド広告ディスプレイを開発しました。

米国のデジタルサイネージ市場動向

大きく成長するOLEDディスプレイ

  • OLED技術は、最先端の新しい消費者向けディスプレイ画面を実現し、画質を著しく向上させる。通常、デジタルディスプレイとスクリーンの将来の方向性として賞賛されています。
  • OLEDが実現する高いリアリティとダイナミックな形状により、従来のディスプレイの欠点を克服する唯一の技術となっています。有機ELは、独立して光を発生する光源をベースに、より大きな光と色の表現を提供します。最先端の有機EL材料が開発されたため、フレキシブルで透明性が高いです。
  • 有機ELディスプレイは、バックライトがないため、コントラストが非常に高い(基本的にコントラスト比は「無限大」)。OLEDディスプレイには、LCDにはない正確な黒背景があります。
  • OLEDは、強化されたメディア・プレゼンテーション、エネルギー効率、軽量のため、屋内ブランディングや体験型メディア用のデジタルサイネージでますます使用されるようになっています。
  • 量子ドットOLED(QD-OLED)として知られる全く新しいディスプレイ技術は、2022年に発売されました。ソニーやサムスンの新型テレビ、デルのエイリアンウェア・ラインのコンピューター・モニターなどの結果、QD-OLEDはすでにテレビの展望を変え始めています。

最大限の普及を見せる小売セクター

  • 先進的なサイネージ技術を活用するため、小売企業は、関連性の高い有益なコンテンツを店舗で共有し、デジタル広告を小売店舗に統合して、店舗内でのユーザー体験を際立たせるために、自由に使えるデジタルツールを統合しています。
  • 各社は、デジタルと物理的なショッピングモードを融合させ、一貫性のあるマルチチャネル体験を創り出そうとしています。
  • さらに小売業者は、店内の年齢層や性別といった現在の動向を反映させるため、ユーザー・インタラクティブ・スクリーンをリアルタイムで更新し、特定の商品を宣伝したり、売り切れた商品をスクリーンから取り除こうと努力しています。
  • Scalaデジタルサイネージによると、米国の小売業者の74%は、魅力的な店舗での顧客体験を創造することが重要だと考えており、売上の42%はオンライン、モバイル、ソーシャルコマースサイトからもたらされると予測されています。
  • ミレニアル世代の買い物客の多くは、インタラクティブな体験をするために小売店舗を訪れます。小売店では複数のスクリーンに複数の広告が表示されるため、消費者の40%以上がサイネージを無視する傾向にあり、広告コンテンツプロバイダーにとって大きな問題となっています。

米国のデジタルサイネージ産業の概要

米国のデジタルサイネージ市場は、多くの大手企業がソリューションを提供しており、適度に統合されています。市場プレーヤーは、製品イノベーションを市場シェア拡大への有利な道と見なしています。そのため、既存プレーヤーだけでなく、新規プレーヤーも研究開発能力に多額の投資を行い、新製品を発表したり、市場開拓を行ったりして、最大シェアを獲得しようとしています。

  • 2022年4月- シャープNECディスプレイソリューションズは、バルセロナで開催されるISE 2022において、より良いハイブリッドワークプレイスコラボレーションを実現する2つのディスプレイソリューションを展示します。55インチのNECマルチシンクWD551ウィンドウズ・コラボレーション・ディスプレイと70インチのシャープPN-CD 701コラボレーション・ディスプレイです。
  • 2022年3月-Planarは、ペースの速いイベントや高照度環境のニーズに対応するために設計された2つの新しいLEDビデオウォールディスプレイファミリー、Planar Luminate ProシリーズとPlanar Venue Proシリーズを発表しました。新ファミリーは、一時的なイベントやモバイルイベント向けにセットアップと撤収を高速化する機械的要素を備えていますが、完全な前面設置や保守性も備えており、より恒久的な壁面設置アプリケーションへの扉を開きます。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査想定と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 流通チャネル分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • 技術スナップショット
    • 米国におけるデジタルサイネージソリューションの進化
    • 普及を促進する主な技術動向
  • COVID-19の市場への影響評価

第5章 市場力学

  • 市場促進要因
    • ターンキーソリューションの進化
    • 従来の広告手法とは対照的に、コンテクストを意識した広告の成長を促進する動向
    • 米国におけるDOOH支出の着実な増加が引き続き市場成長を補完
  • 市場の課題/抑制要因
    • 顧客のプライバシー侵害に対する懸念

第6章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • ハードウェア
      • LCD/LEDディスプレイ
      • OLEDディスプレイ
      • メディアプレーヤー
      • プロジェクター/プロジェクションスクリーン
      • その他ハードウェア
    • ソフトウェア
    • サービス
  • エンドユーザー別
    • 小売
    • 運輸
    • ホスピタリティ
    • BFSI
    • 教育
    • 政府機関
    • その他のエンドユーザー

第7章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • NEC Display Solutions Ltd.
    • Samsung Electronics Co. Ltd.
    • LG Display Co. Ltd.
    • Panasonic Corporation
    • Sony Corporation
    • Sharp Corporation
    • Planar Systems Inc.
    • Hitachi Ltd.
    • Barco NV
    • Goodview Electronic Co Ltd.
    • Cisco Systems Inc.

第8章 主要デジタルサイネージソフトウェアベンダーの分析

第9章 投資分析

第10章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 67893

The US Digital Signage Market size is estimated at USD 9.16 billion in 2025, and is expected to reach USD 13.38 billion by 2030, at a CAGR of 7.88% during the forecast period (2025-2030).

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A digital signage system delivers and displays content, such as digital images, video, streaming media, and information. The displayed content is filed, and the schedule information is edited in the content management system. The data is stored in the CMS and distributed to the media players.

Key Highlights

  • Digital signage is gaining popularity in the United States due to the recent technological advancement in the display, connectivity, and monitoring space. Furthermore, the increasing adoption has resulted in the prices of display panels coming down significantly.
  • Digital outdoor signage is one part of the audio and visual market that has grown steadily over the last decade, and that growth is only accelerating. Digital outdoor signage is now being used in almost every industry, with applications in restaurants and hotels, retail places, transit facilities, and entertainment events. According to screen fluency 2021 statistics, because of the signage, 76% of American consumers enter stores they had never visited before. 68% of Americans have paid for a product or service because its signage drew their attention.
  • Digital content is considerably more likely to be noticed and remembered by consumers than static print-based signs. There are several reasons at work here, but the primary one is that people are drawn to movement, color, and freshness.
  • The rising need for enhanced customer experience has created a dramatic surge in digital integration initiatives rolling out on a chain-wide basis in various applications. Turnkey solutions are witnessing huge demand in the current market scenario to cater to this demand and organize and coordinate all elements of specialized digital signage.
  • Control of consumer privacy is essential for digital signage applications, such as advertising, to maintain consumer trust, which, in turn, is crucial if the industry is to continue growing at its current explosive pace. Unless the industry adopts robust self-regulation, it will likely face consumer backlash and reactive government regulation that may stifle innovation.
  • During the pandemic, companies developed products to make consumers aware of the preventive measures to reduce virus flow. For Example, Allsee created hand sanitizer Android advertising displays that combine an immediately updatable LCD panel with an automatic hand sanitizer dispenser.

United States Digital Signage Market Trends

OLED Displays to Grow Significantly

  • OLED technology allows for cutting-edge new consumer display screens and noticeably increased image quality. It is usually praised as the future direction of digital displays and screens.
  • Due to the heightened reality and dynamic form that OLED delivers, it is the only technology that gets around the drawbacks of traditional displays. OLED offers greater light and color expression based on light sources that generate light independently. Because of the creation of cutting-edge OLED materials, it is flexible and transparent.
  • OLED displays perform remarkably well in contrast (basically delivering an "infinite" contrast ratio) since they don't have a backlight. OLED displays have an exact black backdrop, which LCDs do not have.
  • OLED is increasingly being used in digital signage for indoor branding and experiential media because of its enhanced media presentation, energy efficiency, and lightweight.
  • A brand-new display technology known as Quantum Dot OLED, or QD-OLED, was launched in the year of 2022. As a result of new TV models from Sony and Samsung, as well as computer monitors from Dell's Alienware line, QD-OLED has already begun to transform the TV landscape.

Retail Sector to Exhibit Maximum Adoption

  • In order to leverage advanced signage technologies, the retail players are integrating the digital tools at their disposal to share relevant and profitable content at their premises and integrate digital ads into their retail stores to create a distinct in-store user experience.
  • The companies are fusing the digital and physical modes of shopping to create a cohesive multichannel experience, thus, reshaping different parameters, such as prices, contents, features, mode of advertisement, etc.
  • Moreover, retailers are striving to update the user-interactive screens in real-time to reflect the current trends in terms of in-store age or gender demographics to promote specific items or remove sold-out products from the screen.
  • According to Scala Digital Signage, 74% of US retailers believe that creating an engaging in-store customer experience is important, and 42% of sales are projected to come from online, mobile, and social commerce sites.
  • Most millennial shoppers visit retail stores to have an interactive experience. As retail stores display multiple ads on multiple screens, over 40% of consumers tend to ignore signage, which is a major problem for advertising content providers.

United States Digital Signage Industry Overview

The United States Digital Signage Market is moderately consolidated, with many major players in the United States providing the solution. The market players are viewing product innovation as a lucrative path toward expanding their market share. Hence, the new players, as well as the existing players, are significantly investing in their R&D capabilities and launching new products or making product developments to capture the maximum market share.

  • April 2022 - Sharp NEC Display Solutions is about to showcase two display solutions for better hybrid workplace collaboration at ISE 2022, to be held in Barcelona. The 55'' NEC multisync WD551 windows collaboration display and the 70'' sharp PN- CD 701 collaboration display.
  • March 2022 - Planar has launched two new LED video wall display families designed to serve the needs of fast-paced events and high-ambient light environments; the Planar Luminate Pro Series and Planar Venue Pro Series. The new families feature mechanical elements that accelerate set-up and takedown for temporary and mobile events but also feature full front installation and serviceability, opening the door to more permanent wall-mounted applications.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumption and Market Definition
  • 1.2 Scope of the study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Threat of Substitutes
    • 4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.3 Distribution Channel Analysis
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Technology Snapshot
    • 4.5.1 Evolution of Digital Signage Solutions in the United States
    • 4.5.2 Key Technological Trends to Drive Adoption
  • 4.6 Assessment of the Impact Of COVID-19 on the Market

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Evolution of Turnkey Solutions
    • 5.1.2 Trends Favoring the Growth of Context-aware Advertising as Opposed to Conventional Modes of Advertising
    • 5.1.3 Steady Increase in DOOH Spending in the United States to Continue to Supplement Market Growth
  • 5.2 Market Challenges/Restraints
    • 5.2.1 Concerns Over Invasion of Customer Privacy

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Type
    • 6.1.1 Hardware
      • 6.1.1.1 LCD/LED Display
      • 6.1.1.2 OLED Display
      • 6.1.1.3 Media Players
      • 6.1.1.4 Projectors/ Projection Screens
      • 6.1.1.5 Other Hardware
    • 6.1.2 Software
    • 6.1.3 Services
  • 6.2 By End User
    • 6.2.1 Retail
    • 6.2.2 Transportation
    • 6.2.3 Hospitality
    • 6.2.4 BFSI
    • 6.2.5 Education
    • 6.2.6 Government
    • 6.2.7 Other End Users

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 NEC Display Solutions Ltd.
    • 7.1.2 Samsung Electronics Co. Ltd.
    • 7.1.3 LG Display Co. Ltd.
    • 7.1.4 Panasonic Corporation
    • 7.1.5 Sony Corporation
    • 7.1.6 Sharp Corporation
    • 7.1.7 Planar Systems Inc.
    • 7.1.8 Hitachi Ltd.
    • 7.1.9 Barco NV
    • 7.1.10 Goodview Electronic Co Ltd.
    • 7.1.11 Cisco Systems Inc.

8 ANALYSIS OF THE KEY DIGITAL SIGNAGE SOFTWARE VENDORS

9 INVESTMENT ANALYSIS

10 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS