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市場調査レポート
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1235902

ミートスナックの世界市場:2028年までの予測 - 肉の種類別、製品タイプ別、フレーバー別、特別食ニーズ別、原料別、地域別

Meat Snacks Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Meat Type, By Product, By Flavor, By Special Diet Needs, By Source and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ミートスナックの世界市場:2028年までの予測 - 肉の種類別、製品タイプ別、フレーバー別、特別食ニーズ別、原料別、地域別
出版日: 2023年03月03日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のミートスナック市場は、2022年に101億米ドルを占め、2028年には176億米ドルに達すると予測され、予測期間中に9.7%のCAGRで成長すると予想されています。

ミートスナックは、肉を触媒で漬け込み、乾燥させることで製造されるスナックです。このような加工により、肉に独特の風味を与え、ミートスナックの保存期間を延長することができます。ミートスナックの強烈な風味の原因は、水分除去工程による濃縮効果にあると考えられています。肉の最初の準備、硬化液の作成、肉の加工と硬化、品質の評価、完成品の包装は、すべてミートスナックの製造工程です。

中国国家統計局によると、中国では専門店やコンビニエンスストアが主な流通経路となっており、これがミートスナック市場の成長を後押しする大きな要因となっています。

市場力学

促進要因

促進要因:ミートスナックの消費量の増加

携帯できる高タンパク質スナックに対する消費者のニーズが、ミートスナックの人気上昇につながっています。また、新興国市場での可処分所得の増加も市場拡大の原動力となっています。メーカーは、消費者の嗜好に合わせた特徴的な製品やフレーバーの形成に多大な投資を行っており、市場の成長を加速しています。多忙なスケジュールのため、消費者は最近、コンビニエンス・フードを普段の食事に置き換えています。

抑制要因

ベジタリアンの増加

心臓病、肥満、食に関連した病気の流行に伴い、ミートスナックの市場価値は低下しています。業界が直面する最大の問題は、ベジタリアンの増加傾向と赤身肉の需要の減少であり、これが市場動向とミートスナックの需要を鈍化させています。したがって、これらの要素は市場に影響を与え、ミートスナックの市場予測が達成される可能性を低下させます。

機会

コンビニエンスフードの需要増

利便性食品へのニーズの高まり、塩味スナックへの欲求の継続的な上昇、対象消費者の可処分所得の増加は、売上金額ベースでミートスナック市場規模を拡大する重要な要因の一部です。このような背景から、ヴィーガン、乳製品不使用、肉類を使用したオプションなど、特殊な食品への需要が高まっています。牛肉、トルコ、豚肉などのさまざまな肉類は、クイックフードの一種であるミートスナックの製造に使用されています。その結果、スペシャルティースナックの需要が拡大すれば、世界市場も拡大することになります。

脅威

消費者の嗜好の変化と高コスト

消費者の間食の嗜好は進化しており、実用的な利点を求めることが多くなっています。さらに、消費者は、より複雑な風味の組み合わせや配合で自然な製品のイメージを作り出した伝統的な肉類を好みます。さらに、完成品のコストが高く、原材料の価格が変動しやすいことが、この市場の拡大にとって大きな障壁となっています。

COVID-19の影響

コロナウイルスのパンデミック(COVID-19)の影響で、ミートスナックなどの包装食品の需要が大幅に増加しました。しかし、サプライチェーンの寸断や人手不足が市場拡大を妨げています。正常な状態に戻れば、市場は回復すると予想されます。COVID-19(コロナウイルス)パンデミックにより、世界経済・社会は大きな打撃を受けています。パンデミックの影響により、サプライチェーンにダメージが及んでいます。株式市場の不安、サプライチェーンの大幅な減速、企業の信頼性の低下、顧客層のパニックの高まりなど、すべてCOVID-19のシナリオが引き起こしています。パンデミックは、食品産業、メディア、テクノロジーを中心に、さまざまな産業の生産プロセスに影響を及ぼしています。

予測期間中、牛肉部門が最も大きくなると予想される

牛肉の入手のしやすさと、主要な市場関係者が提供する新製品の革新性により、予測期間中、牛肉セグメントはミートスナックの世界市場で地位を独占すると予測されます。例えば、Country Archer Jerkyは、パレオダイエットに準拠したミートスティックの出現により、製品ラインを拡大しました。しかし、この新製品は、抗生物質やホルモンを一切使用せず、牧草で育てた牛肉とトルコから製造されています。

ジャーキー分野は、予測期間中に最も高いCAGRが見込まれる

消費者の人気が高いことから、ジャーキー分野は予測期間中、ミートスナックの世界市場で最も高いCAGRを示すと予測されています。さらに、食事パターンの急速な変化や、健康的でタンパク質が豊富なスナックに対する意識の高まりにより、ジャーキーの世界の需要は増加すると予測されています。さらに、乾燥工程の結果、ジャーキーの保存期間が長くなることや、市場参入企業がジャーキースナックに様々なフレーバーを提供していることから、需要の拡大が見込まれています。

最もシェアの高い地域

アジア太平洋地域は、ミートソーセージの人気が高まっていることから、ミートスナックの世界市場で最大のシェアを占めると予測されます。中国やインドなどの新興国市場では、人口の増加に伴いミートスナックの需要が高まっており、市場拡大の原動力となることが予想されます。さらに、この地域の市場成長を促進する要因として、長時間労働や、ジャンクフードの健康への悪影響を避けるためのヘルシーなスナックの人気が高まっていることが挙げられます。

CAGRが最も高い地域

この地域では高齢者人口が増加しており、タンパク質が豊富で持ち運びに便利なミートスナックの需要があるため、予測期間中、北米で高い成長率が見込まれています。さらに、肉食人口が膨大であることから、肉製品の需要が高く、市場拡大の原動力になると予測されます。米国やカナダを含むこの地域の主要市場では、ミートスナックは食品として広く消費されています。

主な発展

2022年11月、日本のハム・ソーセージのトップメーカーである伊藤ハムは、タイでソーセージのラインナップに「あらびきのり」と「あらびきマーラー」の2つの新しい味を追加しました。あらびきとは、豚肉を粗く挽いたソーセージのことです。

2022年10月、ロータスのタイは「NaxNax」でミートスナックのプライベートブランド商品を発売しました。ミートスナックは、チキン、エビ、鮭皮、イカです。クリスピーチキンスティックは、オリジナル、スモークBBQ、コリアンホットアンドスパイシーの3種類。Shrimp Cheek Snackはトムヤム味など、Crispy Squidはガーリック&ペッパーがあります。

2021年10月、コナグラブランズは重さ3オンスの肉厚な「スリムジム」を発売しました。Slim Jim Original Giant stickは、1パックあたり13gのタンパク質を実現しています。

当社のレポートが提供するもの

  • 地域および国別レベルのセグメントにおける市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項など)
  • 市場推定に基づく主要なビジネスセグメントにおける戦略的な提言
  • 競合情勢とその動向
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • サプライチェーンの動向は、最新の技術進歩をマッピングしています。

無料カスタマイズの提供

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズをご提供いたします。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3名まで)
    • 主要プレイヤーのSWOT分析(3名まで)
  • 地域別セグメント
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGRを提供(注:フィージビリティチェック別。)
  • 競合ベンチマーキング

製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のミートスナック市場:肉の種類別

  • 七面鳥
  • バイソン
  • 鹿
  • 子羊
  • イノシシ

第6章 世界のミートスナック市場:製品別

  • ソーセージ
  • ジャーキー
  • スティック
  • ナゲット
  • バー
  • ストリップ・チップス
  • チャンク・キューブ
  • ビルトン
  • 漬物

第7章 世界のミートスナック市場:フレーバー別

  • スモーク
  • てりやき
  • コショウ
  • オリジナル
  • ハニーバーボン
  • ハーブ・スパイス

第8章 世界の食ミートスナック市場:特別食ニーズ別

  • 高/添加タンパク質
  • 低/なし/低アレルゲン
  • 無添加・防腐剤
  • グルテンフリー
  • オーガニック
  • ハラール
  • 無脂肪
  • コレステロールフリー

第9章 世界のミートスナック市場:原料別

  • 豚肉
  • 牛肉
  • 家禽

第10章 世界のミートスナック市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東

第11章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 企業プロファイル

  • Bridgford Foods Corporation
  • Hormel Foods Corporation
  • Sweetwood Smoke & Co
  • Golden Valley Natural, LLC
  • Wild West Jerky
  • ConAgra Brands Inc.
  • Country Archer Provisions & WorldPantry.com LLC
  • Monogram Food Solutions LLC
  • The Meatsnacks Group
  • Link Snacks Inc.
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Meat Snacks Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Meat Snacks Market Outlook, By Meat Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Meat Snacks Market Outlook, By Chicken (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Meat Snacks Market Outlook, By Turkey (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Meat Snacks Market Outlook, By Bison (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Meat Snacks Market Outlook, By Venison (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Meat Snacks Market Outlook, By Salmon (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Meat Snacks Market Outlook, By Lamb (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Meat Snacks Market Outlook, By Boar (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Meat Snacks Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Meat Snacks Market Outlook, By Sausages (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Meat Snacks Market Outlook, By Jerky (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Meat Snacks Market Outlook, By Sticks (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Meat Snacks Market Outlook, By Nuggets (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Meat Snacks Market Outlook, By Bars (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Meat Snacks Market Outlook, By Strip & Chips (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Meat Snacks Market Outlook, By Chunks & Cubes (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Meat Snacks Market Outlook, By Biltong (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Meat Snacks Market Outlook, By Pickles (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Meat Snacks Market Outlook, By Flavor (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Meat Snacks Market Outlook, By Smoke (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Meat Snacks Market Outlook, By Teriyaki (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Meat Snacks Market Outlook, By Pepper (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Meat Snacks Market Outlook, By Original (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Meat Snacks Market Outlook, By Honey Bourbon (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Meat Snacks Market Outlook, By Herbs & Spice (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Meat Snacks Market Outlook, By Special Diet Needs (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Meat Snacks Market Outlook, By High/Added Protein (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Meat Snacks Market Outlook, By Low/No/Reduced Allergen (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Meat Snacks Market Outlook, By No Additives/ Preservatives (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Meat Snacks Market Outlook, By Gluten Free (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Meat Snacks Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Meat Snacks Market Outlook, By Halal (2020-2028) ($MN)
  • Table 34 Global Meat Snacks Market Outlook, By Fat Free (2020-2028) ($MN)
  • Table 35 Global Meat Snacks Market Outlook, By Cholesterol Free (2020-2028) ($MN)
  • Table 36 Global Meat Snacks Market Outlook, By Source (2020-2028) ($MN)
  • Table 37 Global Meat Snacks Market Outlook, By Pork (2020-2028) ($MN)
  • Table 38 Global Meat Snacks Market Outlook, By Beef (2020-2028) ($MN)
  • Table 39 Global Meat Snacks Market Outlook, By Poultry (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22498

According to Stratistics MRC, the Global Meat Snacks Market is accounted for $10.1 billion in 2022 and is expected to reach $17.6 billion by 2028 growing at a CAGR of 9.7% during the forecast period. Meat snacks are snacks produced by marinating and drying meat with a catalyst. This kind of processing provides meat a distinctive flavour and extends the shelf life of meat snacks. The moisture removal process's concentrating effects are thought to be the cause of the intense flavour of meat snacks. The initial preparation of the meat, making the curing solution, processing and curing the meat, evaluating the quality, and packaging the finished product are all steps in the production of meat snacks.

According to National Bureau of Statics of China, specialty and convenience stores are the major retail distribution channels in China, which accounts for major factors boosting growth of the meat snacks market.

Market Dynamics:

Driver:

Increase in consumption of meat snacks

The consumer need for portable, high-protein snacks has led to an increase in the popularity of meat snacks. The market's expansion is also being fueled by an increase in disposable income in developing nations. Manufacturers are making significant investments in the formation of distinctive products and flavours that cater to consumer preferences, accelerating market growth. Due to their busy schedules, consumers have recently substituted convenience foods for their regular meals.

Restraint:

Rise in vegetarianism

The value of the meat snack market has declined as heart disease, obesity, and diseases linked to food are becoming more prevalent. The biggest problems faced by the industry are the rising vegetarianism trend and the diminishing demand for red meat, which are slowing down market trends and the demand for meat snacks. Thus, these elements have an impact on the market and reduce the likelihood that the market projection for meat snacks will be achieved.

Opportunity:

Rise in demand for convenience foods

An increase in the need for convenience foods, a continuous rise in the desire for salty snacks, and an increase in the disposable income of target consumers are some of the significant factors driving the size of the meat snacks market in terms of value sales. This eventually causes an increase in the demand for specialty foods, including vegan, dairy-free, and meat-based options. Various meats, such as beef, turkey, and pork, are used to make meat snacks, which are a type of quick food product. As a result, as demand for specialty snacks grows, so will the global market.

Threat:

Change in consumer preferences and high cost

Snacking preferences among consumers are evolving, and they frequently desire practical advantages. Additionally, consumers favour traditional meats that have been reinvented with more complex flavour combinations and formulations to create the image of a natural product. Moreover, the high cost of finished products and fluctuating prices for raw materials are significant barriers to this market's expansion.

COVID-19 Impact:

The demand for packaged foods like meat snacks has significantly increased as a result of the coronavirus pandemic (COVID-19). Despite this, disrupted supply chains and inadequate staff shortages are impeding market expansion. The market is anticipated to recover if normalcy returns. The world economy and society are being severely damaged by the COVID-19 (coronavirus) pandemic. The pandemic's impact is damaging the supply chain. Anxiety over the stock market, a significant slowdown in supply chains, a decline in company confidence, and a rise in panic among customer segments are all being brought on by the COVID-19 scenario. The pandemic is having an impact on a range of industries' production processes, particularly the food industry, media, and technology.

The beef segment is expected to be the largest during the forecast period

Due to the ease of availability of beef meat and the innovation in new products offered by the leading market players, the beef meat segment is predicted to dominate the position in the global market for meat snacks during the forecast period. For instance, Country Archer Jerky expanded its product line with the emergence of meat sticks that adhere to the Paleo diet. However, the new product is manufactured from entirely antibiotic- and hormone-free, grass-fed beef and turkey.

The jerky segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Because of its high consumer popularity, the jerky segment is predicted to have the highest CAGR in the global market for meat snacks during the forecast period. Additionally, the global demand for jerky is anticipated to increase as a result of rapidly shifting eating patterns and growing awareness of healthy and protein-rich snacks. Moreover, demand for the product is expected to increase due to the jerky's longer shelf life as a result of the drying process and the variety of flavours that market participants are offering in jerky snacks.

Region with largest share:

Due to the rising popularity of meat sausages in the region, Asia-Pacific is predicted to hold the largest share of the global market for meat snacks. The market expansion is anticipated to be fuelled by the rising demand for meat snacks in developing nations like China and India due to their growing populations. Moreover, some of the factors that are anticipated to fuel market growth in the region are the long working days combined with the rising popularity of healthy snacks to avoid the negative health consequences of junk food.

Region with highest CAGR:

Because of the rising elderly population in the region and the demand for protein-rich and portable meat snacks, it is expected to have a high growth rate in North America in the prediction period. Additionally, the vast population of meat eaters is anticipated to drive market expansion due to the high demand for meat products. In the region's major markets, which include the United States and Canada, meat snacks are widely consumed as food products.

Key players in the market

Some of the key players in Meat Snacks market include: Bridgford Foods Corporation, Hormel Foods Corporation, Sweetwood Smoke & Co, Golden Valley Natural, LLC, Wild West Jerky, ConAgra Brands Inc., Country Archer Provisions & WorldPantry.com LLC, Monogram Food Solutions LLC, The Meatsnacks Group and Link Snacks Inc..

Key Developments:

In November 2022, Itoham, Japan's top ham and sausage producer, added two new flavors to its line of sausages in Thailand; Arabiki nori and Arabiki mala. Araki is a sausage made from coarsely ground pork.

In October 2022, Lotus's Thailand launched meat snack private label products under NaxNax. The meat snacks are chicken, shrimp, salmon skin, and squid. The Crispy Chicken Stick comes in Original, Smoke BBQ, and Korean Hot and Spicy. Shrimp Cheek Snack is available in tom yam and other flavors, while Crispy Squid is in Garlic & Pepper.

In October 2021, Conagra Brands launched Slim Jim, weighing three oz., the meaty wallop. The Slim Jim Original Giant stick delivers 13 g of protein per pack.

Meat Types Covered:

  • Chicken
  • Turkey
  • Bison
  • Venison
  • Salmon
  • Lamb
  • Boar

Products Covered:

  • Sausages
  • Jerky
  • Sticks
  • Nuggets
  • Bars
  • Strip & Chips
  • Chunks & Cubes
  • Biltong
  • Pickles

Flavors Covered:

  • Smoke
  • Teriyaki
  • Pepper
  • Original
  • Honey Bourbon
  • Herbs & Spice

Special Diet Needs Covered:

  • High/Added Protein
  • Low/No/Reduced Allergen
  • No Additives/ Preservatives
  • Gluten Free
  • Organic
  • Halal
  • Fat Free
  • Cholesterol Free

Sources Covered:

  • Pork
  • Beef
  • Poultry

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking

Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Meat Snacks Market, By Meat Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Chicken
  • 5.3 Turkey
  • 5.4 Bison
  • 5.5 Venison
  • 5.6 Salmon
  • 5.7 Lamb
  • 5.8 Boar

6 Global Meat Snacks Market, By Product

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Sausages
  • 6.3 Jerky
  • 6.4 Sticks
  • 6.5 Nuggets
  • 6.6 Bars
  • 6.7 Strip & Chips
  • 6.8 Chunks & Cubes
  • 6.9 Biltong
  • 6.10 Pickles

7 Global Meat Snacks Market, By Flavor

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Smoke
  • 7.3 Teriyaki
  • 7.4 Pepper
  • 7.5 Original
  • 7.6 Honey Bourbon
  • 7.7 Herbs & Spice

8 Global Meat Snacks Market, By Special Diet Needs

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 High/Added Protein
  • 8.3 Low/No/Reduced Allergen
  • 8.4 No Additives/ Preservatives
  • 8.5 Gluten Free
  • 8.6 Organic
  • 8.7 Halal
  • 8.8 Fat Free
  • 8.9 Cholesterol Free

9 Global Meat Snacks Market, By Source

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Pork
  • 9.3 Beef
  • 9.4 Poultry

10 Global Meat Snacks Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Bridgford Foods Corporation
  • 12.2 Hormel Foods Corporation
  • 12.3 Sweetwood Smoke & Co
  • 12.4 Golden Valley Natural, LLC
  • 12.5 Wild West Jerky
  • 12.6 ConAgra Brands Inc.
  • 12.7 Country Archer Provisions & WorldPantry.com LLC
  • 12.8 Monogram Food Solutions LLC
  • 12.9 The Meatsnacks Group
  • 12.10 Link Snacks Inc.