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市場調査レポート
商品コード
1445918
パーソナライゼーションプラットフォーム:世界市場シェア (2022~2027年)Market Share: Personalization Platform, 2022-2027, Worldwide |
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パーソナライゼーションプラットフォーム:世界市場シェア (2022~2027年) |
出版日: 2023年05月16日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 39 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界のパーソナライゼーションプラットフォーム市場は、2027年までに16.90%のCAGRで成長すると予測されています。
各企業は、独自の製品/サービスや個別の顧客エンゲージメント戦略を通じて、顧客体験を向上させることにますます注力しています。パーソナライゼーションプラットフォームは、マーケティング担当者が各顧客の過去の交流や購買行動に基づいたメッセージングを開発するのに役立ちます。顧客データを追跡してベストプラクティスを提供する一方、デジタル広告を通じて推奨事項や関連性の高い標的コンテンツをリアルタイムで送信します。企業はパーソナライゼーションプラットフォームを採用することで、予測される意図と行動に基づいて顧客プロファイルを作成し、コンテキストベースのオファー、カスタム型Webサイトのコンテンツ、個別化された購入オプション、関連性の高いプッシュ通知や電子メール、製品の推奨などを通じて、顧客に合わせたエンゲージメントを展開します。
パーソナライゼーションプラットフォームは、顧客とのタッチポイント間の統合を強化し、カスタマージャーニー全体を通じて顧客体験の同期を強化します。AIと自動化を活用してデジタルエンゲージメントを最適化し、個々の顧客の変化するニーズを満たします。COVID-19の大流行により、組織は顧客行動追跡とリアルタイムの顧客エンゲージメント戦略でデジタル購買体験を迅速に適応させる必要性が加速しています。マーケティングとデジタルコマースの観点から個別化戦略を実施することは、新たなスキルの習得と顧客データを多用するソリューションの実装において、組織に大きな負担を強います。パーソナライゼーションプラットフォームは、より高いROIを予測し、複数のタッチポイントで顧客とのインタラクションを強化する、使いやすいセルフサービス型のソリューションを提供します。
パーソナライゼーションプラットフォームは、顧客エンゲージメントを最適化し、顧客一人ひとりの状況に応じた体験を提供することを中心としたマーケティング施策を支援します。パーソナライゼーションプラットフォームは、顧客とのエンゲージメントを最適化し、顧客一人ひとりの状況に応じた体験を提供するマーケティング施策を支援します。パーソナライゼーションプラットフォームは、カスタマージャーニー全体を通じて顧客満足度を高めるために、関連性の高いコンテンツを特定し、配信するのに役立ちます。
当レポートでは、世界のパーソナライゼーションプラットフォーム市場のシェア構造について分析し、プラットフォームの概要や市場の基本構造、導入手法別・地域別・業種別・企業の種類別のシェア構造、業界関係者向け提言、といった情報を取りまとめてお届けいたします。
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Personlaization Platform Market is Projected to Register a CAGR of 16.90% by 2027.
Organizations are increasingly focusing on enhancing their customer experience through unique offerings and individualized customer engagement strategies. The personalization platform helps marketers develop messaging based on each customer's previous interaction and buying behaviour. It tracks customer data to offer best practices while sending recommendations and relevant, targeted content through digital advertisements in real time. Organizations employ personalization platforms to create customer profiles based on their predicted intent and behaviour to deploy tailored customer engagement through context-based offers, customized website content, personalized buying options, relevant push notifications and emails, and product recommendations.
The personalization platform provides greater integration across customer touchpoints to enhance the synchronization of customer experiences throughout the customer journey. It leverages AI and automation to optimize digital engagement and satisfy the changing needs of each individual customer. The COVID-19 pandemic has accelerated the need for organizations to quickly adapt digital buying experiences with customer behaviour tracking and real-time customer engagement strategies. Implementing personalization strategies from a marketing and digital commerce perspective puts heavy stress on organizations for learning new skills and implementing customer data-intensive solutions. The personalization platform offers easy-to-use self-serving solutions that predict a higher ROI and enhance customer interaction across multiple touchpoints.
Personalization platform enables organizations to optimize customer engagement and assist marketing initiatives centered on delivering a contextual experience for each individual customer. It leverages customer data such as previous interaction, intent, and buying behavior to customize messaging across all customer touchpoints. The personalization platform helps identify and deliver relevant content to enhance customer satisfaction through the entire customer journey.