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市場調査レポート
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1437976

ベビーキャリア:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)

Baby Carrier - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 110 Pages | 納期: 2~3営業日

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ベビーキャリア:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ベビーキャリア市場規模は2024年に5億7,070万米ドルと推定され、2029年までに8億7,688万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に8.97%のCAGRで成長します。

ベビーキャリア-マーケット

ベビー用品の市場は、親としての母親の生活を楽にするものとして成長し続けています。また、旅行中や睡眠中に赤ちゃんが正しく安全に刺激を受けることができます。国際股関節形成不全研究所は、さまざまなブランドを複数のパラメーターに基づいて股関節に健康なものとして承認し、それによって子供の安全を確保しています。世界のベビーキャリア市場では、市場で優位に立つために、各企業が革新的で技術的に進んだ製品を開発してきました。技術的に進化したベビーキャリアは、より高い安全性を確保します。幼児や幼児を乗せるための完全に調節可能で使いやすいベビーキャリア、より快適で自分に合ったフィット感を実現するクロス可能なショルダーストラップ、洗濯機で洗える、人間工学に基づいた3つの抱っこ姿勢(前方内側など)を備えたキャリアなどの機能を備えたキャリア、ヒップキャリー、バックキャリーなどは、市場に導入された革新的な製品の1つです。さらに、調節可能なデザインにより、母親は外出先でもハンズフリーで授乳することができます。移動のしやすさ、機能性とスタイルの革新、人間工学に基づいて設計されたキャリアの需要が、ベビーキャリアが世界中で人気がある主な理由です。乳母車やベビーカーとは異なり、ベビーキャリアは乳児と親の間の身体的および心理的なつながりを高めるため、好まれます。

この業界の成長は、認定ベビーウェアリングコンサルタント(ベビーキャリアの安全で快適な使用方法を他の人に教える訓練を受けた人)や、ベビーウェアリングインターナショナルのような、親やその他の介護者にベビーキャリアの使い方について教育しようとする団体の数が増えていることによっても支えられています。ラップやスリングを使うこと。レポートは、上記のセグメントの予測年の市場規模と価値を提供します。

ベビーキャリア市場動向

ベビーケア製品への消費者の支出の増加

  • 消費者の支出の増加と、ベビーキャリア製品に使用されるベビーキャリアの設計と素材の革新が、世界のベビーキャリア市場の成長を推進しています。赤ちゃんの快適性と安全性が向上することで知られる人間工学に基づいて設計されたベビーキャリアと、軽量のベビーキャリアの人気の高まりが、ベビーキャリア市場の成長を促進すると予想されています。ベビーキャリアの素材の発展により、軽量ベビーキャリアが予測期間中に市場の成長を牽引すると予想されます。
  • ベビーキャリアの大手企業は、ベビーキャリアの形状やサイズに加え、生地の製品革新という点でベビーカーからインスピレーションを得ています。たとえば、2022年にエルゴベビーはトゥーラヘンプベビーキャリアを発売しました。同社は、ヘンプの天然の長い繊維は生分解性、温度調節機能、抗菌特性があり、7~45ポンドの赤ちゃんに合わせて調整できると主張しています。
  • 2021年、エルゴベビーはトゥーラリネンベビーキャリアも発売しました。同社によれば、トゥーラリネンはフランス産の亜麻とコーマ綿で作られており、無地に質感と面白みを与えているといいます。さらに、植物ベースの生地は自然に低刺激性で通気性に優れているため、暖かい気候に最適です。
  • 赤ちゃんの健康を考え、環境に優しいオーガニック製品への需要が高まる中、選手たちはオーガニックコットン100%の抱っこひもを考案しています。たとえば、ErgobabyやBabybjornなどの企業は、オーガニックベビーキャリアを提供しています。このキャリアのその他のアクセサリには、オーガニックバックパック、オーガニックフロントポーチ、オーガニックおしゃぶりパッド、ウェザーカバーなどがあります。スタイルもベビーキャリアを選ぶ際の要素になっています。親はまた、スタイルの感覚を失うことなく、ベビーウェアリングが提供するすべてのメリットを享受できる抱っこ紐を探しています。
  • プレーヤーたちは、快適さとファッションの交差点を考案し、両方の最高のものを求める現代の親のニーズに応えています。オランダに拠点を置くデザインハウス、Artipoppeは、若い母親をターゲットにしたベビーキャリアのこの革新的なアイデアを開発しました。同社は、快適でファッショナブルな機能的なベビーキャリアを幅広く提供しています。もう1つの例は、竹製のおくるみブランケットを提供するBaby Tulaのものです。市場で最も柔らかいおくるみで、最も愛らしいプリントが施されています。

北米はベビーキャリアで大きな市場シェアを保持

  • 米国のさまざまな州の政府は、ベビーキャリアの品質を維持するために厳格な規則と規制を定めています。この国の広範な規則により、多くの組織的および非組織的なプレーヤーで構成される市場での需要と競争力が高まることが予想されます。
  • 一部の企業には、Onya Baby、Nuna Intl BV Baby Tula LLC、Balboa Baby、Moby Wrapなどがあります。さらに、この製品は磁気バックルを提供します。国立保健統計センター(NCHS)と国立人口動態統計センター(NVSC)によると、2021年の米国の出生数暫定値は3,659,289人でした。これは2020年と比較して1%の増加に相当し、1990年以来最高の数字となり、出生数の大幅な増加を示しています。
  • したがって、幼児人口の増加により、この地域全体でバックル付きベビーキャリア、ベビーラップキャリア、ベビースリングキャリアなどのベビーキャリア製品の需要が高まっています。
  • さらに、InstagramやYouTubeなどのソーシャルメディアプラットフォームは、赤ちゃんや子供向けの製品に関連する動向において大きな役割を果たしています。したがって、これらのプラットフォームは、多くのミレニアル世代の母親の購入決定に影響を与えます。そのため、この地域のベビーキャリアメーカーは、技術的に強化されたベビーキャリアを導入しています。
  • 消費者は、通常の使用以外の活動にも使用できるベビーキャリアも求めています。したがって、カナダの企業は顧客のニーズに応えるためにさまざまな革新的な製品を提供しています。例えば、ママンカンゴロウではウォーターベビーキャリアを提供しています。水回りに最適なポリエステル100%のウォーターベビーキャリアです。このような要因により、北米はベビーキャリア市場で最高の市場シェアを持つ著名な地域となりました。

ベビーキャリア業界の概要

世界のベビーキャリア市場は細分化されており、いくつかの企業が製品を提供し、より多くの市場シェアを獲得するために互いに競争しています。企業は積極的に新製品を革新し、ターゲットセグメント内に投資します。したがって、主要企業は、統合を達成し、サービスを最適化するための重要な戦略として、合併と買収、および拡大に着手しています。さらに、これらのプレーヤーは地元のプレーヤーと合併して、地元市場での優位性を獲得します。市場の主要企業には、Goodbaby International Holdings Limited、BabyBjorn Holding AB、Artsana Group、Ergobaby Inc.、Thrive International Inc.(Moby Wrap)などがあります。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • バックル付きベビーキャリア
    • ベビーラップキャリア
    • ベビースリングキャリア
    • その他の製品タイプ
  • 流通チャネル
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • 専門店
    • オンライン小売店
    • その他の流通チャネル
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • 北米のその他の地域
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • スペイン
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Artsana Group
    • BabyBjorn Holding AB
    • Goodbaby International Holdings Ltd
    • Ergobaby Inc.
    • Thrive International Inc.(Moby Wrap Inc.)
    • Lecharpe Porte-bonheur Inc.(Chimparoo)
    • WildBird
    • Artipoppe
    • Onya Baby Inc.
    • Baby Ktan LLC
    • CARiFiT

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 63959

The Baby Carrier Market size is estimated at USD 570.70 million in 2024, and is expected to reach USD 876.88 million by 2029, growing at a CAGR of 8.97% during the forecast period (2024-2029).

Baby Carrier - Market

The market for baby products is constantly growing as it makes a mother's life easier as a parent. It also ensures that the baby is stimulated correctly and safely while traveling and sleeping. The International Hip Dysplasia Institute has approved various brands as hip-healthy based on multiple parameters, thereby ensuring the child's safety. In the global baby carriers market, players have developed innovative and technologically advanced products to have a superior hold on the market. The technologically advanced baby carriers ensure higher levels of safety. Carriers with functions, such as the fully adjustable and easy-to-use baby carrier to hold infants and young children, crossable shoulder straps for better comfort and personalized fit, machine washable, and carrier with three ergonomic carry positions, such as front-inward, hip, and back carry, are among the innovative products introduced in the market. Moreover, the adjustable designs allow the mothers to do hands-free breastfeeding on the go. Ease of mobility, innovation in functionality and style, and the demand for ergonomically designed carriers are the key reasons for the popularity of baby carriers worldwide. Unlike prams and strollers, baby carriers are preferred, as they increase the physical and psychological connection between the infant and the parent.

The industry's growth has also been supported by an increasing number of certified babywearing consultants (people who are trained to teach others about the safe and comfortable use of baby carriers) and organizations, like Babywearing International, that seek to educate parents and other caregivers about how to use wraps and slings. The report offers market size and values in (USD Million) during the forecasted years for the above segments.

Baby Carrier Market Trends

Increasing Consumer Spending on Baby Care Products

  • Growing consumer spending and innovation in baby carrier design and materials used in baby carrier products are driving the growth of the baby carrier market globally. The increasing popularity of ergonomically designed baby carriers, known for better comfort and safety of babies, and lightweight baby carriers is expected to drive the growth of the baby carrier market. Owing to the development in baby carrier material, lightweight baby carriers are expected to drive the market's growth over the forecast period.
  • Major players in the baby carrier are taking inspiration from baby strollers in terms of product innovation in the fabric, along with the shape and size of the baby carrier. For instance, in 2022, Ergobaby launched Tula Hemp Baby Carrier. The company claims that Hemp's naturally long fibers are biodegradable, temperature regulating, with antibacterial properties, and adjustable to babies from 7-45 lbs.
  • In 2021, Ergobaby also launched Tula Linen Baby Carrier. The company claims that Tula Linen is made of French Flax and combed cotton that gives texture and interest to solid color. Further, the plant-based fabric is naturally hypoallergenic and breathable, making it perfect for warmer climates.
  • As there is an increase in the demand for eco-friendly and organic products, considering the baby's health, players are coming up with baby carriers made with 100% organic cotton. For instance, players like Ergobaby and Babybjorn offer organic baby carriers. Other accessories for this carrier include organic backpacks, organic front pouches, organic teething pads, and weather covers. Style has also become a factor in selecting baby carriers. Parents are also seeking carriers that benefit from all that babywearing offers without losing their sense of style.
  • Players are coming up with the intersection of comfort and fashion and catering to modern parents looking for the best of both. Artipoppe, a design house based in the Netherlands, has developed this innovative idea for baby carriers targeting young mothers. The company offers a range of functional baby carriers that are comfortable and fashionable. Another instance is from Baby Tula, which offers bamboo swaddle blankets, the softest swaddles on the market with the most adorable prints.

North America Holds Significant Market Share in Baby Carrier

  • Governments of different provinces in the United States have laid strict rules and regulations for maintaining the quality of baby carriers. These extensive rules in the country are expected to increase the demand and competitiveness in the market, which consists of many organized and unorganized players.
  • Some companies include Onya Baby, Nuna Intl BV Baby Tula LLC, Balboa Baby, and Moby Wrap. Moreover, this product offers magnetic buckles. According to the National Center for Health Statistics (NCHS) and National Vital Statistics Center (NVSC), the preliminary number of births in the United States in 2021 was 3,659,289. This represents a 1% increase compared to 2020 and marks the highest figure since 1990, indicating a significant rise in the number of births.
  • Hence, the increase in the infant population is propelling the demand for baby carrier products like buckled baby carriers, baby wrap carriers, baby sling carriers, and other such products across the region.
  • Additionally, social media platforms, such as Instagram and YouTube, are playing huge roles in the trends related to baby and child-specific products. Thus, these platforms influence the purchasing decisions of many millennial mothers. Therefore, the baby carrier manufacturers in the region are introducing technically enhanced baby carriers.
  • Consumers also demand baby carriers that can be used for activities beyond regular usage. Therefore, Canadian companies offer various innovative products to cater to customers' needs. For example, Maman Kangourou offers water baby carriers. They are 100% polyester water baby carriers, which are perfectly fit for water uses. Such factors have helped North America become a prominent region with the highest market share in the baby carrier market.

Baby Carrier Industry Overview

The global baby carrier market is fragmented, with several companies offering the products and competing with each other to gain more market share. Companies actively innovate new products and invest within the target segments. Thus, the key players are embarking on mergers and acquisitions, and expansions as their key strategies to achieve consolidation and optimize their offerings. Moreover, these players merge with local players to gain dominance in the local markets. Some of the top players in the market include Goodbaby International Holdings Limited, BabyBjorn Holding AB, Artsana Group, Ergobaby Inc., and Thrive International Inc. (Moby Wrap).

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Buckled Baby Carrier
    • 5.1.2 Baby Wrap Carrier
    • 5.1.3 Baby Sling Carrier
    • 5.1.4 Other Product Types
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.2.2 Specialty Stores
    • 5.2.3 Online Retail Stores
    • 5.2.4 Other Distribution Channels
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Spain
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Artsana Group
    • 6.3.2 BabyBjorn Holding AB
    • 6.3.3 Goodbaby International Holdings Ltd
    • 6.3.4 Ergobaby Inc.
    • 6.3.5 Thrive International Inc. (Moby Wrap Inc.)
    • 6.3.6 Lecharpe Porte-bonheur Inc. (Chimparoo)
    • 6.3.7 WildBird
    • 6.3.8 Artipoppe
    • 6.3.9 Onya Baby Inc.
    • 6.3.10 Baby Ktan LLC
    • 6.3.11 CARiFiT

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS