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市場調査レポート
商品コード
1645058
北米のタンブル乾燥機:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025~2030年)North America Tumble Dryers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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適宜更新あり
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北米のタンブル乾燥機:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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北米のタンブル乾燥機市場規模は2025年に36億5,000万米ドルと推定され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは4.12%で、2030年には44億7,000万米ドルに達すると予測されます。
北米の家電製品分野では、主要家電製品のシェアが大きく、タンブル乾燥機メーカーの販売環境が拡大しています。タンブル乾燥機は、洗濯物を完全に乾燥させるのではなく、内部の液体をある程度抽出する特徴があるため、洗濯物を素早く素早く乾燥させたいユーザーにとって好ましい家電製品です。各地域で洗濯機の販売台数が伸びているのは、ランドリー機器を使った衣類の管理に対する人々の関心が高まっていることを意味します。そのため、売上を伸ばすために広告費を増やし、タンブル乾燥機を市場に投入するメーカーが増加しています。
COVID-19以降、北米では都市化率の継続的な上昇と雇用率の上昇が相まって、洗濯や衣類にかかる時間を最小限に抑えることを選択する人が増加し、そのための効率的なソリューションとしてタンブル乾燥機が台頭する結果となった。
技術革新と製品革新により、メーカーはタンブル乾燥機製品にスマート、自動、省エネ機能を搭載するようになっています。エネルギー効率に対する需要の高まりは、標準的な電気乾燥機と比較して、比較的高い省エネ機能を持つヒートポンプ式タンブル乾燥機の需要上昇につながっています。家電製品のWifi対応機能により、ユーザーはタンブル乾燥機を遠隔操作でき、スマートセンサー機能により優れた乾燥が実現します。また、eコマースやウェブサイトでの直接販売といった販売チャネルの増加により、タンブル乾燥機メーカーの販売機会が拡大し、市場規模や事業が拡大しています。
北米では、タンブル乾燥機が主要家電製品の一分野として存在し、オンライン売上シェアが上昇していることから、メーカーはオンラインチャネルを通じた販売拡大に投資しています。北米のeコマース・チャネルでは、Amazon、eBay、オンライン大型店などの主要企業を通じてユーザーへの浸透が進んでおり、ユーザーは自宅に居ながらにして幅広いタンブル乾燥機製品を利用できるようになっています。タンブル乾燥機にスマート機能が搭載されるようになったことで、メーカー各社は自動および半自動タンブル乾燥機を幅広く発売するようになり、同地域での普及率とオンライン収益シェアが上昇しています。加えて、洗濯家電のオンライン小売台数の増加が、タンブル乾燥機の販売にプラスの外部効果をもたらし、タンブル乾燥機市場の押し上げ要因となっています。
人口と雇用率が上昇している米国は、北米におけるタンブル乾燥機の主要市場として浮上しています。米国ではランドリーケア市場の売上が増加しており、タンブル乾燥機の販売にプラスの外部性が生じています。都市化率が約90%の米国では、ニューヨーク、ロサンゼルス、シカゴ、ダラスが販売拡大の中心地となっています。米国はランドリーケア市場の収益で世界をリードする国であり、世界のタンブル乾燥機メーカーにとって、販売拡大と投資を行う魅力的な市場となっています。こうした既存の動向により、米国はタンブル乾燥機販売の主要な北米市場となっています。
北米のランドリーケア市場は断片化されており、多数のプレーヤーが市場に存在しています。メーカー各社は、製品にスマート機能を搭載し、オンラインチャネルを通じて販売を拡大することでしのぎを削っています。同地域は、タンブル乾燥機の製造・販売を拡大する世界メーカーを惹きつけています。北米のタンブル乾燥機市場の既存プレーヤーには、エレクトロラックス、アスコ・アプライアンス、ワールプール、ボッシュ、LGなどがあります。
The North America Tumble Dryers Market size is estimated at USD 3.65 billion in 2025, and is expected to reach USD 4.47 billion by 2030, at a CAGR of 4.12% during the forecast period (2025-2030).
Among the home appliances segment in North America, major appliances exist with a significantly large share, resulting in the creation of an expanding sales environment for the tumble dryer manufacturer. A tumble dryer exists with the features of fully drying the laundry rather than extracting some of the fluid inside making it a preferable appliance for users who need quick and fast drying of clothes. The rising sales volume of washing machines in the regions signifies a rising interest of people in managing their clothes using laundry appliances. It is leading to an increasing number of manufacturers launching their tumble dryers in the market with rising expenditure on advertisement for increasing sales.
Post-COVID-19, the continuously increasing urbanization rate in North America combined with a rising employment rate resulted in an increasing number of people opting for minimizing their time in laundry and clothes leading to tumble dryers emerging as an efficient solution for this.
Technology and product innovations are leading manufacturers to equip their tumble dryer products with smart, automatic, and energy-saving features. Increasing demand for energy efficiency is leading to rising demand for heat pump tumble dryers in comparison to standard electric dryers with their comparatively higher energy saving feature. Wifi enabled features in the appliance enable the user to control the tumble dryer remotely, and smart sensor features provide excellent drying. In addition, rising sales channels of e-commerce and direct website sales are expanding the sales opportunity for tumble dryer manufacturers with a rising market size and business.
As tumble dryers exist as a segment of major appliances with its rising online revenue share in North America leading to manufacturers investing in expanding their sales through online channels. Rising user penetration in North American e-commerce channels through key players such as Amazon, eBay, and Online big-box stores are making users available with a wide range of tumble dryer products from the comfort of their homes. The availability of embedded smart features in tumble dryers is leading to manufacturers launching a wide range of automatic and semi-automatic tumble dryer appliances with their increasing penetration and online revenue share in the region. In addition, the rising online retail volume of laundry appliances is acting as a push factor for the tumble dryer market with the creation of a positive externality for sales of tumble dryers.
The United States, with its rising population and employment rate, is emerging as a major market for tumble dryers in North America. A rising revenue of the laundry care market in the United States is leading to a positive externality for the sales of tumble dryers, with a major share of demand emerging from the urban centers where there exists an ample number of service centers as well as retail stores for tumble dryers. With an urbanization rate of around 90% in the United States, New York, Los Angeles, Chicago, and Dallas have emerged as major centers for expanding sales. The United States exists as a country leading globally in the revenue of the laundry care market making it an attractive market for global tumble dryer manufacturers to expand sales and invest in. These existing trends make the United States the leading North American market for the sales of tumble dryers.
North America's laundry care market is fragmented, with a large number of players existing in the market. Manufacturers are competing with each other by embedding their products with smart features and expanding sales through online channels. The region is attracting global manufacturers to expand the manufacturing and sales of tumble dryers. Some of the existing players in North America's tumble dryer market are Electrolux, Asko Appliances, Whirlpool, Bosch and LG.