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市場調査レポート
商品コード
1644472
タイのトラベルリテール:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)Thailand Travel Retail - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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適宜更新あり
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タイのトラベルリテール:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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タイのトラベルリテールの市場規模は2025年に1,649億1,000万米ドルと推定され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは6.75%で、2030年には2,286億米ドルに達すると予測されます。
タイ経済は南アジアで最も影響力のある経済のひとつです。タイは数十年にわたり、旅行、観光、貿易の主要企業です。タイは美に対する意識が高く、消費力の高いエキサイティングで戦略的な市場です。可処分所得の向上とライフスタイルの改善により、国民の生活水準は上昇しています。今後数年間、タイのトラベルリテール業界が成長する主な理由のひとつは、観光客数の着実な増加です。
タイのトラベルリテールグループ、キング・パワー・インターナショナルはバンコクを拠点とし、世界でもトップクラスの免税小売業者です。キング・パワーは、国際的なブランドの優れた品揃えを手頃な価格で提供しています。中国人だけでなく、その他の外国人顧客にも質の高いサービスを提供しています。
市場は細分化され競合が激しく、各プレイヤーは市場シェアを拡大するために様々な面で競争しています。オンラインプレゼンスを向上させ、新規顧客を獲得するための新たな戦略を検討するプレーヤーにより、消費者は市場の競争に新たな局面を与えています。本レポートでは、タイのトラベルリテール業界で事業を展開するKing Power、The Shilla Duty-Free、Jaidee Duty-Free、SIAM Gems Group、Leon Duty-Freeなどの主要国際企業を取り上げています。
The Thailand Travel Retail Market size is estimated at USD 164.91 billion in 2025, and is expected to reach USD 228.60 billion by 2030, at a CAGR of 6.75% during the forecast period (2025-2030).
The economy of Thailand is one of South Asia's most influential economies. Thailand has been a major player in travel, tourism and trade for decades. Thailand is an exciting and strategic market with a high awareness of beauty and high spending power. The people's standard of living is rising due to higher disposable income and improved lifestyle. One of the main reasons for the growth of the Thai travel retail industry in the coming years is the steady increase in the number of tourist arrivals.
The Thailand travel retail group, King Power International, is based in Bangkok and one of the top duty-free retailers in the world. King Power offers an excellent selection of international brands, at affordable prices. It provides high-quality services to Chinese as well as other international customers.
The market studied is fragmented and competitive, with players competing on various fronts to gain a larger share of the market. With players looking into new strategies to improve their online presence and attract new clients, consumers have given the market's competition a new dimension. The report covers major international players like King Power, The Shilla Duty-Free, Jaidee Duty-Free, SIAM Gems Group, and Leon Duty-Free operating in Thailand's travel retail industry.