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市場調査レポート
商品コード
1636148
ドイツの無煙屋内グリル:市場シェア分析、産業動向&統計、成長予測(2025~2030年)Germany Smokeless Indoor Grills - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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ドイツの無煙屋内グリル:市場シェア分析、産業動向&統計、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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ドイツの無煙屋内グリル市場は、予測期間中にCAGR 4%超を記録する見込みです。
近年ドイツでは、電気グリルがその健康上の利点、環境への優しさ、使いやすさから人気を集めています。電気グリルはさまざまな用途に使用でき、1人用の小型カウンタートップグリルからパーティーやイベント用の大型屋外グリルまで、サイズも幅広いです。現在、ほとんどの企業が最先端技術を駆使した電気グリルの開発に向かっています。
都市が発展し、生活圏が縮小し続ける中、小型で使いやすい調理器具へのニーズが高まっています。また、BluetoothやWi-Fiに対応した電気グリルも登場しており、技術開発も市場開拓の原動力となっています。
ドイツ農業省によると、肉の消費量は前年比で1人当たり52kgまで減少しており、ドイツ人の約10%がベジタリアンです。ドイツ人は肉食からシフトし、ベジタリアンの代用品を探しています。より多くの人々が肉なしで生活できるようになり、ヴィーガン製品を使ったり、野菜を焼いたりしています。
より多くの消費者が、それぞれの健康やライフスタイルに合った高品質の食品を求めるようになり、グリルを含むあらゆるカテゴリーで、バーベキュー製品のイノベーションが相次いでいます。欧州のチーズ市場全体では、グリルチーズは約2%を占め、その普及率はドイツ語圏で最も高いです。
バーベキューグリル市場は、ミレニアル世代の間で休日や週末に料理をする人気が高まっていることや、娯楽やレクリエーションとして家庭で料理をすることの人気が高まっていることから、成長が見込まれています。
ドイツにおける食の動向は、人々の食の消費方法を変えつつあります。ドイツ人は世界のどの国よりも健康に気を配っています。健康問題に対する意識の高まりが人々の食に対する意識を変え、家庭で食事をする傾向が強くなっています。
電気グリルは近年ますます人気が高まっており、最も環境に優しく、健康的で便利な焼き方として広く評価されています。便利さ、使いやすさ、安全性、利便性といった電気グリルの利点は、予測期間中、電気グリルの需要を促進すると予想されます。
ドイツの無煙屋内グリル市場はセグメント化されています。最先端かつ顧客重視の製品カテゴリーの立ち上げは、これら市場の競合企業にとって最優先事項です。しかし、技術の進歩と製品の革新により、中堅から中小企業は新規契約を獲得し、新規市場を開拓することで市場での存在感を高めています。市場シェアに関しては、現在、 Weber-Stephen Products LLC、The Middle by Corporation、Landmann、Napolean、Pit Boss Grillsのような少数の大手企業が市場を独占しています。
The Germany Smokeless Indoor Grills Market is expected to register a CAGR of greater than 4% during the forecast period.
In recent years, electric grills have become increasingly popular in Germany due to their health benefits, eco-friendliness, and ease of use. Electric grills can be used for a variety of purposes and come in a wide range of sizes, from small countertop grills for one person to large outdoor grills for parties and events. Most companies are now moving towards the development of electric grills with cutting-edge technologies.
As cities continue to grow and living areas continue to shrink, there's a growing need for small, easy-to-use cooking appliances. In addition, technological developments are also driving the growth of the market as now bluetooth, and Wi-Fi enabled electric grills are there in the market.
According to the German Agriculture Ministry, meat consumption has decreased to 52kg per person in the previous year, and around 10 percent of Germans are vegetarian. Germans are making a shift from meat consumption and looking for more vegetarian substitutes. More and more people are able to live without meat; they use vegan products or grill their veggies.
As more and more consumers are looking for high-quality foods that meet their unique health and lifestyle requirements, barbecue product innovations have been popping up across all categories, including grills. In the total cheese market in Europe, grilled cheese accounted for almost 2%, and the penetration was highest in the German-speaking markets.
The Barbeque Grill Market is expected to grow due to the increasing popularity of cooking on holidays and weekends among the millennial generation, as well as the growing popularity of cooking at home as a pastime and recreational activity.
Trends in food in Germany are transforming the way people consume food. Germans care more about their health than any other nation in the world. Growing awareness of health issues is changing people's attitudes towards food and they are now more likely to eat at home.
Electric grills have become increasingly popular in recent years and are widely regarded as the most eco-friendly, healthy, and convenient way to grill.. The benefits of electric grills, such as convenience, ease of use, safety, and convenience, are expected to drive the demand for electric grills during the forecast period.
The German Smokeless Indoor Grills Market is fragmented. The launch of cutting-edge and customer-focused product categories is a top priority for these market competitors. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping new markets. When it comes to market share, the market is currently dominated by a few big players such as Weber-Stephen Products LLC, The Middle by Corporation, Landmann, Napolean, and Pit Boss Grills.