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市場調査レポート
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1636146

欧州の無煙屋内グリル:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)

Europe Smokeless Indoor Grills - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
2~3営業日
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欧州の無煙屋内グリル:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

欧州の無煙屋内グリル市場は予測期間中にCAGR4%超を記録する見込み

Europe Smokeless Indoor Grills-Market-IMG1

ルーマニア、チェコ、ギリシャ、ポルトガルは、家庭用小型キッチン機器のシェアが最も高い欧州諸国の一つです。欧州市場における電気とガスベースのグリルの普及率はまだ低く、これが無煙グリル市場に投資する余地を生み出しています。

COVID-19の出現により、欧州の人々が家庭で過ごす時間が大幅に増加し、その結果、屋外での冒険やバーベキュー活動が減少しました。同じ期間に、家庭の維持管理に対する欧州の消費者支出は増加を観察し、これは屋内グリルのための市場環境が形成されたことを意味します。

欧州では、ドイツや英国などの国がグリル市場の主要拠点であり、無煙屋内グリルメーカーが市場拡大の第一選択肢としています。無煙屋内グリルは、天候や季節に関係なく、屋内で無煙グリル料理をユーザーに提供しており、電気屋内グリッドはカウンタートップに取り付けることができるため、今後、欧州の家庭やホテル産業はこの市場を拡大すると予想されます。

欧州の無煙屋内グリル市場動向

拡大するレストラン産業が無煙屋内グリルの需要を高める

COVID-19の出現で急減した後、欧州のレストランへの支出は継続的に増加しています。英国、イタリア、ドイツ、フランス、スペインは、レストランやホテルへの消費支出の主要な欧州諸国の一つでした。レストランでは、屋内グリルが日常的に使用されているため、このようなレストラン&ホテルの市場の増加は、無煙屋内グリルの販売市場を拡大しています。

ドイツでは、外食産業の中でもレストランが最も大きなシェアを占めており、無煙屋内グリルの需要が高まるセグメントです。COVID-19以降、人々の移動が増加し、産業はさらに成長すると予想され、無煙屋内グリルの販売にプラスの外部性を作成します。

スマートキッチン民生用電子機器の普及が電気グリルの需要を牽引

無煙屋内グリルは煙の排出がゼロであるため、煙を発生させて利用者の健康や呼吸器系を害する従来の石炭ベースのグリルシステムに革命をもたらしました。無煙グリルは、グリルに必要な正確な熱量をユーザーに提供する温度制御システムで、オンとオフが簡単です。電気式無煙グリルのこうした特徴は、使用者のコスト節約だけでなく、電気器具の環境持続可能性を高めています。

石炭の価格は非常に不安定であり、電気はこのため安価で入手可能であるため、電気無煙グリルは家庭用だけでなく業務用のコスト削減にも役立っています。なにより、電気式無煙グリルはWi-Fi接続というスマートな機能を備えており、ユーザーはスマートフォンでモニターすることができます。こうした利点とスマートな機能により、電気グリルは売り上げを伸ばしています。

欧州の無煙屋内グリル産業概要

欧州の無煙屋内グリル市場はまだ断片的であり、ほとんどの家庭がグリルを使用しています。レストラン部門は、無煙屋内グリルが提供するスケールメリットにより、家庭用と比較して早いペースで無煙屋内グリルを採用し始める可能性が高いです。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅から中小企業は新規契約を獲得し、新市場を開拓することで市場での存在感を高めています。欧州で無煙屋内グリルを製造・販売している企業には、Philips、Coleman、Ninja Kitchen、Power XL、Shinpo Coなどがあります。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学と洞察

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • 無煙屋内グリルの販売を促進する食品・ホテル産業の増加
  • 市場抑制要因
    • 欧州市場におけるグリルの価格上昇が販売に影響
  • 市場機会
    • グリルに追加機能を装備する技術革新
  • 産業の魅力-ポーターのファイブフォース分析
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • 無煙室内電気グリル
    • 無煙赤外線室内グリル
    • その他
  • 用途別
    • 住宅用
    • 業務用
  • 流通チャネル別
    • 直接販売
    • ハイパーマーケット・スーパーマーケット
    • 専門店
    • オンライン小売
  • 地域別
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他の欧州

第6章 競合情勢

  • 市場集中度概要
  • 企業プロファイル
    • Philips
    • Midea
    • Ninja Kitchen
    • Power XL
    • Shinpo Co
    • Weber Inc
    • Instant Brands
    • The Barbeque Store
    • AENO
    • Char-Broil*

第7章 市場動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 50001076

The Europe Smokeless Indoor Grills Market is expected to register a CAGR of greater than 4% during the forecast period.

Europe Smokeless Indoor Grills - Market - IMG1

Romania, Czechia, Greece, and Portugal exist among the European countries with the largest share of small kitchen appliances by household. Electric and gas-based grills in the European market are still having low penetration, which creates a space for the smokeless grills market to invest in.

With the advent of COVID-19, time spent by the European population at home observed a significant increase, resulting in a decline in outdoor adventure and barbeque activities. During the same period, European consumer spending on household upkeep observed an increase, which signifies that a market environment has been created for Indoor Grills.

In Europe, countries such as Germany and the United Kingdom are the major locations for the grill market and are the first choice of market expansion by Smokeless Indoor grill manufacturers. Smokeless Indoor Grills are providing users with grilled food without any smoke indoors regardless of the weather or season, and with the Electrical Indoor grid being capable of being fitted into countertops, over the coming period, household and hotel industries in Europe are expected to expand this market.

Europe Smokeless Indoor Grills Market Trends

Expanding Restaurant Industry Raising Demand For Smokeless Indoor Grill

After a steep decline with the advent of COVID-19, expenditure on restaurants in Europe is observing a continuous increase. United Kingdom, Italy, Germany, France, and Spain were among the leading European countries in Consumer spending on Restaurants and hotels. As restaurants are having daily use of indoor grills, this increasing market of restaurants & hotels is increasing the sales market of smokeless indoor grills.

Among the types of food service outlets in Germany, restaurants have the largest share, and they are the segment that will be creating a rising demand for Smokeless Indoor Grills. Europe as a region exists with more than 1.5 Million enterprises in restaurants and mobile food service activities; with an increasing movement of people post-COVID-19, the industry is expected to grow further, creating a positive externality for Smokeless indoor grill sales.

Adoption Of Smart Kitchen Appliances Driving Electric Grills Demand

As Smokeless Indoor grills have the quality of zero smoke emission, they have revolutionized traditional coal-based grill systems, which create smoke and hurt users' health and respiratory system. Smokeless grills are easier to turn on and off with a temperature control system providing users with the exact amount of heat required for grilling. These features of electric smokeless grills are increasing the environmental sustainability of these appliances as well as saving costs for users.

As the price of coal is highly volatile and electricity is available at a cheaper cost because of this, electric smokeless grills help in reducing the cost of household as well as the commercial segment. Above all, electric smokeless grills come with smart features of Wi-Fi connectivity, allowing users to monitor it through smartphones. With these benefits and smart features, electric grills are increasing in sales.

Europe Smokeless Indoor Grills Industry Overview

Europe's Smokeless Indoor Grill Market is still fragmented as most households use grills, with gas and electricity-based grills coming as the next choice. Restaurant sectors are most likely to start adopting smokeless indoor grills at a faster pace in comparison to household units because of the economies of scale that Smokeless Indoor Grills provide. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping new markets. Among the players manufacturing and delivering Smokeless Indoor Grills in Europe are Philips, Coleman, Ninja Kitchen, Power XL, Shinpo Co, and others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Increase in business of food and hotel Industry driving Smokeless Indoor Grills Sale.
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Rising price of Grills in the European Market affecting sales.
  • 4.4 Market Opportunities
    • 4.4.1 Technological Innovation equipping grills with extra added features
  • 4.5 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Bargaining Power of Buyers
    • 4.5.2 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.3 Threat of New Entrants
    • 4.5.4 Threat of Substitutes
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Indoor electric grill without smoke
    • 5.1.2 Smokeless Infrared Indoor Grill
    • 5.1.3 Other Types
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Direct Sales
    • 5.3.2 Hypermarkets/ Supermarkets
    • 5.3.3 Specialty Stores
    • 5.3.4 Online retailing
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 Germany
    • 5.4.2 Italy
    • 5.4.3 Spain
    • 5.4.4 United Kingdom
    • 5.4.5 Rest of Europe

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Philips
    • 6.2.2 Midea
    • 6.2.3 Ninja Kitchen
    • 6.2.4 Power XL
    • 6.2.5 Shinpo Co
    • 6.2.6 Weber Inc
    • 6.2.7 Instant Brands
    • 6.2.8 The Barbeque Store
    • 6.2.9 AENO
    • 6.2.10 Char-Broil*

7 MARKET FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US