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市場調査レポート
商品コード
1636147

北米の屋内用無煙グリル:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)

North America Smokeless Indoor Grills - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
2~3営業日
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価格
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北米の屋内用無煙グリル:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

北米の屋内用無煙グリル市場は予測期間中に4%以上のCAGRで推移する見込みです。

North America Smokeless Indoor Grills-Market-IMG1

北米市場では、グリル料理を楽しみたいという消費者の欲求により、屋内用無煙グリルの需要が拡大しています。ライフスタイルの変化や社交行事、パーティー、キャンプなどの増加も、無煙グリルの市場需要を押し上げるとみられます。これらのグリルは使い勝手がよく、保管が簡単で軽量であり、メンテナンスが少なくて済むため、市場の需要を押し上げると予想されます。

急速な都市化と生活空間の縮小が相まって、コンパクトで便利な調理ソリューションの需要が急増しています。屋内用無煙グリルは、個人が味や利便性を損なうことなく、自宅内でグリル体験を楽しむことを可能にすることで、このニーズに対応しています。

COVID-19の大流行により、北米の屋内グリル市場は需要が急増しました。当初は、サプライチェーンの混乱により、市場は売上が減少しました。その後、COVID-19の最中とCOVID-19以降、人々の健康意識の高まりが市場を活性化させました。

北米の屋内用無煙グリル市場動向

技術の進歩が市場を牽引

赤外線加熱や空気ろ過システムなど、無煙グリルの新技術開発が無煙グリル市場の成長を牽引しています。空気ろ過システムを備えた屋内用無煙グリルは、煙と臭いの根絶が行われるため、ますます人気が高まっています。こうした技術の進歩は空気浄化技術を進歩させ、消費者の購買意欲をかきたてた。ガスグリルは、直接炎を当てるのではなく、赤外線バーナーからの輻射熱を使うことがあります。赤外線技術は、屋内無煙グリル業界にとってもう一つの技術的進歩です。

米国が市場を独占している

米国はグリルを楽しむ人口が多いです。米国消費者は健康志向を示し、これが市場を牽引しています。技術革新と進歩技術が米国の消費者の注目を集めました。高いマーケティングとプロモーションが米国での無煙グリルの普及につながっています。野外集会、家族団らん、キャンプやトラッキング、さらには通常のハウスパーティーの人気の高まりが米国の屋内用無煙グリル市場を牽引しています。

北米の屋内用無煙グリル産業概要

北米の屋内用無煙グリル市場は適度に統合されています。市場シェアでは、現在いくつかの大手企業が市場を独占しています。しかし、技術進歩や製品革新に伴い、中堅から中小企業が新規契約の獲得や新市場の開拓によって市場での存在感を高めています。本レポートでは、北米の屋内用無煙グリル市場で事業を展開する主要な国際企業を取り上げています。同市場の主要企業には、Hamilton Beach、Ninja Kitchen、Philips、Cuisinart、Brevilleなどがあります。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の洞察と力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • 健康志向の高まりが市場を牽引
  • 市場抑制要因
    • 顧客の価格意識が市場を抑制
  • 市場機会
    • グリル操作の革新と進歩が機会を生み出す
  • 業界の技術的進歩に関する洞察
  • 業界のバリューチェーン分析
  • 業界の魅力ポーターのファイブフォース分析
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • 電気グリル
    • 赤外線グリル
    • その他のタイプ
  • エンドユーザー別
    • 住宅
    • 業務
  • 流通チャネル別
    • 直販
    • ハイパーマーケット・スーパーマーケット
    • 専門店
    • オンライン
  • 地域別
    • 米国
    • カナダ
    • その他北米地域

第6章 競合情勢

  • 市場集中度の概要
  • 企業プロファイル
    • Hamilton Beach
    • Ninja Kitchen
    • Philips
    • Cuisinart
    • Breville
    • George Foreman
    • Zojirushi
    • Chefman
    • Secura
    • Kalorik
    • Aobosi
    • Ronco*

第7章 市場動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 50001077

The North America Smokeless Indoor Grills Market is expected to register a CAGR of greater than 4% during the forecast period.

North America Smokeless Indoor Grills - Market - IMG1

The North American market saw a growing demand for indoor smokeless grills due to consumer's desire to enjoy grilled foods. The changing lifestyles and an increase in social events, parties, and camping are also likely to drive the market demand for smokeless grills. These grills are user-friendly, easy to store, lightweight, and require less maintenance; these factors are expected to boost the market demand.

Rapid urbanization, coupled with shrinking living spaces, has led to a surge in demand for compact and convenient cooking solutions. Indoor Smokeless Grills address this need by allowing individuals to enjoy the grilling experience within the confines of their homes without compromising on taste or convenience.

Due to the COVID-19 pandemic, the North American indoor Grills market saw an upsurge in demand. Initially, due to supply chain disruptions, the market saw a decline in sales. Later, in the middle of COVID-19 and post-COVID-19, the increase in health consciousness among people fueled the market.

North America Smokeless Indoor Grills Market Trends

Technological Advancements are Driving the Market

The development of new technologies for smokeless grilling, including infrared heating and air-filtration systems, is driving the growth of the smokeless grill market. Smokeless indoor grills with air filtration systems have become increasingly popular since the eradication of smoke and odor is done. These technological advancements have advanced air purification technologies, which captured the consumer's interest in buying. A gas grill may use radiant heat from an infrared burner rather than directly exposed flame. Infrared technology is another technological advancement for the indoor smokeless grilling industry.

United States is Dominating the Market

The United States has a substantial population who enjoy grilling. American Consumers have shown a preference for health-consciousness, which has driven the market. Innovation and advancement technologies have grabbed the United States consumer's attention. High marketing and promotions have led to the adoption of smokeless grills in the United States. The rising popularity of outdoor gatherings, family get-togethers, camping and tracking, and even normal house parties has driven the Smokeless indoor grills market in the United States.

North America Smokeless Indoor Grills Industry Overview

The North American Smokeless Indoor Grills market studied is moderately consolidated in nature. In terms of market share, some of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping new markets. The report covers major international players operating in the North America Smokeless Indoor Grills Market. Some of the major players in the market include Hamilton Beach, Ninja Kitchen, Philips, Cuisinart, and Breville.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Growing Health-Consciousness is Driving the Market
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Price Consciousness among Customers is Restraining the Market
  • 4.4 Market Opportunities
    • 4.4.1 Innovations and Advancements in Grill Operations will Create Opportunities
  • 4.5 Insights into Technological Advancements in the Industry
  • 4.6 Industry Value Chain Analysis
  • 4.7 Industry Attractiveness: Porter's Five Forces Analysis
    • 4.7.1 Bargaining Power of Buyers
    • 4.7.2 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.7.3 Threat of New Entrants
    • 4.7.4 Threat of Substitutes
    • 4.7.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Electric Grill
    • 5.1.2 Infrared Grill
    • 5.1.3 Other Types
  • 5.2 By End User
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Direct Sales
    • 5.3.2 Hypermarkets/ Supermarkets
    • 5.3.3 Specialty Stores
    • 5.3.4 Online
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 United States
    • 5.4.2 Canada
    • 5.4.3 Rest of North America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Hamilton Beach
    • 6.2.2 Ninja Kitchen
    • 6.2.3 Philips
    • 6.2.4 Cuisinart
    • 6.2.5 Breville
    • 6.2.6 George Foreman
    • 6.2.7 Zojirushi
    • 6.2.8 Chefman
    • 6.2.9 Secura
    • 6.2.10 Kalorik
    • 6.2.11 Aobosi
    • 6.2.12 Ronco*

7 MARKET FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US