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市場調査レポート
商品コード
1651063

中東の屋内用スモークレスグリル:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年)

Middle East Smokeless Indoor Grills - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
2~3営業日
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中東の屋内用スモークレスグリル:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年02月03日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

中東の屋内用スモークレスグリル市場は予測期間中に7%以上のCAGRで推移すると予想されます。

Middle East Smokeless Indoor Grills-Market-IMG1

アラブ首長国連邦(UAE)のファーストフードレストランは、昨年45億米ドルのレベルに上昇し、その売上高の増加を観察し、これにアラブ首長国連邦の小型キッチン家電の価格は、屋内用スモークレスグリルの販売を傷つけるポストコビッドの継続的な増加を観察していました。コビッドによって、衛生に焦点を当てた持続可能な建物の必要性は、都市計画の呼び出しカードとなり、彼らは石炭ベースのグリルよりも環境に優しいとして、屋内用スモークレスグリルの需要を高めました。

中東は、ブランドの持続可能性を考慮し、持続可能な製品を求める買い物客が最も多い地域です。このため、屋内用スモークレスグリルメーカーは中東市場を選択し、売上と収益を伸ばしています。中東の電気料金は他の先進国に比べてかなり低い水準にあるため、同地域では電気で動くグリルが第一の需要となっています。

中東の屋内用スモークレスグリル市場動向

エネルギー効率の高い製品の採用が市場を牽引

ほとんどの裏庭バーベキューで好まれている燃料源は環境に悪影響を及ぼしています。石炭、薪、ガスを燃やす際に発生する排気ガスは地球に悪影響を与え、その発生源での採掘をめぐる問題も発生しています。木質ペレットを燃やすなど他の焼き方と比較すると、電気グリルは一酸化炭素の排出が99%、二酸化炭素の排出が91%少ないです。これに加えて、屋内用スモークレスグリルには温度調節機能があり、費用対効果が高く、メンテナンスが少なくて済むという特徴があります。

ポストcovidアラブ首長国連邦の一人当たりの発電による二酸化炭素排出量は継続的に減少しており、屋内用スモークレスグリルが貴重な選択肢として存在する、よりエネルギー効率の高いツールの採用につながっています。

家電製品のオンライン販売の増加が市場を牽引

アラブ首長国連邦の家庭用電化製品販売は、オンライン・チャネルを通じて年々増加の一途をたどっており、昨年のオンライン販売のシェアは26.6%だった。世界人口が家庭内に限定されるようになったコビッドの出現により、eコマース・チャンネルを通じた電子機器のオンライン販売は20億米ドル以上にまで売上が増加しました。

Eコマースを通じてUAEの電子機器を購入したユーザー1人当たりの平均売上は、Covid時代に420米ドルのピークに達し、同地域の屋内用スモークレスグリルの販売にプラスの外部性をもたらしました。Ali Express、MGK Dubai、ACE UAE、Carrefour UAEなどのeコマース・ウェブサイトが、同地域で屋内用スモークレスグリルの販売を拡大するプラットフォームとして浮上しています。

中東の屋内用スモークレスグリル産業の概要

中東地域では、グリルが重要な役割を果たす非ベジタリアンの食事が多いため、人口の大部分がスモーキーな風味を出すために石炭を使ったグリルを使用しています。このため、市場は細分化され、企業は無煙グリルに高度な機能を提供し、石炭を使用するグリルと競合し、屋内用スモークレスグリルを採用するために顧客を引き付けるために、より便利で持続可能な/環境に優しいです。中東の屋内用スモークレスグリル市場の既存プレーヤーには、Bompani、IKON、Swiss Military、Gastroback、Black &Deckerなどがあります。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学と洞察

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • 中東諸国における家計支出の増加
    • 電気グリルの販売を促進するeコマースの増加
  • 市場抑制要因
    • 電化製品の価格上昇
    • スモーキーな味のため、石炭を使うグリルが好まれます。
  • 市場機会
    • 環境に優しい電気製品の採用増加
    • 石炭ベースのグリルの使用による健康問題の増加
  • 業界の魅力- ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 用途別
    • 家庭
    • カフェ
    • ホテル
    • その他
  • 流通チャネル別
    • オンライン
    • オフライン
  • 地域別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • その他中東地域

第6章 競合情勢

  • 市場集中度の概要
  • 企業プロファイル
    • Bompani
    • IKON
    • Swiss Military
    • Gastroback
    • Black & Decker
    • Napolean
    • MTY Food
    • Geepas
    • Weber Grills
    • Crownline*

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項

目次
Product Code: 50001003

The Middle East Smokeless Indoor Grills Market is expected to register a CAGR of greater than 7% during the forecast period.

Middle East Smokeless Indoor Grills - Market - IMG1

Post Covid Fast food restaurants in UAE observed an increase in their sales value rising to the level of USD 4,500 Million last year with this the price of small kitchen appliances in the United Arab Emirates had observed a continuous increase post covid hurting the sales of Smokeless Indoor Grills. With Covid, the need for sustainable buildings with a focus on hygiene becomes the calling card of urban planning and raised the demand for smokeless indoor grills as they are more eco-friendly than coal-based grills.

Middle East exists as the region with the largest share of shoppers considering brand sustainability and demanding sustainable products. This is leading to Smokeless Indoor grill manufacturers opting for the middle east market to increase their sales and revenue. The Electricity price in the Middle East is existing at a significantly low level in comparison to other developed nations, which leads to grills run by electricity as a first demand in the region.

Middle East Smokeless Indoor Grills Market Trends

Adoption Of Energy Efficient Products Driving The Market

The fuel sources favored by most backyard barbecues are having negative environmental effects. The emissions produced when burning coal, wood, and gas negatively impact the planet, with existing troubling issues surrounding their extraction at the source. In comparison to the other methods of grilling methods, such as burning wood pellets, electric grills release 99% less carbon monoxide and 91% less carbon dioxide. In addition to this smokeless indoor grills have features of temperature control, are cost-effective, and require less maintenance.

Post covid Per capita, emission of Carbon Dioxide from electricity generation in the United Arab Emirates had observed a continuous decline and is leading to the adoption of more energy-efficient tools for which a smokeless indoor grill exists as a valuable option.

Rising Online Sales Home Appliance Driving The Market

Household appliance sales in the United Arab Emirates is observing a continuous rise through online channels over the years, with online sales having a share of 26.6% last year. With the advent of Covid as the global population was restricted to the home, the online sales of electronics through e-commerce channels observed an increase in revenue rising to more than USD 2 Billion.

The average revenue per user of UAE electronics items through E-commerce reached a peak level of USD 420 during the Covid years and created a positive externality for sales of smokeless indoor grills in the region. E-Commerce websites such as Ali Express, MGK Dubai, ACE UAE, and Carrefour UAE have emerged as platforms for the increasing sales of smokeless indoor grills in the region.

Middle East Smokeless Indoor Grills Industry Overview

As the Middle East regions include a diet of non-vegetarian products for which grills plays an important role, a large part of the population uses coal-based grills for the smoky flavor of their dish. This makes a fragmented market and leads firms to provide advanced features to smokeless grills, making them more convenient and sustainable/Environment friendly for competing with coal-based grills and attracting customers for adopting Smokeless indoor Grills. Some of the existing players in the Middle East Smokeless Indoor Grills market are Bompani, IKON, Swiss Military, Gastroback, and Black & Decker.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Increasing Household Spending of Middle East Countries
    • 4.2.2 Rising E-Commerce driving sales of Electric grills.
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Increase in Price of Electric Appliances.
    • 4.3.2 Preference for coal-based grills because of their smoky taste.
  • 4.4 Market Opportunities
    • 4.4.1 Increase in Adoption of Environment friendly electric products
    • 4.4.2 Rise in health Issues through use of Coal based Grills
  • 4.5 Industry Attractiveness - Porters' Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Threat of New Entrants
    • 4.5.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.4 Threat of Substitutes
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Application
    • 5.1.1 Home
    • 5.1.2 Cafe
    • 5.1.3 Hotels
    • 5.1.4 Others
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Online
    • 5.2.2 Offline
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 Saudi Arabia
    • 5.3.2 UAE
    • 5.3.3 Rest of Middle East

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Bompani
    • 6.2.2 IKON
    • 6.2.3 Swiss Military
    • 6.2.4 Gastroback
    • 6.2.5 Black & Decker
    • 6.2.6 Napolean
    • 6.2.7 MTY Food
    • 6.2.8 Geepas
    • 6.2.9 Weber Grills
    • 6.2.10 Crownline*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER