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市場調査レポート
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1627098

北米のデジタルサイネージ:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)

North America Digital Signage - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
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北米のデジタルサイネージ:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

北米のデジタルサイネージ市場は予測期間中にCAGR 13.7%を記録する見込み

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主なハイライト

  • 米国では、サイネージが購買決定に影響を与える重要な要因となっており、政府、ヘルスケア、公共交通機関、小売店などの機関は、現在、ターゲットとするオーディエンスにメッセージを伝えるため、より良いエンゲージメントを得るためにデジタルサイネージに大きく依存しています。
  • デジタルサイネージは、ディスプレイ、接続性、モニタリング分野における最近の技術進歩により、特に米国で人気を集めています。さらに、導入の増加によりディスプレイパネルの価格も大幅に下がっています。
  • 米国では、小売業がデジタルサイネージを積極的に導入しており、一次および今後のビジネスでは、消費者分析を最大限に活用するためにAIや機械学習を搭載した先進的なデジタルサイネージが選ばれています。
  • また、小売業者の間でターゲットを絞ったマーケティング戦略への注目が高まっているため、サイネージメーカーは小売店舗と協力し、ブランド化された環境を作ることで売上増につなげようとしています。例えば、Mood Mediaはノースカロライナを拠点とするオーガニック食品の小売店、Earth Fareの利益を10%増加させました。
  • さらに、この地域の地方自治体もスマートシティの導入を推進しています。例えば、ラスベガスでは3つのパイロットプロジェクトをテストしており、政府は2025年までに都市全体を接続する方法を見つけるために5億米ドルを割り当てています。また、スマートシティのメディア・テクノロジー企業であるインターセクションは、最近、シカゴ交通局(CTA)と5年契約を結び、CTAの鉄道路面バス広告資産に700台以上の新しいディスプレイを配備し、革新的な都市構想を支援しています。
  • さらに、ピッツバーグのウッドストリート駅当局は、キオスクの設置拡大を検討しており、CHK America Inc.のデジタルサイネージは、路線概要、リアルタイムの到着情報、新料金や安全メッセージなどの公共サービスアナウンスを可能にします。
  • さらに、この地域はテクノロジーの普及と導入が進んでいるため、アップル社やサムスン電子などのテクノロジー大手がデジタルサイネージに多額の投資を行っています。例えば、サムスンは最近、様々なアプリケーションでの効果的なコミュニケーションとコラボレーションのために最適化された革新的なディスプレイ・ソリューション「The Wall」を発表しました。一方、アップル社は、管理APIや小売店向けのクラウドベースのソフトウェアを通じて、セットトップボックスをデジタルサイネージとして運用できるようにすることを検討しています。こうした技術革新は、今後の市場開拓に重要な役割を果たすと思われます。

北米のデジタルサイネージ市場動向

小売業界が大きな市場シェアを占める見込み

  • 先進的なサイネージ技術を活用するため、小売業界では、関連性の高い有益なコンテンツを店舗で共有したり、デジタル広告を店舗に統合したりして、店舗内でのユーザー体験を一味違ったものにするために、自由に使えるデジタルツールを統合しています。
  • 彼らは、デジタルと物理的なショッピング・モードを融合させ、価格、コンテンツ、機能、広告方法など、さまざまなパラメーターを再構築することで、まとまりのあるマルチチャネル体験を作り出しています。例えば、NECは、高い精細度と巨大な画面サイズにより、近距離・遠距離の視聴をサポートする大判UHDディスプレイの新シリーズを開発しました。
  • さらに小売業者は、店内の年齢層や性別の動向を反映して、ユーザー・インタラクティブ・スクリーンをリアルタイムで更新し、特定の商品を宣伝したり、売り切れた商品をスクリーンから削除したりするよう努めています。
  • Scala Digital Signageによると、米国の小売業者の74%は、より魅力的な店舗での顧客体験を開発することが重要だと考えており、そのうち42%は、今後5年間でオンライン、モバイル、ソーシャルコマースサイトからの売上になると予想されています。
  • さらに、Tommy Hilfiger、IKEA、Argos、Last Call Studioなどの小売企業は、様々なハンドヘルドデバイスを通じて、インタラクティブディスプレイやより革新的なスクリーンコンテンツなど、複数の方法でデジタルサイネージを利用した革新的なショッピング体験を導入しています。
  • 例えば、デジタルサイネージは、顧客エンゲージメントを高める上で、より強固で魅力的なウィンドウ・ディスプレイ・プラットフォームを作成するために、よりインタラクティブで便利になってきています。インテリジェント・テクノロジーの統合は、バイヤー・ペルソナに基づき、より多くのオーディエンスを惹きつけるのに役立っています。小売業者の大半は1,000店舗以上を維持し、POPディスプレイの需要を高めています。

米国が最大の市場シェアを占める

  • 来訪者、学生、教職員のコミュニケーションを向上させるため、あらゆるレベルの教育機関がデジタルサイネージを採用しています。デジタルサイネージは、緊急通知、道案内、その他の用途に使用され、教育分野にコミュニケーションを増やす効果的な媒体を提供しています。
  • 従来のメッセージボードやポスターに代わるデジタルサイネージソリューションは、教育施設全体で共有される即時性、最新性、そして非常に魅力的なリッチメディアコンテンツを可能にします。例えば、南カリフォルニア大学では、Enplug社のデジタルサイネージソフトウェアを導入し、キャンパス内の出来事を教員や学生に知らせ、関心を高めています。
  • 米国では、海軍海中戦センター(NUWC)、海軍水上戦センター(NSWC)、海軍造船所(NSY)、その他のメンテナンス施設など、いくつかの海軍施設において、従業員とのコミュニケーション用に、基地全体のデジタルディスプレイネットワークを立ち上げるため、海軍はAerva Inc.と15以上の契約を結んでいます。
  • さらに、映画館ではすでに国内のさまざまな映画館でデジタル・キオスクが使われています。これらの機器は、座席の配置を見やすくし、チケット売り場の長い列を減らすのに役立っています。映画館でこうした機器の採用が増えることで、市場の拡大が見込まれます。
  • また、映画館が利益を得るのは売店ボードです。Broadsignによると、現在、映画館のロビーでの活動の約78%が売店での購入です。これは、顧客が購買心理にあることを意味しています。デジタルメニューボードは、売店の商品を消費者の目に留まらせ、売上を10~50%増加させることができます。
  • さらに、米国でワイヤレスディスプレイとコラボレーションソリューションの主要企業の1つであるScreenBeam Inc.は、同社の1,100のクライアントが、従業員やゲストに必要なメッセージや企業ブランディングなどを伝える際に、会議室のディスプレイをより活用できるようにするデジタルサイネージ機能を備えたアップデートをリリースしました。

北米のデジタルサイネージ業界の概要

北米のデジタルサイネージ市場は、NECディスプレイ・ソリューションズ、サムスン電子、パナソニック、ソニーなどの大手世界企業がハードウェアをカバーし、比較的細分化されています。同時に、デジタルサイネージ用のソフトウェアを提供する中堅・中小企業も複数存在します。さらに、業界のニッチプレーヤーとして、ユニークな製品アプリケーションを提供する多くの企業が市場に参入しています。

  • 2021年5月-BroadsignはPladwayと、Broadsign Reach SSPとPladwayのDSPを統合する契約を締結。この契約により、ブランドやメディアバイヤーにとってインパクトが強く、測定可能な世界プランニングが可能になると期待されます。同時に、ブランドやエージェンシーは、同地域の8万以上のプレミアムスクリーンにリーチできるプログラマティック・キャンペーン・プランニング・ソリューションを利用できるようになります。
  • 2020年1月- 株式会社日立製作所は、株式会社日立バンタラと株式会社日立コンサルティングを統合し、日立の顧客およびパートナー向けにLumadaベースのソリューションとデジタル機能の世界展開を主導する意向を発表しました。統合後の組織は、日立バンタラブランドで運営されます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 流通チャネル分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場力学

  • 市場促進要因
    • ターンキーソリューションの進化
    • 従来の広告手法とは対照的に、コンテクストを意識した広告の成長を促す動向
    • 北米におけるDOOH支出の着実な増加が引き続き市場成長を補完
  • 市場抑制要因
    • 顧客のプライバシー侵害に対する懸念

第6章 技術スナップショット

  • 米国におけるデジタルサイネージソリューションの進化
  • ビデオウォール、4Kおよび8Kディスプレイ、POSシステムとソーシャルメディアの深い統合- 普及を促進すると予想される主な技術動向

第7章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • ハードウェア
      • LCD/LEDディスプレイ
      • 有機ELディスプレイ
      • メディアプレーヤー
      • プロジェクター/プロジェクションスクリーン
      • その他ハードウェア
    • ソフトウェア
    • サービス別
  • エンドユーザー業界別
    • 小売
    • 運輸
    • ホスピタリティ
    • 企業
    • 教育機関
    • 政府機関
    • その他のエンドユーザー業界別
  • 国別
    • 米国
    • カナダ

第8章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • NEC Display Solutions Ltd
    • Samsung Electronics Co. Ltd
    • LG Display Co. Ltd
    • Panasonic Corporation
    • Sony Corporation
    • Sharp Corporation
    • Planar Systems Inc.
    • Hitachi Ltd
    • Barco NV
    • Goodview
    • Cisco Systems Inc.

第9章 デジタルサイネージソフトウェア主要ベンダーの分析

第10章 ベンダーのポジショニング分析

第11章 市場展望市場展望

目次
Product Code: 48849

The North America Digital Signage Market is expected to register a CAGR of 13.7% during the forecast period.

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Key Highlights

  • The signages have played an important factor in influencing the purchase decision in the US, and institutions like the Government, Healthcare, Public transit, and retail stores are now heavily relying on digital signages to better engage their targeted audiences to communicate their message.
  • Digital signages are gaining popularity in the region, especially in the United States, due to the recent technological advancement in the display, connectivity, and monitoring space. Furthermore, the increasing adoption has also resulted in prices of display panels coming down significantly.
  • The retail sector has been significantly adopting digital signage in the US, with primary and upcoming businesses opting for advanced digital signages featuring AI and machine learning to gain the most out of consumer analytics.
  • Also, With an increased focus among retailers on targeted marketing strategies, the signage manufacturers are collaborating with retail stores to leverage increased sales by creating a branded environment. For instance, Mood Media generated a 10% increased profits for a North Carolina-based organic food retailer named Earth Fare.
  • Furthermore, local governments in the area are also promoting the adoption of smart cities. For instance, Las Vegas is testing three pilot projects, with the government allocating USD 500 million to find ways to connect the entire city by 2025. Also, Intersection, a smart cities media, and technology company, has recently signed a 5-year contract with Chicago Transit Authority (CTA) to deploy over 700 new displays at CTA's rail street-level bus-advertising assets aiding the innovative city initiatives.
  • Additionally, Pittsburg's Wood Street Station authority is considering expanding the installation of kiosks, and digital signage from CHK America Inc., enabled with route overview, real-time arrival information, and public service announcements like new fares and safety messages.
  • Moreover, due to the region's high penetration and adoption of technology, technology giants, like Apple Inc. and Samsung Electronics, have been investing significantly in digital signage. For instance, recently, Samsung launched The Wall, an innovative display solution optimized for effective communication and collaboration across various applications. Apple Inc., on the other hand, has been looking at converting its set-top box to operate as digital signage through its management APIs and cloud-based software for retail installations. These innovations are going to play a vital role in the development of the market in the future.

North America Digital Signage Market Trends

Retail Industry is Expected to Hold Significant Market Share

  • In order to leverage advanced signage technologies, the retail players are integrating the digital tools at their disposal to share relevant and profitable content at their premises and integrate digital ads into their retail stores to create a different in-store user experience.
  • They are fusing the digital and physical shopping mode to create a cohesive multichannel experience, thereby reshaping different parameters, such as prices, contents, features, method of advertisement, etc. For instance, NEC Corp. developed a new series of large-format UHD displays that support short and long-distance viewing through a high level of detail and huge screen sizes.
  • Moreover, retailers are striving to update the user-interactive screens in real-time to reflect the current trends in in-store age or gender demographics to promote specific items or remove sold-out products from the screen.
  • According to Scala Digital Signage, 74% of the US retailers consider that developing a more engaging in-store customer experience is critical, and out of that, 42% of the sales are expected to come from online, mobile, and social commerce sites, in the next five years.
  • Further, retail players, such as Tommy Hilfiger, IKEA, Argos, Last Call Studio, and many more, are adopting innovative shopping experience using digital signage in multiple ways, such as interactive displays and more innovative screen content, through various handheld devices, which can draw the shopper experience, thereby, leaving a long-lasting impression.
  • For instance, the digital signs are getting more interactive and convenient to create a more robust and engaging window displays platform in boosting customer engagement. The integration of intelligent technologies is helping them to attract a greater audience based on their buyer persona. The majority of the retailers maintain more than 1,000 stores, adding to the demand for POP displays.

United States Accounts for the Largest Market Share

  • To improve visitor, student, and faculty communication, educational institutes of all levels adopt digital signage. Used for emergency notifications, way-finding, and other applications, digital signage offers the educational sector an effective medium to increase communication.
  • By replacing traditional message boards and posters, digital signage solutions enable immediate, up-to-date, and highly engaging rich-media content shared throughout educational facilities. For instance, the University of Southern California has deployed digital signage software from Enplug to inform and engage faculty and students of the happenings across the campus.
  • In the United States, the Navy has awarded over 15 contracts to Aerva Inc., to launch a base-wide network of digital displays for internal communications at several Naval facilities, including Naval Undersea Warfare Center (NUWC), Naval Surface Warfare Centers (NSWC), Naval Shipyards (NSY), as well as other maintenance facilities for employee communications.
  • Furthermore, movie theaters are already using digital kiosks across various cinemas in the country. These devices help get a better view of the seating arrangement, and they assist in reducing the long queues at the ticket counters. Increasing adoption of these devices in theaters is expected to carry the market forward.
  • Additionally, concession boards are where cinemas earn a profit. According to Broadsign, currently, around 78% of cinema lobby activities are concession purchases. This implies that customers are in a purchasing state of mind. Digital menu boards bring concession goods to consumers' attention and can produce a 10-50% increase in sales.
  • Moreover, ScreenBeam Inc., one of the key players in the United States in wireless display and collaboration solutions, has released an update featuring a digital signage capability that will empower their 1,100 clients to better leverage their meeting room displays in communicating essential employees and guests messaging, company branding, and beyond.

North America Digital Signage Industry Overview

The North American digital signage market is relatively fragmented with major global players, like NEC Display Solutions Ltd, Samsung Electronics Co. Ltd, Panasonic Corporation, Sony Corporation, covering the hardware end of the spectrum. At the same time, there happen to be several medium and smaller players who provide software for digital signage. Moreover, many players are entering the market offering unique product applications as niche players in the industry.

  • May 2021 - Broadsign entered an agreement with Pladway to integrate the Broadsign Reach SSP with Pladway's DSP. This agreement is expected to enable high-impact, measurable global planning for brands and media buyers. At the same time, provide brands and agencies access to a programmatic campaign planning solution that can reach more than 80,000 premium screens in the region.
  • January 2020 - Hitachi, Ltd. announced its intent to integrate Hitachi Vantara Corporation and Hitachi Consulting Corporation to lead Hitachi's global expansion of Lumada-based solutions and digital capabilities for its customers and partners. The combined organization will operate under the Hitachi Vantara brand.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Threat of New Entrants
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.4 Threat of Substitutes
    • 4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.3 Distribution Channel Analysis
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Impact of COVID-19 on the market

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Evolution of Turnkey Solutions
    • 5.1.2 Trends Favoring the Growth of Context-aware Advertising as Opposed to Conventional Modes of Advertising
    • 5.1.3 Steady Increase in DOOH Spending in the North America to Continue to Supplement Market Growth
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Concerns Over Invasion of Customer Privacy

6 TECHNOLOGY SNAPSHOT

  • 6.1 Evolution of Digital Signage Solutions in the United Sates
  • 6.2 Key Technological Trends Expected to Drive Adoption - Video Walls, 4K and 8K Displays, Deep Integration of POS Systems and Social Media

7 MARKET SEGMENTATION

  • 7.1 By Type
    • 7.1.1 Hardware
      • 7.1.1.1 LCD/LED Display
      • 7.1.1.2 OLED Display
      • 7.1.1.3 Media Players
      • 7.1.1.4 Projectors/Projection Screens
      • 7.1.1.5 Other Hardware
    • 7.1.2 Software
    • 7.1.3 Services
  • 7.2 By End-user Vertical
    • 7.2.1 Retail
    • 7.2.2 Transportation
    • 7.2.3 Hospitality
    • 7.2.4 Corporate
    • 7.2.5 Education
    • 7.2.6 Government
    • 7.2.7 Other End-user Verticals
  • 7.3 By Country
    • 7.3.1 United States
    • 7.3.2 Canada

8 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Company Profiles
    • 8.1.1 NEC Display Solutions Ltd
    • 8.1.2 Samsung Electronics Co. Ltd
    • 8.1.3 LG Display Co. Ltd
    • 8.1.4 Panasonic Corporation
    • 8.1.5 Sony Corporation
    • 8.1.6 Sharp Corporation
    • 8.1.7 Planar Systems Inc.
    • 8.1.8 Hitachi Ltd
    • 8.1.9 Barco NV
    • 8.1.10 Goodview
    • 8.1.11 Cisco Systems Inc.

9 ANALYSIS OF THE KEY DIGITAL SIGNAGE SOFTWARE VENDORS

10 VENDOR POSITIONING ANALYSIS

11 MARKET OUTLOOK