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市場調査レポート
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1445507

ココナッツウォーター: 市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Coconut Water - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 155 Pages | 納期: 2~3営業日

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ココナッツウォーター: 市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 155 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ココナッツウォーター市場規模は2024年に28億4,000万米ドルと推定され、2029年までに47億3,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に10.77%のCAGRで成長します。

ココナッツウォーター- マーケット

売上の大部分を占める加糖ココナッツウォーターの部門がココナッツウォーター市場を独占しています。一部のココナッツウォーターブランドに含まれる糖分が報告されていないため、業界の拡大に問題が生じる可能性があります。消費者の好みにより、パッケージ化されたRTDココナッツウォーター飲料は米国などの先進国で普及しつつあります。免疫力向上やその他の機能性を備えた飲料の人気は、入手可能な飲料に対する需要の高まりによりますます高まっています。ココナッツウォーターは免疫力を高めることでも知られているため、著名な生産者は市場機会を利用するために、ココナッツウォーターを標準的な健康的な水分補給カテゴリーに徐々に組み込んでいます。

消費者にとってフィットネスと健康は不可欠です。カフェイン入りや砂糖ベースのエナジードリンクに代わる自然な飲み物は、アクティブで健康志向の顧客の間で人気が高まっています。ココナッツウォーターは脂肪分や糖分が少なく、カロリーも低めです。糖尿病の人にも効果があります。電解質やミネラルなどの栄養価の高い特性により、ココナッツウォーターの需要は急速に増加しています。さらに、ココナッツウォーターはそのビーガン特性により、市場のビーガン消費者に好まれています。市場でビーガン飲料への傾向が高まる中、ココナッツウォーターは、追加の材料を加えずに消費できるため、自然で加工が最小限であるため、一般的に好まれる植物ベースの飲料の1つです。

ココナッツウォーター市場動向

ナチュラルドリンクへの嗜好の高まり

世界的に消費者は健康志向を強めており、脱水剤、天然利尿剤、消化鎮静剤、コレステロール低下効果として販売されているココナッツウォーターなど、より健康的な製品を求めています。低糖製品は消費者に高く評価されており、それは近年さまざまな国でココナッツウォーターの売上が増加していることからも明らかです。欧州などの先進地域ではオーガニック製品の消費が増加しており、オーガニックココナッツウォーターの消費に大きな影響を与えています。ますます多くの革新的なココナッツ製品が市場に導入されるにつれ、これらの製品の需要は予測期間中に成長すると予想されます。さらに、ココナッツウォーターには抗酸化物質やスポーツ参加中に失われたエネルギーを取り戻すのに役立つその他の栄養成分が含まれているため、一般に天然のエネルギードリンクと呼ばれており、ココナッツはスポーツ志向の消費者に広く好まれています。これにより、市場の消費者の間でココナッツウォーターの使用が加速しました。

アジア太平洋が市場を独占

アジア太平洋、特に中国、インド、インドネシア、オーストラリアで、パッケージ化されたココナッツウォーターの消費量の点で市場を独占すると予想されています。ココナッツウォーターはタイでは最も健康的な飲み物の一つとして高く評価されています。緑色のココナッツから得られる透明でほんのり甘い液体は等張性で、カリウム含有量が高くなります。このため、この地域のミレニアル世代にとって、スポーツ後の体の栄養バランスを回復するためのリフレッシュメントとして最適です。アジア太平洋地域はこの地域のココナッツウォーターの主要生産国の一つであるため、この国から輸出される製品の品質は大手企業が採用する加工方法に大きく依存します。たとえば、東南アジアの食品飲料メーカーであるティプコは、栄養豊富なココナッツウォーターが確実に処理され、丁寧に梱包されるように、UHT処理を行った後、無菌カートンパックに充填したココナッツウォーターを提供しています。この地域に製造工場を設立する多国籍企業の数の増加に伴い、これらの製品の市場成長は予測期間中に拡大すると予想されます。

ココナッツウォーター業界の概要

ココナッツウォーターの市場は適度に細分化されています。市場の主要企業は、市場での存在感を高めるために合併・買収などの成長戦略に注力し、流通能力を拡大しています。製品の発売、クレームのない、オーガニックおよび天然起源の主張は、市場でメーカーが採用した競争戦略の一部でした。 PepsiCo Inc、The Coca-Cola Company、C2O Pure Coconut Water, LLC、Amy &Brian Naturals、およびAll Market Incは、この市場で活動している著名なプレーヤーです。さらに、製品の加工が最小限で済むため、市場では新規参入者の出現が観察されており、新規参入者による製品の市場投入が促進されています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • フレーバー
    • 普通ココナッツウォーター
    • フレーバーココナッツウォーター
  • 流通チャネル
    • スーパーマーケットとハイパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • オンライン小売店
    • その他の流通チャネル
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • イタリア
      • スペイン
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 有力企業が採用した戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • All Market Inc
    • Amy &Brian Naturals
    • C2O Pure Coconut Water, LLC
    • Harmless Harvest, Inc
    • MOJO Organics Inc
    • PepsiCo Inc
    • The Coca-Cola Company
    • Pulse Beverage Corp
    • Del Monte Foods
    • Taste Nirvana

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 68088

The Coconut Water Market size is estimated at USD 2.84 billion in 2024, and is expected to reach USD 4.73 billion by 2029, growing at a CAGR of 10.77% during the forecast period (2024-2029).

Coconut Water - Market

The segment of sweetened coconut water, which accounts for the lion's share of sales, dominates the coconut water market. The unreported sugar content in some coconut water brands can pose a problem for the industry's expansion. Due to consumer preference, packaged RTD Coconut water drinks are gaining ground in developed nations like the United States. Beverages with immunity-boosting and other functional qualities are becoming more popular due to the rising demand for available drinks. Since coconut water is also known for boosting immunity, prominent producers are progressively incorporating it into the standard healthy hydration category to take advantage of the market opportunity.

Fitness and health are essential to consumers. Natural alternatives to caffeinated and sugar-based energy drinks have become more popular among active and health-conscious customers. Coconut water has a low fat and sugar content and a low-calorie count. It's also beneficial for people with diabetes. Due to its nutritious characteristics, such as electrolytes and minerals, the demand for coconut water is fast increasing. Additionally, coconut water is preferred by vegan consumers in the market for its vegan properties. With increasing inclinations toward vegan beverages in the market, coconut water is one of the commonly preferred plant-based beverages for its natural and minimal processing, as coconut can be consumed without additional ingredients.

Coconut Water Market Trends

Growing Preference for Natural Drinks

Globally, consumers are becoming more health-conscious and seeking healthier products such as coconut water, which is marketed as a dehydrator, a natural diuretic, a digestive soother, and a cholesterol-lowering effect. Low-sugar products are appreciated by consumers, which is quite seen in the increase in sales of coconut water across various countries in recent years. The consumption of organic products is increasing in developed regions such as Europe and is quite positively influencing the consumption of organic coconut water. With more and more innovative coconut products introduced into the market, the demand for these products is expected to grow during the forecast period. Moreover, coconut is widely preferred by consumers with inclinations towards sports as coconut water is commonly referred to as a natural energy drink as it contains antioxidants and other nutritional properties which help regain lost energy during sports participation. This accelerated the usage of coconut water among consumers in the market.

Asia-Pacific Dominates the market

The Asia-Pacific is expected to dominate the market in terms of packaged coconut water consumption, particularly in China, India, Indonesia, and Australia. Coconut water is highly valued in Thailand as one of the healthiest beverages. Its clear and slightly sweet-tasting liquid from green coconuts is isotonic and has a high potassium content. This makes it a perfect choice of a refresher for restoring the body's nutrient balance after sports among the millennial population in the region. Since Asia-Pacific is one of the major producers of coconut water in the region, the quality of exporting products from the country largely depends on the processing methods followed by major companies. For instance, South East Asia's food and beverage manufacturer Tipco offers coconut water which undergoes UHT processing followed by filling in aseptic carton packs to ensure the nutrient coconut water is treated and packed gently. With an increase in the number of multinational companies setting up their manufacturing plant in the region, the market growth for these products is expected to grow during the forecast period.

Coconut Water Industry Overview

The market for coconut water is moderately fragmented. The key players in the market are focusing on growth strategies such as mergers and acquisitions and expanding their distribution capabilities to widen their presence in the market. Product launches, free from claims, and organic and natural origin claims were a few of the competitive strategies adopted by the manufacturers in the market. PepsiCo Inc, The Coca-Cola Company, C2O Pure Coconut Water, LLC, Amy & Brian Naturals, and All Market Inc are some prominent players operating in this market. Additionally, the emergence of new entrants is observed in the market as the product requires minimum processing, encouraging the new entrants to market their product.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Flavor
    • 5.1.1 Plain coconut water
    • 5.1.2 Flavored coconut water
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets and hypermarkets
    • 5.2.2 Convenience stores
    • 5.2.3 Online retail stores
    • 5.2.4 Other distribution channels
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Italy
      • 5.3.2.5 Spain
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Strategies Adopted by Leading Players
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 All Market Inc
    • 6.3.2 Amy & Brian Naturals
    • 6.3.3 C2O Pure Coconut Water, LLC
    • 6.3.4 Harmless Harvest, Inc
    • 6.3.5 MOJO Organics Inc
    • 6.3.6 PepsiCo Inc
    • 6.3.7 The Coca-Cola Company
    • 6.3.8 Pulse Beverage Corp
    • 6.3.9 Del Monte Foods
    • 6.3.10 Taste Nirvana

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS