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市場調査レポート
商品コード
1445480
牛用飼料: 市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)Cattle Feed - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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適宜更新あり
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牛用飼料: 市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~3営業日
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牛用飼料市場規模は2024年に874億6,000万米ドルと推定され、2029年までに1,038億7,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に3.5%のCAGRで成長します。
新興諸国における人口の増加と、国民の栄養と味覚の好みを満たす必要性により、家畜生産の工業化が進んでいます。新興諸国では、牛の飼育は伝統的に裏庭の仕事でした。しかし、需要が高まり、より大規模な群れを維持することによる規模の経済性に対する認識が高まるにつれて、これらの国々の牛の飼育は変化し始めています。たとえば、FAOによると、インドの牛の頭数は2018年の1億9,190万頭から2021年には1億9,320万頭まで増加しました。また、2021年のインドの牛乳生産量は1億830万トンで、2018年から20.6%増加しました。
FAOによると、内陸新興諸国における牛乳生産量は2021年に4,190万トンでした。さらに、牛の頭数は2018年の2億4,630万頭から2021年には2億6,440万頭まで増加しました。畜産の工業化が進むと、適切な量の配合飼料の使用を含む、高度な管理慣行の採用。これにより、予測期間中に牛の飼料市場の成長が促進されると予想されます。
北米では、2021年の牛の頭数は1億4,080万頭でした。人口の増加により、牛の飼料の需要が増加しています。北米では、米国は牛の飼料を含む動物飼料の最大の生産国であり、世界的には人口の多さと畜産業の需要により中国に次ぐ第二位の牛の飼料生産米国です。牛の飼料輸出業者。 ITCによると、2021年に米国は飼料輸出総額の8.9%を占めました。この地域は、北米の飼料生産の90%以上を占めていた米国、カナダ、メキシコ間の自由貿易協定により成長を遂げています。
この地域には世界有数の動物飼料生産者が数多くいます。国内の著名な飼料メーカーには、カーギル、ランドオレイクス、オールテック、ADMアライアンスニュートリション、パーデューファームズ、JDハイスケル&Co.ケントニュートリショングループ、ハイプロフィード、サザンステイツコープなどがあります。
したがって、自由貿易協定、牛の頭数の多さ、輸出用および国内消費用の大手飼料メーカーの存在などの要因により、北米地域は予測期間中に最大の地域となることができました。
牛の飼料市場は非常に細分化されており、多国籍企業の存在感が強い市場で多くの地元および地域の企業が市場シェアの拡大を目指して競い合っています。 Archer Daniels Midland、Cargill Inc.、Land O'Lakes Inc.、De Heus、ForFarmersは、市場の主要企業の一部です。新興国市場では原材料の供給が細分化されており、消費者グループが地理的に分散しているため、地元の飼料メーカーはニッチな顧客グループを維持する大きな機会を得ることができます。
The Cattle Feed Market size is estimated at USD 87.46 billion in 2024, and is expected to reach USD 103.87 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.5% during the forecast period (2024-2029).
The increasing population and the need to satisfy the nutritional and taste preferences of the population in developing countries have led to increased industrialization of livestock production. In developing countries, cattle rearing has traditionally been a backyard occupation. However, with increased demand and more awareness regarding the economies of scale of maintaining larger herds, cattle rearing in these countries has started to transform. For instance, according to FAO, the cattle population in India has increased to 193.2 million in 2021 from 191.9 million in 2018. Also, in 2021, India produced 108.3 million metric ton of milk, an increase of 20.6% from 2018.
According to FAO, in land-locked developing countries, cow milk production accounted for 41.9 million metric tons in 2021. Moreover, the cattle population increased to 264.4 million heads in 2021 from 246.3 million heads in 2018. Increased industrialization of cattle husbandry would lead to the adoption of advanced management practices, including the usage of compound feed in appropriate dosages. This is expected to boost the growth of the cattle feed market over the forecast period.
In North America, the cattle population was 140.8 million heads in 2021. The increasing population creates an increasing demand for cattle feed. In North America, the United States is the largest producer of animal feed including cattle feed, and globally, the second largest producer of cattle feed after China due to the significant population and demand of its livestock industry, the United States is one of the largest cattle feed exporters. According to ITC, in 2021, the United States contributed 8.9% of the total feed export. The region is witnessing growth due to a free-trade agreement between the United States, Canada and Mexico as these are the countries which accounted for more than 90% of the feed production in the North America.
The region has many of the global leading animal feed producers. The prominent feed manufacturers in the country include Cargill, Land O'Lakes, Alltech, ADM Alliance Nutrition, Perdue Farms, J.D. Heiskell & Co. Kent Nutrition Group, Hi-Pro Feeds, and Southern States Coop.
Therefore, owing to factors such as free-trade agreement, high cattle population and presence of leading feed manufacturers for exporting and domestic consumption has helped the North America region to be a largest region during the forecasted period.
The cattle feed market is highly fragmented, with numerous local and regional players vying for increasing market shares in a market that has a strong presence of multinational players. Archer Daniels Midland, Cargill Inc., Land O' Lakes Inc., De Heus, and ForFarmers are some of the major players in the market. The fragmented supply of raw materials and the geographically dispersed consumer group in developing markets provide significant opportunities for local feed manufacturers to maintain a niche group of customers.