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市場調査レポート
商品コード
1435988
冷凍野菜:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)Frozen Vegetables - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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適宜更新あり
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冷凍野菜:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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冷凍野菜市場規模は2024年に182億1,000万米ドルと推定され、2029年までに220億1,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に3.86%のCAGRで成長します。
世界的に見て、若者(特にインドや中国などの新興諸国)は、さまざまな職業上の取り組みに積極的に取り組んでいるため、保存でき、すぐに食べられ、さらに賞味期限が長い食品をますます求めています。したがって、働くミレニアル世代は、定期的に野菜を切ったり買ったりする時間を減らすために、冷凍野菜を購入することを好みます。一方で、冷凍野菜の需要の急増により、食べたり調理したりするのに便利な商品のほうが有利であるようです。ラボバンクが分析した研究によると、欧州連合、特に米国からの冷凍サツマイモの輸入量が過去4年間で3倍に増加しており、そのため消費者が製品を貪り食う嗜好のレベルが高まっているとしています。
時間に追われている欧州の消費者の間で便利な食事ソリューションに対する需要は継続的に増加しており、これが欧州地域の冷凍野菜市場の成長を押し上げています。さらに、強い購買力と洗練された消費者を持つ欧州人は、一般的にアメリカ人の食の動向を反映する傾向があります。外食への消費支出の増加、特に若い消費者が平均よりも外食に多く支出していることで、欧州の冷凍野菜市場の収益はさらに押し上げられると思われます。この地域の消費者は、ライフスタイルの変化の一環として、ビーガンや健康的な食品に関心を持つようになってきています。高脂肪食品から低脂肪、高タンパク質の野菜や果物への大きな変化が見られます。したがって、これが市場の成長を促進しています。
冷凍野菜市場は非常に細分化された市場であり、地域内および国際的な競合企業で構成されています。この市場は、ゼネラル・ミルズ社、コナグラ・ブランズ社、ピクトスイート・ファームズ社、マザー・デイリー・フルーツ&ベジタブル社などの企業によって独占されています。 Ltd、およびITCブランドなど。企業は、市場で競争上の優位性を得るために、製品の提供、成分、品質、価格、機能、サイズ、パッケージング、マーケティング活動などのさまざまな要素で競争します。主要企業は現在、より多くの顧客を引き付けるために、オンラインマーケティングと製品のブランディングのためにソーシャルメディアプラットフォームとオンライン流通チャネルに焦点を当てています。
The Frozen Vegetables Market size is estimated at USD 18.21 billion in 2024, and is expected to reach USD 22.01 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.86% during the forecast period (2024-2029).
Since, globally, the younger population (particularly from the developing countries like India and China) is actively engaged in various professional commitments, they are increasingly looking for food products that can be stored and instantly eaten, also with more shelf life. Therefore, working millennials prefer to buy frozen veggies in order to decrease the vegetable cutting and buying time on a regular basis. On the other hand, the surge in demand for frozen vegetables seems to be more favorable for products that are convenient to eat and prepare as well. A study analyzed by RaboBank states that the import of frozen sweet potatoes in the European Union, particularly from the United States, has tripled over the last four years, hence, citing the level of consumer favoritism in devouring the product.
Demand for convenient meal solutions among time-pressured European consumers has been witnessing a continuous increase, which is pushing the market growth of frozen vegetables in the European region. Furthermore, with strong purchasing power and sophisticated consumers, in general, the Europeans tend to mirror the food trends of the Americans. Increasing consumer spending on eating out, especially the younger consumers are spending more on eating than an average, will further boost the revenues in the European frozen vegetable market. Consumers in the region are becoming inclined toward vegan and healthy food as a part of lifestyle change. There has been a considerable shift from high-fat food products to low-fat and high-protein vegetables and fruits. Hence, this is boosting the market growth.
The frozen vegetables market is a highly fragmented market and comprises regional and international competitors. The market is dominated by players like General Mills Inc., Conagra Brands, Pictsweet Farms, Mother Dairy Fruit & Vegetable Pvt. Ltd, and ITC Brands, among others. Companies compete on different factors, including product offerings, ingredients, quality, price, functionality, size, packaging, and marketing activities, in order to gain a competitive advantage in the market. Key players are now focusing on social media platforms and online distribution channels for their online marketing and branding of their products to attract more customers.