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市場調査レポート
商品コード
1417143
クラウド型コンタクトセンター市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析Cloud-Based Contact Center Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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クラウド型コンタクトセンター市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析 |
出版日: 2024年01月29日
発行: Lucintel
ページ情報: 英文 150 - page report
納期: 3営業日
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世界のクラウド型コンタクトセンター市場は、2024年から2030年までCAGR 18.0%で成長し、2030年までに推定535億米ドルに達すると予想されています。この市場の主な促進要因は、クラウド型ソリューションへの関心の高まり、クラウドコンタクトセンターの迅速な展開、資本コストの削減です。市場の将来は、BFSI、電気通信、ITおよびITES、政府および公共部門、小売および消費財、製造、エネルギーおよび公益事業、メディアおよびエンターテイメント、ヘルスケアおよびライフサイエンス市場における機会により有望に見えます。
サービスセグメントが予測期間中に最高の成長を遂げると予想しています。
この市場内では、BFSIが最大のセグメントであり続けるでしょう。
アジア太平洋は、予測期間中に最高の成長を遂げると予想されます。
Q.1クラウド型コンタクトセンターの市場規模は?
A1.世界のクラウド型コンタクトセンター市場は、2030年までに推定535億米ドルに達すると予想されています。
Q.2クラウド型コンタクトセンター市場の成長予測は?
A2.世界のクラウド型コンタクトセンター市場は、2024年から2030年にかけて18.0%のCAGRで成長すると予想されています。
Q.3クラウド型コンタクトセンター市場の成長に影響を与える主な要因は?
A3.この市場の主な促進要因は、クラウドベースのソリューションに対する関心の高まり、クラウドコンタクトセンターの導入の迅速化、資本コストの削減です。
Q4.市場の主要セグメントは?
A4.クラウド型コンタクトセンター市場の将来は、BFSI、電気通信、IT・ITES、政府・公共部門、小売・消費財、製造、エネルギー・公益事業、メディアとエンターテイメント、ヘルスケアとライフサイエンス市場における機会により有望に見えます。
Q5.市場の主要企業は?
A5.主なクラウド型コンタクトセンター企業は以下の通りです。
Q6.今後、最大となる市場セグメントは?
A6.サービスセグメントが予測期間中に最高の成長を遂げると予想しています。
Q7.市場において、今後5年間に最大になると予想される地域は?
A7. アジア太平洋は、予測期間中に最高の成長を遂げると予想されます。
Q8.レポートのカスタマイズは可能か?
A8.はい、Lucintelは追加費用なしで10%のカスタマイズを提供します。
The future of the global cloud-based contact center market looks promising with opportunities in the BFSI, telecommunications, IT and ITES, government and public sector, retail and consumer goods, manufacturing, energies and utilities, media and entertainment, and healthcare and lifesciences markets. The global cloud-based contact center market is expected to reach an estimated $53.5 billion by 2030 with a CAGR of 18.0% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are growing interest in cloud-based solutions and faster cloud contact center deployment and lower capital costs.
A more than 150-page report is developed to help in your business decisions.
The study includes a forecast for the global cloud-based contact center by component, deployment mode, end use industry, technology, and region.
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies cloud-based contact center companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the cloud-based contact center companies profiled in this report include-
Lucintel forecasts that services is expected to witness highest growth over the forecast period.
Within this market, BFSI will remain the largest segment .
APAC is expected to witness highest growth over the forecast period.
Market Size Estimates: Cloud-based contact center market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Cloud-based contact center market size by component, deployment mode, end use industry, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Cloud-based contact center market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different component, deployment mode, end use industry, and regions for the cloud-based contact center market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the cloud-based contact center market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter's Five Forces model.
Q.1 What is the cloud-based contact center market size?
Answer: The global cloud-based contact center market is expected to reach an estimated $53.5 billion by 2030.
Q.2 What is the growth forecast for cloud-based contact center market?
Answer: The global cloud-based contact center market is expected to grow with a cagr of 18.0% from 2024 to 2030.
Q.3 What are the major drivers influencing the growth of the cloud-based contact center market?
Answer: The major drivers for this market are growing interest in cloud-based solutions and faster cloud contact center deployment and lower capital costs.
Q4. What are the major segments for cloud-based contact center market?
Answer: The future of the cloud-based contact center market looks promising with opportunities in the BFSI, telecommunications, IT and ITES, government and public sector, retail and consumer goods, manufacturing, energies and utilities, media and entertainment, and healthcare and lifesciences market.
Q5. Who are the key cloud-based contact center market companies?
Answer: Some of the key cloud-based contact center companies are as follows.
Q6. Which cloud-based contact center market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that services is expected to witness highest growth over the forecast period.
Q7. In cloud-based contact center market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: APAC is expected to witness highest growth over the forecast period.
Q.8 Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.