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市場調査レポート
商品コード
1627651
男性用グルーミング用品の世界市場:予測(2025年~2030年)Global Men's Grooming Products Market - Forecasts from 2025 to 2030 |
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カスタマイズ可能
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男性用グルーミング用品の世界市場:予測(2025年~2030年) |
出版日: 2024年12月10日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 即日から翌営業日
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男性用グルーミング用品市場は、2025年には701億4,900万米ドルとなり、2030年には934億1,900万米ドルに成長すると予測され、CAGRは5.90%です。
世界的に男性の身だしなみの重要性に対する意識が高まっていることから、男性用グルーミング用品市場は予測期間中に大きく成長すると見込まれます。パーソナルケア製品に対する需要、可処分所得の増加、生活水準の向上も市場を拡大しています。
男性用グルーミング用品市場の促進要因
消費者ニーズの高まりに対応した製品ポートフォリオの拡充も、今後数年間の市場成長の可能性を示しています。例えば、2024年4月、Piramal Pharma Limitedの消費者製品部門(CPD)は、BOHEM製品シリーズの発売により、男性用パーソナルグルーミングカテゴリーに参入しました。これには除毛スプレー、育毛オイル、脇用ロールオンが含まれます。 Piramal Pharmaは、BOHEMによって、男性のグルーミング文化をより包括的なセルフケア・ルーティンへとシフトさせ、科学的に証明された成分を活用して目に見える結果を出すことを目指しています。
さらに、身だしなみを整えなければならないという社会的プレッシャーが高まっているため、さまざまな集まりで社会的イメージを向上させたいという男性のニーズが急増していることも、今後5年間の男性用グルーミング用品市場の成長を後押ししています。eコマースの浸透とソーシャルメディア・プラットフォームの利用増加が、グルーミング製品の幅広い普及につながっています。さらに、進化し続ける男性ファッションの動向が、数多くの製品の導入と消費者の取り込みを促進しています。
男性用グルーミング用品市場は、地域別に北米、南米、欧州、中東・アフリカ、アジア太平洋に区分されます。
北米地域は、米国やカナダなどの国々で、パーソナルケアや身だしなみに関する懸念から、数多くの男性用グルーミング製品の使用が多いため、予測期間を通じて注目すべきシェアを維持すると予測されています。
個人の衛生とパーソナルケアに対する関心の高まりにより、アジア太平洋地域の市場は今後5年間、かなりの割合で上昇すると予測されています。都市人口の増加と流通チャネルの拡大は、今後5年間のAPAC地域の市場成長を補完する重要な要因の一部です。
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業界および市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開発、競合の影響
The global men's grooming products market was valued at US$70.149 billion in 2025, and it is anticipated to grow to US$93.419 billion in 2030, with a CAGR of 5.90%.
Due to increasing awareness of the importance of personal grooming among men worldwide, the market for men's grooming products is expected to grow significantly during the forecast period. The demand for personal care products, rising disposable income, and living standards are also expanding the market.
Global Men's Grooming Products Market Drivers
The expansion of the product portfolio to cater to the growing consumer requirements also shows the market's potential to grow in the coming years. For instance, in April 2024, Piramal Pharma Limited's Consumer Products Division (CPD) entered into the men's personal grooming category with the launch of the BOHEM product range. This includes a Hair Removal Spray, a Beard Growth Oil, and an Underarm Roll-On. With BOHEM, Piramal Pharma aims to shift the grooming culture among men towards more inclusive self-care routines, leveraging scientifically proven ingredients for tangible results.
Furthermore, the burgeoning requirements of males to uplift their social image at various gatherings because of the rising societal pressure to look well-groomed is also fuelling the men's grooming products market growth in the next five years. The growing penetration of the e-commerce industry and the rising usage of social media platforms are leading to the wide adoption of grooming products. Additionally, the ever-evolving male fashion trends are driving the introduction of numerous offerings and a rise in consumer uptake.
Based on geography, the global men's grooming products market has been segmented into North America, South America, Europe, the Middle East and Africa, and the Asia Pacific.
The North American region is projected to hold a notable share throughout the forecast period because of the high use of numerous male grooming products due to personal care and grooming concerns in countries like the United States and Canada.
Due to the rising concerns about personal hygiene and personal care, the market in the Asia Pacific area is predicted to rise at a respectable rate over the next five years. The increasing urban population, along with the expansion of distribution channels, are some of the key factors supplementing the market growth in the APAC region during the next five years.
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