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市場調査レポート
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1378043

大麦市場-2023年から2028年までの予測

Barley Market - Forecasts from 2023 to 2028

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 143 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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大麦市場-2023年から2028年までの予測
出版日: 2023年09月28日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

大麦市場は予測期間中にCAGR 4.58%で成長すると予測されます。

大麦市場は予測期間中、安定したペースで上昇すると予測されます。大麦は背の高い草で、茎の頭からまっすぐな長い毛が生えています。

世界で4番目に重要な穀物作物は大麦です。世界の大麦の大部分は欧州で消費されています。大麦を最も消費する上位4カ国は、中国、サウジアラビア、カナダ、トルコです。予測期間を通じて、アルコール飲料およびノンアルコール飲料の原料としての大麦の市場シェアは上昇すると予測されます。

大麦の健康効果に対する意識の高まり

大麦業界に影響を与える重要な要素の一つは、全粒穀物を食べることによる栄養面での利点に対する意識の高まりです。さらに、天然成分を含むスナック菓子への欲求の高まりにより、大麦産業は拡大しています。ノンアルコール飲料の生産も推奨されています。こうした要素が大麦の世界市場拡大の原動力となっています。食物繊維を豊富に含み、体重減少、コレステロール値の低下、心臓の健康維持に重要な様々な健康要素を含んでいます。大麦の世界の栽培は、さまざまな最終用途産業からの需要増を満たすのに役立ち、市場拡大の要因となっています。

政府のイニシアティブの高まりが市場の成長促進要因となっている

近年、政府はさまざまなプログラムを利用できるため、食品穀物業界において大きな進歩を遂げています。例えばサウジアラビア政府は、地元の需要を満たし備蓄を増強するために、大麦、大豆、イエロートウモロコシのような重要作物を栽培する民間企業や人々に財政的インセンティブを提供しています。さらに、生産者に無利子の融資や資金援助も行っています。これらの要素は、大麦市場の成長に影響を与えると予想されます。

世界のウイスキーとビールの需要増が大麦の需要増をもたらす

可処分所得の増加に伴い、ビールやウイスキーの消費量は世界的に高水準で推移すると予想されます。その存在感を高めるため、重要な企業は大麦を含む新規飲料の開発に取り組んでいます。こうした要因が、大麦市場のシェアを大きく伸ばしています。

例えば、Budweiser Brewing Co APAC Ltdは2021年5月、国営企業と提携し、地元産の麦芽大麦を使用したビールを地元消費者に供給すると発表しました。大麦は最高品質のものであり、国際的なビジネスと地元のビジネスのコラボレーションを促進するために、このビジネスを支援します。

飲食品業界における大麦の使用は、成長を促進します。

大麦市場は、アルコール飲料用の大麦モルトの需要増加により大きな影響を受けています。また、大麦市場は、様々な種類の簡便食品、新しいF&B産業アプリケーション、クリーンラベル動向、天然素材への嗜好の高まりなどの需要の高まりによっても牽引されています。その結果、フランス、ロシア、オーストラリア、ウクライナといった国々からの大麦の輸出が世界的に伸びています。従って、これらの要因が予測期間を通じて大麦市場規模を押し上げると予測されます。

北米は大麦市場で支配的な地域となる見込み

北米は大麦のトップ生産国とされています。大麦は発展途上国の飲食品分野でますます使用されるようになっています。今後数年間、この地域は大麦市場の成長に貢献する可能性があります。世界第7位の大麦生産国は米国です。今日、麦芽の製造は、アメリカ産大麦の約75%を消費しています。大麦小麦粉はグルテンを含むため、グルテンフリーのレシピには使用できません。米国ではベビーフードの成分となっています。大麦麦芽は、食品事業における焼き製品や香料の一般的な原料です。

米国は北米地域で最大の株主になると予想される

米国穀物協会によると、米国で養殖されている大麦の大半は麦芽用です。2021/2022年(6月~5月)には、54カ国がアメリカ産大麦を購入し、食品大麦市場向けの日本や醸造業者向けのメキシコなど、42万4,000トン(1,900万ブッシェル)を輸出しています。同協議会は、健康志向の消費者に代替穀物として高βグルカン大麦を検討するよう呼びかけています。同協議会は、米国産大麦の日本への輸入を一貫して増加させるとともに、大麦の健康上の利点に関する一連の教育セミナーや日本の大麦セクターとの逆貿易ミッションを通じて消費者の認識を高め、大麦市場の成長に強い影響を与えています。

欧州が大きなシェアを占めると予想

予測期間中、欧州は引き続き大きな収益シェアを占めると予想されます。この地域の大麦市場の成長要因には、特にロシア、ドイツ、フランス、ウクライナといった国々における大麦の生産と消費の高さがあります。この地域は、大麦分野の主要企業の本拠地であるため、世界の大麦市場の中心となっています。さらに、新興経済諸国では、飲食品分野で大麦の急速な普及が見られます。この側面はポジティブであり、将来の大麦市場の成長につながる可能性が高いです。

主要メーカーは製品のイノベーションに注力している

大麦にはビタミン、タンパク質、炭水化物、脂肪酸が豊富に含まれています。食品業界は、この高い栄養価によって多様化を促しています。大麦は、大麦小麦粉と大麦フレークの両方で、食品業界では全粒穀物大麦として消費されています。これらのクリーンラベル商品はすべて、実店舗であれオンラインマーケットプレースであれ、トップマーケッターによって様々な流通手段を通じて入手可能です。全粒粉の大麦は、ビールやアルコール飲料の製造に加え、天然甘味料の製造にも利用されています。

大麦市場規模を牽引している主な要素は、大麦の使用が拡大し、ほとんどの有望な市場カテゴリーで成功を収めていることです。食品分野、アルコール飲料、ノンアルコール飲料、パーソナルケア、動物飼料、医薬品は、世界の大麦市場の異なるセグメントです。

市場の主な発展

  • 2023年8月、オーストラリアは、中国が2020年にオーストラリア産大麦に80.5%の関税を課すことを決定したことに対し、世界貿易機関(WTO)への提訴を「一時中断」することで合意しました。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン

第2章 調査手法

  • 調査データ
  • 前提条件

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 調査ハイライト

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 大麦市場:製品タイプ別

  • イントロダクション
  • 小麦粉
  • ペラル大麦
  • ガーツ
  • 麦芽
  • フレーク
  • 全粒粉大麦

第6章 大麦市場:用途別

  • イントロダクション
  • アルコール飲料
  • ノンアルコール飲料
  • パーソナルケア製品
  • 動物の飼料
  • 食べ物
  • 医薬品

第7章 大麦市場:グレード別

  • イントロダクション
  • モルトグレード
  • 標準グレード
  • 食品等級
  • スペシャルティグレード
  • 医薬品グレード
  • 化粧品グレード
  • 飼料グレード

第8章 大麦市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • その他
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • 韓国
    • インドネシア
    • タイ
    • その他

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション

第10章 企業プロファイル

  • Soufflet Group
  • Malteurop Groupe
  • GrainCorp Limited
  • Boortmalt Group
  • Cargill, Incorporated
  • Muntons PLC
  • Malt Product Corp.
  • Ireks GmbH
  • EverGrain
目次
Product Code: KSI061615499

The barley market is estimated to grow at a CAGR of 4.58% during the forecast period.

The barley market is anticipated to rise at a steady pace during the projected period. The grain from the barley plant, which is a tall grass with long, straight hairs coming from the head of each stem, is used to make beer and whisky as well as other alcoholic drinks.

The fourth-most significant grain crop in the world is barley. The bulk of the world's barley is consumed in Europe. The top four nations that consume the most barley are China, Saudi Arabia, Canada, and Turkey. Throughout the projected period, it is predicted that barley's market share as a raw material for alcoholic and non-alcoholic drinks will rise.

Increasing awareness about the health benefits of barley

One of the key elements influencing the barley industry is the growing awareness of the nutritional benefits of eating whole grains. Additionally, the barley industry is expanding due to the rising desire for snacks that contain natural components. The production of non-alcoholic drinks is also recommended. These elements are fueling the global barley market's expansion. It is a good source of dietary fibre and contains a variety of healthy elements that are important for aiding weight reduction, decreasing cholesterol levels, and supporting heart health. The global cultivation of barley is a factor in the market's expansion as it helps to fulfil the rising demand from various end-use industries.

Increasing government initiatives are acting as growth drivers for the market

Governments have made significant progress in the food grain industry in recent years due to a variety of programmes available. The Saudi government, for example, offers financial incentives to private businesses and people to cultivate critical crops like barley, soybeans, and yellow maize to satisfy local demand and build store reserves. Additionally, it gives the producers interest-free loans and financial help. These elements are anticipated to influence the barley market's growth.

Rising demand for whiskey and beer globally is resulting in increased demand for barley

With increased disposable wealth, it is expected that beer and whisky consumption will continue to be high worldwide. To increase their presence, important businesses are working to develop novel beverages that contain barley. These factors are significantly increasing barley market share.

For instance, Budweiser Brewing Co APAC Ltd said in May 2021 that it would partner with a state-owned business to supply beer to local consumers that will be made using locally-sourced malting barley. The barley is of the highest quality and will assist the business in fostering international and local business collaboration.

Use of barley in the food & beverage industry will propel growth

The barley market is being significantly impacted by an increase in the demand for barley malt for alcoholic drinks. Barley market is also being driven by the rising demand for various types of convenience food items, new F&B industry applications, clean-label trends, and a rising desire for natural ingredients. Thus, as a result of these circumstances, the exports of barley from nations like France, Russia, Australia, and Ukraine have grown globally. Therefore, it is projected that these factors will fuel the barley market size throughout the forecast period.

North America is expected to emerge as a dominant region in the barley market

North America is regarded as a top producer of barley. Barley is being used increasingly in the food and beverage sector in developing nations. In the upcoming years, this aspect can help the barley market growth in the region. The world's seventh-largest producer of barley is the United States. The manufacturing of malt today consumes around 75 per cent of the American-grown barley. Barley flour cannot be used in gluten-free recipes due to the presence of gluten. It is a component of baby food in the US. Barley malt is a common ingredient in baked products and flavourings in the food business.

The United States is anticipated to be the largest shareholder in the North American region

According to the US Grains Council, the majority of the American barley that is farmed is for malting. In 2021/2022 (June-May), 54 nations purchased American barley, and the country exported 424,000 metric tonnes (19 million bushels), including Japan for the food barley market and Mexico for brewers. The Council in Japan urges consumers who are health-conscious to consider high beta-glucan barley as an alternative grain. The Council has contributed to consistently rising imports of American barley into Japan as well as raised consumer awareness through a series of educational seminars on the health advantages of barley and reverse trade missions with the Japanese barley sector, strongly affecting the barley market growth.

Europe is expected to hold significant market share

It is anticipated that Europe will continue to have a substantial revenue share over the projection period. The target barley market's growth factors include the region's high barley production and consumption, particularly in countries like Russia, Germany, France, and Ukraine. The area serves as the centre of the global barley market because it is home to all significant firms in the sector. In addition, a developing economy is seeing a rapid uptake of barley in the food and beverage sector. This aspect is positive and will likely lead to future barley market growth.

Key manufacturers are focusing on product innovation

Vitamins, proteins, carbs, and fatty acids are abundant in barley. The food industry is encouraged to diversify by this high nutritious value. Barley is consumed as whole grain barley in the food industry. both barley flour and barley flakes. All of these clean-label items are made available by the top marketers through various distribution methods, whether they are physical stores or online marketplaces. In addition to being used to make beer and create alcoholic drinks, whole-grain barley is also utilised to create natural sweeteners.

The main element driving the barley market size is the expansion of the use of barley with successful results in most of the prospective market categories. The food sector, alcoholic and nonalcoholic drinks, personal care, animal feed, and medicines are the different segments of the worldwide barley market.

Market Key Developments

  • In August 2023, Australia agreed to "temporarily suspend" its World Trade Organization complaint against China for its 2020 decision to impose 80.5% duties on Australian barley, paving the way for Beijing to expedite its review of the tariff decision
  • In March 2023, Carlsberg announced intentions to increase the amount of "regenerative barley" it uses in its goods, which will be added to the formulas of some items marketed in France, Finland, and the UK.

Segmentation:

By Product Type

  • Flour
  • Peral Barley
  • Girts
  • Malt
  • Flakes
  • Whole Grain Barley

By Application

  • Alcoholic Beverages
  • Non-alcoholic beverages
  • Personal Care Products
  • Animal Feed
  • Food
  • Pharmaceuticals

By Grade

  • Malt Grade
  • Standard Grade
  • Food Grade
  • Speciality Grade
  • Pharmaceutical Grade
  • Cosmetic Grade
  • Feed Grade

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Assumptions

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Research Highlights

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. BARLEY MARKET BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Flour
  • 5.3. Peral Barley
  • 5.4. Girts
  • 5.5. Malt
  • 5.6. Flakes
  • 5.7. Whole Grain Barley

6. BARLEY MARKET BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Alcoholic Beverages
  • 6.3. Non-alcoholic beverages
  • 6.4. Personal Care Products
  • 6.5. Animal Feed
  • 6.6. Food
  • 6.7. Pharmaceuticals

7. BARLEY MARKET BY GRADE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Malt Grade
  • 7.3. Standard Grade
  • 7.4. Food Grade
  • 7.5. Speciality Grade
  • 7.6. Pharmaceutical Grade
  • 7.7. Cosmetic Grade
  • 7.8. Feed Grade

8. BARLEY MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. United States
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. United Kingdom
    • 8.4.2. Germany
    • 8.4.3. France
    • 8.4.4. Spain
    • 8.4.5. Others
  • 8.5. The Middle East and Africa
    • 8.5.1. Saudi Arabia
    • 8.5.2. UAE
    • 8.5.3. Israel
    • 8.5.4. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. Japan
    • 8.6.2. China
    • 8.6.3. India
    • 8.6.4. South Korea
    • 8.6.5. Indonesia
    • 8.6.6. Thailand
    • 8.6.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Soufflet Group
  • 10.2. Malteurop Groupe
  • 10.3. GrainCorp Limited
  • 10.4. Boortmalt Group
  • 10.5. Cargill, Incorporated
  • 10.6. Muntons PLC
  • 10.7. Malt Product Corp.
  • 10.8. Ireks GmbH
  • 10.9. EverGrain