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市場調査レポート
商品コード
1623560
美容機器の世界市場:市場の分析と機会Beauty Devices: Global Market Analysis and Opportunities |
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| 美容機器の世界市場:市場の分析と機会 |
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出版日: 2024年07月01日
発行: Kline & Company, Inc.
ページ情報: 英文 66 Pages
納期: 即日から翌営業日
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- 概要
- 目次
概要
当レポートでは、世界の家庭用美容機器市場を詳細に分析し、市場規模と成長、機会、主なスキンケアの悩み、技術、競合情勢などの情報を提供しています。
目次
イントロダクション
市場のサマリー
- 市場規模と成長(2022年・2023年)
- 主な動向と発展
- 売上の内訳(2022年・2023年)
- 主要ブランド
- スキンケアの悩み(表2に記載)
- 技術(表3に記載)
- 流通チャネル(表4に記載)
- 技術情勢
- 競合情勢、主要マーケターおよび急成長中のマーケターのブランドスナップショット
- 流通チャネル情勢
- マーケティング活動
- 2028年までの見通し


データベースの内容
- 市場規模と成長
- 市場の内訳(2018年~2024年)
- ブランド
- 企業
- スキンケアの悩み
- 技術
- 流通チャネル
- 2028年までの見通し
- スキンケアの悩み
- 技術
- 流通チャネル
目次
Product Code: y705O
This study is an in-depth analysis of the global at-homebeauty devices market focusing on market size andgrowth, opportunities, key skin care concerns,technologies, and the competitive landscape withcoverage of key markets, such as China, South Korea,and the United States.
Scope
- Covers non-invasive forms of at-home skin care that mimic the results that were once only achieved in doctors' offices, salons, and spas
- Scopes power-operated devices only
- Includes beauty devices sold to consumers through all distribution channels, such as direct sales, ecommerce, mass, prestige, and professional outlets
- Excludes devices such as hair appliances and waxing equipment, devices and appliances used by physicians and aestheticians in professional outlets, and hair re-growth devices
Regional Coverage: Global.
Table of Contents
Introduction
Market Summary
- Market size and growth (2022 and 2023)
- Key trends and developments
- Sales breakdown (2022 and 2023) by:
- Leading brands
- Skin care concern (listed in Table 2)
- Technology (listed in Table 3)
- Distribution channel (listed in Table 4)
- Technology landscape
- Competitive landscape with brand snapshots of leading and/or fast-growing marketers
- Distribution channel landscape
- Marketing activities
- Outlook to 2028
Database Contents
- Kline's interactive database will provide:
- Market size and growth
- Market breakdown (2018-2024) by:
- Brand
- Company
- Skin care concern
- Technology
- Distribution channel
- Outlook to 2028
- Skin care concern
- Technology
- Distribution channel


