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市場調査レポート
商品コード
1541792
ミネラル化粧品市場レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、2024~2032年Mineral Cosmetics Market Report by Product (Face Products, Lip Products, Eye Products, and Others), Distribution Channel (Offline, Online), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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ミネラル化粧品市場レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、2024~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のミネラル化粧品市場規模は2023年に30億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに41億米ドルに達し、2024~2032年の間に3.7%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
ミネラル化粧品は、鉄、雲母、二酸化チタン、酸化亜鉛などの成分を使用して作られており、アレルギー発症のリスクを軽減します。抗酸化作用や炎症作用があり、ニキビを防ぎ、唇のひび割れを和らげ、小じわを目立たなくし、紫外線(UV)から肌を守る。また、防腐剤、人工着色料、合成香料、オキシ塩化ビスマス、染料、パラベンを使用していないです。その結果、日焼け止めローション、ルース粉末ファンデーション、下地、マスカラなど、パーソナルケアやフェイシャルメイクアップ製品の製造に広く使われています。
化粧品に含まれる合成化学品に対する懸念が高まるにつれ、消費者の嗜好は天然成分へと変化しています。これは、個人の外見に対する意識の高まりとともに、市場の成長を促進する大きな要因となっています。さらに、人工的な原料が環境に与える影響に対する意識の高まりが、化粧品メーカー各社にサステイナブル原料を生産工程に採用するよう促しています。これとは別に、ミネラル化粧品の軽いテクスチャーが日常使いに適しており、長時間肌につけておくのに役立つため、他の化粧品よりも好まれています。ミネラル化粧品の需要の高まりは、その汎用性、軽さ、使いやすさにも起因しています。高齢化人口の増加と若く健康的な肌への願望、eコマース・プラットフォームの台頭、多機能製品の人気の高まりなど、その他の要因も市場成長に影響を与えると予想されます。
The global mineral cosmetics market size reached US$ 3.0 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.1 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 3.7% during 2024-2032.
Mineral cosmetics are made using ingredients such as iron, mica, titanium dioxide, and zinc oxide that reduce the risk of developing allergies. They have antioxidant and inflammatory properties, which prevent acne, soothe chapped lips, minimize the appearance of fine lines and wrinkles, and protect the skin from ultraviolet (UV) radiation. They are also free from preservatives, artificial colors, synthetic fragrances, bismuth oxychloride, dyes, and parabens. As a result, they are widely being used in the production of personal care and facial makeup products, such as sunscreen lotions, loose powder foundation, primer, and mascara.
The increasing concerns about synthetic chemicals in cosmetics are shifting consumer preferences toward natural variants. This, along with the rising consciousness among individuals about personal appearance, acts as a major factor promoting the market growth. Additionally, the growing awareness about the environmental impact of artificial ingredients is encouraging leading cosmetics manufacturers to adopt sustainable raw materials in the production process. Apart from this, as the light texture of mineral cosmetics makes them suitable for everyday use and assists in keeping them on the skin for a long time, they are gaining preferences over other makeup variants. The rising demand for mineral cosmetics can also be attributed to their versatility, lightweight, and ease of use. Other factors, including the rising aging population and the desire for young and healthy skin, emerging e-commerce platforms, and the growing popularity of multi-functional products, are anticipated to impact the market growth.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global mineral cosmetics market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product and distribution channel.
Face Products
Lip Products
Eye Products
Others
Offline
Online
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Ahava Dead Sea Laboratories, BASF SE, Clariant AG, Glo Skin Beauty, L'Oreal S.A, Merck KGaA, Mineralissima, Neelikon, Revlon, Shiseido Co.Ltd. and The Estee Lauder Companies Inc.