デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1575205

ミネラル化粧品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年

Mineral Cosmetics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Face Products, Lip Products, Eye Products), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 100 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
ミネラル化粧品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年09月02日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

ミネラル化粧品市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のミネラル化粧品市場規模は2024年から2030年にかけて5.34%のCAGRを記録し、2030年には49億7,000万米ドルに達すると予測されています。

オーガニックでナチュラルな美容製品への消費者の嗜好の変化が、世界中の市場を牽引しています。中国、ブラジル、インドを含む新興経済諸国における購買力の向上と相まって、外見に対する意識の高まりが製品需要を促進しています。加えて、世界レベルでの企業部門における女性の参画率の上昇が、世界中でミネラル化粧品の需要を押し上げています。

フェイシャル製品は、2023年の総収入の44.0%以上を占めています。ここ数年、ミネラルファンデーションは、従来の化粧品と比較して肌に有益であるため、消費者の間で人気となっています。これらのファンデーションは一般的に酸化亜鉛と二酸化チタンを含み、日焼け防止、より良いカバー力を提供し、老化線をきれいに隠します。オンラインメイクのチュートリアルやソーシャルメディアの人気の高まりは、世界中の顔のメイクアップ製品の成長を推進しています。最近では、耐水性や汗に強いファンデーションが消費者の間で大きな人気を集めています。

この業界は競争が激しく、老舗企業が複数の製品カテゴリーにわたって幅広い製品を提供しています。メーカー各社は、M&Aや製品革新を通じて自社の地位を強化し、製品ラインを拡大しています。例えば、2016年1月、L'oreal S.A.は、米国48州で営業している卸売販売業者であるRaylon Corporationを買収しました。この買収は、米国における販売網を拡大し、同社の市場浸透度を高めることを目的として行われました。同様に2017年6月、BWX LimitedはNorth Castle PartnersのMineral Fusion Natural Brands LLCを買収しました。この買収を通じて、BWXは米国の化粧品市場に参入しました。Mineral Fusionは同国で定評のある自然化粧品ブランドです。

同業界の主な競合他社には、Mineralissima Mineral Make-up、Glo Skin Beauty、Shiseido Company Limited、Iredale Cosmetics, Inc.、BWX Limited、L'Oreal S.A.、Revlon, Inc.、The Estee Lauder Companies Inc.、Ahava Dead Sea Laboratories, Limited、Cover FXなどがあります。

ミネラル化粧品市場レポートのハイライト

  • フェイス製品分野が最大のシェアを占め、2023年のミネラル化粧品市場収益の44.0%を占める。女性は比較的敏感肌であり、日光にさらされることで老化、日焼け、くすみなどの肌トラブルを引き起こします。
  • オフライン・セグメントは2023年に最大の収益シェアを占めました。これらの製品は、広範な小売ネットワークと流通により、オフライン市場で大きな浸透をみせています。オンライン流通チャネルは、2020年から2030年にかけてCAGR 6.06%を示すと予想されます。
  • 2023年には北米が市場を独占し、世界売上シェアの35.3%以上を占めました。アジア太平洋地域は、消費者の購買力が高まっているため、予測期間中に最も急成長すると予想されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ミネラル化粧品市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連市場見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場 促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と推奨事項

第5章 ミネラル化粧品市場:製品の推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 製品別市場推計・予測、2018年から2030年

第6章 ミネラル化粧品市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネル変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 流通チャネル別市場推計・予測、2018年から2030年

第7章 ミネラル化粧品市場:地域の推定・動向分析

  • ミネラル化粧品の市場シェア、地域別、2023年および2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • 韓国
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • アルゼンチン
  • 中東およびアフリカ
    • 南アフリカ
    • サウジアラビア

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • Mineralissima
    • Glo Skin Beauty
    • Shiseido Company, Limited
    • Iredale Cosmetics, Inc.
    • BWX Limited
    • L'Oreal SA
    • Revlon, Inc.
    • The Estee Lauder Companies Inc.
    • Ahava Dead Sea Laboratories, Limited
    • Cover Fx
目次
Product Code: GVR-3-68038-865-7

Mineral Cosmetics Market Growth & Trends:

The global mineral cosmetics market size is expected to reach USD 4.97 billion by 2030, registering a CAGR of 5.34% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Shifting consumer preference for organic and natural beauty products is driving the market across the globe. Increasing consciousness about physical appearance coupled with growing purchasing power in the developing economies including China, Brazil, and India is fueling demand for the products. In addition, rising female participation in the corporate sector on a global level has been boosting the demand for mineral cosmetics products over the world.

Facial products accounted for more than 44.0% of the total revenue in 2023. Over the past few years, mineral foundations have become popular among consumers as they are more beneficial for skin as compared to conventional makeups. These foundations generally contain zinc oxide and titanium dioxide, which provide sun protection, better coverage, and hide the aging lines nicely. The growing popularity of online makeup tutorials and social media has been propelling the growth of facial makeup products over the world. Lately, water-resistance and sweat-proof foundations are gaining significant popularity among consumers.

The industry is highly competitive and has well-established companies offering a wide range of products across several product categories. Manufacturers have been strengthening their position and expanding product lines through mergers and acquisitions and product innovation. For instance, in January 2016, L'oreal S.A. acquired Raylon Corporation, a wholesale distributor operating in 48 states in the U.S. The acquisition was done in an attempt to expand its distribution network in the U.S. to boost the company's market penetration. Similarly, in June 2017, BWX Limited acquired North Castle Partners's Mineral Fusion Natural Brands LLC. Through this acquisition, BWX entered the U.S. cosmetics market as Mineral Fusion is a well-established natural cosmetics brand in this country.

The key competitors in the industry include Mineralissima Mineral Make-up; Glo Skin Beauty; Shiseido Company Limited; Iredale Cosmetics, Inc.; BWX Limited; L'Oreal S.A.; Revlon, Inc.; The Estee Lauder Companies Inc.; Ahava Dead Sea Laboratories, Limited; and Cover FX.

Mineral Cosmetics Market Report Highlights:

  • The face product segment held the largest share, accounting for 44.0% of the mineral cosmetics market revenue in 2023. Women have comparatively more sensitive skin, and exposure to sunlight causes skin problems like aging, tanning, and dullness.
  • The offline segment held the largest revenue share in 2023. These products have a significant penetration in the offline market due to the widespread retail network and distribution. The online distribution channel is expected to exhibit a CAGR of 6.06% from 2020 to 2030.
  • North America dominated the market in 2023, accounting for more than 35.3% of the global revenue share. Asia Pacific is expected to observe the fastest growth during the forecast period owing to the rising purchasing power of consumers.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation& Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. Mineral Cosmetics Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.2.2. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Industry Challenges
    • 3.3.4. Industry Opportunities
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Mineral Cosmetics Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.2. Mineral Cosmetics Market Estimates & Forecast, By Product, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.1. Face Products
      • 5.2.1.1. Face Products Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.2. Lip Products
      • 5.2.2.1. Lip Products Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.3. Eye Products
      • 5.2.3.1. Eye Products Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.4. Others
      • 5.2.4.1. Others Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 6. Mineral Cosmetics Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.2. Mineral Cosmetics Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.2.1. Offline
      • 6.2.1.1. Offline Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.2.2. Online
      • 6.2.2.1. Online Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 7. Mineral Cosmetics Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Mineral Cosmetics Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. U.S. Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Canada
      • 7.2.3.1. Canada Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. Mexico
      • 7.2.4.1. Mexico Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Europe Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. UK
      • 7.3.2.1. UK Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Germany
      • 7.3.3.1. Germany Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. France Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. Italy
      • 7.3.5.1. Italy Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. Spain
      • 7.3.6.1. Spain Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Asia Pacific Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. Japan
      • 7.4.2.1. Japan Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. China
      • 7.4.3.1. China Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. India
      • 7.4.4.1. India Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. Australia
      • 7.4.5.1. Australia Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.6. South Korea
      • 7.4.6.1. South Korea Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Latin America
    • 7.5.1. Latin America Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Brazil
      • 7.5.2.1. Brazil Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Argentina
      • 7.5.3.1. Argentina Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East and Africa
    • 7.6.1. Middle East and Africa Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. South Africa
      • 7.6.2.1. South Africa Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Saudi Arabia
      • 7.6.3.1. Saudi Arabia Mineral Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Heat Map Analysis
  • 8.4. Company Profiles
    • 8.4.1. Mineralissima
      • 8.4.1.1. Participant's Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.2. Glo Skin Beauty
      • 8.4.2.1. Participant's Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.3. Shiseido Company, Limited
      • 8.4.3.1. Participant's Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.4. Iredale Cosmetics, Inc.
      • 8.4.4.1. Participant's Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.5. BWX Limited
      • 8.4.5.1. Participant's Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.6. L'Oreal S.A.
      • 8.4.6.1. Participant's Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.7. Revlon, Inc.
      • 8.4.7.1. Participant's Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.8. The Estee Lauder Companies Inc.
      • 8.4.8.1. Participant's Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.9. Ahava Dead Sea Laboratories, Limited
      • 8.4.9.1. Participant's Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.10. Cover Fx
      • 8.4.10.1. Participant's Overview
      • 8.4.10.2. Financial Performance
      • 8.4.10.3. Product Benchmarking
      • 8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives