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市場調査レポート
商品コード
1225412

外傷用製品市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年の予測

Trauma Products Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028

出版日: | 発行: IMARC | ページ情報: 英文 143 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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外傷用製品市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年の予測
出版日: 2023年02月03日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

市場概要

  • 外傷用品の世界市場規模は、2022年に85億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2023年から2028年の間に6.5%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに127億米ドルに達すると予測しています。
  • 外傷とは、骨折、熱傷、捻挫、脱臼、歪みなど、外力別身体が損傷、傷害、転位した状態のことをいいます。外傷製品は、筋骨格系を損傷した患者さんの治療効果を保証するために設計された、革新的な器具、インプラント、技術で構成されています。外傷の治療には、ピン、金属プレート、ロッド、スクリュー、ワイヤーなどが内固定具として一般的に使用され、外固定具には事故で骨折した骨を安定させるためのフレームが含まれます。これらの部品の多くは、ニッケル、コバルト、クロム、チタンなどの金属または金属合金で作られています。血腫、水頭症、感染症、頭蓋骨骨折など、さまざまな外傷に使用されます。

外傷用製品の市場動向

  • 骨粗鬆症、パジェット病、関節リウマチ、変形性関節症など、骨の変性疾患の増加が市場を牽引しています。これは、これらの疾患を発症しやすい老年人口が増加していることに起因しています。さらに、低侵襲手術の採用が進み、外傷センターに設備の整った器具を供給する政府の支援が強化されていることも、製品の普及に拍車をかけています。また、医療用バイオテクノロジーにおける整形外科用医薬品と再生医薬品の普及も、市場に弾みをつけています。このほか、革新的な外傷用製品を開発するための主要企業別広範な研究開発(R&D)活動、提携、合併・買収(M&A)も、市場を活性化させています。さらに、医療費の大幅な増加や、ヘルスケア・インフラの急速な発展も、市場を牽引しています。また、スポーツ外傷や交通事故の急増、先進的な外傷治療機器に対する患者の意識の高まりなども、市場の見通しを明るくしています。

主な市場セグメンテーション

  • IMARC Groupは、外傷製品の世界市場レポートの各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2023年から2028年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品、手術部位、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

製品別の内訳

  • インターナルフィクサー
  • プレート
  • スクリュー
  • ネイル
  • その他
  • 外固定装置
  • 片側および両側固定具
  • 円形外固定具
  • ハイブリッド型外固定具
  • その他

手術部位別の内訳

  • 上肢
  • 手および手首
  • 下肢
  • 股関節・骨盤
  • 足と足首
  • その他

エンドユーザー別内訳

  • 病院・外傷センター
  • 外来手術センター

地域別の内訳

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • オーストラリア
  • インドネシア
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他
  • 中東とアフリカ

本レポートで回答した主な質問

  • 外傷用製品の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
  • COVID-19は世界の外傷用製品市場にどのような影響を与えたか?
  • 主要な地域市場は?
  • 製品に基づく市場の内訳は?
  • 手術部位に基づく市場の内訳は?
  • エンドユーザー別の市場内訳は?
  • 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
  • 業界における主要な促進要因と課題は何か?
  • 外傷用製品の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
  • 業界における競合の度合いとは?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法と範囲

  • 調査の目的
  • 利害関係者
  • データソース
    • 一次情報
    • 二次情報
  • 市場推定
    • ボトムアップアプローチ
    • トップダウンアプローチ
  • 予測手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

  • 概要
  • 主要な産業動向

第5章 外傷用品の世界市場

  • 市場概要
  • 市場実績
  • COVID-19の影響
  • 市場予測

第6章 製品別市場内訳

  • インターナルフィクサー
    • 市場動向
    • 主要セグメント
      • プレート
      • スクリュー
      • ネイル
      • その他
    • 市場予測
  • 体外固定装置
    • 市場動向
    • 主要セグメント
      • 一側性および二側性固定具
      • 円形外固定器
      • ハイブリッド型固定器
    • 市場予測
  • その他
    • 市場動向
    • 市場予測

第7章 手術部位別市場内訳

  • 上肢
    • 市場動向
    • 主要セグメント
      • 手と手首
    • 市場予測
  • 下肢
    • 市場動向
    • 主要セグメント
      • 股関節・骨盤
      • 足と足首
      • その他
    • 市場予測

第8章 エンドユーザー別市場内訳

  • 病院と外傷センター
    • 市場動向
    • 市場予測
  • 外来手術センター
    • 市場動向
    • 市場展望

第9章 地域別市場内訳

  • 北米
    • 米国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • カナダ
      • 市場動向
      • 市場展望
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 日本
      • 市場動向
      • 市場予測
    • インド
      • 市場動向
      • 市場展望
    • 韓国市場
      • 市場動向
      • 市場展望
    • オーストラリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • インドネシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 欧州
    • ドイツ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • フランス
      • 市場動向
      • 市場予測
    • 英国
      • 市場動向
      • 市場予測
    • イタリア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • スペイン
      • 市場動向
      • 市場展望
    • ロシア
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
      • 市場動向
      • 市場展望
    • メキシコ
      • 市場動向
      • 市場展望
    • その他
      • 市場動向
      • 市場予測
  • 中東・アフリカ地域
    • 市場動向
    • 国別市場内訳
    • 市場展望

第10章 SWOT分析

  • 概要
  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第11章 バリューチェーン分析

第12章 ポーターズファイブフォース分析

  • 概要
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 競合の度合い
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第13章 価格分析

第14章 競争情勢

  • 市場構造
  • 主要企業
  • 主要企業のプロファイル
    • Acumed LLC(Colson Medical Inc.)
    • Arthrex Inc.
    • B. Braun Melsungen AG
    • Citieffe s.r.l
    • Double Medical Technology Inc.
    • Enovis Corporation
    • Globus Medical Inc.
    • Johnson & Johnson
    • Medartis AG
    • Orthofix Medical Inc.
    • Smith & Nephew plc
    • Stryker Corporation
    • Zimmer Biomet
図表

List of Figures

  • Figure 1: Global: Trauma Products Market: Major Drivers and Challenges
  • Figure 2: Global: Trauma Products Market: Sales Value (in Billion US$), 2017-2022
  • Figure 3: Global: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2023-2028
  • Figure 4: Global: Trauma Products Market: Breakup by Product (in %), 2022
  • Figure 5: Global: Trauma Products Market: Breakup by Surgical Site (in %), 2022
  • Figure 6: Global: Trauma Products Market: Breakup by End User (in %), 2022
  • Figure 7: Global: Trauma Products Market: Breakup by Region (in %), 2022
  • Figure 8: Global: Trauma Products (Internal Fixators) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 9: Global: Trauma Products (Internal Fixators) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 10: Global: Trauma Products (External Fixators) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 11: Global: Trauma Products (External Fixators) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 12: Global: Trauma Products (Other Products) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 13: Global: Trauma Products (Other Products) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 14: Global: Trauma Products (Upper Extremities) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 15: Global: Trauma Products (Upper Extremities) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 16: Global: Trauma Products (Lower Extremities) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 17: Global: Trauma Products (Lower Extremities) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 18: Global: Trauma Products (Hospitals and Trauma Centers) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 19: Global: Trauma Products (Hospitals and Trauma Centers) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 20: Global: Trauma Products (Ambulatory Surgery Center) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 21: Global: Trauma Products (Ambulatory Surgery Center) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 22: North America: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 23: North America: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 24: United States: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 25: United States: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 26: Canada: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 27: Canada: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 28: Asia-Pacific: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 29: Asia-Pacific: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 30: China: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 31: China: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 32: Japan: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 33: Japan: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 34: India: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 35: India: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 36: South Korea: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 37: South Korea: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 38: Australia: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 39: Australia: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 40: Indonesia: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 41: Indonesia: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 42: Others: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 43: Others: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 44: Europe: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 45: Europe: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 46: Germany: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 47: Germany: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 48: France: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 49: France: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 50: United Kingdom: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 51: United Kingdom: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 52: Italy: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 53: Italy: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 54: Spain: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 55: Spain: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 56: Russia: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 57: Russia: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 58: Others: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 59: Others: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 60: Latin America: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 61: Latin America: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 62: Brazil: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 63: Brazil: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 64: Mexico: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 65: Mexico: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 66: Others: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 67: Others: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 68: Middle East and Africa: Trauma Products Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
  • Figure 69: Middle East and Africa: Trauma Products Market: Breakup by Country (in %), 2022
  • Figure 70: Middle East and Africa: Trauma Products Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
  • Figure 71: Global: Trauma Products Industry: SWOT Analysis
  • Figure 72: Global: Trauma Products Industry: Value Chain Analysis
  • Figure 73: Global: Trauma Products Industry: Porter's Five Forces Analysis

List of Tables

  • Table 1: Global: Trauma Products Market: Key Industry Highlights, 2022 and 2028
  • Table 2: Global: Trauma Products Market Forecast: Breakup by Product (in Million US$), 2023-2028
  • Table 3: Global: Trauma Products Market Forecast: Breakup by Surgical Site (in Million US$), 2023-2028
  • Table 4: Global: Trauma Products Market Forecast: Breakup by End User (in Million US$), 2023-2028
  • Table 5: Global: Trauma Products Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2023-2028
  • Table 6: Global: Trauma Products Market: Competitive Structure
  • Table 7: Global: Trauma Products Market: Key Players
目次
Product Code: SR1423A253_Report

Market Overview:

  • The global trauma products market size reached US$ 8.5 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 12.7 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.5% during 2023-2028.
  • Trauma is a condition in which a body is damaged, injured, or dislocated by external forces, such as fractures, burns, sprains, dislocations, and strains. Trauma products are composed of innovative instruments, implants, and technologies designed to guarantee patients with musculoskeletal injuries a successful outcome. Pins, metal plates, rods, screws, and wires are commonly used as internal fixators for treating trauma while external fixators include stabilizing frames for bones broken in an accident. The majority of these components are made of metals or metal alloys, such as nickel, cobalt, chromium, and titanium. A variety of injuries that are treated with trauma products include hematomas, hydrocephalus, infections, and fractures of the skull.

Trauma Products Market Trends:

  • The market is primarily driven by the growing incidences of degenerative bone diseases, such as osteoporosis, Pagets disease, rheumatoid arthritis, and osteoarthritis. This can be attributed to the rising geriatric population that is susceptible to developing these diseases. In addition to this, the increasing adoption of minimally invasive surgeries and the augmenting government support to supply well-equipped instruments to trauma centers are resulting in higher product uptake. The widespread popularity of orthobiologics and regenerative pharmaceuticals in medical biotechnology is also providing an impetus to the market. Besides this, extensive research and development (R&D) activities, collaborations, and mergers and acquisitions (M&A) by key players for developing innovative trauma products are fueling the market. The market is further driven by a considerable rise in the medical expenditure, along with rapid developments in healthcare infrastructure. Some of the other factors creating a positive market outlook include the escalating prevalence of sports injuries and road accidents and the growing awareness regarding advanced trauma devices among patients.

Key Market Segmentation:

  • IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global trauma products market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on product, surgical site and end user.

Breakup by Product:

  • Internal Fixators
  • Plates
  • Screws
  • Nails
  • Others
  • External Fixators
  • Unilateral and Bilateral External Fixators
  • Circular External Fixators
  • Hybrid External Fixators
  • Others

Breakup by Surgical Site:

  • Upper Extremities
  • Hand and Wrist
  • Shoulder
  • Elbow
  • Lower Extremities
  • Hip and Pelvic
  • Foot and Ankle
  • Knee
  • Others

Breakup by End User:

  • Hospitals and Trauma Centers
  • Ambulatory Surgery Center

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Acumed LLC (Colson Medical Inc.), Arthrex Inc., B. Braun Melsungen AG, Citieffe s.r.l, Double Medical Technology Inc., Enovis Corporation, Globus Medical Inc., Johnson & Johnson, Medartis AG, Orthofix Medical Inc., Smith & Nephew plc, Stryker Corporation and Zimmer Biomet.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global trauma products market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global trauma products market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the product?
  • What is the breakup of the market based on the surgical site?
  • What is the breakup of the market based on the end user?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global trauma products market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Trauma Products Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Product

  • 6.1 Internal Fixators
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Key Segments
      • 6.1.2.1 Plates
      • 6.1.2.2 Screws
      • 6.1.2.3 Nails
      • 6.1.2.4 Others
    • 6.1.3 Market Forecast
  • 6.2 External Fixators
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Key Segments
      • 6.2.2.1 Unilateral and Bilateral External Fixators
      • 6.2.2.2 Circular External Fixators
      • 6.2.2.3 Hybrid External Fixators
    • 6.2.3 Market Forecast
  • 6.3 Others
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Surgical Site

  • 7.1 Upper Extremities
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Key Segments
      • 7.1.2.1 Hand and Wrist
      • 7.1.2.2 Shoulder
      • 7.1.2.3 Elbow
    • 7.1.3 Market Forecast
  • 7.2 Lower Extremities
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Key Segments
      • 7.2.2.1 Hip and Pelvic
      • 7.2.2.2 Foot and Ankle
      • 7.2.2.3 Knee
      • 7.2.2.4 Others
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by End User

  • 8.1 Hospitals and Trauma Centers
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Ambulatory Surgery Center
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Acumed LLC (Colson Medical Inc.)
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
    • 14.3.2 Arthrex Inc.
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
      • 14.3.2.3 SWOT Analysis
    • 14.3.3 B. Braun Melsungen AG
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 SWOT Analysis
    • 14.3.4 Citieffe s.r.l
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 Double Medical Technology Inc.
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
    • 14.3.6 Enovis Corporation
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
      • 14.3.6.3 Financials
      • 14.3.6.4 SWOT Analysis
    • 14.3.7 Globus Medical Inc.
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
      • 14.3.7.3 Financials
      • 14.3.7.4 SWOT Analysis
    • 14.3.8 Johnson & Johnson
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 Financials
      • 14.3.8.4 SWOT Analysis
    • 14.3.9 Medartis AG
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
    • 14.3.10 Orthofix Medical Inc.
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
      • 14.3.10.3 Financials
      • 14.3.10.4 SWOT Analysis
    • 14.3.11 Smith & Nephew plc
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio
      • 14.3.11.3 Financials
      • 14.3.11.4 SWOT Analysis
    • 14.3.12 Stryker Corporation
      • 14.3.12.1 Company Overview
      • 14.3.12.2 Product Portfolio
      • 14.3.12.3 Financials
      • 14.3.12.4 SWOT Analysis
    • 14.3.13 Zimmer Biomet
      • 14.3.13.1 Company Overview
      • 14.3.13.2 Product Portfolio
      • 14.3.13.3 Financials
      • 14.3.13.4 SWOT Analysis