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市場調査レポート
商品コード
1726438
Adobe Summit 2025:エージェントエクスペリエンスオーケストレーションAdobe Summit 2025: Agentic Experience Orchestration |
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Adobe Summit 2025:エージェントエクスペリエンスオーケストレーション |
出版日: 2025年05月16日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Perspectiveは、Adobe Summit 2025カンファレンスにおけるAdobeの多くの製品とパートナーシップの発表を要約したものです。IDCのエンタープライズマーケティングテクノロジーサービスのリサーチディレクターであるGerry Murray氏は、「アドビは長年AIを受け入れており、その製品ライン全体にわたるGenAIとエージェントAIの積極的な実装は、AIと機械学習開発の長い歴史の上に構築されています。アドビは、他社が提供できないシームレスなデータと自動化インフラストラクチャの中で、クリエイティブとマーケティング業務を一体化させることができます。これにより、世界ブランドは、発見、評価、選択プロセスを通じてバイヤーを誘導するために急増しているAIの使用に追いつくために、コンテンツサプライチェーンを加速させることができる」と述べています。
This IDC Perspective summarizes Adobe's many product and partnership announcements at its Adobe Summit 2025 conference. "Adobe has embraced AI for many years, and its aggressive implementation of GenAI and agentic AI across its product lines builds on a long history of AI and machine learning development," said Gerry Murray, research director of IDC's Enterprise Marketing Technology service. "Adobe can bring creative and marketing operations together within a seamless data and automation infrastructure that no other company can provide, which will enable global brands to accelerate their content supply chains to keep up with the burgeoning use of AI to guide buyers through their discovery, evaluation, and selection processes."