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市場調査レポート
商品コード
1714059
米国の人的資本管理および給与計算アプリケーション予測、2025~2028年U.S. Human Capital Management and Payroll Applications Forecast, 2025-2028 |
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米国の人的資本管理および給与計算アプリケーション予測、2025~2028年 |
出版日: 2025年04月22日
発行: IDC
ページ情報: 英文 20 Pages
納期: 即納可能
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この調査レポートは、2025年~2028年の人的資本管理(HCM)および給与計算アプリケーション市場について調査・分析しています。人的資本管理および給与計算アプリケーションの米国市場は、「Worldwide Human Capital Management and Payroll Applications Forecast, 2024-2028」(IDC#US52601624、2024年10月)で報告された世界全体の成長率に相当する閾値またはそれに近い水準で、引き続き着実な成長を示しています。HCMおよび給与計算アプリケーションの世界市場において、米国が占める割合は引き続き最も高く、その割合は2023年の約50%から2028年には57%に拡大すると予測されます。米国に起因する世界市場シェアの予測は、G2000企業が米国の経済的・社会政治的不確実性から直面している課題と機会によって強化されています。米国はG2000企業の本社数が最も多く、国内の雇用者数も多いです。世界に事業を多角化できるG2000企業と、国内のみのG2000企業との間で機会が二分される中、企業は自社の未来を再構築する課題に直面しています。同時に、AIの台頭により、ワークフォースアプリケーションを近代化し、目標設定をビジネス遂行の現実につなげることで、より軽快なスキリングと業務・戦術のシフトを実現する道が開かれつつあります。「これに対して、多くのビジネスリーダーは、より適応性が高く、俊敏でパフォーマンス生産性の高い業務戦略を構築するために、AIを活用するよう経営陣に求めています」と、IDCの従業員体験担当シニアリサーチマネージャーであるザカリー・チェルトックは言います。「人事チームにとって、AIとパフォーマティブなフレームワークは、従業員のパフォーマンスを成果へと進化させる一方で、学習やトレーニングのような中核的な機能を、個々のポータルを通じてアクセスできる、より広範なAIパーソナライズド・リソーシング・フレームワークへと融合させ始めています。人事と給与計算においてAIの鼓動が大きくなるにつれて、従業員が職場でどのようにリソーシングされるか、どのように労働力が調達され、訓練され、パフォーマンス的に評価され、評価されるか、どのように労働力の能力がOKRの設計に反映されるかが変わりつつあります。」とも述べました。
This IDC study discusses the human capital management (HCM) and payroll applications market for 2025-2028. The U.S. market for human capital management and payroll applications continues to show steady growth at or near the thresholds for equivalent global growth reported in Worldwide Human Capital Management and Payroll Applications Forecast, 2024-2028 (IDC #US52601624, October 2024). The United States is forecast to continue to account for the highest global percentage of the market for HCM and payroll applications, and that percentage is expected to grow from around 50% in 2023 to 57% by 2028. Forecast global market share attributable to the United States is reinforced by challenges and opportunities that G2000 companies are facing from economic and sociopolitical uncertainty in the United States. The United States hosts the highest number of G2000 company headquarters in addition to the scale of its domestic employer count. Companies are being challenged to reimagine their futures with split opportunities between the G2000 that can diversify their operations globally and their domestic-only counterparts. At the same time, the rise of AI is opening doors to modernize workforce applications to connect goal setting into the realities of business execution for nimbler skilling and operational and tactical shifts."A growing field of U.S. market and regulatory uncertainty is making unpredictable change a constant factor for many organizations. In response, many business leaders are charging their executive teams to lean into AI toward building more adaptable, agile, and performatively productive operational strategies," says Zachary Chertok, senior research manager for Employee Experience at IDC. "For HR teams, AI and performative frameworks are starting to evolve employee performance into an outcome while fusing core functions like learning and training into broader AI-personalized resourcing frameworks accessed through individual portals. As the AI drumbeat grows louder in HR and payroll, it is changing how employees are resourced at work, how the workforce is sourced, trained, and performatively evaluated and valued, and how workforce capacity is reflected in the design of OKRs."