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市場調査レポート
商品コード
1660577
BT、包括的なポートフォリオでコンタクトセンターの重要なギャップを埋めるBT Fills a Critical Gap in Contact Centers with Its Comprehensive Portfolio |
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BT、包括的なポートフォリオでコンタクトセンターの重要なギャップを埋める |
出版日: 2025年02月20日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、コンタクトセンターのクラウド導入における主要な課題に対処する包括的で安全かつ拡張性の高いソリューションを提供することで、BTがCCaaS市場でどのように存在感を高めているかを紹介しています。BTは強固なインフラとパートナーシップを活用し、シームレスな移行と近代化を促進するために、コンサルティング、マルチクラウド統合、セキュリティなどのエンドツーエンドサービスを提供しています。音声サービス、AIの統合、導入後のサポートに重点を置くことで、BTはビジネスの俊敏性、回復力、顧客と従業員の体験の向上を促進する独自の地位を確立しています。
This IDC Market Note highlights how BT is enhancing its presence in the CCaaS market by offering comprehensive, secure, and scalable solutions that address key challenges in cloud adoption for contact centers. By leveraging its robust infrastructure and partnerships, BT provides end-to-end services, including consultancy, multicloud integration, and security, to facilitate seamless migration and modernization. Its focus on voice services, AI integration, and post-deployment support positions BT uniquely to drive business agility, resilience, and improved customer and employee experiences.