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市場調査レポート
商品コード
1648077
人事変革におけるITの役割IT's Role in HR Transformation |
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| 人事変革におけるITの役割 |
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出版日: 2025年01月31日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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- 概要
- 目次
IDCのMarket Perspectiveでは、HRの手作業によるプロセスからデータ主導の自動化への移行が、ITとの緊密な連携によってどのように促進されるかを検証しています。「人材獲得やサービス提供など、人事の最優先課題に焦点を当て、ユーザーフレンドリーな従業員体験の重要性を強調しています。定型業務を自動化することで、人事の時間をより良い従業員体験を生み出し、より戦略的な意思決定を行うために解放することができます。」IDC、AIを活用した人的資本管理、調査マネージャー、イヴァン・オズ氏は述べています。
エグゼクティブスナップショット
新たな市場の発展と動向
- HRの最優先事項:人材の誘致、プロセスの最適化、サービスの提供
- デジタル変革における従業員エクスペリエンスへの取り組み
- テクノロジーによる人事プロセスの自動化
- 人材センターオブエクセレンス
テクノロジーサプライヤーへのアドバイス
- 従業員エクスペリエンスを最優先に考える
- HRとITが最も重視する点に合わせてソリューションを調整する
- HRとITの両方の言語を話す
- 実装をシンプルにし、継続的な使用をサポートする
参考資料
- 関連調査
- 要約
The IDC Market Perspective examines how HR's move from manual processes to data-driven automation is fueled by closer collaboration with IT. It highlights HR's top priorities, like talent acquisition and service delivery, and stresses the importance of a user-friendly employee experience."Think of AI in HR as a way to focus on people, not just technology. Automating routine tasks frees up HR's time to create better employee experiences and make more strategic decisions." - Ivan Oz, research manager, AI-empowered human capital management, IDC
Executive Snapshot
New Market Developments and Dynamics
- HR's Top Priorities: Talent Attraction, Process Optimization, and Service Delivery
- Addressing Employee Experience in Digital Transformation
- Automating HR Processes Through Technology
- A People Center of Excellence
Advice for the Technology Supplier
- Put the Employee Experience Front and Center
- Align Your Solutions with What HR and IT Care About Most
- Speak Both HR and IT Languages
- Make Implementation Simple and Support Ongoing Use
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- Synopsis


